Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Mäklarhuset Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna — Visa karta

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 437 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

• 2019-09-10

Ida L skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har sålt hus med Helenas hjälp och allt har gått smidigt och hon har varit trevlig och haft bra bemötande.
    Hela affären gick bra och smidigt ! Läs mer
  • 2019-09-09

Inga-lill S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt etthus.
    Mycket bra bemött.
    Både ja och nej.
    Mycket bra tog sig tid väldigt
    Närvarande fanns för det mesta
    Tillgänglig. Jag upplevde att han
    Lyssnade mer på köparen och försökte
    Vara dom tillagas. P9 Läs mer
  • 2019-09-07

Louise E skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt ett hus. Patrik var tydlig i sin kommunikation vid köpet. Läs mer
  • 2019-09-07

Nawid A skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hej!
    Jag har köpt en lägenhet i Märsta, när jag var på visningen, han förklarade allt tydligt. Och efter visningen jag hade ringt många gånger och fråga mycket annat och han svarade hela tiden. Han är mycket hjälpsam!

Navid Läs mer
  • 2019-09-06

Daniel S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik var mycket hjälpsam och tillmötesgående när vi köpte vårt hus i Sigtuna. Läs mer
  • 2019-09-06

Krister B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag tyckte att mäklaren gjorde ett bra jobb rätt igenom hela processen.
    Har tidigare erfarenheter om att sälja och köpa och Lina håller hög standard och väljer att rekommendera Lina och Mäklarhuset för de har gjort ett bra jobb och allt vad man kan förvänta sig av en bra mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-09-06

Stigenberg M skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Han gav ett seriöst intryck, bara bra +++++. Kändes tryggt. Läs mer

Johan E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Super trevligt bemötande på mäklarhuset sigtuna. Våra mäklare Helena och Lina fanns alltid tillgängliga för frågor och funderingar. Smidig försäljning av vårt kedjehus. Läs mer
  • 2019-09-06

Fredrik F skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har både sålt och köpt av Mäklarhuset i Sigtuna i flera omgångar och kan varmt rekommendera Patrik Gotthold.
    Han ser till både säljaren och köparens bästa. Det märks tydligt att han har en gedigen erfarenhet av affärer samt förhandling. Under alla sälj eller köpprocesser är han alltid tillgänglig och professionell. Även efter avslutad affär finns han alltid tillgänglig för assistans vid eventuella problem som uppstår. Helt klart Stockholms bästa mäklare! Läs mer

Paul M skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    han sålde min mors hus och han gav ett mycket bra intryck på min mor så valet var lätt att vi tog han plus han var mycket lätt att ha å göra med å det är det som är huvudsaken för mej plus han svara så man förstår …

han är bäst Läs mer
  • 2019-09-05

Caroline H skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt bostad. Nöjda med mäklarens insatts. Älskar vårt nya hus. Läs mer
  • Gabriella G

2019-09-05

Gabriella G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsig mäklare, smidigt förfarande genom hela köpet Läs mer

Sabina R skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har sålt hus med Olas hjälp. Han är mycket trevlig med mycket tålamod. Trevligt bemötande, humor och allmänt har underlättat hela affären för mig. Allt gick bra till. Håller tider och ringer tillbaka. Håller det han lovar. Läs mer
  • 2019-09-05

Petra Ö skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte ett hus i Sigtuna av Patrik, först fick vi privat visning och sedan avvaktade vi ett tag. När vi sedan tog kontakt med Patrik igen ang huset så blev man vänligt bemött, man kunde nå honom alla timmar på dygnet. Allt var enkelt och bekvämt!

Jag är nöjd från början till slut med Patrik skulle varmt rekommendera honom. Läs mer

Boban D skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har köpt en fastighet på Norrsunda Kyrkby 100 Rosersberg .
    Allt fungerade utmärkt bra med Helena .
    Lätt att ha med att göra trevlig och proffsig.
    Om jag någon gång ska sälja så kommer jag absolut anlita Helena. Läs mer
  • 2019-09-05

Peter G skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    fick bra information av henne. Allt funkade jättebra Läs mer

Göran N skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena Bohman på Mäklarhuset är bäst!
    Hon är en klippa i en stressad situation och har en ängels tålamod.
    Jag skulle inte tveka en sekund att anlita Helena igen. Läs mer

Erik H skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpare.

