Läs vad 119 Läs vad Anna Henriksson

• 2020-12-29
    Mycket nöjd med Anna, rekommenderar!
    Michael A
    • 2:a
    • 69.0 m²
  • 2020-12-27
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är otroligt proffsig och trevligt. Hon gör det där extra för att både säljaren och köparen ska bli nöjd. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Ida H
    • 1:a
    • 37.5 m²
    • Herrhagen
  • 2020-12-11
    Köpte villa i Forshaga, första villan för oss. Vi hade många frågor och funderingar kring både hus och själva affären och Anna var tillmötesgående och lättillgänglig genom hela processen.
    Linus Å
    • 143.0 m²
    • Skived
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-12-10
    Proffsig och trevlig. Vet vad hon gör.
    Morgan S
    • 137.0 m²
    • Östra Åsen
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-11-24
    Sålt lägenheten Bra, Att man skulle göra en vinst.
    Per Åke P
    • 85.0 m²
  • 2020-11-23
    Sålt bostadshus mäklaren inger stort förtroende kunnig engagerad trevlig !!
    Anders J
    • 148.0 m²
    • Vålberg
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-11-23
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en bostadsrätt.
    Anna har alltid varit supertrevlig och hjälpsam i alla situationer, helg som vardag, morgon som kväll!
    Jag hade inga större förväntningar mer än att få svar på eventuella frågor, vilket hon varit utmärkt med. Hon överträffade helt klart detta med att även vara behjälplig i alla led i köpet.
    Christoffer O
    • 85.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-11-11
    Sålt 2:a 62 kvm på Karlagatan 24 i Karlstad.

Enbart positiv upplevelse av mäklaren.

Hade förväntat mig en längre process från annonsering till försäljning men fick intresserade köpare och budgivning efter första visningen.
    Försäljningspriset blev över min förväntan.

Totalt sett en lyckad affär för min del mycket p g a en stigande marknadstrend.
    Mats
    Mats-erik G
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Herrhagen
  • 2020-10-29
    Lyhörd, proffsig, lätt att nå, ställer upp med den hjälp man behöver.
    Per Anders H
    • 78.3 m²
    • Centrum
  • 2020-10-19
    Rekommenderar Anna Henriksson på Mäklarhuset Karlstad! Otroligt bra o hjälpsam mäklare som gör sitt yttersta för en bra affär för alla parter!
    Robin A
    • 75.0 m²