Alla kategorier Blommor Skåne Malmö Malmö

Grophusgatan 2, 215 86 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Malmö

• Ami H
    Ami H skrev om Malmö
    Ska erkänna att besöken inte blivit så många och när jag varit där har det handlat om att hitta snittblommor. Det är säkert inte deras starkaste sida om du inte själv är en hejare på att binda buketter. För du kan faktist hitta billiga och riktigt bra snittblommor i styckvariant. Problemet uppenbarar sig inte förrän du ska försöka hitta snöret att binda runt buketten. Plantagen är stort, det är många saker som inte har med blommor eller växter att göra. Servetter, ljus och allmänt tingeltangel....
    Dock verkar deras uteväxtavdelning intressant, men eftersom jag numer bor mitt i Malmö och inte har det behovet längre så är jag inte lika uppdaterad.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Malmö
    Jag och min sambo brukar resa oftast från Malmö flygplats när vi ska iväg någonstans,och då ligger plantagen inte alls långt ifrån där. Brukar alltid ta en sväng förbi där när man kommer hem och ska köra hemmåt. Det är ås himla roligt därinne, för det finns så mycke fina och vackra blommor. Och dessutom så finns det ju en hel del andra dekorationer och tillbehör för hemmet. Väl värt ett shoppingbesök!

Grophusgatan 2, 215 86 Malmö