Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna — Visa karta

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 452 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

• 2019-11-14

Pauline S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina är superproffsig trevlig alltid tillgänglig
    Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • 2019-11-10

Ann-sofi B skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena har varit ett stort stöd under hela processen när jag sålde min villa.
    Jag är mycket nöjd. Helena är en mycket trevlig, personlig och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-11-08

Göran T skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi sålde en bostadsrätt. Vilket härligt, effektivt och lyckat resultat gjort från första kontakt till slutförd försäljning. Samarbetet förträffligt mycket beroende på mäklarens lyhördhet och proffsiga attityd. Jag/vi kan varmt rekommendera Patrik som mäklare till alla som i vår situation redan bundit oss för ny bostad. Läs mer
  • 2019-11-08

Birgitta A skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven Erik Gustavsson var mycket trevlig och tog sig tid " ingen fråga var dum" mycket proffsig och påläst samt faktiskt den bästa jag/vi har stött på genom lägenhet/husköp genom åren. Läs mer

Pär P skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Inget driv i säljprocessen. Önskar mer att han söker köpare Läs mer
  • 2019-11-06

Kent S skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven-Erik gjorde ett mycket bra jobb i samband med vår husförsäljning. Lätt att samarbeta med, regelbundna uppdateringar och visade ett stort engagemang under hela processen. Allt fungerade mycket bra som tex fotografering, stylist hjälp och även stor hjälp från Lina Gustafsson. Stort tack från Eva och Kent Ström. 😀😀 Läs mer
  • 2019-11-06

Eva S skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket utmärkt mäklare, tog hand om oss när vi skulle sälja vårt 1- plans vinkelhus. Otroligt trevlig och serviceminded. Kan rekommendera honom varmt till andra. Läs mer
  • 2019-11-06

Maria S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har hjälpt oss med husaffärer flera gånger och vi är lika nöjda varje gång. Proffsig och alltid tillgänglig, fantastisk service helt enkelt. Skulle rekommendera Lina till alla som ska köpa eller sälja sin bostad! Läs mer
  • Annelie L

2019-11-06

Annelie L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi kontaktade Mäklarhuset i Sigtuna när vi skulle sälja svärmors villa i centrala Sigtuna. Lina fick uppdraget att hjälpa oss med försäljningen och vi har varit helt nöjda med hennes hjälp. Tillmötesgående och mycket kunnig. Fanns alltid till hans o hjälpte oss med våra frågor. Dessutom gick affären väldigt snabbt o smidigt och allt blev klart på ett par månader.
    Kan varmt rekommendera henne om ni behöver hjälp med husförsäljning! Läs mer
  • 2019-11-06

Marcus B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har köpt en villa med stort renoveringsbehov. Vi har blivit bemötta ytterst professionellt bl.a. med detaljerad information om fastigheten och möjligheten att vid ett stort antal tillfällen besöka och utreda fastigheten. Mäklaren har visat stor tillgänglighet och närvaro samt gett oss ett utmärkt bemötande vid våra omfattande kontakter. Vi upplever att mäklaren har gett oss goda förutsättningar att bilda oss en korrekt uppfattning om fastigheten. Mycket hög servicenivå och gedigen professionell sakkunskap gör att vi starkt rekommenderar mäklaren Lina Gustavsson vid Mäklarhuset i Sigtuna Läs mer
  • Eilert F

2019-10-11

Eilert F skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag köpte en lägenhet i Märsta i somras och kom då i kontakt med Helena. Allt från visning till avslut har fungerat utmärkt.
    Helena har varit tillgänglig, hjälpsam och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-10-10

Elina V skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Professionell, noggrann och ärlig. Snabb respons. Läs mer
  • 2019-10-08

Frederic B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    I bought a Lägenhet through Lina, her service was efficient, well documented and she was very helpful along the whole process, a genuine person to help me with the process. Läs mer
  • 2019-10-08

Helene C skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    sålt mark, fantastiskt bemötande, mycket kunnig
    ger mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • Sarosh N

2019-09-25

Sarosh N skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket trevlig och bra kommunikation 👍🏻
    Helt nöjd 😊 Läs mer
    2019-09-30 Matilda G svarar Sarosh N
    Tack Sarosh! Det gör mig mycket glad! Ses imorgon i din nya fina lägenhet.
  • 2019-09-10

Ida L skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har sålt hus med Helenas hjälp och allt har gått smidigt och hon har varit trevlig och haft bra bemötande.
    Hela affären gick bra och smidigt ! Läs mer
  • 2019-09-09

Inga-lill S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt etthus.
    Mycket bra bemött.
    Både ja och nej.
    Mycket bra tog sig tid väldigt
    Närvarande fanns för det mesta
    Tillgänglig. Jag upplevde att han
    Lyssnade mer på köparen och försökte
    Vara dom tillagas. P9 Läs mer
  • 2019-09-07

Louise E skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt ett hus. Patrik var tydlig i sin kommunikation vid köpet. Läs mer
  • 2019-09-07

Nawid A skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Hej!
    Jag har köpt en lägenhet i Märsta, när jag var på visningen, han förklarade allt tydligt. Och efter visningen jag hade ringt många gånger och fråga mycket annat och han svarade hela tiden. Han är mycket hjälpsam!

Navid Läs mer
  • 2019-09-06

Daniel S skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik var mycket hjälpsam och tillmötesgående när vi köpte vårt hus i Sigtuna. Läs mer
  • 2019-09-06

Krister B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag tyckte att mäklaren gjorde ett bra jobb rätt igenom hela processen.
    Har tidigare erfarenheter om att sälja och köpa och Lina håller hög standard och väljer att rekommendera Lina och Mäklarhuset för de har gjort ett bra jobb och allt vad man kan förvänta sig av en bra mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-09-06

Stigenberg M skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Han gav ett seriöst intryck, bara bra +++++. Kändes tryggt. Läs mer

Johan E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Super trevligt bemötande på mäklarhuset sigtuna. Våra mäklare Helena och Lina fanns alltid tillgängliga för frågor och funderingar. Smidig försäljning av vårt kedjehus. Läs mer
  • 2019-09-06

Fredrik F skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har både sålt och köpt av Mäklarhuset i Sigtuna i flera omgångar och kan varmt rekommendera Patrik Gotthold.
    Han ser till både säljaren och köparens bästa. Det märks tydligt att han har en gedigen erfarenhet av affärer samt förhandling. Under alla sälj eller köpprocesser är han alltid tillgänglig och professionell. Även efter avslutad affär finns han alltid tillgänglig för assistans vid eventuella problem som uppstår. Helt klart Stockholms bästa mäklare! Läs mer

Paul M skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    han sålde min mors hus och han gav ett mycket bra intryck på min mor så valet var lätt att vi tog han plus han var mycket lätt att ha å göra med å det är det som är huvudsaken för mej plus han svara så man förstår …

han är bäst Läs mer
  • 2019-09-05

Caroline H skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt bostad. Nöjda med mäklarens insatts. Älskar vårt nya hus. Läs mer
  • Gabriella G

2019-09-05

Gabriella G skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsig mäklare, smidigt förfarande genom hela köpet Läs mer

Sabina R skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har sålt hus med Olas hjälp. Han är mycket trevlig med mycket tålamod. Trevligt bemötande, humor och allmänt har underlättat hela affären för mig. Allt gick bra till. Håller tider och ringer tillbaka. Håller det han lovar. Läs mer
  • 2019-09-05

Petra Ö skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi köpte ett hus i Sigtuna av Patrik, först fick vi privat visning och sedan avvaktade vi ett tag. När vi sedan tog kontakt med Patrik igen ang huset så blev man vänligt bemött, man kunde nå honom alla timmar på dygnet. Allt var enkelt och bekvämt!

Jag är nöjd från början till slut med Patrik skulle varmt rekommendera honom. Läs mer

Boban D skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har köpt en fastighet på Norrsunda Kyrkby 100 Rosersberg .
    Allt fungerade utmärkt bra med Helena .
    Lätt att ha med att göra trevlig och proffsig.
    Om jag någon gång ska sälja så kommer jag absolut anlita Helena. Läs mer
  • 2019-09-05

Peter G skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    fick bra information av henne. Allt funkade jättebra Läs mer

Göran N skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena Bohman på Mäklarhuset är bäst!
    Hon är en klippa i en stressad situation och har en ängels tålamod.
    Jag skulle inte tveka en sekund att anlita Helena igen. Läs mer

Erik H skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpare.

Fungerade bra genom processen. Svarade på mail och sms. Tillgodohöll den information som efterfrågades.

