MåleriVision Sthlm AB

MåleriVision Sthlm AB

MåleriVision Sthlm AB skapar färgstarka visioner för ditt hem. Vi levererar professionella målartjänster för att förvandla ditt hem till en levande och inspirerande plats

11 omdömen om MåleriVision Sthlm AB

Lisa A
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Ett fantastiskt bemötande och professionellt utfört arbete! Väldigt effektiva, noga och höll superfin ordning under arbetes gång. Jag är så nöjd och kan varmt rekommendera MåleriVision Sthlm AB.

Jonas B
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Bra på alla sätt………………………………………………………

Annelie D
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Noggrann och håller vad han lovar.

Golvvision A
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Inga konstigheter när det gäller MåleriVision. Mycket fint arbete och bra återkoppling, stark rekommendation!

Andrea S
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Rekommenderas. Gjorde jobbet noggrant och ansvarsfullt och helt enligt offert. Flexibla - ställde upp på tillägg med kort varsel. Men jag blev inte förvånad. Hade fått dom rekommenderade från en pålitlig källa.

Fredrik U
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Proffsiga. Fint resultat och allt i sin ordning.

Helen S
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Arbetet utfördes mycket professionellt och enligt planerad tidsplan. Mycket nöd med både bemötandet och slutresultatet.

Siv L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Vi blev fantastiskt nöjda med hela processen ! Kan varmt rekommendera Bryan Vargas o hans team !

Charles C
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Hittade genom tips när jag skulle måla om vid lägenhetsförsäljning och var så nöjd att de fick måla om ett rum i nya bostaden med. Väldigt nöjd med resultatet båda gånger a. Kommer anlita igen! Hjälpsamma vid frågor Bra på kommunikation Effektiva

Filip L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Väl utfört arbete! Håller sina tidsramar.

Magnus D
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Trevliga hantverkare som lämnar ett riktigt bra arbete utfört efter sig! 5 +++++