Patrik Gotthold
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du vill göra en trygg och bra bostadsaffär till bästa marknadspris ska du välja mig. Jag är född och uppvuxen i Sigtuna kommun och har jobbat med försäljning och marknadsföring hela livet. Jag är bra på att lyssna, tillgänglig och har målsättningen att både köpare och säljare ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Att umgås med vänner och bekanta är aldrig fel. Och eftersom jag har en strävhårig tax så får man nog också svara att jag gillar att vara ute i naturen.

Vad vet vi inte om dig?
När jag gick i skolan så drömde jag om att bli lärare eller försäljare. Och finns det gott om tid tycker jag att det är kul att laga mat. Läs mer

Läs vad 112 kunder tycker om Patrik Gotthold

• Madeleine G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-02-08

Det är andra gå gången Patrik säljer hus åt oss. Vi är supernöjda med all hantering och bemötande. Läs mer
  • Erling T skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-11-11

Hade tomt till försäljning genom Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg. Blev väldigt väl bemött av deras representant, Patrik Gotthold. Jag hade ingen tidigare erfarenhet av den typen av business så förväntningarna var varken högt eller lågt ställda. Patrik lotsade mig genom allt förarbete som krävdes och såg sedan till att relevant annonsering drogs i gång på Internet. Kom snabbt till avslut på försäljningen med mycket positivt resultat. Vill med dessa rader ge Mäklarhuset och särskilt Patrik högsta tänkbara betyg. Läs mer
  • Ilias Constantine P
    Ilias Constantine P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-11-11

Vi hittade vår drömvilla. Vi hade många frågor och var nervösa inför vårt första köp.

Patrik var extremt hjälpsam, svarade på frågorna han kunde svara, samt följde upp frågor han inte hade svar på.

Ett fantastiskt bemötande och återkoppling genom hela köpet.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-11-09

Vi köpte vårat första hus av Patrik.
    Har bara positivt att säga,
    Trevlig, ärlig, lugn (när man själv är super nervös o stressad),
    Tillgänglig.
    Han gav den extra service o vänlighet man inte förväntar sig.

Är så tacksam att haft Patrik som säljare till vårat första hus o kommer definitivt välja honom igen om vi nånsin skulle sälja/köpa! Läs mer
  • Birgit K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-09-07

Patrik har sålt både min villa och nu en lägenhet.

I båda fallen har jag känt stort förtroende för hans arbete och vilja att göra sitt bästa.

Han uppträder alltid korrekt.

Håller hela tiden kontakt och informerar.

Mvh Birgit Karlsson Läs mer
  • Johanna R skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-05-13

Vi köpte en villa. Blev fint och adekvat sätt bemött av mäklaren som kunde anpassa sitt sätt enligt olika bakgrund och kunskapsnivå. Läs mer
  • Kent F skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-02-13

Trevlig o kunnig mäklare med intresse för affären. Läs mer
  • Lars K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-02-08

Patrik agerar på ett professionellt sätt vilket skapar trygghet vid försäljnings processen Läs mer
  • Eva W skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Den perfekta Mäklaren i alla lägen. Läs mer
  • Ann-chatrine H skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-02-08

Har varit i kontakt med Patrik tidigare gällande försäljning och har ett stort förtroende för honom sim mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold