Patrik Gotthold

Patrik Gotthold

Patrik Gotthold är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Patrik Gotthold har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 240 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Gotthold har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du vill göra en trygg och bra bostadsaffär till bästa marknadspris ska du välja mig. Jag är född och uppvuxen i Sigtuna kommun och har jobbat med försäljning och marknadsföring hela livet. Jag är bra på att lyssna, tillgänglig och har målsättningen att både köpare och säljare ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Att umgås med vänner och bekanta är aldrig fel. Och eftersom jag har en strävhårig tax så får man nog också svara att jag gillar att vara ute i naturen.

Vad vet vi inte om dig?
När jag gick i skolan så drömde jag om att bli lärare eller försäljare. Och finns det gott om tid tycker jag att det är kul att laga mat.

240 omdömen om Patrik Gotthold

Sedan starten hos Reco 2015
Thomas G
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Til

Excellent knowledge of the market in Sigtuna. Good follow up on issues and questions.

Anders A
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Brännbo

Kunnig, serviceinriktad, trevlig samt gav båda parter goda råd och tipps

Bernadett N
Märsta - Arenberga

Har mycket erfarenhet och kontakter. Bemöter alla med respekt. Lyssnar på kunder och deras önskemål. Kan bara rekommendera.

Eva M
Märsta - Steninge

Han är bäst! Det här var det tredje huset Patrik sålt för mig. Informativ, saklig och kunnig Informerar under hela resan Goda råd på hur man ska tänka Helt klart bäst!

Tord S
Märsta - Odensala

Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar. Jag kan varmt rekomendera Patrik Gotthold som mäklare, och kommer att tippsa alla som jag hör ska sälja sina bostäder.

Ebba H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Centrala Märsta

erfaren lugn snabb försäljning.

Savan M
Rosersberg Villastad

Han var bra och professionellt på sitt jobb

Thomas S
Märsta - Centralt

Patrik har sin egenskap som mäklare alltid återkommit med information rörande försäljningen av min lägenhet. Har känt mig extremt trygg med Patrik som mäklare, då jag bor 35 mil ifrån det aktuella objektet. Kan rekommendera Patrik på alla sätt.

Håkan S
Märsta - Norrbacka

Lugn,trygg och pålitlig. Proffs ut i fingerspetsarna! Helt enkelt bäst!

Lars Olov A
Märsta - Norrbacka

Vi har både köpt o sålt med Patrik. Han är en bra mäklare.