Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 629 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-07-24
    Fantastiskt trevlig, bra bemötande, väldigt hjälpsam och lättsam!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-07-20
    Fantastisk mäklare som är seriös och duktig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-06-23
    Mycket trevlig, snabb och duktig. Skulle absolut rekommendera henne för ev köp eller försäljningar!
    2021-06-21
    Kan varmt rekommendera Lina. Trevlig och hjälpsam ,, vi kände oss trygga och allt gick smidigt och bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Märsta - Sätuna
    2021-06-14
    Vi blev väl bemött av Patrik och han har så stort tålamod med oss nybörjare med att köpa/sälja bostad. Vi hade så låga förväntningar på mäklaren men Patrick chockade oss med hans kunskap och pedagogiska sätt att förklara steg för steg processen. Patrick är den bästa mäklaren Vi har hittills träffat under 4 månaders letande och alla visningar vi har haft under den 4 måmaders period.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-06-10
    Vänlig, förstående och proffsigt
    • Sigtuna - Pilsbo
    2021-06-08
    Parhus i Sigtuna!
    Bemött med profession och service med ödmjukhet!
    Vi är nöjda med valet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-06-04
    Vi har köpt och ska sälja via Matilda Gotthold och kan bara säga positivt! Fantastisk hjälpsam och förklarar väl det man inte förstår helt. Fantastisk upplevelse att få ha mäklarhuset som hjälp.
    2021-06-04
    Matilda har sålt bostadsrätts radhus åt oss. En mycket engagerad och realistisk mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    2021-06-04
    Vi köpte ett radhus genom Matilda och får nu hjälp med att sälja vår egna lägenhet. Vi hade mycket frågor och funderingar och hon tog verkligen våra frågor på allvar och besvarade dem på ett bra och tydligt sätt. Hon är trygg och super trevlig!
  • Helena L
    • Sigtuna - Pilsbo
    2021-06-04
    Vi sålde vårt parhus i Sigtuna med Lina som mäklare och vi är jättenöjda med allt! Hon är mycket proffsig, lyhörd, snabb med återkoppling, trevlig, kunnig och engagerad - för att nämna några egenskaper. Rekommenderar Lina varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-05-22
    Vid försäljningen av min lilla pärla, ett kedjehus i Sigtuna stad har
    Helena i sitt säljaruppdrag varit mycket engagerad och lyhörd.

Helena gav på ett mycket personligt sätt tips och förslag på hur jag kunde iordningställa mitt hus inför fotografering och visningar. Hon agerade snabbt och kunnigt på de frågor och funderingar jag hade. Jag fick ett stort förtroende för Helenas kompetens i och med att hon var noga med att affären skulle bli bra både för mig som säljare och den framtida köparen.

Hon var påläst och kunnig på objektets område, juridiken kring förfarandet och hon gjorde eftertänkta och effektiva prioriteringar.

Med hög professionalitet gjorde Helena att processen gick fortare än det var tänkt från början och hon fick till en perfekt matchning mellan mig som säljare och paret som köpte mitt hus.

Jag kände mig mycket trygg under hela processen och kan varmt rekommendera Helena som mäklare till vänner och bekanta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-05-20
    Vi har köpt ett hus genom Patrik och kan varmt rekommendera honom. Lugn och trygg i en utav de största affärerna vi har gjort.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-05-20
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Full av goda råd utan att vara styrande. Vi fick all hjälp vi ville ha och var hela tiden helt informerade om vad som hände kring försäljningen. Med andra ord toppen.
    • Sigtuna - Björkbacka strand
    2021-05-18
    Toppen från start till mål! Lättsam och engagerad. Sålde huset före visning. Vi är supernöjda med Helena.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Hällsbo
    2021-05-18
    Vi har köpt en radhus. Vi har fått en bra uppfattning av Helena. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och ger ett trevligt och proffesionellt intryck. Upplevs vara lika intresserad av att hjälpa köparen som säljaren. Kan rekommenderas.
    2021-05-12
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Sven-Erik har genom hela affären varit mycket proffisionell o jobbat med 100% fokus på att affären blev så bra som möjligt för oss.
    100% nöjda, kommer att rekomendera Sven-Erik om någon frågar.
    • Sigtuna - Björkbacka strand
    2021-05-09
    Helena ger ett tryggt och säkert intryck som både säljare och köpare uppskattar. Har mycket god lokal kunskap och kan med lätthet förklara området och omgivning tack vare hennes långa erfarenhet som mäklare i Sigtuna.
    Dessutom var Helena den enda mäklaren som jag kontaktade som förstod att marknaden för villor har ändrats det senaste året. Övriga mäklare som jag var i kontakt med i Sigtuna har antingen helt missat senaste årets prisuppgång eller så tänker de att man som säljare är helt inkompetent.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Märsta - Valsta
    2021-05-08
    Vi har sålt vår Fars dödsbo och är nöjd med Mäklarhuset o Patrik.
    Allt gick på räls 😊
    • Sigtuna
    2021-04-06
    Köp av lägenhet. Mycket professionell guidning genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Aludden
    2021-04-05
    Köpt Radhus(Bostadsrättsförening)i Sigtuna
    Helena är proffsig, fantastisk bemötande, tillgänglig, vänlig, trevlig, snabb återkoppling. Helena har allt som man kan förvänta sig av en mäklare. Helena levde upp all mina förväntningar och lite till.Jag önskar alla mäklare har det kvalitet som Helena har.
    Stort tack Helena.
  • köpte en tomt med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-04-01
    She is so professional and great service
    I don’t speak fluent Swedish she took the time and effort to explain all details
    • Sjudargården
    2021-03-31
    Han är en väldigt hjälpsam och utmärkt person. Vi tackar honom för allt.
    2021-03-29
    Vi är supernöjda med hur smidigt det gått med hela husförsäljningen.
    • Sjudargården
    2021-03-25
    Utmärkt service och bemötande från dag 1. Dessutom mycket kunnig och omdömesgill.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Steningehöjden
    2021-03-13
    Vi köpte kedjehus och blev bra bemötta av mäklaren. Det var dock stressigt då budgivning startade innan objektet lagts ut. Vi tycker dessutom att om man får en vecka på sig att betala depositionen och mäklaren vet att köparen behöver handpenningslån så bör mäklaren påpeka att det tar tid att genomföra ett sånt, speciellt för förstagångenköpare. Papper ska skrivas under och postas och godkännas, det tar tid och det borde mäklaren påminna om. Utöver det skulle vi gärna sett en kvittens från mäklaren att handpenningen har mottagits, det känns otryggt när man inte får höra något.
    • Sigtuna - Hammarbacken
    2021-03-03
    Vi har tidigare köpt lägenhet via Helena Bohman till ett av våra barn, nu har vi sålt vår villa via Helena. Mycket trevligt, lugnt och proffsigt bemötande, Motsvarade verkligen våra förväntningar efter tidigare köp av lägenhet. Mycket positiv känsla med båda affärerna, Kommer att rekommendera Helena Bohman som mäklare, även övriga mäklare på Mäklarhuset som varit behjälpliga kring vårt senaste bostadsköp.
  • Dina A
    2021-02-28
    Har köpt en tomt. Vår upplevelse av Mäklare Matilda Gotthold har varit positivt, där vi fick uppleva ett trevligt och proffesionellt bemötande!
  • sålde sin bostad med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Sjudargården
    2021-02-23
    Lina har sålt min ägarlägenhet.
    Kunde inte ha fått en bättre mäklare. Proffsig i allt hon gör.
  • köpte sin bostad med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Sjudargården
    2021-02-22
    Köpte liten lägenhet i Sigtuna.
    Det funkade bra - inte hennes fel att det drog ut på tiden med budgivningen..
    • Ekilla
    2021-02-09
    Bra kommunikation och trevligt bemötande
    • Sigtuna - Ropsten
    2021-02-07
    Proffsig hantering av försäljning av vår fastighet.
    Vi är mycket nöjda!
    2021-02-07
    Jätte trevlig! Fick snabba svar på de hon inte kunde svara på på plats.
  • Birgitta H
    • Sigtuna - Aludden
    2021-02-05
    Uppskattar Helenas professionalitet när det gäller kännedom om området, sättet hon visar ett objekt och dessutom är rak och ärlig . Är tillgänglig och behaglig vilket är en styrka
    • Sigtuna - Venngarn
    2021-02-05
    I bought an apartment from Helena. She provided an excellent service by being professional yet friendly. I had the utmost trust in her knowledge and am very grateful to her!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2021-02-05
    Jätte bra med kommunikation och tydlighet
    • Arenberga
    2021-01-30
    Superbra mäklare på alla sätt 👍
    Kunnig
    Ärlig
    Tillgänglig
    Proffsig
    Noggrann
    Lyhörd
    Svara på alla frågor och funderingar
    Tipsar alltid
    Lugn
    Tryggt att köpa hus via honom
    En av de bästa mäklare som kan sitt jobb
    Kan varmt rekommendera Patrik!
    • Märsta - Ekilla
    2021-01-25
    Vi säld lägenhet och tack vare Lina var det mindre stressigt. Lina hjälpe oss jättemycket. Från första mötet fick vi bra känsla att vi valde den bästa mäklaren. Lina var tillgänglig dygnet runt hela veckan, det var inga opassande tider när vi hade frågor eller ha funderingar och behöver ett åsikt. Vi tackar Lina jättemycket, hon är en människa som gör sitt jobb bäst! Vi fick känsla att hon verkligen lägger hela sitt hjärta i sitt jobb.
    Vi är väldigt nöjda och glada att vi kunde möta Lina på vår väg på den nya fasen i våra liv.
    • Märsta - Centralt
    2021-01-19
    Trevligt bemötande. Hjälpsam och kunnig,förklarade bra hur det skulle gå till med försäljningen av lägenhet
    2020-12-24
    Min erfarenhet av Matilda Gotthold har varit mycket positivt. En väldigt kompetent mäklare med hög arbetsmoral.

Salim Kantar
    • Märsta - Arenberga
    2020-12-23
    Toppen! Jag var delägare i en villa med tomt som såldes med hjälp av Patrik. Han var proffsig, tillgänglig och trevlig samt bra på att både lyssna och vägleda/ge rekommendationer som ger trygghet under hela processen. Mina förväntningar var höga men jag är mer än nöjd! Om det blir aktuellt framöver så kommer jag definitivt att anlita Patrik igen, kan varmt rekommenderas!
    2020-12-21
    Bougt a piece of land from Matilda. Very satisfied with overal process and definately recomend.
    2020-12-18
    Vid vårt tomtköp så var det Mäklarhusets Matilda som var anlitad av säljaren. Matild var tillgänglig och lätt att nå. Hon delade med sig med tips och var tålmodig med våra frågor. Hon visade också upp en fantastisk service gällande tider för visning och kontraktskrivning. Mycket trevlig och kompetent.
    2020-12-18
    Professionell, personlig, pragmatisk och lösningsorienterad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2020-12-13
    Mycket bra service av Sven-Erik på allt!
    2020-12-08
    The most attentive, professional and smart real estate agent we have ever met! Selling our apartment with Lina went quick and smooth. We highly recommend her!
    2020-12-06
    Köp av bostad, lägenhet. Bra bemötande, kunnig, lugn, personlig och hjälpsam. Har koll på runtomkring-frågor. Mycket bra!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Steningehöjden
    2020-12-04
    Sålde en villa i Steningehöjden. Lina var påläst på området och vi hade konstruktiva diskussioner för att komma fram till beslut. Trevlig och lätt att få tag i när vi behövde.
    • Sigtuna tätort
    2020-12-03
    Seriös och noggrann, kunnig! Trevlig!
    2020-12-03
    Vi har nyss köpt ett hus av Lina! Vi fick en stor hjälp med en del besiktningsfrågor. Hon har ett trevligt bemötande med ett personligt angegemang för området. Vi fick bla tips om bästa pulkabacke och lekplats! 😊 Vi känner oss tacksamma för hennes hjälp till vårt drömhus!