Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Mäklarhuset Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna — Visa karta

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 399 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

• Pirdad N skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Snällt snab svar vid ringt och kan mycket Läs mer
  • Lars S skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Seriös och strukturerad. Gjorde vad han skulle. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Ali D skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket bra och tydlig mäklare.
    Allting gick smidig och bra Läs mer
  • Magnus H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena har pa ett foredomligt satt hanterat bade saljare och kopare da vi salde mina foraldrars lagenhet i Sigtuna pa Manfred Bjorquist Alle. Basta service, bra resonemang, lyssnande och kontinuerliga uppdateringar. Ordning och reda pa alla document. Jag skulle vilja saga att Helena har den dar extra fingertoppskanslan som gor henne till en utmarkt fastighetsmaklare. Helena ar ochsa en mycket trevlig person som gor hela upplevelsen batter.

Basta halsningar
    /Magnus Läs mer
  • Sara F skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har givit oss ett perfekt bemötande och levt upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill. Hon är exceptionell! Läs mer
    2018-11-16 Lina G svarar Sara F
    Tack snälla Sara! Jag blir så glad :-)
  • Erling T skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hade tomt till försäljning genom Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg. Blev väldigt väl bemött av deras representant, Patrik Gotthold. Jag hade ingen tidigare erfarenhet av den typen av business så förväntningarna var varken högt eller lågt ställda. Patrik lotsade mig genom allt förarbete som krävdes och såg sedan till att relevant annonsering drogs i gång på Internet. Kom snabbt till avslut på försäljningen med mycket positivt resultat. Vill med dessa rader ge Mäklarhuset och särskilt Patrik högsta tänkbara betyg. Läs mer
  • Ilias Constantine P
    Ilias Constantine P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi hittade vår drömvilla. Vi hade många frågor och var nervösa inför vårt första köp.

Patrik var extremt hjälpsam, svarade på frågorna han kunde svara, samt följde upp frågor han inte hade svar på.

Ett fantastiskt bemötande och återkoppling genom hela köpet.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Joachim Gustav L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har både köpt och sålt genom Mäklarhuset och Lina Gustavsson. Bra proffessionellt bemötande och hon levde definitivt upp till mina förväntningar både vid köp och försäljning.
    Jag är överlag mkt nöjd med Lina Gustavsson som mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Lina G svarar Joachim Gustav L
    Tack Joachim för fint betyg. Ni har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med nya huset!
  • Maria S
    Maria S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte vårat första hus av Patrik.
    Har bara positivt att säga,
    Trevlig, ärlig, lugn (när man själv är super nervös o stressad),
    Tillgänglig.
    Han gav den extra service o vänlighet man inte förväntar sig.

Är så tacksam att haft Patrik som säljare till vårat första hus o kommer definitivt välja honom igen om vi nånsin skulle sälja/köpa! Läs mer
  • Niklas L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har sålt vårt radhus & köpt ett kedjehus med hjälp av Lina Gustavsson.
    Oerhört proffsig hjälp och en service som slår allt.. Läs mer
    2018-11-16 Lina G svarar Niklas L
    Tack snälla Niklas för fina ord!
  • Mats Bonbinjär Ab M skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Rakt igenom en gedigen, professionellt genomförd affär. Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • Kjell E skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt bostadsrätt . Fantastiskt bra bemötande som köpare men som jag uppfattade även mot säljaren. Hjälpsam aldrig några problem det fixar jag det är hennes motto . Hon är kanon.Mvh. Kjell Eriksson. Läs mer
    2018-11-06 Lina G svarar Kjell E
    Tusen tack Kjell, jag kommer förbi och kikar på lägenheten inom kort!
  • Mawfak A
    Mawfak A skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpte tomt.

Min fru och jag blev mycket väl bemötta.

Han träffar mina flesta förväntningar, han levde upp dem.

Ola kan sitt jobb ordentligt, glad , lojal, diplomatisk och enkel.

Han behöver svara sina SMS och e-mail lite snabbare. Läs mer
  • Ylva L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Utmärkt bemötande och engagemang. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-11-06 Lina G svarar Ylva L
    Tack snälla Ylva! Vi ses i Hällsbo! :-)
  • Mikael T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Engagerad och väldigt mån om att allt i samband med affären skulle fungera smidigt. Läs mer
  • Christopher R skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsigt och korrekt bemötande..
    Som alltid! Toppen mäklare 🙂 Läs mer
  • Esben T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena ger ett proffsigt intryck, kunnig, tillmötesgående med en vänlig attityd och alltid hjälpsam. Läs mer
  • Birgit K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik har sålt både min villa och nu en lägenhet.

I båda fallen har jag känt stort förtroende för hans arbete och vilja att göra sitt bästa.

Han uppträder alltid korrekt.

Håller hela tiden kontakt och informerar.

Mvh Birgit Karlsson Läs mer
  • Karin T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena sålde vår villa effektivt och snabbt.
    Hon är en seriös mäklare som inger förtroende.
    Helena är lugn, trevlig och koll på läget Läs mer
  • Malin S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålde vår villa i Sigtuna. Helena skötte allting på bästa sätt. Hon är proffsig, men också varm och personlig och allting fungerade smidigt genom hela säljprocessen. Kan absolut rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Stefan L skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Husköpet gick mycket smidigt och det blev gynnsamt för alla parter. Sven-Erik är saklig, kunnig och står med båda flötterna på jorden även bildligt. Det känns säkert att köpa hus av honom. Läs mer
  • Johan O skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpte vårt första hus med Helena som mäklare, super trevlig , seriös, noggrann, helt suverän mäklare
    Gjorde vårt husköp till en otroligt bra upplevelse och vi är super nöjda med henne
    Rekommenderar varmt till alla att anlita henne om man vill ha en bra köp och sälj upplevelse ! Läs mer
  • Maud E skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har köpt ett hus i steningehöjden
    Jag har inget att klaga på Läs mer
  • Wengang S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    I bought the house located in Skolbacken 40, Sigtuna. Helena has been very nice and helpful from the beginning. I can't speak Swedish. Helena helped translate all the terms in the contract. I am very grateful for that. Overall I'm satisfied. The whole buying process went smoothly. Läs mer
  • Cim T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena, tack!
    Du lyssnar. Du lär känna. Du har förståelse. Du är proffsig, vänlig, och är det stöd man behöver som säljare! Läs mer
  • Anna N skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena är lugn och sakligt men framförallt kunnig. Lätt att få feedback. Mycket nöjd med henne helt enkelt! Läs mer
  • Richard A
    Richard A skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har varit till stor hjälp och stöd vid min lägenhetsaffär, jättebra tillgänglighet - svarade snabbt på mejl och sms när det behövdes tips och rådgivning.
    Kan verkligen rekommendera Lina som trygg och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-08-14 Lina G svarar Richard A
    Tack Richard! Hoppas du trivs bra på 6:e våningen! :-)
  • Edgard H
    Edgard H skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Ola är sämst på återkoppling. Håller inte det han lovar vilket gör att man känner sig blåst. Har köpt en tomt och betalat för tomten till angiven konto. En månad har gått sedan jag har betalat och har inte fått någon ägande bevis. Jag får jag ingen återkoppling från Ola för att han är alltid upptagen. Konstigt nog att man blir behandlad på det sättet. Det kan man inte kalla för en proffs snarare en skojare. Läs mer
  • Johanna R skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte en villa. Blev fint och adekvat sätt bemött av mäklaren som kunde anpassa sitt sätt enligt olika bakgrund och kunskapsnivå. Läs mer
  • Lina G
    Lina G skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena sålde vår lägenhet på Tvillingbackarna. En riktig klippa med gedigen kunskap och en ödmjuk personlighet. Läs mer
  • Said K
    Said K skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Ola fick uppdrag och sälja våran radhus och hjälpte till och hitta en jätte fin nybyggd villa.
    Ola är en utmärkt duktig säljare, korrekt, tydlig samt jobbar med känsla så vi är jätte nöjda med hans hjälp.
    Ola född för att bli en mäklare
    Said Kaib och hela familjen Läs mer
  • Agne P
    Agne P skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte en radhus med hjälp av Ola Andersson och jag vill säga att hela upplevelse var underbart (jag kan jämföra med försälning av våran lägenhet med annan mäklare som var inte alls positiv upplevelse). Ola bemöttade os med respect och förståelse , förklarade hela köp procesen. Han var altid ärligt och pratade rakt fram, även hjälpte med banken som säkert är inte hans uppgift. Han ringde inte 100 gånger efter visningen att fråga ''hur käns det, ska ni köpa huset?'' (väldigt iriterande upplevelse med annan mäklare). Det var aldrig nån problem att nå honom på telefon - då käner man sig säkert och bekvemt. Han är mäklaren som gör sit jobb på bästa sätt och lite till. Jag kan varmt rekomendera Ola som mäklare och gärna kommer tilbacka till honom när det är dags att köpa våran drömhus. Läs mer
  • Elzbieta Marta B skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena Bohman har svarat jätte bra och på professionellt sätt på alla frågor om lägenheten som vi har köpt. Om vi har undrat om nånting ringde vi till henne och hon försökte svara till oss ganska snabbt. Mycket snäll person . Läs mer
    Helena B gillar detta
  • Sofie S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina hjälpte till vid försäljning av vårt hus. Verkligen hjälpsam och lyhörd för både våra och köparnas intresse. Kommer definitivt anlita henne igen om det blir aktuellt för ny försäljning framöver. Läs mer
    2018-05-07 Lina G svarar Sofie S
    Tack snälla Sofie för det fina omdömet!
    Lina G gillar detta
  • Christian W skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har både köpt och sålt fastighet genom Lina, hon är super engagerad, duktig på allt hon gör och alltid med ett leende på läpparna. Kan varmt rekommendera Lina till de som behöver anlita en Mäklare. Läs mer
    2018-05-07 Lina G svarar Christian W
    Tack snälla för de fina orden. Lycka till i nya huset! :-)
    Lina G gillar detta
  • Max B skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevlig, tillmötesgående mäklare. Kunde varit mer påläst kring objektets detaljer. Läs mer
  • Per A skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Allt man kan förvänta sig av en bra mäklare. Läs mer
    Lyhörd och alltid tillgänglig vid frågor och funderingar Läs mer
  • Solweig L skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Kompetent , kunnig och mycket tillmötesgående Läs mer
  • Kent F skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevlig o kunnig mäklare med intresse för affären. Läs mer
  • Stefan T skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag fick ett mycket bra bemötande från första samtalet och genom hela resan(som blev lång då det tog tid för mig att hitta ett nytt objekt). Sven-Erik agerade under hela tiden väldigt professionellt och samtidigt med stor lyhördhet och värme. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Lars K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik agerar på ett professionellt sätt vilket skapar trygghet vid försäljnings processen Läs mer
  • Veronica F skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsigt bemötande i alla lägen av processen att köpa bostad Läs mer
  • Eva W skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Den perfekta Mäklaren i alla lägen. Läs mer
  • Ann-chatrine H skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har varit i kontakt med Patrik tidigare gällande försäljning och har ett stort förtroende för honom sim mäklare Läs mer
  • Åsa F skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket bra bemötande och återkoppling....ordning och reda. Läs mer
  • Duje S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jättebra kille! Riktig proffs Läs mer
  • Stefan L skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket kompetent och inkännande mäklare. Läs mer
  • Rolf E skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket proffsig, på alla plan, en pärla i mäklarkåren. Läs mer
  • Christina T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Seriös kunnig noggrann hjälpsam Läs mer

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna