Major Cars

Major Cars

majorcars.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till oss på Major Cars! Vår ambition är att du ska vara nöjd med ditt bilköp hos oss och vi värdesätter långsiktiga relationer. Vi samarbetar med marknadsledande aktörer inom bilfinansiering och trygga garantier för att tillfredsställa dina behov. Känner du att det börjar bli dags att: Köpa en ny bil? Sälja din...

218 omdömen om Major Cars

Sedan starten hos Reco 2020

Lena S
Skrev om Major Cars

Blev mycket trevligt bemött. Tacksam för att de hade kvällsöppet en skärtorsdag. BMW:n var mycket fin och värd sina pengar

Zaid S
Skrev om Major Cars

Jag har köpt 2 billar och sålt en bill via Major Cars Definitivt blir inte min sista affär billar från de. Väldigt nöjd Jag rekommenderar starkt

Issa A

Fina bilar och trevlig personal, Brahim är 10/10

Zana Y
Skrev om Major Cars

Jätte smidig och bra affär fick jag igenom.

Max Å
Skrev om Major Cars

Proffsigt och tillitsfullt bemötande. Kunniga och kundorienterade.

Jonathan B
Skrev om Major Cars

Väldigt nöjd med mitt köp hos dessa killar. Duktigt bra service och bilen va i toppskick som dom lovade! Lär definitivt inte va sista affären hos dom! Supernöjd

Hej Jonathan, Stort tack för ditt förtroende för oss! :-) // Majorcars

Jessica S

Trevliga och tillmötesgående.

Tack för ditt fina omdöme! // Majorcars

Pontus L
Skrev om Major Cars

Bra bemötande, trevlig på telefon och på plats. Säljaren såg till att affären gick igenom på en smidigt och säkert sätt. Jag hoppas att jag kan handla hos major cars nästa gång det är dags igen.

Subhi O

Vita Cupra fungerar felfritt tackar för en fin affär 🙂

Svar från Major Cars

Hej, Tack för din feedback. Kul att du är nöjd med din nyköpta bil! :-)

Tomasz B
Skrev om Major Cars

Trevlig och pålitlig företag, personalen var trevliga och transaktionen gick snabbt och utan problem.

Kristian K
Skrev om Major Cars

Så proffsiga och vettiga:. Trots att min bil jag hade i inbyte fick lite problem så löste dom det hela på ett bra sätt. Mycket nöjd oxå med mitt nya åk.

Hej, Tack för din fina recension Kristian! På återseende! // Major Cars

Oskar E
Skrev om Major Cars

Blev mycket bra bemött när jag kom ner till Stockholm! Har läst bra saker om major Cars innan och upplevde samma sak som många andra, mycket trevligt personal och bra affär! Köpte an Audi a6 som är jag otroligt nöjd med! Tack för en smidig affär!

Ibrahim S
Skrev om Major Cars

Superschyssta grabbar som gör bilköpet till ett nöje!!!

Mahdi B
Skrev om Major Cars

Väldigt trevligt personal och bra bemötande.

Rabih Mahmoud I

Lätt att kommunicera med, trevliga personal, hanterade hela köpet professionellt. Vänligen Adam

Filip Ö
Skrev om Major Cars

Tack så mycket för smidig och enkelt affär tidigare iår.

Senid H
Skrev om Major Cars

Grym service hela vägen från första kontakt till genomförd affär. Alltid tillgängliga för att svara på frågor både innan och efter affär. Rekommenderas! Vi är nöjda 💫

Hej Senid! Tack för din fina recension. På återseende! // Major Cars

Krzysztof Z
Skrev om Major Cars

Mycket bra kontakt, snabb och professionell. Väldigt nöjd.

Bert J
Skrev om Major Cars

Jättebra service och trevliga säljare

Paul G
Skrev om Major Cars

Mycket proffsigt bemötande på alla sätt.

Martin H
Skrev om Major Cars

En väldigt smidig och bra affär, handlar gärna fler bilar här framöver!

Peter H
Skrev om Major Cars

Major Cars köpte min bil och allt fungerde bra med en trevlig kontaktperson. De hade att bra system för kvitto med bank-id och anmäkan av ägarbyte. Jag är helnöjd med affären och bemötandet.

Erik J
Skrev om Major Cars

Bra kundbemötande och problemlösning med inbytesbil mm. Kan bara varmt rekommendera Major cars!

Reine T
Skrev om Major Cars

Trevlig säljare. Snabbt och enkel affär där vi lämnade vår Volvo för att åka iväg med Audi som vi än så länge är väldigt nöjda med.

Douglas E
Skrev om Major Cars

Väldigt trevliga och tillmötesgående, mycket nöjd med mitt köp.

Rido B

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟⭐️

Mats L
Skrev om Major Cars

Otroligt bra och seriösa. Lyckad affär från början till slut. Speciellt tack till Martin

Magnus C
Skrev om Major Cars

Fantastisk service från start till slut. Dom höll precis vad dom lovade på telefon, dagen efter kom dom och testade mitt fordon. Sen var det avtal som signerades digitalt och pengarna kom in på kontot. Sista steget en bild på ägarbeviset och vips var vi klara. Kan varmt rekommendera Major Cars

Jacob B
Skrev om Major Cars

Företaget gjorde det väldigt enkelt för mig som privatperson att sälja min bil. Priset var rättvist, de ordnade det administrativa med ägarbytet, de löste mitt lån och swishade ut mellanskillnaden. Några dagar senare kom en medarbetare ut och hämtade bilen hemma hos mig. Klart.

Julius J
Skrev om Major Cars

Jag annonserade ut min Mercedes C450 (sedan) på blocket och blev kontaktad av Major Cars som i sin tur skickade över en handpenning 30 minuter efter annons legat ute. Åkte från Göteborg och mötte upp Christos i Stockholm som i sin tur kontrollerade hela bilen. Framdäcken var i bra skick medan bakdäcken började bli slitna, så jag gick med på att göra ett avdrag på 2000 kr. Överlag en mycket smidig försäljning utan massa krångel.

Hej, Tack för din fina recension! // Major Cars

Dennis S
Skrev om Major Cars

Riktigt snabb och bra service! Kontaktade säljaren och inom 24h stog bilen hemma på uppfarten! Snabbt smidigt och enkelt! Starkt rekommenderat.

Joakim L

Inga konstigheter. Snabb & smidig affär när jag köpte min V60

Noh T
Skrev om Major Cars

Allt va bra men glömde ni att skriva att bilen hade ingen motor varmare

Antonio G
Skrev om Major Cars

Seriöst och proffsigt allt från bemötande, information, köpet ja allt tack Christos.

Fredrik L
Skrev om Major Cars

Major cars köpte min Porsche Macan, mkt smidigt och lätta att ha med att göra 👌🏻 Hälsn, Fredrik

Hej, Tack för din feedback! :-) // Major Cars

Emil B
Skrev om Major Cars

Smidiga enkla och trevliga löser problemen

Hampus H
Skrev om Major Cars

Bra bemötande. Bilen var som beskriven. Priset var som de flesta andra på marknaden. Fick bilen hemkörd utan kostnad och inom 2 dagar. Har faktiskt inget att klaga på ☺️

Svar från Major Cars

Hej, Tack för din fina recension! Vi strävar alltid efter 100% kundnöjdhet! // Hälsar personalen på Major Cars

Andreas T
Skrev om Major Cars

Väldigt professionell handlare, förmodligen den bästa jag haft med att göra. Brahim var väldigt kommunikativ och hjälpsam genom hela min köpeprocess som jag gjorde på distans. Kändes tryggt och pålitligt från början till slut. De är väldigt intresserade av att ha nöjda kunder, och det märks! Andreas

Svar från Major Cars

Hej, Vi uppskattar att du tar dig tid att recensera oss. Vi strävar alltid efter 100% kundnöjdhet! // Med vänliga hälsningar Personalen på Major Cars

Jan S
Skrev om Major Cars

Bra kontakt och service - även utanför öppettiderna, det kan man inte riktigt begära, men det uppskattas verkligen när de egna arbetstiderna krockar med butikens öppettider. Fantastisk bil i absolut toppskick till ett rimligt pris, det gör inte saken sämre. Gör som jag: Köp dig lycklig på Major Cars. Kolla historiken först, i mitt fall var den iallafall klockren.

Svar från Major Cars

Hej, Tack för din fina recension! Vi önskar dig många trevliga mil med din nyköpta Audi! // Christos Försäljningschef

Ivan J
Skrev om Major Cars

Supernöjd med bemötandet och hela säljprocessen.

Rudi K
Skrev om Major Cars

Grym firma och återkommande kund!!

Ulf L
Skrev om Major Cars

Bra bemötande men blev lite besviken på att jag inte blev informerad att jag skulle betala påställningen av bilen 998:-! Tycker att dom skulle ha stått för den kostnaden!

Svar från Major Cars

Hej, Vi uppskattar att du tar dig tid att recensera oss. Vi tar emot din feedback & jobbar ständigt på att bättra oss! Önskar dig en trevlig dag! // Personalen på Major Cars

Mustafa C
Skrev om Major Cars

Snabb och smidigt köp! Några småfel här o där men det löste sig med nybilsgarantin.

Mani M
Skrev om Major Cars

Mycket bra bemötande av IPPE mvh nöjd bil ägare av Majorcars

Anton J
Skrev om Major Cars

Sålde min Audi A7 idag, från första kontakt till upphämtning av bilen tog knappt 12 timmar. Otroligt smidigt system med elektroniskt kontrakt och swish. Väldigt trevliga killar och proffsiga!

Svar från Major Cars

Hej, Tack för din feedback. Vi är glada att vi fick köpa din fina Audi! // Hälsningar Major Cars

Gåran A
Skrev om Major Cars

Jätte trevliga kilar. Enkelt och smidigt att göra affärer med.

Jose M

Bra service. Bra kund bemötande

Peter A
Skrev om Major Cars

Var lite osäker när jag skulle sälja min bil till major cars, efter allt man hört om bilskojare, men allt stämde som dom sa i telefonen, dom test körde bilen, gjorde klart papprena å nån minut senare så var summan på kontot. Smidigt och enkelt 👍

Svar från Major Cars

Hej, Vi uppskattar att du tar dig tid att recensera oss. Kundnöjdhet är nummer ett hos oss. // Hälsningar Personalen på Major Cars

Tomas F
Skrev om Major Cars

Känns som en trygg och pålitlig bilaffär! Christos och hans farsa vad kanonkillar! Rekommenderas kraftigt.. Tomas Umeå

Tommy E
Skrev om Major Cars

Trevliga och tänker även på kundens bästa