Målerisnabben

Målerisnabben

malerisnabben.se
  • Badge2021

Vi kan det vi gör, och vi gör det bra! Med över 27 års erfarenhet i ryggen kan vi med gott samvete stå för det uttalandet. Vi har som mål att bli det mest uppskattade måleriföretaget, inte det största. Därför jobbar vi med effektivitet, kvalitet och kundnöjdhet som ledord och bemöter dig alltid med en personlig kontakt och...

97 omdömen om Målerisnabben

Sedan starten hos Reco 2014

Marcus N
Skrev om Målerisnabben

Jag har anlitat Målerisnabben ett flertal gånger under åren. Från målning av villa till senaste projektet, renovering av badrum. Tack Håkan med personal för trevligt och proffesionellt bemötande, bra kommunikation och rådgivning, håller tider och levererar enl.förväntan. Kan verkligen rekommendera Målerisnabben.

Svar från Målerisnabben

Hej Marcus Alltid lika trevligt att få höra att ni är nöjda med det vi gjort. men det viktigaste för oss är att du är nöjd oxå Ha en fin helg Håkan

Elisabeth G
Skrev om Målerisnabben

Vi fick hjälp med renovering av vår fyrarumslägenhet och vi är jättenöjda med resultatet. Kommunikation med Håkan och hans bemötande var vänligt och proffsigt under hela projektet.

Svar från Målerisnabben

Tack Kul att ni känner er nöjda det är viktigt för oss Mvh Håkan.

Karl L
Skrev om Målerisnabben

Snabb och smidig service. Får exakt det man ber om och mkt tevlig personal. Lätta att kommunicera med.

Tack Och hoppas att ni kommer att trivas i lgh Med vänlig hälsning, Håkan

Linda O
Skrev om Målerisnabben

Jag var jättenöjd! De gjorde ett superbra jobb och det gick även snabbare än planerat. Har absolut inget att klaga på!

Thomas N
Skrev om Målerisnabben

Jag har vid ett flertal tillfällen genom åren använt Målerisnabben för diverse arbeten i min bostad, och alltid varit nöjd med resultatet. Man håller tider, levererar det som utlovats och vid flera tillfällen även utöver det som utlovats. Även alltid trevlig bemötande, vilket höjer helhetsupplevelsen.

Martin H
Skrev om Målerisnabben

Fick bra bemötande av Håkan och jobbet som skulle göras blev över förväntan och till en rimlig kostnad. Rekommenderar Målerisnabben starkt!

Mona K
Skrev om Målerisnabben

Professionell och snabb hjälp från början till slut. Har inga anmärkning, endast positivt att säga.

Victor B
Skrev om Målerisnabben

Väldigt bra bemött av Håkan med mycket snabb återkoppling kontinuerligt. Den taight kommunikationen tillsammans med duktiga hantverkare på plats fungerade väldigt bra och resultatet blev toppen. Målerisnabben rev och byggde icke ärade väggar samt målade och spacklade ytskikt i flera rum.

Julius M
Skrev om Målerisnabben

Målerisnabben rev gamla tapeter och målade om hall och sovrum samt rev och satte in ny garderob i sovrummet. Arbetet kom igång väldigt snabbt efter inledande möte och arbetet gjordes inom kommunicerad tidsram med hög noggrannhet. Personerna som gjorde jobbet var väldigt duktiga. Jag uppskattar även kommunikationen med Håkan som är professionell och snabb på att svara. Jag rekommenderar Målerisnabben starkt till andra!

Sara K
Skrev om Målerisnabben

Proffsigt utförande och bemötande. Löpande bra info och kommunikation. Mycket nöjd

Nina A
Skrev om Målerisnabben

Vi fick hjälp med spackling och målning av vår lägenhet och är supernöjda med resultatet! Noggranna och trevliga målare som utförde jobbet på utsatt tid. Kan verkligen rekommendera Målerisnabben!

Svar från Målerisnabben

Tack för ett fint svar. ha en fin höst Mvh Håkan

Lars Michael J
Skrev om Målerisnabben

Bra killar som gjorde ett noggrant och väl utfört arbete. Städade snyggt efter sig.

Viveca H
Skrev om Målerisnabben

Otroligt bra bemötande, och Målerisnabben levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi anlitar dom gärna igen. de utförde målning av tak, väggar , lister och dörrar till vårt arbetsrum. Tonårsfamiljen

Svar från Målerisnabben

Hej på er Tusen tack för dom fina orden Så viktigt för oss att våra kunder blir nöjda Ha en fin sommar Mvh Håkan

Jens M
Skrev om Målerisnabben

Fasadrenovering trävilla. Trevligt bemötande. Bra kommunikation. Huset blev snyggt. Nästan helt okrångligt. Bra rådgivning. Snabba svar. Snabb fix av brister. Hög tillgänglighet. Fixade tillägg som självklar del i uppdraget. 9/10 på en tioskala. Dvs 5 minus. Vad som saknades för helt full pott: Ordna innan så att målarna kan värma sina lunchlådor. Rimligt för arbetsmiljön. (Vi kunde oftast ordna på plats, men inte enligt förväntan) Inte packa ihop och åka hem första gången med flera detaljer kvar. (Ordnades snabbt och med bonus, men lite förvånande) Snyggt jobb!

Svar från Målerisnabben

Hej Jens Jag det finns alltid saker man kan förbättra så tack för info. Roligt att höra att ni är nöjda med det vi gjort Önskar er en fin sommar Håkan

Per F
Skrev om Målerisnabben

Trevligt och professionellt bemötande från första kontakten. Arbetet utfördes snabbt och utan några som helst problem.

Svar från Målerisnabben

Tack Viktigt för oss att gör er nöjda o att ni fått ut det ni beställt av oss Mvh Håkan

Heli M
Skrev om Målerisnabben

Fick snabb återkoppling efter begärd offert. Även om vi fick vänta lite längre än tänkt på att få arbetet utfört så är vi nöjda! Vi beställde målning och tapetsering av vårt vardagsrum samt målning av 2 dörrar. Killarna som gjorde jobbet var duktiga och trevliga. Håkan och Sebastian var lätta att kommunicera med. Jag kan rekommendera Målerisnabben och kan tänka mig att anlita dem igen.

Ingrid W
Skrev om Målerisnabben

Målerisnabben renoverade vår nyinköpta lägenhet om 3 rok i Solna med mycket bra resultat, det blev jättesnyggt! Och målnings- och tapetseringsjobbet var klart i tid före flyttlasset kom. Håkan är mycket serviceinriktad och superduktig på att hålla kontakt, informera och rapportera - kändes väldigt tryggt och bra. Fakturan stämde bra med offerten. Använder dem gärna flera gånger! / Ingrid W

Svar från Målerisnabben

Tacka så mycket För dom fina orden Hoppas att ni kommer trivas bra i er fina lgh Mvh Håkan

Lydia L
Skrev om Målerisnabben

Målade om hall, vardagsrum och två sovrum i lgh. Bortsett från slarv med tejpning och färgstänk var jobbet väl utfört. Detta åtgärdades och jobbet blev klart i tid. Håkans bemötande och service var vänligt och proffsigt från början till slut.

Svar från Målerisnabben

Tack Lydia Hoppas att ni kommer att trivas bra med lgh Med vänlig hälsning, Håkan

Eveliina L
Skrev om Målerisnabben

Fick hjälp med två rum, spackling och målning. Proffsigt bemötande från första kontakt. Bra jobb överlag, dock drog det över tiden lite men inget som ställde till några större problem. Prisvärt och fint blev det!

David S
Skrev om Målerisnabben

Vi har målat om flera rum samt tapetserat och vi är jättenöjda med resultatet. Vi kunde boka in jobbet med kort varsel och har bara positiva upplevelser av Målerisnabben, från första kontakt till färdigt resultat. Kommer definitivt kontakta Håkan igen när det blir dags för nästa målning och kan varmt rekommendera Målerisnabben till andra.

Malin G
Skrev om Målerisnabben

Håkan och hans team har gjort ett jättefint jobb i min lägenhet! De har satt upp en vägg så att ett tidigare större sovrum blev två rum samt gjort om en befintlig vägg så att det blev två dörrar istället för en. Detta innefattade iordningställande och montage av ett gammalt fönster som sattes upptill på den nya väggen, ny eldragning, iordningställande av karmar och dörrar, målning av snickerier m.m. De har också målat tak i samtliga rum samt målat väggen i vardagsrummet. Jag är jättenöjd med deras sätt att arbeta - snabbt,...

Thomas B
Skrev om Målerisnabben

Anlitade Målerisnabben för att måla om vardagsrum, hall och sovrum. Fick alltid ett proffsig bemötande och är mycket nöjd med deras arbete.

Linus T
Skrev om Målerisnabben

Hjälpte oss med väldigt kort varsel och vi är mycket nöjda med resultatet. Fexibla, snabba och proffsiga.

Helena Lindqvist
Skrev om Målerisnabben

Vi anlitade Målerisnabben för att måla om väggarna i vår hall/trappa och trädetaljerna i trappan. Vi blev otroligt nöjda! Gediget, omsorgsfullt och professionellt utfört hantverk. Målaren Diego som utförde jobbet var ytterst skicklig och lyhörd för önskemål. Resultatet överträffade verkligen våra förväntningar! Arbetet utfördes dessutom nu när vi jobbar hemifrån mycket men det störde inte alls för allt skedde så smidigt trots all utrustning och material som hanterades. Företagets ägare Håkan var alltid lätt att få tag i...

Marie R
Skrev om Målerisnabben

Hjälp med tapetsering av vardagsrum. Lätt-kommunicerat, flexibelt, och trevliga hantverkare. Mkt fint och ordentligt underarbete och snyggt resultat!

Ellen L
Skrev om Målerisnabben

Väldigt snabba och effektiva. Blev supernöjd!

Louise M
Skrev om Målerisnabben

Supertrevliga och snabba på att utföra arbetet. Bra återkoppling och bad oss kolla om vi hittade något de kunde åtgärda/förbättra efter att jobbet var klart. Rekommenderar verkligen målerisnabben!

Emil E
Skrev om Målerisnabben

Målerisnabben målade om min lägenhet på 51 kvm i Solna. Snabb bra service med fint resultat, från beställning till slutfört uppdrag. Inget krångel. Använder gärna Målerisnabben nästa gång! //Emil

Marcus N
Skrev om Målerisnabben

Rekommenderas varmt. Proffsigt bemötande. Ett mycket bra arbete som blev klart inom utlovad tid. Vi är supernöjda med vårt nymålade hus. //Marcus N

Dieter K
Skrev om Målerisnabben

Kan verkligen rekommendera Målerisnabben. De målade min nya lägenhet innan inflytt och jag är jättenöjd med både tidsåtgång samt resultat. Även flexibla med att lösa mindre fix som uppstod under arbetet.

Tommy E
Skrev om Målerisnabben

Utförde arbete med målning av föreningens entréer och ytterdörrar till full belåtenhet. Rekommenderar Målerisnabben.

Sofia W
Skrev om Målerisnabben

Jag anlitade Målerisnabben för andra gången då jag blev väldigt nöjd när de hjälpte mig i min förra lägenhet. De har målat tak, väggar, snickerier och trösklar hos mig och jag är väldigt nöjd även denna gång. Man får snabbt svar om man har önskemål eller frågor och alltid ett trevligt bemötande. Jag kommer att anlita Håkan och hans gäng snart igen när jag ska fixa lite mer i min bostad. Rekommenderas!

Lu L
Skrev om Målerisnabben

Jag ville tapetsera hallen och Målerisnabben löste det snabbt och bra inom en vecka efter att jag tagit kontakt. Jag är nöjd med att min hall har fått ett ansiktslyft till ett bra pris och kan verkligen rekommendera företaget.

Anna J
Skrev om Målerisnabben

Målning av vår nedervåning. Väggar och tak. Mycket nöjd! Bra jobb och bemötande.

Gisela B
Skrev om Målerisnabben

Renovering av plank som blåst sönder. De var snabba med att komma och titta vad som behövde göras. Återkom sedan med offert direkt efter och arbetet gick effektivt och enligt överenskommelse när det gällde både pris och tidplan. Jag kommer definitivt använda dem igen!

Astrid S
Skrev om Målerisnabben

Anlitade Målerisnabben för att måla om två sovrum och är mycket nöjd med både kontakten med Håkan samt resultatet. Kommer utan tvekan att anlita dem igen nästa gång det det blir aktuellt att måla om och känner mig trygg i att rekommendera företaget till andra.

Lennart L
Skrev om Målerisnabben

Målning av 3 rum. Mycket bra bemötande, det utlovade uppfylldes till 100 procent. Vi är mycket nöjda med arbetet. Blev precis som vi hoppats på. En utmärkt hantverkare som vi kan rekommendera till 100 procent.

Cecilia W
Skrev om Målerisnabben

Målerisnabben lever upp till sitt namn. När jag behöver snabb hjälp så fanns de på plats.

Elin B
Skrev om Målerisnabben

Tjänst: Målning av samtliga väggar, tak och lister samt garderobsdörrar i lgh om 60 kvm. Har enbart positiva erfarenheter av Håkan och gänget på Målerisnabben. De är seriösa, kunniga och trevliga och gjorde ett fantastiskt jobb! Det positiva intrycket baseras bl.a. på att: - offert kom dagen efter förfrågan (rimligt pris i förhållande till många andra firmor kan tilläggas) - arbetet var klart inom utsatt tid - vi fick värdefulla förslag/tips som höjde slutresultatet - Håkan i princip alltid är tillgänglig och...

Daniel R
Skrev om Målerisnabben

Snabb och proffsig hjälp. Lösningsorienterade och bra kontakttäthet.

Frida D
Skrev om Målerisnabben

Vi målade om vårat nyköpta radhus. Vi fick ett super proffsigt bemötande och allt vi efterfrågade tillgodoseddes. Resultatet på både målade och tapetserade väggar är över förväntan. Vi fick även en del goda råd kring tapetval som jag är tacksam för då resultatet blev mycket bra. Jag skulle utan tvekan anlita Målerisnabben igen för egen räkning och även rekomendera dem till andra! / Frida Danemar

Claes Fredrik Sven M S

Jättebra jobb med hög kvalitet. Startade och var klara i tid. Bra kommunikation och trevlig personal. Enbart positiva erfarenheter Fredrik Sederholm

Ragnhild E
Skrev om Målerisnabben

Ett bra bemötande, snyggt utfört arbete och under de tider vi kommit överens om. Mycket nöjd

Henric P
Skrev om Målerisnabben

Efter ett par veckor levande i en resväska var det då dags att komma hem igen till en nyrenoverad lägenhet för inspektion. Det blev verkligen en ''WOW'' upplevelse att återigen stega in genom dörren, men denna gång till en helt annan lägenhet. Nytt golv, nya garderober och en underbar doft av ''nymålat'' mötte oss. Fick redan vid första besöket, av Håkan, känslan av att dom här killarna vet vad dom pratar om, och visst var det så. Efter ett par dagar kommer en offert från Målerisnabben, med specifikationer av önskat...

Svar från Målerisnabben

Hej Henric & Elin Ja hoppas att ni får njuta o ha det så mysigt i lgh. Tack för dom fina orden. Känns jätte kul att höra att ni känner er nöjda med oss och arbetet vi gjort åt er. Det betyder så mycket för oss att få våra kunder nöjda. Med vänlig hälsning Håkan Strömnes

Monica L
Skrev om Målerisnabben

Vi behövde hjälp med att tapetsera vår hall och med diverse renoveringsmålning(lister o dörrfoder). Målerisnabben levde verkligen upp till firmanamnet o var snabbt på plats för bedömning, den utförliga offerten kom redan dagen därpå. Själva arbetet utfördes mycket proffsigt o snabbt av trevliga o punktliga hantverkare. Stort plus oxå för hur rent o fint de lämnade allt efteråt. Det går säkert att hitta billigare firmor, men knappast bättre. Vi är supernöjda!/ Monica

Svar från Målerisnabben

Tack Monica Kul att höra att allt känns bra med det vi gjort hos er Med vänlig hälsning, Håkan Strömnes

Sofia W
Skrev om Målerisnabben

Vi kontaktade Målerisnabben för att få hjälp med att måla väggar och tak samt slipa och vitlasera golven i vår nyinköpta lägenhet. Vi fick återkoppling och offert snabbt och de kom de dagar vi ville att de skulle komma. Vi fick ett väldigt bra och personligt bemötande av chefen Håkan och resultatet blev jättebra, både målning av supertrevliga och serviceinriktade Sebastian och golv som utfördes snabbt och smidigt av trevliga Patrik. Vi kan varmt rekommendera Målerisnabben till alla som behöver hjälp med liknande tjänster!

Richard T
Skrev om Målerisnabben

Har anlitat Målerisnabben flera gånger nu. Både mindre och större uppdrag. De har alltid levererat på tid och rekommenderar ofta bättre lösningar än jag som lekman tänkt mig. Resultatet är oftast över förväntan. Kan varmt rekommendera Målerisnabben!

Anneli S
Skrev om Målerisnabben

Otroligt nöjd med målning av vårt sovrum. Snabbt, smidigt och snyggt!

Tack så mycket Anneli Ha en bra helg Mvh Håkan Strömnes

Helene J
Skrev om Målerisnabben

Målerisnabben målade, tapetserade fondväggar samt byte golvlister hos oss. Vi är mycket nöjda med både resultatet av arbetet och företaget. Professionella och trevliga, håller vad de lovar. Ett extra plus för att de städar efter sig och plockar med allt skräp.

Lars-olof L
Skrev om Målerisnabben

Vi har anlitat Målerisnabben vid flera tillfällen och för olika arbeten (tapetsering, målning och grundarbete). Vi har varit mycket nöjda både med bemötande, utförande och slutresultat. Vi kommer anlita Målerisnabben vid nästa målerijobb och skulle varmt rekommendera dem.

Tack Lars-Olof Kul att ha en återkommande nöjd kund Med vänlig hälsning, Håkan