Mälardalen Marin Och Fordon AB

Mälardalen Marin Och Fordon AB

malardalenmf.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Varmt välkomna till Mälardalen Marin och Fordon AB, din pålitliga partner för fordon och marin handel! Hos oss är du inte bara välkommen att byta in din bil, motorcykel, vattenskoter eller båt oavsett märke eller ålder – du kan också känna dig trygg med att varje fordon noggrant kontrolleras av vår erfarna verkstad. Vi strävar...

28 omdömen om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Joel L
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Snabb och smidig affär. Hämtade upp oss från tåget till och med så bra service.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Joel! Det var väldigt kul att få göra affär med er, vi önskar er många härliga och säkra mil med nya Golfen!

Novin R
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Jag köpte en bil från Mälardalen Marin och Fordon AB för en och en halv vecka sedan (2024-04-12) och jag måste tyvärr säga att min upplevelse har varit långt ifrån tillfredsställande. Först och främst, innan bilhämtningen lovades jag att baklampan skulle fixas, men den gick sönder bara kort efter att jag hämtade bilen. Detta ledde till att jag tvingades åka tillbaka till verkstaden för att få den reparerad. Inte nog med det, bara två timmar efter bilhämtningen upptäckte jag att handbromsen inte fungerade alls. Jag förväntade...

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Novin! Tråkigt att du känner dig besviken på den bilen du har köpt. Vi står för felen som fanns i bilen och hjälper mer än gärna till men vi står inte för fel som ni har orsakat. Önskar dig många härliga och njutbara körningar!

Urban E
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Mycket bra än så länge fattas bara vinterdäcken och locken till spolarna till lyktorna men ska komma annars mycket bra och trevliga 👍

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Urban! Allt kommer i posten inom kort, önskar dig många härliga och njutbara körningar!

Olof C
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Såg annons på Blocket. Kontaktade företaget och efter provkörning blev det affär. Trevlig och serviceinriktad säljare

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Olof! Önskar dig många Njutbara och säkra körningar!

Seyhmus C
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Bra service och bemötande!! Mycket nöjda

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Vi önskar er många njutbara och härliga körningar!

Anni T
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Väldigt bra bemötande. Vi fick hjälp och svar på alla våra funderingar. Åkte hem med ny bil !

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Anni! Vi önskar er många roliga och säkra körningar med er nya Kia.

Jonas Wadstedt H
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Hade kunnat förbereda bilen mer så vi hade bokat tid för titt/provkörning. Annars tillmötesgående och bra bemötande 😃

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Jonas! Vi ska självklart förbättra det till nästa gång. Lycka till med nya bilen!

Stefan R
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Trevlig och tillmötesgående säljare, smidig affär.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Stefan! Jag önskar dig och din son många säkra och trevliga körningar med er nya Audi.

Nader M
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Otroligt ödmjuk och tillmötesgående säljare ! Rekommenderas starkt Tack för en enkel och smidig affär

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack så mycket för din återkoppling, Nader! Det var trevligt att göra affärer med dig. Jag önskar dig lycka till med din nya Volvo.

Lars-Åke S
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Vi hade egentligen inga förväntningar då vi inte kände till företaget, men vi blev positivt överraskade då vi anlände och fick se denna mycket fina välskötta lokal och fint iordningställda bilar. Trevligt bemötande av killen vi först träffade, dock kunde han haft en annan jacka än anorak då det kan ses som lite arrogant att inte klä om. Yazan som kom in lite senare och som slutförde affären med oss fann vi mycket trevlig och ett proffesionellt uppträdande gjorde att vi fick stort förtroende för honom. Framstod som påläst...

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Lars! Önskar er många trygga och njutbara körningar med eran Peugeot.

Mia Forsberg E
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Väldigt nöjd! Trevlig säljare, fin bil och väldigt bra bemötande!

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för det, Mia! Vi önskar dig många njutbara och säkra körningar med din nya Toyotan.

Magdalena A
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Jättebra bemötande och fixade så vi fick provköra bilen fast den stod längst in i hallen.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, Magdalena! Vi önskar dig många trygga och njutbara mil med din nya Hyundai.

Gun-Britt J
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

*Väldigt fint bemötande! *De levde upp till mina förväntningar! * De är väldigt serviceminded. De är trevliga och vill verkligen se till att kunden blir nöjd!

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack så mycket för din feedback, Vi önskar dig många trygga och njutbara körningar med din nya Skoda!

Sebastian H
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Bra bemötande, service och intresserade säljare!

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack så mycket för din feedback, Sebastian! Vi önskar dig många trygga och njutbara körningar med din nya bil!

Rula Kazem A
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Jättebra, jag är nöjd av mitt köp på denna företag.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack så mycket för din feedback, vi önskar dig många njutbara och säkra körningar!

Håkan S
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Mycket trevlig, Och bra service.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack så mycket för din feedback, Håkan! Vi önskar dig många trygga och njutbara körningar med din nya arbetsbil.

Tarik Omar M
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Fantastiskt kundbemötande, härlig energi med hjälpsamma gudingar kring min bil sökande.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din återkoppling, vi önskar dig många härliga mil med nya bilen!

Tony Michael A
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Trevligt bemötande, kunnig personal. Bilköpet gick mycket smidigt,

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Jag uppskattar din feedback och önskar dig också all lycka och många fantastiska körningar med din nya Nissan!

Bader Saad A
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Säljaren var jätte trevlig. Han var helt ärlig från början.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Jag uppskattar din feedback och önskar dig också all lycka och många fantastiska körningar med din nya Kia.

Ömerfaruk B
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Ganska trevligt bemötande med en ärlig karaktär

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Vi uppskattar din feedback och önskar dig många glädjefyllda och säkra körningar med din nya bil :)

Alaa Al Z
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Bästa med bilar alla bil märke finns i lager Lycka till

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din återkoppling, och jag önskar dig all framgång med din nya arbetsbil :)

Assalah Tahseen Falah A
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Jag är jättenöjd med mitt bilköp från företaget. Säljaren var verkligen hjälpsam och gav mig bra råd under hela processen. Jag är så glad att jag hittade en pålitlig bil hos dem. Tack för en fantastisk upplevelse!

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Hej Assalah, Tack för din feedback och stort tack för förtroendet, önskar dig många underbara mil med nya bilen :)

Ahmad M
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Garantin med bilen var inte på riktigt. Det var något fel på bilen som han inte kunde fixa. Utöver det var vinterdäcken väldigt dåliga, inte som avtalat. Jag såg inte däcken förrän jag betalade hela belopp, det vill säga bilens pris, och felet med bilen fixade det inte åt mig. Jag rekommenderar det inte till någon alls

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Hej Ahmad, Jag är ledsen att höra att du inte är nöjd med din nya bil. Jag vill bara nämna att vi har låtit Mekonomen och Mekopartner verkstad undersöka bilen, men inget fel hittades. Vad gäller däcken, så levererade vi bilen med helt nya MS-däck. Jag önskar dig lycka till med din nya bil och hoppas att du kommer att uppleva många härliga mil med den.

Basema R
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Det var en underbar upplevelse och jag är mycket nöjd med den. De var ärliga och jag fick mycket hjälpsamma råd av de. Jag är nöjd.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback, stort tack för förtroendet, och jag önskar dig många underbara mil med din nya bil :)

Cassandra A
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Väldigt tillmötesgående och höll allt de lovade, rekommenderas!

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din recension Cassandra, Stort tack för förtroendet, och jag önskar dig många underbara mil med din nya bil. :)

Susanne O
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Trevligt bemötande i telefon och snabbt och bra agerat när vi inte var nöjda med att AC inte fungerade Det man kunde önskat är att bilen kunde varit rekondad innan leverans Annars har vi inget att klaga på.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din feedback. Vi kommer att försöka göra vårt bästa för att förbättra rekonditioneringen av våra bilar till nästa gång. Önskar er mycket nöje med er nya bil och många härliga körningar.

Lars A
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Jag blev bra bemött och dom var intresserade på en gång jag kom in. Frågade vad jag var ute efter. Dom föreslog några bilar som kunde vara intressant för mig . Jag hade inga större förväntningar då jag aldrig hade hört talas om denna bilfirma men jag blev positivt överraskad.Köpet genomfördes på några dagar efter lite prutande och själva överlämnandet gick smidigt. Positivt.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för din recension Lars. Stort tack för förtroendet, och jag önskar dig många underbara mil med din nya bil. :)

Carina S
Skrev om Mälardalen Marin Och Fordon AB

Smidigt och enkelt köp trots att vi inte var på plats.

Svar från Mälardalen Marin Och Fordon AB

Tack för att ni köpte er bil online Carina. Vi uppskattar ert förtroende.