Malmö

4.0

4 omdömen om Malmö

Qpaqex
Skrev om Malmö

Glad och hjälpsam personal. Perfekt för dig som pysslar och vill skapa något eget. Eller kanske piffa till något du köpt på tex IKEA… Jag får råd och de ser till att jag köper rätt saker. Priserna är ok. Fast det är servicen som gör jag kommer tillbaka gång på gång.

Kerstin A

För pysslaren ska du helt klart vända dig till denna butik om du vill ha en egen touche på dina ting i hemmet eller ge bort som present. Jag har varit på vipkväll eller vad det heter där de bjudit på snacks och prova på hur man gör olika saker allt ifrån snygga till din väska till att göra ett smycke. Deras utbud är pärlor och tillbehör till detta. Tyger, kit där du gör ditt eget godis, gipsfigurer etc. Jag gillar deras smyckeutbud. Dock lite dyrt här, men som sagt då det finns så få ställen i stan som har sånt här så är...

Johanna L gillar detta
Anya L
Skrev om Malmö

Gillar man pyssel och knåpa ihop saker är detta affären för dig. Allt ifrån pärlor och papper till tyger och tvålskaparkit finner du här. Priserna är helt okej och varje gång man kommer in får man hundra idéer på saker man ska göra. Personalen är oftast hjälpsam men kan ibland vara svår att få tag på då de ibland bara jobbar två och kunderna är många.

Ami H
Skrev om Malmö

Panduro är ett säkert kort för dig som gillar att pyssla, skapa och göra saker själv. Här finns färger, pärlor, tyg, mallar, papper, snöre... ja uppräkningen kan bli oändlig. Här finns också modeller och förslag för dig som inte helt själv kan se vad man kan göra. Personalen är förmodligen kunnig, men ger alltid ett lätt blasé intryck, det och att priserna verkligen stigit i höjden gör att jag inte kan ge högsta betyg. Men Panduro är ett tungt kort i den här nischen.