Anna Henriksson
Registrerad mäklare sedan 2010-09-28
Aktiv på Reco.se sedan 2016-06-22
2020-08 - 2020-08

Läs vad 108 Läs vad Anna Henriksson

• Annica L sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-09-03

Vidöåsen
    Anna har visat stor medkänsla och lyhördhet inför en stor livsomställning. Hon har väglett mig genom processen på ett tryggt och professionellt sätt. Hon utstrålar värme och glädje i kombination med stor målmedvetenhet. Jag är mycket tacksam över Annas arbete där hon hela tiden agerat med mitt bästa för ögonen. Läs mer
  • Josefine K köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-09-03

Vidöåsen
    Vi köpte hus där Anna var ansvarig mäklare. Hon var informativ, snabb, hjälpsam och ärlig. Vi hade hela tiden känslan av att allt sköttes by the book. Läs mer
  • Richard K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-09-01

2:a
    Inre hamn
    Mycket trevlig mäklare. Vi upplevde att kontakten var bra och vi fick snabba svar på de frågor vi hade. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-08-24

2.5:a
    Herrhagen
    Har köpt en lägenhet och fått bra bemötande och snabb handläggning! Läs mer
  • Ida J skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-08-04

Klickade direkt med Anna när jag träffade henne då hon kändes driven, otroligt kunnig och ambitiös. Trots semestertider fanns hon alltid tillgänglig och vi hade en bra dialog där hon gav ärliga synpunkter men alltid bollade idéer med mig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • David R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-30

Sålde en lägenhet på Herrhagen där Anna och hennes kollega Michelle hade hand om försäljningen. De båda gav ett mycket bra och proffesionellt intryck vid första mötet och lägenheten såldes redan innan den planerade visningen. Processen blev således väldigt smidig genom hela försäljningen. Rekommenderar mäklarhuset och Anna starkt för er som står i valet och kvalet av mäklare! Läs mer
  • Åke D skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-12

Anna gjorde ett utmärkt jobb för oss med att sälja huset. Hon visade prov på bra fingerkänsla och affärsmannaskap för att dra intresse till vårt objekt och lyckades överträffa vår prisförväntan. Läs mer
  • Agneta M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-12

Anna är en mycket professionell mäklare! Hon är saklig, erfaren, lugn och hade en god kommunikation och lyhördhet med oss säljare hela vägen genom försäljningen.

Jag kan verkligen rekommendera henne varmt!

Agneta Mårtensson Läs mer
  • Angelica F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-11

Vi sålde ett radhus i en BRF i Kristinehamn.

Vi är väldigt nöjda med våran mäklare Anna som på alla tänkbara sätt är rätt person på rätt plats. Alltid glad, flexibel och väldigt ödmjuk. Återkopplar alltid som utlovat och bryr sig inte om det är vardag eller helg. Tillgänglig mäklare 7 dagar i veckan med ett leende.

Rekommenderar varmt Anna på mäklarhuset. Läs mer
  • Daniel F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-11

Anna hjälpte oss att sälja vårat parhus och våra förväntningar var ganska låga från början.

Anna är och var väldigt proffesionell och väldigt duktig.

Allt flöt på väldigt bra och hon har en fantastisk service!👍🏻😃.

Rekommenderar starkt Mäklarhuset i Karlstad och Anna Henriksson! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Karlstad