Anna Henriksson

Anna Henriksson

Anna Henriksson är mäklare på Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Anna Henriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Henriksson har haft 41 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 143 Läs vad Anna Henriksson

• Kåge Ö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Rud
    2021-09-16
    Anna var på bettet från första Intresseanmälan med telefon- resp sms-kontakter löpande. Samma gäller budgivningen som blev oväntat kort i tid.

Anna visade sig vara väl påläst om objektet och skötte förfarandet med kontraktsskrivandet på bästa tänkbara sätt.
    Anna är således klart duktig som mäklare
  • köpte sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-09-07
    Trevlig, öppen och väldigt lättsam.
  • sålde sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-09-01
    Positiv, outtröttlig med ett bra nätverk
  • köpte sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-08-31
    Proffsig och på läst ang objektet, bra dokumentation, lämnar inget åt slumpen.
    Utförde allt vi kom överens om
  • sålde sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-08-31
    Anna är alltid vänlig, glad och trevlig. Dessutom är hon lättillgänglig och målinriktad.
    Rekommenderar Anna till alla som vill anlita en mäklare som man litar på till fullo och som ger ett personligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Vågmästaren
    2021-08-31
    Jag har haft många kontakter genom åren med mäklare och Anna är outstanding den mäklare som ger mest service vad gäller allt runt omkring ett köp. Fick så mycket hjälp och man känner sig trygg med sitt köp.
    • Lamberget
    2021-08-18
    Mycket bra bemötande och lätt att få kontakt!
    Snabb och jättebra affär tack vare Anna!
    Vi är jättenöjda med Anna som mäklare!
    Vi kan absolut rekommendera henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Lövnäs
    2021-07-12
    Anna har bemött oss bra och levt upp till våra förväntningar. Vi upplevde dock vid några tillfällen Anna som stressad, kanske till viss del förorsakat av oss (vi planerade att resa bort) samt egen förestående kortsemester.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Herrhagen
    2021-07-06
    Allt var perfekt stort tack vänligt professionell och serviceinriktad vi är mycket nöjda
    • Herrhagen
    2021-07-01
    Bemött på ett varmt och proffitionellt sätt.
    Mäklaren nådde absolut mina förväntningar.
    Bara positiva upplevelser. Jag kommer använda samma mäklare om jag skulle sälja en bostad igen.