Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna — Visa karta

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 581 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

• 2020-12-03

Lena F skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Seriös och noggrann, kunnig! Trevlig! Läs mer
  • 2020-12-03

Suzanne S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har nyss köpt ett hus av Lina! Vi fick en stor hjälp med en del besiktningsfrågor. Hon har ett trevligt bemötande med ett personligt angegemang för området. Vi fick bla tips om bästa pulkabacke och lekplats! 😊 Vi känner oss tacksamma för hennes hjälp till vårt drömhus! Läs mer
  • 2020-12-03

Ritva I skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hjälpte även mig som köpare och tänkte på detaljer som man själv inte tänkt på så att min inflytt ska löpa smidigt. Läs mer
  • 2020-11-29

Lars G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Han levererade en smidig totallösning som ledde fram till en snabb affär. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-11-28

Åke W skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket bra årdning och reda På allt Läs mer
  • 2020-11-28

Fredrik G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Superbra på alla sätt 👍
    Trevlig
    Proffsig
    Noggrann
    Lyhörd

Kan varmt rekommendera Patrik! Läs mer
  • 2020-11-21

Ingela A skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt: Radhus 114 kvadratmeter
    Jag upplever Patrik som kunnig och erfaren, sund, lugn, tydlig, ordning och reda, kan stötta bra även vid problem, finns hela tiden tillgänglig vid frågor och återkopplar snabbt, trevligt och bra bemötande, personlig. Som familj har vi goda erfarenheter av Patrik även sedan tidigare. Han levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-21

Eva-lisa A skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena hjälpte oss med försäljningen av vår bostad! Vi har blivit bemötta på allra bästa sätt :) Läs mer
  • 2020-11-19

Ivan L skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpte villa via Patrik, väldigt proffsig mäklare, hade all fakta och kunde svara på alla frågor vi hade snabbt och tydligt. Väldigt trevlig mäklare och smidig process! Läs mer
  • 2020-11-19

Patrik T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Snabb affär och bra pris. Bra bemötande och lyhörd för våra önskemål. Läs mer
  • 2020-11-11

Ranaa M skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Så trevlig och hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2020-11-11

May-lis G skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålde hus via Lina. Hon är otroligt proffsig, återkopplar direkt och snabb med alla bokningar av besiktning, fotografering etc.
    Mycket trevligt bemötande, kan varmt rekommendera Lina. Läs mer
  • 2020-11-09

Stina W skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina är oerhört proffsig och det märks verkligen att hon kan sin sak! Läs mer
  • 2020-11-09

Stina W skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte bostad via Helena. Hon är otroligt engagerad i sina kunder och det märks verkligen att hon vill at affären skall bli bra för alla inblandade! Läs mer
  • 2020-11-08

Rim S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Det var en utmärkt upplevelse. Tack för allt Läs mer
  • 2020-11-08

Birgitta S skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålde mitt lilla
    Hus med mycket och fantastisk god hjälp av Sven-Erik! Jag kunde inte fått bättre hjälp,!!! Läs mer
  • 2020-11-07

Britta L skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hjälper oss på ett tryggt och kunnigt sätt i en ”rörig” situation.
    Har lång erfarenhet Läs mer
  • 2020-11-06

Anita M skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena hjälper mig att sälja min gamla lägenhet och att köpa en ny. Jag upplever att Helena känns engagerad och känner mig trygg med henne. Rekommenderar henne! Läs mer
  • Kerstin G

2020-11-06

Kerstin G skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena förmedlade en nyproducerad bostad som ännu inte är färdigställd, mycket svårare att hitta en köpare när intressenten inte kan se lgh.
    Hon hittade en "gammal kund som hade lite speciella önskemål och som gick vidare till kontrakt.
    Trevligt bemötande och stort intresse är vår uppfattning om Helena.
    Förväntningarna våra var stora på henne, eftersom det är ett svårare objekt att sälja. Bra för henne att hålla gamla intressenter/kunder varma.
    Vi är mycket nöjda.
    Lars o (Kerstin) Granlund Läs mer
  • 2020-11-02

Ingrid Carina J skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt en lägenhet i Sigtuna , med stor hjälp av Helena!
    Jag är jättenöjd med hennes arbete o kan varmt rekommendera henne 👍🌺 Läs mer
  • 2020-10-31

Christina L skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    En lägenhet
    Mycket positivt å trevligt bemötande
    Ordnade allt mycket snabbt
    Kan varmt rekomendera Helena Bohman Läs mer
  • 2020-10-25

Per W skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Seriös mäklare.Problemfri försäljning av vårt hus Läs mer
  • 2020-10-24

Fredrik T skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lätt att komma i kontakt med och alltid serviceminded.
    Med sitt lugn kombinerat med ordning och reda skapar han trygghet i affären. Läs mer
  • 2020-10-24

Mia A skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena har från början till slut varit fantastisk i sitt bemötande och sin hantering av mitt köp av lägenhet. Snabb och flexibel kontakt både via mail, telefon och sms. Från första kontakt till påskrivet kontrakt tog det turligt nog bara en vecka!

Mäklarhuset som mäklarfirma är väldigt vänliga och tillmötesgående. Har erfarenhet både från Sverige och Spanien. Kan varmt rekommendera Mäklarhuset! Läs mer
  • Daniel S

2020-10-23

Daniel S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt världens finaste hus där Helena var mäklare. Vi upplevde henne som väldigt professionell och ödmjuk, hon bjöd även på någon rolig historia vi alla skrattade gott till. Alla förväntningar vi hade infriades och vi skulle starkt rekommendera henne till våra vänner. Läs mer
  • 2020-10-21

Oscar S skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-10-18

Elena M skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt hus.Utmärkt bemötande, perfekt service Läs mer
  • 2020-10-18

Thomas G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte ett hus där Patrik agerade som fastighetsmäklare. Patrik var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Han svarade snabbt på frågor och såg till att vi alltid informerades om försäljningens framsteg. Han är mycket kunnig om regionen. Läs mer
  • 2020-10-18

Lina F skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi sålde ett radhus i Sigtuna. Matilda är väldigt trevlig och bra. Levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
    2020-10-29 Matilda G svarar Lina F
    Tack Lina igen :-) Gör mig glad att höra.
    Matilda G gillar detta
  • 2020-10-09

Anneli H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålde ett hus i ett dödsbo i Sigtuna. Helena var ett superproffs hela vägen, mycket kunnig och seriös. Ingenting var besvärligt, Helena ställde alltid upp. Mycket bra kontakter med besiktningsföretag och stylist också. Att vi fick ett bra pris och nöjda köpare är Helenas förtjänst. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-09

Danny G skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt en villa.
    Utmärkt bemötande. Läs mer

Marcus H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    För oss är Helena en mäklare som uppfyller de kriterier som vi bedömer kan förväntas av en mäklare. Hon är påläst och har bra koll, är social och var under processen hängiven såväl Köparna(oss) som Säljarna. Läs mer
  • 2020-10-05

Christer A skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik skötte sig exemplariskt.. och jag kommer anlita honom igen. Läs mer

Bente Å skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt bostadsrätt i Märsta.
    Helena är en mycket proffsig och bra säljare.
    Tycker om hennes mjuka och glada sida.
    Hon har lätt att få fin kontakt med både säljare och köpare.
    Våra förväntningar prismässigt var över förväntan.
    Vi kan varmt rekommendera Helena till andra som vill sälja. Läs mer

Helena L skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Helena när jag skulle tiita och senare köpa en lägenhet. Läs mer

Tom R skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Snabb och smärtfri hantering av både visning och kontraktskrivning. Ger ett förtroendeingivande och ärligt intryck. Tydlig och faktabaserad kommunikation. Kort sagt en trevlig prick. Läs mer
  • 2020-10-04

Ann N skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt ett hus och blev så trevligt bemött av duktig kompetent och tålmodig mäklare . Läs mer
  • 2020-10-03

Rosita H skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt villa. Han är den bästa mäklaren i Sigtuna. Snabb på alla mina frågor, förtroendeingivande, lyssnar på mina synpunkter
    Hjälpte oss med en snabb affär till en bra deal. Det är andra gången vi sålt en villa med hans hjälp. Läs mer
  • 2020-10-02

Lisbeth L skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har köpt ett hus i Sigtuna. Sven-Erik är en pålitlig erfaren mäklare. Man känner sig trygg med hans erfarenhet och kunnande.
    Högsta betyg.🌟
    Lisbeth Löfberg Läs mer
  • 2020-10-01

Emil M skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina hjälpte oss att sälja vårt hus i Steningehöjden. Hon är trevlig och var väldigt hjälpsam samt professionell under hela processen. Hon stressade inte fram någon försäljning utan var noga med att vi fick det pris de vi hade begärt och var nöjda med. Jag kan rekommendera Lina som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-29

Amanda S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina är utan tvekan den bästa mäklare jag har samarbetat med! Hon lyssnade in våra önskemål och behov samtidigt som hon gav väldigt bra rådgivning. Hon är jättetrevlig och tillmötesgående samt gjorde även "det lilla extra". Vidare är hon väldigt professionell och kunnig vilket gav mig en väldigt stark tilltro till henne under vår husförsäljning. Skulle jättegärna vilja samarbeta med Lina igen i framtiden och rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-09-28

Annabel Céline D skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    We met Patrick while we were searching to buy a house in Sigtuna. He has been very open, kind, and very smart at understanding what we were looking for from the first meeting.
    Patrick has proactivelly highlighted relevant housing coming on the market, organised outside of normal hours some visits and answered additional questions we had in a record time! All that with restless kindness, professionalism and efficiency.
    We would certainly be happy to highly recommend him to help you find your new home. You would certainly be in great hands! Läs mer
  • 2020-09-25

Anne-marie M skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har sålt min bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande av kunniga mäklare. Läs mer
  • 2020-09-23

Gunilla B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina hjälpte oss att sälja mors lägenhet. Professionell, hjälpsam, saklig och välavvägd i kundbemötande (vare sig för insäljande eller passiv). Läs mer
  • 2020-09-14

Frida H skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina var kunnig, responsiv, insatt och ingav förtroende. Vi kommer absolut anlita Lina som mäklare nästa gång vi behöver. Läs mer
  • 2020-09-14

Christopher G skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Välbemött, kunnig och god dialog genom köpet Läs mer
  • 2020-09-12

Sara L skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt min mors lägenhet, mycket nöjd med Matilda , jätteduktig & lättsam att ha kontakt med //Marianne Läs mer
  • 2020-09-05

Ingela B skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik Gotthold har gjort ett mycket bra arbete och överträffat våra förväntningar på en bra mäklare. Han ger ett mycket kunnigt och seriöst intryck, är extremt bra på att informera och kommunicera och ständigt lika trevlig. Samtliga delar i försäljningsprocessen har fungerat utmärkt. Läs mer
  • 2020-08-31

Marita L skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik arbetar ärligt och ser till att både köpare och säljare blir nöjda. Läs mer
    Patrik G gillar detta
  • 2020-08-21

Lars H skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Försäljningen genomfördes på ett proffsigt och föredömligt sätt. Vi följde Patriks råd beträffande hur försäljningen skulle läggas upp, och det blev lyckat. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte