Patrik Gotthold
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du vill göra en trygg och bra bostadsaffär till bästa marknadspris ska du välja mig. Jag är född och uppvuxen i Sigtuna kommun och har jobbat med försäljning och marknadsföring hela livet. Jag är bra på att lyssna, tillgänglig och har målsättningen att både köpare och säljare ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Att umgås med vänner och bekanta är aldrig fel. Och eftersom jag har en strävhårig tax så får man nog också svara att jag gillar att vara ute i naturen.

Vad vet vi inte om dig?
När jag gick i skolan så drömde jag om att bli lärare eller försäljare. Och finns det gott om tid tycker jag att det är kul att laga mat. Läs mer

Läs vad 145 Läs vad Patrik Gotthold

• Kjell P sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-27

Sigtuna - Staden
    Sålt villa, Patrik alert och bra på alla sätt, mkt proffisionell försäljningen gick över förväntan, jag och min syster är mkt nöjda👍 Läs mer
  • Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-26

Sigtuna - Staden
    Sålt fastighet som dödsbodelägare. Patriks bemötande väldigt informativ, ärlig, snabb på att återkoppla, jag känner mig trygg i affären och har inga dom helst tvivel att allt är ok. Läs mer
  • Lennart J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-16

Centrala Märsta
    Vi fick från start ett gott intryck av Patrik.
    Han hjälpte oss med hela processen från start till mål
    Vi rekommenderar honom varmt Läs mer
  • Handrin H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-13

Centrala Märsta
    Bra mäklare som brinner för sitt jobb Läs mer
  • Victor J
    Victor J köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Norrbacka
    Vi köpte ett hus i Märsta utav Patrik.
    Patrik gör så allt känns väldigt tryggt och bekvämt när man gör en av sina livs största affärer. Kan starkt rekommendera Patrik. Läs mer
  • Jonny B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Norrbacka
    Vi har sålt en villa med hjälp av den lugnaste, coolaste mäklare jag känner..
    Trevlig och trovärdig är han oxå..
    Som jag sagt förut...Bäst i Sigtuna Kommun
    😃 Läs mer
  • Ann-katrin L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Steninge
    Proffsig, kunnig, lugn, tillgänglig, säger sin åsikt(+) Läs mer
  • Battsetseg Z köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Valsta
    Hej. Vi har köpte ny bostad. Han har hjälpa oss. Han är jätte bra person. Tack så jättemycket Patrik. Läs mer
  • Zulaa G
    Zulaa G köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-23

Sätuna
    Patrik jobbade jätte bra han hjälpte oss jätte mycket tack så mycket.

Mvh Altanzul Ganbold Läs mer
  • Anna P
    Anna P sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-22

Märsta - Centralt
    Vi sålde vårt radhus hösten 2019. Patrik, vår mäklare, var påläst och ingav stort förtroende med sina kunskaper. Bemötandet var proffsigt och snabbt. Försäljningen gick över vår förväntan och vi var sammantaget väldigt nöjda med hela affären. Patrik är alltid vänlig och lyhörd. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold