MåleriVision Sthlm AB

MåleriVision Sthlm AB

MåleriVision Sthlm AB skapar färgstarka visioner för ditt hem. Vi levererar professionella målartjänster för att förvandla ditt hem till en levande och inspirerande plats

16 omdömen om MåleriVision Sthlm AB

Lars L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Bra, trevligt, tydligt på överenskommen tid!

Iris L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Trevlig målare, snabbt jobb och inget för mig att städa upp efteråt eller påpeka som behöver förbättras :D

Johannah A
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Målerivision får mina varmaste rekommendationer! Hjälpsamma och noggranna. Kommer definitivt anlita dem igen!

Anna U
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Fick jättesnabb hjälp med målning av sovrum. Trevligt bemötande och superbra utfört arbete 😊 kommer absolut använda mig av MåleriVision igen.

Svar från MåleriVision Sthlm AB

Tack så mycket för din härliga feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med målningen av ditt sovrum och att du uppskattade vårt bemötande. Vi ser fram emot att hjälpa dig med framtida projekt.

Elisabeth W
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Tapetsering och målning av rum med många gamla tapetlager. Utfördes till högsta belåtenhet och enligt tidsplanen. Trevligt bemötande. Rekommenderar gärna!

Svar från MåleriVision Sthlm AB

Tack så mycket för din recension! Vi är glada att höra att tapetseringen och målningen av ditt rum uppfyllde dina förväntningar. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med både resultatet och vårt bemötande.

Lisa A
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Ett fantastiskt bemötande och professionellt utfört arbete! Väldigt effektiva, noga och höll superfin ordning under arbetes gång. Jag är så nöjd och kan varmt rekommendera MåleriVision Sthlm AB.

Svar från MåleriVision Sthlm AB

Tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och det professionella arbetet. Att höra att du är nöjd med vår noggrannhet och hur vi höll ordning under arbetet, är verkligen uppskattat

Jonas B
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Bra på alla sätt………………………………………………………

Svar från MåleriVision Sthlm AB

Tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete.

Annelie D
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Noggrann och håller vad han lovar.

Svar från MåleriVision Sthlm AB

Tack för din feedback! Det gläder oss att höra att du upplevde oss som noggranna och att vi höll våra löften. Vi värdesätter din tillit och ser fram emot att hjälpa dig igen vid behov.

Golvvision A
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Inga konstigheter när det gäller MåleriVision. Mycket fint arbete och bra återkoppling, stark rekommendation!

Andrea S
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Rekommenderas. Gjorde jobbet noggrant och ansvarsfullt och helt enligt offert. Flexibla - ställde upp på tillägg med kort varsel. Men jag blev inte förvånad. Hade fått dom rekommenderade från en pålitlig källa.

Fredrik U
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Proffsiga. Fint resultat och allt i sin ordning.

Helen S
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Arbetet utfördes mycket professionellt och enligt planerad tidsplan. Mycket nöd med både bemötandet och slutresultatet.

Siv L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Vi blev fantastiskt nöjda med hela processen ! Kan varmt rekommendera Bryan Vargas o hans team !

Charles C
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Hittade genom tips när jag skulle måla om vid lägenhetsförsäljning och var så nöjd att de fick måla om ett rum i nya bostaden med. Väldigt nöjd med resultatet båda gånger a. Kommer anlita igen! Hjälpsamma vid frågor Bra på kommunikation Effektiva

Filip L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Väl utfört arbete! Håller sina tidsramar.

Magnus D
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Trevliga hantverkare som lämnar ett riktigt bra arbete utfört efter sig! 5 +++++