MåleriVision Sthlm AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.9

Om företaget

MåleriVision Sthlm AB skapar färgstarka visioner för ditt hem. Vi levererar professionella målartjänster för att förvandla ditt hem till en levande och inspirerande plats

9 omdömen om MåleriVision Sthlm AB

Visar 9 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Annelie D
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Noggrann och håller vad han lovar.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 116 omdömen 4.7 av 116 omdömen
BadgeEightYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Golvvision A
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Inga konstigheter när det gäller MåleriVision. Mycket fint arbete och bra återkoppling, stark rekommendation!

Andrea S
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Rekommenderas. Gjorde jobbet noggrant och ansvarsfullt och helt enligt offert. Flexibla - ställde upp på tillägg med kort varsel. Men jag blev inte förvånad. Hade fått dom rekommenderade från en pålitlig källa.

BM Villatak & Måleri AB
5.0/5 i betyg av 244 omdömen 5.0 av 244 omdömen
BadgeNineYears

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Fredrik U
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Proffsiga. Fint resultat och allt i sin ordning.

Helen S
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Arbetet utfördes mycket professionellt och enligt planerad tidsplan. Mycket nöd med både bemötandet och slutresultatet.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 222 omdömen 4.9 av 222 omdömen
BadgeNineYears

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Siv L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Vi blev fantastiskt nöjda med hela processen ! Kan varmt rekommendera Bryan Vargas o hans team !

Charles C
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Hittade genom tips när jag skulle måla om vid lägenhetsförsäljning och var så nöjd att de fick måla om ett rum i nya bostaden med. Väldigt nöjd med resultatet båda gånger a. Kommer anlita igen! Hjälpsamma vid frågor Bra på kommunikation Effektiva

Sponsor
Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 321 omdömen 4.4 av 321 omdömen
Badge2021

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Filip L
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Väl utfört arbete! Håller sina tidsramar.

Magnus D
Skrev om MåleriVision Sthlm AB

Trevliga hantverkare som lämnar ett riktigt bra arbete utfört efter sig! 5 +++++

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 172 omdömen 4.7 av 172 omdömen
BadgeEightYears

De är jättetrevliga och lätta att ha att göra med men jobbet pågår nu så jag kan inte säga något om resultatet - än.

Filtrera omdömen