Inte "säljig" eller hetsig i attityden. Läs mer
  • 2019-09-04

Sofia b skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevlig, engagerad och kunnig - rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-04

Micael F skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt 200 kvm villa i Sigtuna. Bemött bra som alltid den andra bostaden han sålt.Hade väl högre förväntningar på slutpriset men han hade rätt utgångspris från början. Läs mer
  • 2019-06-11

Sanieh D skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Bi köpte radhus. Vi var mycket nöjd med våran mäklare. Vi har fått bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-11

Ola K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt en villa. Engagerad, ger många status uppdateringar, tillgänglig, bryr sig, proffsig,tålmodig,hjälpsam. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Ola K
    Tack Ola för alla fina ord! Hoppas att du kommer trivas i Solna!
  • 2019-06-09

Anna K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag har sålt en villa och köpt en lägenhet. Bägge med Lina Gustavsson som mäklare. Jag har blivit bemött utav Lina med respekt, förståelse och proffsighet.
    Hon levde mer än väl upp till de förväntningar jag hade som var att komma med noggrann information, vara lyhörd. Ge goda råd utan att lägga press på de beslut jag tog. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Kan inte komma på något jag är missnöjd med. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Anna K
    Tusen tusen tack för det fina omdömet Anna, det har varit ett nöje att lära känna dig längs vägen!
  • Michael E

2019-06-07

Michael E skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Patrik Gotthold var vår mäklare när vi nyligen sålde vårt hus. Vi har varit mycket nöjda med Patriks tjänster från dag 1. Bra service, tydlig information och alltid snabba svar om vi behövt information. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-04

Henriett K skrev om Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt lägenhet. Bemötandet var vänligt och mycket trevligt. Fick all nödvändig information och svar på alla frågor. Sammanfattningsvis var hela ”upplevelse” mycket bra! Läs mer

Tommy C skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Professionell och förtroendeingivande mäklare, som verkar ha bra relationer med sina kunder. Läs mer
  • 2019-06-04

Sofia b skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Professionell, trevlig och smidig affär med Sven-Erik Läs mer
  • CLAES P

2019-05-03

CLAES P skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven-Erik är mycket rutinerad, seriös och ger en trygg och bra service. Läs mer
  • 2019-04-29

Sören M skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helena hjälpte till vid försäljningen av mitt hus i Sigtuna. Helena gjorde mer än vad jag hade förväntat mig eftersom hon alltid fanns närvarande och hon var hela tiden ett par steg före mig. Alla frågor och funderingar som jag hade löste hon snabbt och effektivt, vilket gjorde att jag lugnt kunde fokusera på annat. Helena har på ett mycket professionellt sätt hjälpt till i hela processen, från första värderingen, stylingen och försäljningen till den avslutande självdeklarationen. Jag kan starkt rekommendera Helena och skulle alla dagar i veckan välja henne som min mäklare. Läs mer
  • 2019-04-10

Erik S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sålt fritidshus i Säfsen Fredriksberg.
    Har blivit bemött på ett fantastiskt sätt.
    Förväntade mig att det skulle ta tid att få huset sålt. Helena är ett riktigt proffs på det hon gör. Helena är lugn och sansad och har stenkoll på det hon gör. Kommer garanterat att anlita henne igen om det blir aktuellt att sälja eller köpa någon bostad i framtiden.
    Mvh Jörgen Stadig Läs mer
  • 2019-04-10

Per E skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Proffsig och personlig, alltid tillgänglig och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2019-04-08

Kristin B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Trevlig, hjälpsam, mycket bra service! Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Kristin B
    Tack Kristin, kul att det gick bra och snabbt. Hoppas ni trivs bra i Bollnäs!
  • 2019-02-10

Per K skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Sven-Erik hjälpte mig med kontraktsskrivning när jag sålde mitt hus. Allt fungerade perfekt och både jag och köparen fick löpande information och råd hur vi skulle agera. Läs mer
  • 2019-02-10

Tommy B skrev om Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    *Bostadsrätt-lgh/hus.

*Artigt, vänligt, förtroendegivande.

*Förväntningen var att få lgh såld till högsta möjliga pris vilket uppfylldes!

Jag är nöjd med mäklaren och den affär vi genomförde tillsammans. Läs mer
  • Fia B

2019-02-09

Fia B skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Han återkopplade inte när vi sökte honom. Han sa att han skickat dokument, men inte gjort det.
    Våran bank sökte honom på mejl och telefon. Återkopplade inte då heller. Läs mer

Stora Gatan 54, 193 23 Sigtuna