Patrik Gotthold

Patrik Gotthold

Patrik Gotthold är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Patrik Gotthold har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Gotthold har haft 29 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du vill göra en trygg och bra bostadsaffär till bästa marknadspris ska du välja mig. Jag är född och uppvuxen i Sigtuna kommun och har jobbat med försäljning och marknadsföring hela livet. Jag är bra på att lyssna, tillgänglig och har målsättningen att både köpare och säljare ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Att umgås med vänner och bekanta är aldrig fel. Och eftersom jag har en strävhårig tax så får man nog också svara att jag gillar att vara ute i naturen.

Vad vet vi inte om dig?
När jag gick i skolan så drömde jag om att bli lärare eller försäljare. Och finns det gott om tid tycker jag att det är kul att laga mat.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 162 Läs vad Patrik Gotthold

• 2020-11-21
    Sålt: Radhus 114 kvadratmeter Jag upplever Patrik som kunnig och erfaren, sund, lugn, tydlig, ordning och reda, kan stötta bra även vid problem, finns hela tiden tillgänglig vid frågor och återkopplar snabbt, trevligt och bra bemötande, personlig. Som familj har vi goda erfarenheter av Patrik även sedan tidigare. Han levde absolut upp till våra förväntningar.
    Ingela A
    • 114.0 m²
    • Pilsbo
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-11-19
    Köpte villa via Patrik, väldigt proffsig mäklare, hade all fakta och kunde svara på alla frågor vi hade snabbt och tydligt. Väldigt trevlig mäklare och smidig process!
    Ivan L
    • 252.0 m²
    • Björkbacka
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-11-08
    Det var en utmärkt upplevelse. Tack för allt
    Rim S
    • 84.0 m²
    • Valsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-10-18
    Vi köpte ett hus där Patrik agerade som fastighetsmäklare. Patrik var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Han svarade snabbt på frågor och såg till att vi alltid informerades om försäljningens framsteg. Han är mycket kunnig om regionen.
    Thomas G
    • 152.0 m²
    • Til
  • 2020-10-05
    Patrik skötte sig exemplariskt.. och jag kommer anlita honom igen.
    Christer A
    • 89.5 m²
    • Sätuna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-10-05
    Snabb och smärtfri hantering av både visning och kontraktskrivning. Ger ett förtroendeingivande och ärligt intryck. Tydlig och faktabaserad kommunikation. Kort sagt en trevlig prick.
    Tom R
    • 89.5 m²
    • Sätuna
  • 2020-09-28
    We met Patrick while we were searching to buy a house in Sigtuna. He has been very open, kind, and very smart at understanding what we were looking for from the first meeting. Patrick has proactivelly highlighted relevant housing coming on the market, organised outside of normal hours some visits and answered additional questions we had in a record time! All that with restless kindness, professionalism and efficiency. We would certainly be happy to highly recommend him to help you find your new home. You would certainly be in great hands!
    Annabel Céline D
    • 152.0 m²
    • Til
  • 2020-09-25
    Har sålt min bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande av kunniga mäklare.
    Anne-marie M
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Norrbacka
  • 2020-09-05
    Patrik Gotthold har gjort ett mycket bra arbete och överträffat våra förväntningar på en bra mäklare. Han ger ett mycket kunnigt och seriöst intryck, är extremt bra på att informera och kommunicera och ständigt lika trevlig. Samtliga delar i försäljningsprocessen har fungerat utmärkt.
    Ingela B
    • 61.0 m²
    • Märsta - Odensala
  • 2020-08-31
    Patrik arbetar ärligt och ser till att både köpare och säljare blir nöjda.
    Marita L
    • 131.0 m²
    • Centrala Märsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte