Anna Henriksson

Anna Henriksson

Anna Henriksson är mäklare på Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Anna Henriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Henriksson har haft 18 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 157 Läs vad Anna Henriksson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Tullholmsviken
    2022-09-16 Verifierad kund
    Engagerad, tydlig, alltid tillgänglig, informativ
    • Tullholmsviken
    2022-09-07 Verifierad kund
    Anna har bemött oss mycket bra och lyssnat på våra behov , så ett mycket bra betyg till Anna 👍
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Forshaga
    2022-08-31 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra kommunikation från början till slut. Levererade verkligen utöver förväntan. Det kunde inte bli bättre. Anna är helt klart en stjärna som går in helhjärtat i att det ska bli så bra som möjligt. Kommer definitivt att anlita Anna igen om så skulle behövas.
    • Lamberget
    2022-08-17 Verifierad kund
    Anna har bemött mig som säljare på ett professionellt sätt och att genomförandet av försäljningen ska kännas bra både för säljaren och köparen.

Anna utgår från hur marknaden ser ut och sätter inga lockpriser på bostaden utan sätter ett realistiskt pris för bostaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Hammar
    2022-06-30 Verifierad kund
    Från första kontakten fungerade allt bra
    Förväntningarna var höga med stora bokstäver
    Vi sålde huset i en dåligt och osäker tid
    Anna har jobbat på en duktig sätt, både från våran och köparen sida
    Anna är en duktig mäklaren som kan och gör sitt jobb bra
    Utan tvekan anlitar Anna igen
    Armin
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Hammar
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, varm o hjärtlig. Lätt att få tag i både i samtal mail pch sms..
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Vågmästaren
    2022-06-22 Verifierad kund
    Otroligt trevligt bemött! Mäklaren visade runt och fick mig att känna mig välkommen utan att vara för påstridig. Kände mig väldig väl omhändertagen genom hela processen från visning till köp.
    • Villastaden
    2022-05-01 Verifierad kund
    Allt fungerade väldigt bra. Anna är en mycket kunnig och trevlig mäklare.Vi fick svar på frågorna snabbt.
    • Villastaden
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt

Jag har alltid höga förväntningar på mäklare.
    Anna levede vekligen upp till dem.
    Gjorde ett mycket bra jobb

Allt har fungerat väldigt bra,
    • Norrstrand
    2022-04-27 Verifierad kund
    Proffsig, erfaren och engagerad!