Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Välkommen till Sigtuna kommuns marknadsledande fastighetsmäklare - Mäklarhuset!

Under 2000-talet förmedlade Mäklarhuset flest villor i hela Sigtuna kommun (Källa: Värderingsdata) och vi kan stolt säga att vi är ett välkänt begrepp i området. Vi har förmedlat bostäder i Sigtuna, Märsta och Rosersberg med omnejd sedan 1940-talet och vi kan bostadsmarknaden här utan och innan.

Vårt mål på Mäklarhuset är att göra fastighetsaffären så enkel som möjligt för dig. Med fri värdering och rådgivning hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 713 kunder tycker om Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-07-23 Verifierad kund
    A Very nice and humble Lady fully cooperate with me and help us too much i am very impress with the behavior such a nice lady.
    I will Highly recommend Helena to my freinds and relatives ...
    I will give her 5 star
  • Camilla P
    2022-07-21 Verifierad kund
    Hej
    Jag fick bra bemötande på en gång.
    Helena är toppen och väldigt trevlig.
    Hon gav inte upp så lätt när det gällde min lägenhet.
    Det var inte så lätt att sälja min lägenhet pga jag inte råd att fixa den själv. Men Helena gav inte upp. Därför får hon 10 av 10 poäng av mig. Kommer anlita Helena flera gånger
    Mvh Camilla Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Steninge Slottsby
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig i bemötande sköter sitt arbete kanon bra jag var nöjd med henne jag rekommendera till andra.
    • Steninge Slottsby
    2022-07-18 Verifierad kund
    Hon är så trevlig och lugn
    Så duktig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Centralt
    2022-07-15 Verifierad kund
    Lina är grym från början till slut och finns alltid där för frågor och funderingar och hon gör alltid sitt bästa!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Tvillingbackarna
    2022-07-11 Verifierad kund
    Lina är engagerad och intresserad av att hitta rätt bostad till rätt person! Hon är lugn, samlad och erfaren och hon har ett förtroendegivande sätt. Bättre mäklare är svårt att hitta! JAg kan verkligen rekommendera Lina och Mäklarhuset på alla sätt.
    Annika Hummel
    • Märsta - Sundveda
    2022-07-08 Verifierad kund
    Det kändes tryggt att överlämna ens kanske viktigaste affär i händerna på Lina. Proffsig, tillgänglig och mycket trevlig.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Lina gustafsson är toppen på alla sätt. Högsta betyg från mig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Steningehöjden
    2022-06-30 Verifierad kund
    Lina är trevlig, professionell och väldigt duktig på det hon gör. Tacksam för bra guidning och hjälp vid försäljning.
    • Sigtuna - Charlottenberg
    2022-06-29 Verifierad kund
    Mkt trevlig och kunnig! Snabba svar vid kontakt och frågor, jag är väldigt nöjd!
    • Tvillingbackarna - Sigtuna
    2022-06-21 Verifierad kund
    Kunnig, hjälpsam, trevligt och varmt bemötande.
    • Tvillingbackarna - Sigtuna
    2022-06-21 Verifierad kund
    Lugn, trygg och varm i sin persnlighet. Jag kände mig sedd då Lina lyssnade till mina önskemål och behov samt att hon tog action på dom.
    • Sigtuna - Munkholmen
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och informativ. berättade och svarade på alla frågor.
    Var försedd med alla dokument.
    Följde upp ärendet och skyndade på processen. Gav kontinuerligt feedback.
    Mycket professionell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Aludden
    2022-06-09 Verifierad kund
    Vid tillfället var Patrik Gotthold säljarens representant så jag hade inga förväntningar på honom.
    Han var lugn och trevlig och kunde svara på mina frågor. När vi träffades vid undertecknande av kontrakt var han väl förberedd och saklig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med valet av Helena som mäklare. Hon har levererat ett kunnigt, proffsigt och tålmodigt arbete i försäljningsprocessen, allt som vi önskat. Kan inte annat än att rekommendera Helena!
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Helena is amazing and great person that is very easy to trust. I m really happy she is involved in buying this house :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-05-29 Verifierad kund
    Metodisk, lugn, kunnig och saklig
    • Sigtuna - Sjudargården
    2022-05-28 Verifierad kund
    Proffsig och rakt på sak, alltid klara besked. Lättillgänglig och bra kommunikation. Man kände verkligen att Lina fanns med oss under hela säljprocessen. Tack Lina!
    2022-05-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, kändes lugnt och tryggt hela tiden. Sammantaget en mycket bra upplevelse!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, och behjälplig hela tiden och alltid tillgänglig när man behövde något och fråga om.
    • Sigtuna - Prästängarna
    2022-05-21 Verifierad kund
    Lina är inte bara en erfaren och oerhört duktig mäklare, hon är också en mycket behaglig person som både lyssnar in och ger goda råd. Hon är tydlig, ger snabb återkoppling och hon fick mig att känna mig trygg under hela försäljningsprocessen. Hon arbetar med mycket professionella fotografer och stilist. Att välja Lina som min mäklare var ett mycket bra beslut, jag rekommenderar henne varmt!
    2022-05-21 Verifierad kund
    Hon är social trevlig och en av bästa som jag känner till hon har väldigt hög kunskap och kunnig jag rekommenderar henne 100 %
    M V H
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra och proffsig service från Helena.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra och korrekt mäklare som lägger ner tid och energi på att göra ett bra jobb. Tack vare en extra visning dök ytterligare en budgivare upp som höjde försäljningspriset med 300.000.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Sjudargården
    2022-05-05 Verifierad kund
    Lina är proffsig, tillgänglig och återkommer snabbt.
    Varma rekommendationer
    • Sigtuna - Pilsbo
    2022-04-29 Verifierad kund
    Med vänlighet och kunnighet. Lade stort fokus på stråkdrag köpare och säljare skulle förstå och känna sig trygga i processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Skråmsta
    2022-04-25 Verifierad kund
    Möttes av en mkt trevlig mäklare som vi inte hade någon förutfattad förväntan på.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Skråmsta
    2022-04-25 Verifierad kund
    Väldigt bra och proffsigt bemötande.
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Pålitlig, trevlig, mycket proffsigt, kunnig.
    Kan varmt rekommendera Mathilda.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Vi blev mycket proffsigt och trevligt bemötta av Patrik. Fotografering, besiktning och visning bokades in och utfördes professionellt. Försäljningen kom igång snabbt och vi fick ett acceptabelt pris.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Helan är kunnig, proffsig och trevlig! Rekommenderar henne varmt!
    • Sigtuna - Hälleberget
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag kände mig helt övertygad om att jag kunde överlämna till Lina
    alla mina problem vad beträffar min försäljning
    Birgitta
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-04-07 Verifierad kund
    Patrik är bästa säljaren😊😊😊
    Väldigt trevlig, nogrann och duktig mäklare. Vi fick en väldigt trevligt bemötande.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt och proffsigt bemötta av Patrik Gotthold. Vi förväntade oss att försäljningen skulle komma igång snabbt, vilket den gjorde. Fotografering och besiktning bokades in och utfördes professionellt. Visningen fungerade bra.
    Vi förväntade oss att priset skulle bli högre, men marknaden är tydligen lite ljum för tillfället. Vi fick ändå ett acceptabelt pris.
    • Märsta - Ekilla
    2022-04-05 Verifierad kund
    Lina var väldigt trevlig, hjälpsam och tillgänglig.
    Hon var kunnig om objektet och kollade upp och skickade information när det saknades. Bra på att förhandla med säljarna.
    När jag ville komma på en 2a visning så var det inga problem alls.
    Jag skulle rekommendara Lina som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-04-01 Verifierad kund
    Som vanligt, toppklass!!😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
    2022-03-28 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från start till mål, alltid lätt att få tag på och otroligt kunnig. Kände mig väldigt trygg med Lina och rekommenderar henne varmt!
  • Mikael B
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och förtroendegivande, full koll på bostadsmarknaden i kommunen, medverkade till ett snabbt avslut på försäljningen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sven-Erik Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Brännbo
    2022-03-10 Verifierad kund
    Han hade alltid ett trevligt bemötande när jag hade kontakt med honom
  • sålde sitt hus med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-03-03 Verifierad kund
    Bästa möjliga proffsiga service!
  • köpte sitt hus med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    2022-03-01 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande med stor kompetens och tydliga återkopplingar.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Helena är mycket engagerad och finns alltid tillgänglig. Hon gör allt för att få till den bästa affären.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Lugnt och metodiskt genom hela processen.
    Väldigt erfaren och gav ett personligt bemötande.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Patrik har gjort en kanoninsats! Han är engagerad, professionell och lösningsorienterad! Jag rekommenderar Patrik alla dar i veckan!
    2022-01-31 Verifierad kund
    Mycket professionell och driven mäklare, väldigt kung och trevlig i ditt bemötande kunnig inom Märsta området.
    Är alltid tillgängligt, rekommenderas starkt.
    • Sigtuna - Til
    2022-01-24 Verifierad kund
    Matilda är en fantastisk mäklare lgger steget före hela tiden funniits där för oss inga frågor är för dumm
    Mkt lätt att samarbeta med
    enormt kunnig
    vi är helnöjda
    • Sigtuna - Pilsbo
    2022-01-22 Verifierad kund
    Mycket väl bemött och tog sig tid att svara på alla frågor.
    Engagerad!
    • Centrala Märsta
    2022-01-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Vi behövde sälja för nytt boende va inköpt, slutade med att vi fick mer än vi räknade med
  • sålde en tomt med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Stadsängar
    2021-12-31 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och professionell.
    • Skånela
    2021-12-23 Verifierad kund
    kunnig och trevlig det märks att hon varit med en stund