Alla kategorier Personalmatsal Stockholms län Stockholm Norrmalm Maison Pierre Catering

Maison Pierre Catering

Torsgatan 18, 111 23 Stockholm — Visa karta

Maison Pierre har funnits sedan 1917 i Stockholm. I början var Maison Pierre en gåsleverfabrik och levererade gåslever till kungahuset och dåtidens kräsna gäster. Med tiden började allt fler efterfråga inte bara gåslever utan hela menyer och verksamheten utökades till catering i olika former. Under en lång tid bestod Maison Pierres kunder endast av privatpersoner. Idag arbetar vi fortfarande med många privatpersoner men verksamheten har alltmer övergått till att leverera till företag som behöver högklassig catering i form av mottagningar, affärsluncher, tårtor eller arrangemang av olika slag. Maison Pierre låg länge på Grevgatan på Östermalm. Men lokalerna blev för opraktiska att arbeta i och under sommaren 2007 flyttade vi till helt nyrenoverade lokaler på Torsgatan 16. Där har vi även ett fullt utrustat bageri och konditori. Vi har dessutom en lunchmatsal (Pierres matsal), festvåning och möteslokaler.

Läs vad 13 kunder tycker om Maison Pierre Catering

• Erik E
    Erik E skrev om Maison Pierre Catering
    Bra, säkert, gott, rikligt, rustikt.
    Varm rekommendation
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Maison Pierre Catering
    Maison Pierre Catering serverar fräsch och god mat byggd på kvalitativa råvaror. Servicen och bemötandet från personalen gör det roligt och tryggt att använda dem gång på gång. Vi rekommenderar Maison Pierre Catering varmt!
  • Ingrid F
    Ingrid F skrev om Maison Pierre Catering
    Bemötandet var professionellt och vänligt. Maten är mycket god och håller förväntad kvalitet. Portionerna är rikliga.
    Stämningen och miljön på Torsgatan är trevlig framför allt efter ombyggnad.
    Lunchen är mycket god och prisvärd. Det finns alltid flera rätter att välja på vilket är mycket bra. Alla rätter är oftast väldigt goda, så problemet blir ibland vad man ska välja.
    Cateringmaten är något dyr, men pga den mycket goda kvaliten väl prisvärd.
    Jag kan varmt rekommendera både lunchrestaurang och cateringmaten.
  • Nils D
    Nils D skrev om Maison Pierre Catering
    Fantastisk god lunch med bra salladsbord och gott surdegsbröd,trevligt bemötande och lokaler med lounge & lokaler för möten och andra tillställningar. Rekommenderas varmt. Nils
  • Johan A
    Johan A skrev om Maison Pierre Catering
    Proffsigt, bra sortiment och hög servicegrad
  • Benney B
    Benney B skrev om Maison Pierre Catering
    Mycket bra ställe. Toppenmat! Ska man klaga på något är det att inredningen och entrén kunde vara bättre. Snål fastighetesägare?
  • Anna K
    Anna K skrev om Maison Pierre Catering
    Vi fick hjälp på en gång, de var serviceminded och hade bra förslag utifårn vår budget.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Maison Pierre Catering
    Mycket proffsigt och gott. Gärna igen. Tack.
  • Heidi A
    Heidi A skrev om Maison Pierre Catering
    Snabba svar, alttid proffsig och hjälpsam personal. Och det viktigaste att maten ger fantastiska smakupplevelser som höjer stämningen och mättar alla gäster/kunder.
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Maison Pierre Catering
    Maison Pierre har mycket god mat. Jag har prövat mårätter, varmrätter och tårtor. Allt har varit fantastiskt gott.
  • Michael M
    Michael M skrev om Maison Pierre Catering
    jag har använt Maison Pierrre vid flera tillfällen och det har alltid varit över förväntan. Personalen är alltid trevliga och hjälpsamma och maten är perfekt.
    Jag har prövat cateringen, julbord, lunchrestaurang konditoriet och matlagningsaktivitet och vi har aldrig blivit besvikna.
  • Catharina S
    Catharina S skrev om Maison Pierre Catering
    Jättetrevlig personal, flexibla i sitt tänk vad gäller upplägg, idéer etc. Bra service och fantastisk mat.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Maison Pierre Catering
    Stockholms bästa cateringfirma helt klart. Mycket delikat mat i hög klass. Lunchrestaurangerna är också mycket hög klass på. Kan verkligen rekommendera att prova tårtor och den andra cateringmaten. Har aldrig varit så nöjd som när jag caterat från Maison Pierre.

Torsgatan 18, 111 23 Stockholm