Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna — Visa karta

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 506 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

• 2020-03-27

Kjell P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt villa, Patrik alert och bra på alla sätt, mkt proffisionell försäljningen gick över förväntan, jag och min syster är mkt nöjda👍 Läs mer
  • 2020-03-26

Kristina L skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt fastighet som dödsbodelägare. Patriks bemötande väldigt informativ, ärlig, snabb på att återkoppla, jag känner mig trygg i affären och har inga dom helst tvivel att allt är ok. Läs mer
  • 2020-03-25

Maria E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevligt bemötande, kunnig och effektiv vid försäljning av vår villa. Läs mer
  • Kent N

2020-03-24

Kent N skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Matilda har sålt min bostadsrätt i Märsta. Hon agerar proffisionellt, utan att. stressa fram en köpare, metodiskt skötte hon sitt uppdrag enligt mina förväntningar på snabb bra affär. Vänligen Kent Läs mer
  • 2020-03-21

Valbona D skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hej.
    Jag har köpt min lägenhet med hjälp av Helena Bohman. Hon är jätte bra mäklare.
    Jag ska rekommendera henne till mina kompisar Läs mer
  • 2020-03-21

Albert D skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har köpt lägenhet. En kompis av mig rekommenderar Helena Bohman.
    Hon är jätte bra mäklare Läs mer
  • 2020-03-19

Stefan V skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena hjälpte mig och min fru att köpa vår första bostadsrätt. Hon var mycket hjälpsam, trevlig och bemötte oss väldigt väl. Hon fick oss att känna oss trygga med köpet. Jag och min fru rekommenderar hjärtligt Helena Bohman. Läs mer
  • 2020-03-09

Kristian E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt en 3:a med Helena. Hon var mycket lugn, hjälpsam och professionell genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-08

Roxana-florentina V skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena hjälpte oss köpa vår första bostadsrätt! Hon var otroligt hjälpsam, kunnig och duktig på att få oss känna oss bekväma. Hon är en riktig problemlösare! ¹ Läs mer
  • 2020-02-26

Saara P skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har köpt en bostad i Rosersberg för 1240 000 SEK.
    Hon var jätte trevlig och svarade på alla mina frågor.
    Totalt år hon helt fantastisk märklare. Läs mer
  • 2020-02-20

Emma S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har köpt Körsbärsvägen 1.
    Lina är en mycket trevlig, avslappnad och jordnära mäklare. Man blir omedelbart bekväm i hennes sällskap och jag upplever henne som ärlig och transparent.

Hon var lite stressad dock, upplevde jag. Lite mer lugn i sin framtoning så hade jag givit högsta betyg.

Vi gjorde också en bra affär via Lina, vilket ger extra högt betyg.

:-) Läs mer
  • 2020-02-16

Lennart J skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi fick från start ett gott intryck av Patrik.
    Han hjälpte oss med hela processen från start till mål
    Vi rekommenderar honom varmt Läs mer
  • 2020-02-13

Handrin H skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Bra mäklare som brinner för sitt jobb Läs mer
  • 2020-02-12

Kenth H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren, professionellt, vilket gjorde mig lugn, som husköpare för första gången i mitt liv. Lätt att få tag i när det fanns frågor som ville ha svar. Bra info/genomlysning när kontraktet skulle skrivas. Med andra ord, mycket nöjd med allt från början till slut (eller början på något nytt). Tack! Läs mer
  • 2020-02-12

Sylvia A skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har fått bra service och svar på de flesta frågorna som uppkommit. Läs mer
  • 2020-02-10

Patrice W skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag köpte en 2a av Lina samtidigt som hon även sålde min etta.
    Lina va väldigt pedagogisk å till mötesgående med allt. Då jag för första gången sålde en lägenhet så var hon till stor hjälp. Skulle jag få för mig att flytta igen så skulle jag aldrig kunna välja någon annan mäklare än Lina. Läs mer
  • 2020-02-07

Stina G skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsig, rak och med stor uppgiftsglädje lotsade Lina oss genom affären. Väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-02-07

Pavil A skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpte dn lägenhet i märsta, Matilda hade väldigt god bemötande, allt var bra! Läs mer
    2020-02-07 Matilda G svarar Pavil A
    Tack Pavil och välkomna till kommunen! :-)
  • 2020-02-03

Danijel L skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Väldigt hjälpsam, alltid tillgänglig och en riktig bra bemötande. Läs mer
  • 2020-02-02

Sarah K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har köpt hus som Lina ansvarade för försäljningen på.
    Lina har alltid varit tillmötesgående och tillgänglig på frågor av alla dess slag samt alltid sett till att huset varit tillgängligt för oss och olika hantverkare då huset var i stort renoverings behov innan inflyttning osv.
    Lina har gjort ett utomordentligt bra jobb och haft ett fantastiskt bemötande till oss som köpare på alla sätt och vis.
    Stort tack för en lyckad bostadsaffär!! Läs mer
  • 2020-01-28

Clara A skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Engagerad mäklare med en sympatisk approach Läs mer
  • 2020-01-27

Anita L skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Saklig information. Vänligt bemötande. God tillgänglighet för frågor. Läs mer
  • Anki L

2020-01-27

Anki L skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålde mitt föräldrahem och blev mycket väl omhändertagen - proffsigt över hela linjen.
    Har gjort affärer tidigare med Mäklarhuset så valet var enkelt. Läs mer
  • 2020-01-26

Birgitta L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har sålt vårt hus och fått bästa hjälpen av Lina.
    Stort engagemang och bra tips och råd under processen.
    Linas bemötande och återkoppling är professionellt. Läs mer
  • 2020-01-26

Östen A skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi sålde ett enplanshus i Märsta.
    Helena Bohman är proffsig och kunnig. Hon hade svar på all frågor vi ställde, gav bra information och var väldigt hjälpsam. Vi fick stort förtroende för henne. Läs mer
  • 2020-01-24

Sven-åke C skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte bostad. Hon var trevlig lugn och kunnig mäklare. Läs mer
  • Victor J

2020-01-24

Victor J skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte ett hus i Märsta utav Patrik.
    Patrik gör så allt känns väldigt tryggt och bekvämt när man gör en av sina livs största affärer. Kan starkt rekommendera Patrik. Läs mer
  • 2020-01-24

Jeanett G skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Det var en tid som hon hjälpte mig. Lina hjälpte till med saker som kanske inte hon ska göra men jag är ytterst tacksam för hennes hjälp. Läs mer
  • 2020-01-24

Jonny B skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har sålt en villa med hjälp av den lugnaste, coolaste mäklare jag känner..
    Trevlig och trovärdig är han oxå..
    Som jag sagt förut...Bäst i Sigtuna Kommun
    😃 Läs mer
  • 2020-01-24

Ann-katrin L skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsig, kunnig, lugn, tillgänglig, säger sin åsikt(+) Läs mer
  • 2020-01-24

Patrick L skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi sålde våran villa.
    Han är väldigt kunnig och proffsig i sitt
    arbete. Även efter nu när nya ägaren håller på med renovering och hävdar dolda fel så har Sven-Erik tagit tag i saken och fixar å donar. Vet ej om han ens behöver göra det.
    Vi uppskattar det hjärtligt mycket. Läs mer
  • 2020-01-24

Börje S skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    En mycket bra mäklare jobb profesiget Läs mer
  • 2020-01-24

Battsetseg Z skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hej. Vi har köpte ny bostad. Han har hjälpa oss. Han är jätte bra person. Tack så jättemycket Patrik. Läs mer
  • 2020-01-24

Johnie H skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer

Pia B skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Såld en lägenhet.
    Positivt bemött, kände mig trygg.
    Få lägenheten såld till ett bra pris. Mäklaren lyckades kannonbra.

Fick ett bra förtroende och kände mig lung och trygg av råden inför försäljningen, visningen och kontraktskrivande. Läs mer
    2020-01-29 Matilda G svarar Pia B
    Tack Pia! Gör mig glad att höra, tack för förtroendet. :-)
  • Zulaa G

2020-01-23

Zulaa G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik jobbade jätte bra han hjälpte oss jätte mycket tack så mycket.

Mvh Altanzul Ganbold Läs mer
  • 2020-01-23

Ola S skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt mina föräldrars bostadsrätt i Sigtuna. Mycket bra och proffsig service tillsammans med ett trevligt bemötande ger högsta betyg från oss. Läs mer

Malin J skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket engagerad och proffsig. Sålde ett radhus Läs mer
  • Anna P

2020-01-22

Anna P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi sålde vårt radhus hösten 2019. Patrik, vår mäklare, var påläst och ingav stort förtroende med sina kunskaper. Bemötandet var proffsigt och snabbt. Försäljningen gick över vår förväntan och vi var sammantaget väldigt nöjda med hela affären. Patrik är alltid vänlig och lyhörd. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-01-22

Jörgen W skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Fastigheten är Kung Olafs Väg 30 Sigtuna.
    Sven-Erik har bemött oss på ett aldeles utmärkt sätt.
    Då vi bor i Portugal så blev del av affären gjord på distans utan några som helst problem. Underlag och beskrivningar på fastigheten var proffesionellt.
    Jag behövde se fastigheten med kort varsel under min resa viklet löstes.
    Så sammanfattningsvis så ör jag mycket nöjd med Sven Eriks sätt att hantera denna affär från första mötet till nu. Köpet görs klart 1 aug i år. Läs mer
  • 2020-01-22

Erland E skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag köpte en bostadsrätt. Patrik gav mig ett respektfullt och professionellt bemötande. Han ställde upp och fixade visning enligt mina önskemål. Läs mer

Maria S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena har ett sympatiskt och mjukt bemötande. Hon var lätt att få tag på och var alltid tillgänglig för frågor. Om hon behövde, stämde hon även av med kollegor för att få deras input. Läs mer

Lena B skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsigt hjärtligt bemötande. Sålt två bostäder som Helena haft hand om.
    Så nöjd! Läs mer

Maria E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi anlitade Helena i samband med försäljningen av en bostadsrätt tillhörande ett dödsbo. Helena har under hela processen varit tillgänglig, trevlig och lyhörd för våra frågor och önskemål. Vi upplever henne som en lugn, trygg och jordnära person med stor erfarenhet. Hon är inte den klassiska "säljar-typen" som många mäklare jag tidigare träffat, vilket känns bra och mer trovärdigt/pålitligt. Gissar att köpare känner likadant. Helena var mycket flexibel i att möta ev. köpares önskemål kring extra visningar, vilket var positivt även för oss som säljare då vi var intresserade av att få till en snabb och smidig försäljning för att kunna släppa och få utrymme att sörja den person vi mist. Stort tack för din fina insats Helena. Läs mer
  • Ing-marie A

2020-01-22

Ing-marie A skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi är mycket tacksamma att vi fick hjälp av Lina Gustavsson, som vår mäklare gällande försäljning av vårt hus på Steningeliden.
    Hon var mycket lyssnande om vad vi önskade samt gav oss mycket bra råd. Under hela processen var hon både positiv och uthållig, tills både vi och köparen, var nöjda. Läs mer
  • 2020-01-22

Kent R skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt houser Efteling min far. Känt Sven-Erik Gustavsson sedan mer än 40 år. Mycket förtroendeingivande, fullständigt transparent budgivning och information.
    Var även i kontakt med Sven-Erik angående en lägenhet i Sigtuna.
    Sammanfattning:
    En trygg och ärlig mäklare. Fullständigt seriös. Läs mer

Shara H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har köpt en lägenhet. Helena är en kunnig och varm person, som bryr sig om kunden, lägger ner mycket tid och påminner om det viktigaste som ska göra. Läs mer

Mark W skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    1) Jag har köpt en bostadstättslägenhet
    2) Bemötandet var mycket gott, med stort förtroende & engangemang från mäklaren

3) Förväntningarna var stora & de uppfylldes.

4) Ett köp som gick snabbt, säkert & tryggt. Läs mer

Aynas S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har köpt ett hus som jag är jättenöjd med och detta skulle inte kunna ske så smidigt om jag inte hade Helena som mäklare. Hon är en sådan person som är ödmjuk, hjälpsam och professionell. Jag tycker att allt som jag har förväntat mig från en mäklare har jag upplevt med Helena. Läs mer

Joel P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Bra, tydlig och hjälpsam. Bra på att skapa kontakt och är lyhörd. Läs mer

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna