Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Mäklarhuset Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna — Visa karta

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 417 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

• 2019-06-11

Sanieh D skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Bi köpte radhus. Vi var mycket nöjd med våran mäklare. Vi har fått bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-11

Ola K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt en villa. Engagerad, ger många status uppdateringar, tillgänglig, bryr sig, proffsig,tålmodig,hjälpsam. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Ola K
    Tack Ola för alla fina ord! Hoppas att du kommer trivas i Solna!
  • 2019-06-09

Anna K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har sålt en villa och köpt en lägenhet. Bägge med Lina Gustavsson som mäklare. Jag har blivit bemött utav Lina med respekt, förståelse och proffsighet.
    Hon levde mer än väl upp till de förväntningar jag hade som var att komma med noggrann information, vara lyhörd. Ge goda råd utan att lägga press på de beslut jag tog. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Kan inte komma på något jag är missnöjd med. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Anna K
    Tusen tusen tack för det fina omdömet Anna, det har varit ett nöje att lära känna dig längs vägen!
  • Michael E

2019-06-07

Michael E skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik Gotthold var vår mäklare när vi nyligen sålde vårt hus. Vi har varit mycket nöjda med Patriks tjänster från dag 1. Bra service, tydlig information och alltid snabba svar om vi behövt information. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-04

Henriett K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt lägenhet. Bemötandet var vänligt och mycket trevligt. Fick all nödvändig information och svar på alla frågor. Sammanfattningsvis var hela ”upplevelse” mycket bra! Läs mer

Tommy C skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Professionell och förtroendeingivande mäklare, som verkar ha bra relationer med sina kunder. Läs mer
  • 2019-06-04

Sofia b skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Professionell, trevlig och smidig affär med Sven-Erik Läs mer
  • CLAES P

2019-05-03

CLAES P skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven-Erik är mycket rutinerad, seriös och ger en trygg och bra service. Läs mer
  • 2019-04-29

Sören M skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena hjälpte till vid försäljningen av mitt hus i Sigtuna. Helena gjorde mer än vad jag hade förväntat mig eftersom hon alltid fanns närvarande och hon var hela tiden ett par steg före mig. Alla frågor och funderingar som jag hade löste hon snabbt och effektivt, vilket gjorde att jag lugnt kunde fokusera på annat. Helena har på ett mycket professionellt sätt hjälpt till i hela processen, från första värderingen, stylingen och försäljningen till den avslutande självdeklarationen. Jag kan starkt rekommendera Helena och skulle alla dagar i veckan välja henne som min mäklare. Läs mer
  • 2019-04-10

Erik S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt fritidshus i Säfsen Fredriksberg.
    Har blivit bemött på ett fantastiskt sätt.
    Förväntade mig att det skulle ta tid att få huset sålt. Helena är ett riktigt proffs på det hon gör. Helena är lugn och sansad och har stenkoll på det hon gör. Kommer garanterat att anlita henne igen om det blir aktuellt att sälja eller köpa någon bostad i framtiden.
    Mvh Jörgen Stadig Läs mer
  • 2019-04-10

Per E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsig och personlig, alltid tillgänglig och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2019-04-08

Kristin B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevlig, hjälpsam, mycket bra service! Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Kristin B
    Tack Kristin, kul att det gick bra och snabbt. Hoppas ni trivs bra i Bollnäs!
  • 2019-02-10

Per K skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven-Erik hjälpte mig med kontraktsskrivning när jag sålde mitt hus. Allt fungerade perfekt och både jag och köparen fick löpande information och råd hur vi skulle agera. Läs mer
  • 2019-02-10

Tommy B skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    *Bostadsrätt-lgh/hus.

*Artigt, vänligt, förtroendegivande.

*Förväntningen var att få lgh såld till högsta möjliga pris vilket uppfylldes!

Jag är nöjd med mäklaren och den affär vi genomförde tillsammans. Läs mer
  • Fia B

2019-02-09

Fia B skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Han återkopplade inte när vi sökte honom. Han sa att han skickat dokument, men inte gjort det.
    Våran bank sökte honom på mejl och telefon. Återkopplade inte då heller. Läs mer
  • 2019-02-08

Erik P skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Bra service, tillgänglig och påläst under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-08

Madeleine G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Det är andra gå gången Patrik säljer hus åt oss. Vi är supernöjda med all hantering och bemötande. Läs mer
  • 2019-02-08

Gürhan S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag köpte en etta hjälp av henne. Hon var Snabbt, hjälpsam, omtänksam. Läs mer
    2019-02-19 Lina Gustavsson svarar Gürhan S
    Tack för vänliga ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten!
  • 2018-12-09

Pirdad N skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Snällt snab svar vid ringt och kan mycket Läs mer
  • 2018-12-08

Lars S skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Seriös och strukturerad. Gjorde vad han skulle. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-07

Ali D skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket bra och tydlig mäklare.
    Allting gick smidig och bra Läs mer
  • 2018-12-07

Magnus H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena har pa ett foredomligt satt hanterat bade saljare och kopare da vi salde mina foraldrars lagenhet i Sigtuna pa Manfred Bjorquist Alle. Basta service, bra resonemang, lyssnande och kontinuerliga uppdateringar. Ordning och reda pa alla document. Jag skulle vilja saga att Helena har den dar extra fingertoppskanslan som gor henne till en utmarkt fastighetsmaklare. Helena ar ochsa en mycket trevlig person som gor hela upplevelsen batter.

Basta halsningar
    /Magnus Läs mer
  • 2018-11-12

Sara F skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har givit oss ett perfekt bemötande och levt upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill. Hon är exceptionell! Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Sara F
    Tack snälla Sara! Jag blir så glad :-)
  • 2018-11-11

Erling T skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hade tomt till försäljning genom Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg. Blev väldigt väl bemött av deras representant, Patrik Gotthold. Jag hade ingen tidigare erfarenhet av den typen av business så förväntningarna var varken högt eller lågt ställda. Patrik lotsade mig genom allt förarbete som krävdes och såg sedan till att relevant annonsering drogs i gång på Internet. Kom snabbt till avslut på försäljningen med mycket positivt resultat. Vill med dessa rader ge Mäklarhuset och särskilt Patrik högsta tänkbara betyg. Läs mer
  • Ilias Constantine P

2018-11-11

Ilias Constantine P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi hittade vår drömvilla. Vi hade många frågor och var nervösa inför vårt första köp.

Patrik var extremt hjälpsam, svarade på frågorna han kunde svara, samt följde upp frågor han inte hade svar på.

Ett fantastiskt bemötande och återkoppling genom hela köpet.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-11-11

Joachim Gustav L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har både köpt och sålt genom Mäklarhuset och Lina Gustavsson. Bra proffessionellt bemötande och hon levde definitivt upp till mina förväntningar både vid köp och försäljning.
    Jag är överlag mkt nöjd med Lina Gustavsson som mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Joachim Gustav L
    Tack Joachim för fint betyg. Ni har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med nya huset!
  • Maria S

2018-11-09

Maria S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte vårat första hus av Patrik.
    Har bara positivt att säga,
    Trevlig, ärlig, lugn (när man själv är super nervös o stressad),
    Tillgänglig.
    Han gav den extra service o vänlighet man inte förväntar sig.

Är så tacksam att haft Patrik som säljare till vårat första hus o kommer definitivt välja honom igen om vi nånsin skulle sälja/köpa! Läs mer
  • 2018-11-09

Niklas L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har sålt vårt radhus & köpt ett kedjehus med hjälp av Lina Gustavsson.
    Oerhört proffsig hjälp och en service som slår allt.. Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Niklas L
    Tack snälla Niklas för fina ord!
  • 2018-10-23

Mats Bonbinjär Ab M skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Rakt igenom en gedigen, professionellt genomförd affär. Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2018-10-18

Kjell E skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt bostadsrätt . Fantastiskt bra bemötande som köpare men som jag uppfattade även mot säljaren. Hjälpsam aldrig några problem det fixar jag det är hennes motto . Hon är kanon.Mvh. Kjell Eriksson. Läs mer
    2018-11-06 Lina Gustavsson svarar Kjell E
    Tusen tack Kjell, jag kommer förbi och kikar på lägenheten inom kort!
  • Mawfak A

2018-10-17

Mawfak A skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpte tomt.

Min fru och jag blev mycket väl bemötta.

Han träffar mina flesta förväntningar, han levde upp dem.

Ola kan sitt jobb ordentligt, glad , lojal, diplomatisk och enkel.

Han behöver svara sina SMS och e-mail lite snabbare. Läs mer
  • 2018-10-17

Ylva L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Utmärkt bemötande och engagemang. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-11-06 Lina Gustavsson svarar Ylva L
    Tack snälla Ylva! Vi ses i Hällsbo! :-)
  • 2018-09-09

Mikael T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Engagerad och väldigt mån om att allt i samband med affären skulle fungera smidigt. Läs mer
  • 2018-09-08

Christopher R skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsigt och korrekt bemötande..
    Som alltid! Toppen mäklare 🙂 Läs mer
  • 2018-09-07

Esben T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena ger ett proffsigt intryck, kunnig, tillmötesgående med en vänlig attityd och alltid hjälpsam. Läs mer
  • 2018-09-07

Birgit K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik har sålt både min villa och nu en lägenhet.

