Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Södermalm Riddarholmen Mälardrottningen Hotel & Restaurant

Mälardrottningen Hotel & Restaurant

Riddarholmskajen, 111 28 Stockholm — Visa karta

Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 1 kund tycker om Mälardrottningen Hotel & Restaurant

• Deeped S
    Deeped S skrev om Mälardrottningen Hotel & Restaurant
    Jag brukar vara skeptisk till att bo på de där båtarna sedan min fruktansvärda natt på Loginn. Men när det är sommar och turisterna invaderar Stockholm har man inget annat val än att ta det som erbjuds. Mälardrottningen var riktigt fräscht, nyrenoverat och även om det i korridoren fanns "båtlukt" så var rummet fritt från det. Jag valde ett rum med egen toalett och dusch vilket fungerade mycket bra. TVn lite konstigt placerad. Fritt wifi som fungerade över förväntan liksom trevlig personal och möjlighet att sitta och jobba med en öl eller en bra kaffe på själva båten. Baksidan är att det ligger lite off om man vill gå på restaurang - det är en liten bit att gå in till Gamla Stan.

Riddarholmskajen, 111 28 Stockholm