Alla kategorier Övrigt Södermanland Eskilstuna Malin Roos AB

Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Malin Roos AB

• Pauline Å
    Pauline Å skrev om Malin Roos AB
    Typisk Gina tricot butik där du hittar klassiska kläder. Nackdelen är att alla har på sig samma kläder känns det som. så vill man ha unika kläder som inte halva staden går runt med så ska du inte välja att gå till Gina tricot.
    Fördelen är att de har mycket bra priser, hyfsad kvalité på sina kläder och sådär. Butiken kan dock vara svår att hitta i ibland eftersom den är så liten och kunder har en speciell förmåga att inte hänga tillbaka kläder där de ska vara och inte vika ihop kläderna efter sig. och det känns som de i butiken inte bryr sig så mycket om att fixa till det under tiden de har öppet, så då blir det lätt att jag struntar att gå in bara för det är så rörigt.
    Men behöver man köpa en enkel t-shirt, eller något liknande för att du glömt något hemma är Gina Tricot faktiskt en bra butik, mycket tack vare det bra priset. och det går att hitta både mönstrade och enfärgade kläder, beroende på vad du känner för.
    så personligen köper jag kläder på Gina rätt så ofta. Jeans bör man däremot inte köpa till fullt pris där. Är de låga i midjan håller sig inte gylfen uppe alls, utan dras ner av sig själv konstant. Och de töjer sig nästan mer än ett par dyrare jeans från någon annan butik. Så jag rekommenderar att köpa tröjor, men inte jeans där.

Nybyvägen 1, 644 31 Torshälla