Patrik Gotthold
Registrerad mäklare sedan 2005-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-13
2019-08 - 2020-07

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du vill göra en trygg och bra bostadsaffär till bästa marknadspris ska du välja mig. Jag är född och uppvuxen i Sigtuna kommun och har jobbat med försäljning och marknadsföring hela livet. Jag är bra på att lyssna, tillgänglig och har målsättningen att både köpare och säljare ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Att umgås med vänner och bekanta är aldrig fel. Och eftersom jag har en strävhårig tax så får man nog också svara att jag gillar att vara ute i naturen.

Vad vet vi inte om dig?
När jag gick i skolan så drömde jag om att bli lärare eller försäljare. Och finns det gott om tid tycker jag att det är kul att laga mat. Läs mer

Läs vad 151 Läs vad Patrik Gotthold

• Johan S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-12

Rosersbergs Villastad
    Sålt en Villa. Fick Patrik rekommenderad av min bank.
    Han gjorde ett utmärkt arbete. Kugn, saklig, påläst, förstående och lovade inte mer än han kunde hålla.
    Skulle utan tvekan använda Patrik igen om jag skulle sälja i Sigtunatrakten. Läs mer
  • Åsa L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-02

Harberget
    Villa i Sigtuna. Patrik är professionell, balanserad och erfaren. Har is i magen och nära kunden i dialog.
    Mycket nöjd! Skulle anlita honom och Mäklarhuset igen. Läs mer
  • Therese S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-05-27

Pilsbo
    Vi sålde vårt radhus och har bara gott att säga om Patrik. Trevlig, engagerad och hör alltid av sig tillbaka när man sökt honom. Läs mer
  • Wilaiporn S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-05-26

Norrbacka
    Köpte hus via Patrik Gotthold. Super trevlig hjälpsam och snäll mäklare. Vissa mäklare kan upplevas som arroganta och lite kort i sitt snack. Men det upplevde vi inte med Patrik. Bra bemötande och bra första intryck. Hade inte så höga förväntningar men ifall vi hade haft våra förväntningar så hade han levt upp till dem. Vi gillar mäklare som är rak och ärlig men måste samtidigt vara ödmjuk. Rekommenderar verkligen Patrik Gotthold vidare till andra köpare/säljare. Läs mer
  • Petra P sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-23

5:a
    Sigtuna - Pilsbo
    Engagerad, effektiv och pålitlig! Läs mer
  • Monica L
    Monica L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-16

Arenberga
    Vi har sålt vår villa. Vi bemöttes av en mycket trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare.
    Trots Coronatider gick försäljningen snabbt,säkert och smidigt. Läs mer
  • Kjell P sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-27

Sigtuna - Staden
    Sålt villa, Patrik alert och bra på alla sätt, mkt proffisionell försäljningen gick över förväntan, jag och min syster är mkt nöjda👍 Läs mer
  • Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-26

Sigtuna - Staden
    Sålt fastighet som dödsbodelägare. Patriks bemötande väldigt informativ, ärlig, snabb på att återkoppla, jag känner mig trygg i affären och har inga dom helst tvivel att allt är ok. Läs mer
  • Lennart J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-16

Centrala Märsta
    Vi fick från start ett gott intryck av Patrik.
    Han hjälpte oss med hela processen från start till mål
    Vi rekommenderar honom varmt Läs mer
  • Handrin H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-13

Centrala Märsta
    Bra mäklare som brinner för sitt jobb Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold