Sebastian Berngarn

Sebastian Berngarn

Sebastian Berngarn är mäklare på Mäklarringen Helsingborg - Landskrona

Sebastian Berngarn har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Sebastian Berngarn har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.7. Sebastian Berngarn har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

37 omdömen om Sebastian Berngarn

Benny N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Landskrona

Ett väldigt seriöst bemötande, noggrann och förklarande samtal för oss som inte är så vana vid denna typ av affärer

Svar från Sebastian Berngarn

Tackar Benny, glad att ni känt att ni gått den hjälp och bemötande ni behövt. Vi har vart ett bra team och haft en god dialog hela tiden. Lycka till i nya bostaden nu! /Sebastian

Lina B
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Ödåkra

Sebastian är väldigt kunnig och inkännande. Känns trovärdig och ger rymd till köparen vid frågor och undringar. Sebastian har ett mycket sakligt och ödmjukt sätt. Mötet kändes genuint.

Svar från Sebastian Berngarn

Detta tackar jag för Lina, det var ett värmande omdöme! Glad att jag kunde vara behjälplig och önskar stort lycka till i nya bostaden för dig och familjen! /Sebastian

Per B
Ödåkra

Trevlig, saklig, proffesionell.

Svar från Sebastian Berngarn

Detta tackar jag för Per. Lycka till med nya bostaden för dig och familjen! /Sebastian

Mahesh B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Söder

Sebastian has been quick in responding to my queries. Good enough to provide the required information for my purchase.

Svar från Sebastian Berngarn

Glad we could be helpful throughout the entire buying journey for you. Good luck in the residence Mahesh and family, you will have a great time in the new apartment!

Emilia B
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Klippan

Väldigt trevlig och duktig. Dock dålig på att meddela då han inte tänker närvara på olika saker.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet och feedbacken. Detta är självklart något jag ska ta till mig för att förbättra. Jag önskar er lycka till i er nya bostad! /Sebastian

Stigbjörn L

Ett väldigt varmt och trevligt bemötande av både Sebastian och hans sekreterare/assist Alexandra! Med tanke att jag fick sälja lägenheten snabbt så gjorde båda allt för att det skulle gå så smidigt som möjligt! Min uppfattning av allt är att jag kan varmt rekommendera denna Mäklare med tanke på att jag är nöjd!

Svar från Sebastian Berngarn

Oj, tack för dessa varma ord Stigbjörn. Vi har samarbetat väl och du har varit lösningorienterad och agerar i ett högt tempo för att underlätta för oss som mäklare! Vi önskar dig all lycka till med allt framtiden har att erbjuda! /Sebastian och Alexandra

Catrine S
Saxtorpsskogen

Jättetrevlig mäklare på alla sätt o vis.

Tusen tack Catrine för omdömet. Lycka till i nya huset! /Sebastian

Arne G
Bunkeflostrand

Trevligt bemötande, Allt har fungerat bra.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet Arne , skönt att ni känt så. Jag önskar er all lycka till i nya huset! /Sebastian

Lisa Denise A
Saxtorpsskogen

Mina förväntningar var mer än uppfyllda som fastighetsmäklare. Sebastian höll mig kontinuerligt uppdaterad, var duktig på att diskutera ståndpunkter när man satte upp ett försäljningspris. Han var bra på att följa upp potentiella köpare och hålla mig som kund uppdaterad också. Jag tyckte att han var pålitlig och respektfull när han skulle ha visningar. Den personliga servicen var enastående och därför jag skulle definitivt rekommendera och anlita Sebastian igen. Hans assistant Alexandra var också trevligt och både göra en fantantastisk team.

Svar från Sebastian Berngarn

WOW!! Jag tackar ödmjukast för dessa ord och att vi tillsammans med dig haft ett gott samarbete genom hela processen. Jag önskar dig all lycka vidare i nästa bostad och är bara ett samtal bort om du ska sälja igen! :) /Sebastian

Admir A
Magleröd

Sebastian var en pålitlig, engagerad och driven mäklare som håll oss väl uppdaterade om vad som hände löpande. Kände en trygghet under hela processens gång. 10/10 poäng!

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för detta omdöme Admir. Skönt att du känt att det flöt på trots orolig marknad. Önskar dig all lycka till med nästa bostad! /Sebastian