I båda fallen har jag känt stort förtroende för hans arbete och vilja att göra sitt bästa.

Han uppträder alltid korrekt.

Håller hela tiden kontakt och informerar.

Mvh Birgit Karlsson Läs mer
  • 2018-09-06

Karin T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena sålde vår villa effektivt och snabbt.
    Hon är en seriös mäklare som inger förtroende.
    Helena är lugn, trevlig och koll på läget Läs mer
  • 2018-09-06

Malin S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålde vår villa i Sigtuna. Helena skötte allting på bästa sätt. Hon är proffsig, men också varm och personlig och allting fungerade smidigt genom hela säljprocessen. Kan absolut rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2018-09-05

Stefan L skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Husköpet gick mycket smidigt och det blev gynnsamt för alla parter. Sven-Erik är saklig, kunnig och står med båda flötterna på jorden även bildligt. Det känns säkert att köpa hus av honom. Läs mer
  • 2018-09-05

Johan O skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpte vårt första hus med Helena som mäklare, super trevlig , seriös, noggrann, helt suverän mäklare
    Gjorde vårt husköp till en otroligt bra upplevelse och vi är super nöjda med henne
    Rekommenderar varmt till alla att anlita henne om man vill ha en bra köp och sälj upplevelse ! Läs mer
  • 2018-08-23

Maud E skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har köpt ett hus i steningehöjden
    Jag har inget att klaga på Läs mer
  • 2018-08-22

Wengang S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    I bought the house located in Skolbacken 40, Sigtuna. Helena has been very nice and helpful from the beginning. I can't speak Swedish. Helena helped translate all the terms in the contract. I am very grateful for that. Overall I'm satisfied. The whole buying process went smoothly. Läs mer
  • 2018-08-22

Cim T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena, tack!
    Du lyssnar. Du lär känna. Du har förståelse. Du är proffsig, vänlig, och är det stöd man behöver som säljare! Läs mer
  • 2018-06-07

Anna N skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena är lugn och sakligt men framförallt kunnig. Lätt att få feedback. Mycket nöjd med henne helt enkelt! Läs mer
  • Richard A

2018-06-07

Richard A skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har varit till stor hjälp och stöd vid min lägenhetsaffär, jättebra tillgänglighet - svarade snabbt på mejl och sms när det behövdes tips och rådgivning.
    Kan verkligen rekommendera Lina som trygg och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-08-14 Lina Gustavsson svarar Richard A
    Tack Richard! Hoppas du trivs bra på 6:e våningen! :-)
  • Edgard H

2018-05-18

Edgard H skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Ola är sämst på återkoppling. Håller inte det han lovar vilket gör att man känner sig blåst. Har köpt en tomt och betalat för tomten till angiven konto. En månad har gått sedan jag har betalat och har inte fått någon ägande bevis. Jag får jag ingen återkoppling från Ola för att han är alltid upptagen. Konstigt nog att man blir behandlad på det sättet. Det kan man inte kalla för en proffs snarare en skojare. Läs mer
  • 2018-05-13

Johanna R skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte en villa. Blev fint och adekvat sätt bemött av mäklaren som kunde anpassa sitt sätt enligt olika bakgrund och kunskapsnivå. Läs mer
  • Lina Gustavsson

2018-05-07

Lina Gustavsson skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena sålde vår lägenhet på Tvillingbackarna. En riktig klippa med gedigen kunskap och en ödmjuk personlighet. Läs mer
  • Said K

Said K skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Ola fick uppdrag och sälja våran radhus och hjälpte till och hitta en jätte fin nybyggd villa.
    Ola är en utmärkt duktig säljare, korrekt, tydlig samt jobbar med känsla så vi är jätte nöjda med hans hjälp.
    Ola född för att bli en mäklare
    Said Kaib och hela familjen Läs mer
  • Agne P

Agne P skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte en radhus med hjälp av Ola Andersson och jag vill säga att hela upplevelse var underbart (jag kan jämföra med försälning av våran lägenhet med annan mäklare som var inte alls positiv upplevelse). Ola bemöttade os med respect och förståelse , förklarade hela köp procesen. Han var altid ärligt och pratade rakt fram, även hjälpte med banken som säkert är inte hans uppgift. Han ringde inte 100 gånger efter visningen att fråga ''hur käns det, ska ni köpa huset?'' (väldigt iriterande upplevelse med annan mäklare). Det var aldrig nån problem att nå honom på telefon - då käner man sig säkert och bekvemt. Han är mäklaren som gör sit jobb på bästa sätt och lite till. Jag kan varmt rekomendera Ola som mäklare och gärna kommer tilbacka till honom när det är dags att köpa våran drömhus. Läs mer

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna