Alla kategorier Målare Stockholms län Solna Målerisnabben
Rekommenderat företag 2015 - Målerisnabben

Målerisnabben

GUSTAV III:S BOULEVARD 141, 169 74 Solna — Visa karta

Målerisnabben är för dig som snabbt behöver hjälp av en målare som verkligen kan!

Läs vad 39 kunder tycker om Målerisnabben

• Glenn W
    Glenn W skrev om Målerisnabben
    Vi gjorde om kök,hall och vardagsrum. Vi är mycket nöjda med resultatet och speciellt med killarnas bemötande, trevliga killar som respekterade att de var i vårt hem och arbetade. Gör er själva en tjänst anlita Målerisnabben för ett snabbt och bra resultat!! Hälsningar familjen Westlund
  • Nils S
    Nils S skrev om Målerisnabben
    Har du också höga krav på de du samarbetar med?

Håkan på Målerisnabben är kvalitet rakt igenom. Han gjorde min våning på Östermalm till en riktig pärla där man kan bo lång tid framöver. Tre rum målade perfekt plus kök. Lister, stuckaturer i tak och bröstpaneler målade med fantastiskt resultat. Slipade golv och lack utan något lackspill eller slarv i hörnor. Eluttag fixad i hallen och nya kopplingsuttag för lampor i tak. Målade garderober och slipad bänkskiva i köket. Nya dörrhandtag i mässing och alla dörrar målade. Låg en heltäckningsmatta i sovrummet som var klistrad med allt klister i världen. "Inga problem det tar lite tid men vi fixar den, lugn", sa Håkan.

Håkan på Målerisnabben är en riktig Stjärna. Han samarbetar med killar i toppklass. Bra bemötande i Östermalmsförening (kan vara lite töntiga grannar), klockren renovering/målning, tar på sig extrajobb utan att blinka, fixar och ger förslag som gör lägenheten perfekt. Rent och snyggt och inga missar helt enkelt!

Om ni ska renovera eller måla om. Ring till Håkan! Jag kommer aldrig anlita någon annan. 10 poäng helt enkelt!
  • Jan-åke Ö
    Jan-åke Ö skrev om Målerisnabben
    Mycket bra bemötande från offert till arbetets slut. Hade en bra dialog och de fåtal kompletteringar som behövde göras fixades snabbt.
  • Lars M
    Lars M skrev om Målerisnabben
    Håkans tunga engagemang var avgörande när vi valde målare till vår lägenhet. Vi kunde se det goda resultatet växa fram och vi kunde bo kvar i lägenheten samtidigt som den målades. Den gemensamt överenskomna tidsplanen hölls och fakturan stämde exakt med offerten.
  • Åse H
    Åse H skrev om Målerisnabben
    Utomordentligt bra utfört Snabb service trevligt bemötande Ingen väntetid Högsta betyg Mina bästa rekomendationer
  • Urban L
    Urban L skrev om Målerisnabben
    Håkan fixade målning av väggar, element och fönster i vår nya företagslokal
    snabbt och bra utfört. 5 stjärnor till Målerisnabben
  • George K
    George K skrev om Målerisnabben
    Snabb service, ställer upp, bra utfört arbete, öppna för ideer och förändringar.
    2016-02-25 Håkan S svarar George K
    Tack för att du tog dig tid att svar
    Önskar dig en bra dag
    Håkan
  • Christian V
    Christian V skrev om Målerisnabben
    Fick svar dagen efter kontakt och arbetet utfört utan problem.
  • magdalena b
    magdalena b skrev om Målerisnabben
    Fantastiska killar! Allt som skulle göras ( och lite till ) har de utfört med bravur! Vi hade ett tajt tidsschema och allt gick hur bra som helst.. I princip mötte vi killarna i dörren när vi kom med flyttlasset. Vi är så nöjda med arbetet de utfört i vår nya lägenhet 😊
  • Emilie C
    Emilie C skrev om Målerisnabben
    Ville ha hjälp med att sätta upp en skjutdörr till sovrummet samt sätta in lister i kök och vardagsrum och kontaktade Håkan efter att ha läst alla fina recentioner här på reco.se och jag kan säga så mycket som att jag inte blev besviken. Håkan tog kontakt med mig samma dag som jag skickade mailet och lyckades finna tid för att hjälpa mig redan veckan därpå trots ett fullspäckat schema.

Både Håkan och hans anställda gav ett väldigt gott intryck, svarade snabbt på mail och sms och ringde alltid enligt överenskommelse. Arbetet blev väl utfört till den kostnad vi kommit överens om och som dessutom var väldigt rimlig. Kan med andra ord varmt rekommendera Håkan och Målerisnabben.
    2015-12-05 Håkan S svarar Emilie C
    Tack Emilie!
    Vad roligt att höra att ni uppskattar vårt arbete och att få så bra omdöme tillbaka.
    Önskar er en trevlig jul.

Hälsningar
    Håkan Strömnes
  • Lars K
    Lars K skrev om Målerisnabben
    Bra dialog genom hela processen och väl utfört arbete!
    2015-11-17 Håkan S svarar Lars K
    Tack kul att höra o hoppas att ni får en trevlig jul
  • Lars L
    Lars L skrev om Målerisnabben
    Håkan på Målerisnabben har utfört ett mycket kompetent och professionellt arbete hos oss med komplicerat tapetseringsarbete.
    Vill ni ha en trevlig, seriös och kunnig hantverkare har ni här rätt person!

Mycket nöjd kund
    Lars
  • Alexandra F
    Alexandra F skrev om Målerisnabben
    Vi byggde ett nytt rum och i samband med detta utfördes en rivning av vägg, golvläggning och målning samt nytt tak med infälda spotlights.

Bra bemötande och engagemang hela vägen samt hjälp och stöttning vid upkomna problem som inte gick att förutse innan. Det kändes tryggt.
  • Anders L
    Anders L skrev om Målerisnabben
    Väldigt proffsigt och bra bemötande. Håkan är väldigt mån om att man ska känna sig nöjd efteråt. Punktligt och bra utfört arbete.
  • Olivia D
    Olivia D skrev om Målerisnabben
    Tjänst: Ommålning av 3 rum varav ett med tapet
    Vi är mkt nöjda med det arbete som utförts. Lätt att samarbeta med och kommer när han ska.
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Målerisnabben
    Snabbt och bra bemötande. Arbetet innebar målning av en nyinköpt våning
    samt renovering av kök , tambur mm.
    Fick efter genomgång på plats en totaloffert. När arbetet utökats reviderades offerten. Som jag godkände. Ansvarig var alltid tillgänglig på telefon.
    Flexibiliteten var hög när något måste ändras eller läggas till under arbetets gång.
    Överrenskomna tider hölls och jag blev alltid informerad om när hantverkarna skulle komma på dagen.
  • Richard H
    Richard H skrev om Målerisnabben
    Målerisnabben hjälpte mig med ommålning av sovrum, vardagsrum och hall samt inoljning av balkonggolv. Proffsigt bemötande från första kontakt. Väl utfört arbete som blev färdigt tidigare än utlovat, till avtalat pris. Rekommenderas varmt.
  • Ola J
    Ola J skrev om Målerisnabben
    Mycket proffsigt bemötande och levererade överenskommet resultat enligt tidsplan. Vi kan med gott samvete rekommendera dem.
  • Jakob Ö
    Jakob Ö skrev om Målerisnabben
    Målerisnabben hjälpte oss med målning av hela lägenheten (62 kvm) inkl. snickerier och element. Vidare sattes micorlitväv upp i samtliga tak innan de bredspacklades och målades. Stuckaturlister sattes sedan upp i två rum. Arbetet utfördes väl med ett mycket lyckat resultat!

En tydlig tidsplan sattes upp vid kontraktsskrivandet och Håkan stämde flera gånger av färgval, tillval etc. Tack vare ett snabbt och effektivt jobb färdigställde Målerisnabben även jobbet betydligt snabbare än planerat vilket var mycket uppskattat. Särskilt eftersom vi hade en deadline för inflyttning.

Under hela uppdragstiden fick vi ett mycket trevligt och vänligt bemötande. Sammantaget är vi mycket nöjda med Målerisnabben och skulle varmt rekommendera de till andra med liknande arbeten!
  • Brf Nissöga
    Brf Nissöga skrev om Målerisnabben
    Med ett personligt och professionellt bemötande samt utomordentlig yrkeskunskap, som verkligen satte sin prägel på slutresultatet. Det är därför inte så konstigt att Brf. Nissöga varmt rekommenderar Målerisnabben till andra bostadsrättsföreningar, när man vill anlita ett seriöst måleriföretag som både tar ansvar och som verkligen levererade allt enligt de kvalitativa förväntningar som vi hade. Snabbt, Enkelt, Kvalitativt och Kostnadseffektivt!! Kan det bli bättre? TACK
  • Christina M
    Christina M skrev om Målerisnabben
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling inför uppdraget.
    Jag önskade målning av tak och tapetsering i sovrum.
    Arbetet kunde utföras snabbt och smidigt. Omsorgsfullt och snyggt arbete.
    Är mycket nöjd!
    2015-05-31 Håkan S svarar Christina M
    Tack, vad roligt att ni är nöjda.
    Håkan
  • Andrèas K
    Andrèas K skrev om Målerisnabben
    Vi var tvungna att måla om väggar, lister och tak i vår nya lägenhet (105kvm), och snabbt skulle det gå då inflytt var om 4 dagar. Målerisnabben svarade redan samma dag (söndag) att de försökte se över och lösa uppdraget med bemanning osv, allt för att vi skulle kunna flytta in i ett nytt fräscht hem.

De återkom snabbt med offert, och på torsdagen kunde vi glatt konstatera att de verkligen gjort en bra leverans! Allt från rådgivning och kommunikation till målning och kundbemötande var proffsigt. Det enda vi så här i efterhand kan anmärka på var att lösa garderober inte var rengjorda från slipdammet som samlats ovanpå dem. Dock hade de plockat upp efter sig i övrigt.

Sammanfattningsvis så kan vi varmt rekommendera denna firma, och skulle gärna anlita dem igen!

//Ängkärrsgatan, Solna
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Målerisnabben
    Har gjort ett kAnonjobb vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera dem
    Mvh Kenneth gralde
  • Anja S
    Anja S skrev om Målerisnabben
    Vi är mycket nöjda. De utförde sitt arbete på ett professionellt och snabbt sätt och gjorde det där "lilla extra" för att vi som kund skulle känna oss nöjda.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Målerisnabben
    projektering och byggande av en ny "walk in closet"
    Mycket bra bemötande och levererade vad man lovat och tom överträffade förväntan i flera fall.
    Höll både tidsplanen och kostnadsbilden trots en del utmaningar.

Kommer absolut använda Målerisnabben igen, och rekommenderar gärna till andra.
  • Ove H
    Ove H skrev om Målerisnabben
    Snabbt och bra utfört arbete. Trevligt bemötande. Vi rekommenderar gärna företaget.
  • Rune F
    Rune F skrev om Målerisnabben
    Målning av köket, utfört till vår belåtenhet, både välgjort och snabbt. Vi är mycket nöjda.
  • Violet B
    Violet B skrev om Målerisnabben
    Bemötande suveränt bra. Fina hantverkare som gjorde ett excelent arbete. Ödmjuka fina grabbar.
  • Susanne. P
    Susanne. P skrev om Målerisnabben
    Målning och tapetsering av flera rum och en inomhus trappa.
    Arbetet utfördes proffsigt och med hög service.
    Företaget har bra avtal. Det vi kom överens om gällande arbetet genomfördes enligt plan. Vi fick bra hjälp och bra tipps om olika lösningar som sedan blev jättefina i de rum vi fick ommålade.
    Varje dag när vi kom hem var det undanplockat och snyggt efter målarnas arbete. Det är något som uppskattas.
    Arbete blev klart enligt tidplanen.
    Jätte trevliga killar som jobbar på företaget.
  • Lana D
    Lana D skrev om Målerisnabben
    Professionellt och trevligt bemötande från början till slut! Effektivt och snabbt utförande av arbetet. Vi är supernöjda med vårt nymålade hus (sommaren 2014). Skulle definitivt rekommendera Målerisnabben till alla som vill ha kvalité och snabbt resultat!
    Vänliga hälsningar,
    Lana och Christer
  • Björn B
    Björn B skrev om Målerisnabben
    Proffsigt bemötande. Fick hjälp med målning, spackling av ytskickt och snickerier. Jag kan rekommendera Målerisnabben.

Med vänlig hälsning

Björn Björkman
  • Göran H
    Göran H skrev om Målerisnabben
    Vi har ett stort hus som är byggt 1906. Huset är högt och har inslag av "snickarglädje". Vi behövde anlita ett företag som kunde ta ett helhetsåtagande som anskaffning av byggställning, utföra mindre reperationer samt måla huset inom en tidsram som var acceptabel.

Målerisnabben fick helhetsuppdraget och utförde ovan nämnda arbeten snabbt och med gott resultat. Personalen var mycket trevlig och kom med förslag och ideér. De höll tidsplanen föredömligt.

Lotte och Göran i Barkarby
  • Anna J
    Anna J skrev om Målerisnabben
    Bra bemötande. Ordning och reda. Håller tider och bra utfört arbete. Rekommenderas!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Målerisnabben
    Anlitade Målerisnabben till att måla om vårt hus. Vi är väldigt nöjda med vårt val. Seriöst företag med bra kommunikation och arbetet blev klart enligt plan. Resultatet är oklanderligt.
    Kommer garanterat anlita dem igen om vi ska måla om mer. Rekommenderas varmt!
  • Per F
    Per F skrev om Målerisnabben
    Målerisnabben hjälpte mig att måla min dåvarande lägenhet inför en försäljning. Arbetet utfördes på tid med rätt kvalitet och till en försvarlig kostnad. Jag var nöjd med arbetet.
  • Lars H
    Lars H skrev om Målerisnabben
    Jobbet utfördes på avtalad tid, till avtalat pris.
  • Leif S
    Leif S skrev om Målerisnabben
    Mycket bra bemötande vid beställning av husmålning. Arbetet utfördes proffesionellt och enligt tidplan.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Målerisnabben
    Kvalificerade hantverkare. Arbetar alltid med kundens bästa i fokus.
    Håkan S gillar detta
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Målerisnabben
    Ommålning av större lägenhet, tak, väggar och lister, på befintligt underlag utan bredspackling. Arbetet gjordes snabbt och effektivt med lyckat resultat och blev klart innan utsatt tid.
    Trevligt bemötande och gjort till överenskommet pris.
    Håkan S gillar detta

GUSTAV III:S BOULEVARD 141, 169 74 Solna