Fungerade bra genom processen. Svarade på mail och sms. Tillgodohöll den information som efterfrågades.

Inte "säljig" eller hetsig i attityden. Läs mer
  • 2019-09-04

Sofia b skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevlig, engagerad och kunnig - rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-04

Micael F skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt 200 kvm villa i Sigtuna. Bemött bra som alltid den andra bostaden han sålt.Hade väl högre förväntningar på slutpriset men han hade rätt utgångspris från början. Läs mer
  • 2019-06-11

Sanieh D skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Bi köpte radhus. Vi var mycket nöjd med våran mäklare. Vi har fått bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-11

Ola K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt en villa. Engagerad, ger många status uppdateringar, tillgänglig, bryr sig, proffsig,tålmodig,hjälpsam. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Ola K
    Tack Ola för alla fina ord! Hoppas att du kommer trivas i Solna!
  • 2019-06-09

Anna K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har sålt en villa och köpt en lägenhet. Bägge med Lina Gustavsson som mäklare. Jag har blivit bemött utav Lina med respekt, förståelse och proffsighet.
    Hon levde mer än väl upp till de förväntningar jag hade som var att komma med noggrann information, vara lyhörd. Ge goda råd utan att lägga press på de beslut jag tog. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Kan inte komma på något jag är missnöjd med. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Anna K
    Tusen tusen tack för det fina omdömet Anna, det har varit ett nöje att lära känna dig längs vägen!
  • Michael E

2019-06-07

Michael E skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik Gotthold var vår mäklare när vi nyligen sålde vårt hus. Vi har varit mycket nöjda med Patriks tjänster från dag 1. Bra service, tydlig information och alltid snabba svar om vi behövt information. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-04

Henriett K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt lägenhet. Bemötandet var vänligt och mycket trevligt. Fick all nödvändig information och svar på alla frågor. Sammanfattningsvis var hela ”upplevelse” mycket bra! Läs mer

Tommy C skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Professionell och förtroendeingivande mäklare, som verkar ha bra relationer med sina kunder. Läs mer
  • 2019-06-04

Sofia b skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Professionell, trevlig och smidig affär med Sven-Erik Läs mer
  • CLAES P

2019-05-03

CLAES P skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven-Erik är mycket rutinerad, seriös och ger en trygg och bra service. Läs mer
  • 2019-04-29

Sören M skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena hjälpte till vid försäljningen av mitt hus i Sigtuna. Helena gjorde mer än vad jag hade förväntat mig eftersom hon alltid fanns närvarande och hon var hela tiden ett par steg före mig. Alla frågor och funderingar som jag hade löste hon snabbt och effektivt, vilket gjorde att jag lugnt kunde fokusera på annat. Helena har på ett mycket professionellt sätt hjälpt till i hela processen, från första värderingen, stylingen och försäljningen till den avslutande självdeklarationen. Jag kan starkt rekommendera Helena och skulle alla dagar i veckan välja henne som min mäklare. Läs mer
  • 2019-04-10

Erik S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt fritidshus i Säfsen Fredriksberg.
    Har blivit bemött på ett fantastiskt sätt.
    Förväntade mig att det skulle ta tid att få huset sålt. Helena är ett riktigt proffs på det hon gör. Helena är lugn och sansad och har stenkoll på det hon gör. Kommer garanterat att anlita henne igen om det blir aktuellt att sälja eller köpa någon bostad i framtiden.
    Mvh Jörgen Stadig Läs mer
  • 2019-04-10

Per E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsig och personlig, alltid tillgänglig och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2019-04-08

Kristin B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevlig, hjälpsam, mycket bra service! Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Kristin B
    Tack Kristin, kul att det gick bra och snabbt. Hoppas ni trivs bra i Bollnäs!
  • 2019-02-10

Per K skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven-Erik hjälpte mig med kontraktsskrivning när jag sålde mitt hus. Allt fungerade perfekt och både jag och köparen fick löpande information och råd hur vi skulle agera. Läs mer
  • 2019-02-10

Tommy B skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    *Bostadsrätt-lgh/hus.

*Artigt, vänligt, förtroendegivande.

*Förväntningen var att få lgh såld till högsta möjliga pris vilket uppfylldes!

Jag är nöjd med mäklaren och den affär vi genomförde tillsammans. Läs mer
  • Fia B

2019-02-09

Fia B skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Han återkopplade inte när vi sökte honom. Han sa att han skickat dokument, men inte gjort det.
    Våran bank sökte honom på mejl och telefon. Återkopplade inte då heller. Läs mer
  • 2019-02-08

Erik P skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Bra service, tillgänglig och påläst under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-08

Madeleine G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Det är andra gå gången Patrik säljer hus åt oss. Vi är supernöjda med all hantering och bemötande. Läs mer
  • 2019-02-08

Gürhan S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag köpte en etta hjälp av henne. Hon var Snabbt, hjälpsam, omtänksam. Läs mer
    2019-02-19 Lina Gustavsson svarar Gürhan S
    Tack för vänliga ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten!
  • 2018-12-09

Pirdad N skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Snällt snab svar vid ringt och kan mycket Läs mer
  • 2018-12-08

Lars S skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Seriös och strukturerad. Gjorde vad han skulle. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-07

Ali D skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket bra och tydlig mäklare.
    Allting gick smidig och bra Läs mer
  • 2018-12-07

Magnus H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena har pa ett foredomligt satt hanterat bade saljare och kopare da vi salde mina foraldrars lagenhet i Sigtuna pa Manfred Bjorquist Alle. Basta service, bra resonemang, lyssnande och kontinuerliga uppdateringar. Ordning och reda pa alla document. Jag skulle vilja saga att Helena har den dar extra fingertoppskanslan som gor henne till en utmarkt fastighetsmaklare. Helena ar ochsa en mycket trevlig person som gor hela upplevelsen batter.

Basta halsningar
    /Magnus Läs mer
  • 2018-11-12

Sara F skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har givit oss ett perfekt bemötande och levt upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill. Hon är exceptionell! Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Sara F
    Tack snälla Sara! Jag blir så glad :-)
  • 2018-11-11

Erling T skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hade tomt till försäljning genom Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg. Blev väldigt väl bemött av deras representant, Patrik Gotthold. Jag hade ingen tidigare erfarenhet av den typen av business så förväntningarna var varken högt eller lågt ställda. Patrik lotsade mig genom allt förarbete som krävdes och såg sedan till att relevant annonsering drogs i gång på Internet. Kom snabbt till avslut på försäljningen med mycket positivt resultat. Vill med dessa rader ge Mäklarhuset och särskilt Patrik högsta tänkbara betyg. Läs mer
  • Ilias Constantine P

2018-11-11

Ilias Constantine P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi hittade vår drömvilla. Vi hade många frågor och var nervösa inför vårt första köp.

Patrik var extremt hjälpsam, svarade på frågorna han kunde svara, samt följde upp frågor han inte hade svar på.

Ett fantastiskt bemötande och återkoppling genom hela köpet.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-11-11

Joachim Gustav L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har både köpt och sålt genom Mäklarhuset och Lina Gustavsson. Bra proffessionellt bemötande och hon levde definitivt upp till mina förväntningar både vid köp och försäljning.
    Jag är överlag mkt nöjd med Lina Gustavsson som mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Joachim Gustav L
    Tack Joachim för fint betyg. Ni har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med nya huset!
  • Maria S

2018-11-09

Maria S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte vårat första hus av Patrik.
    Har bara positivt att säga,
    Trevlig, ärlig, lugn (när man själv är super nervös o stressad),
    Tillgänglig.
    Han gav den extra service o vänlighet man inte förväntar sig.

Är så tacksam att haft Patrik som säljare till vårat första hus o kommer definitivt välja honom igen om vi nånsin skulle sälja/köpa! Läs mer
  • 2018-11-09

Niklas L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har sålt vårt radhus & köpt ett kedjehus med hjälp av Lina Gustavsson.
    Oerhört proffsig hjälp och en service som slår allt.. Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Niklas L
    Tack snälla Niklas för fina ord!
  • 2018-10-23

Mats Bonbinjär Ab M skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Rakt igenom en gedigen, professionellt genomförd affär. Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2018-10-18

Kjell E skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt bostadsrätt . Fantastiskt bra bemötande som köpare men som jag uppfattade även mot säljaren. Hjälpsam aldrig några problem det fixar jag det är hennes motto . Hon är kanon.Mvh. Kjell Eriksson. Läs mer
    2018-11-06 Lina Gustavsson svarar Kjell E
    Tusen tack Kjell, jag kommer förbi och kikar på lägenheten inom kort!

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna