Alla kategorier Cykel Skåne Malmö Malmös Mobilia Cyklar

Malmös Mobilia Cyklar

per albin hanssons väg 50, 214 63 Malmö — Visa karta

malmös mobilia cyklar , 3 generation i cykelbranschen och mer än 25 år i malmö , öppet tider mån , fre 9.30 - 18,00 . lör , 10,00 - 15,00 . sön , 11,00 - 14,00 . säljer både nya och begagnade cyklar , reservdelar , reparationer . samarbete med cycleurope ( Monark ) , Marvil , MBK , Giant och El,cyklar . 1 år garanti & 2 år fri service vid köp av nya cyklar . 3 månader garanti för begagnade cyklar .vi erbjuda kvalitet reservdelar och snabb service . vi finns på per Albin Hanssons v,50 vid mobilia köpcenter mittemot Burger King .
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-14:00

Läs vad 2 kunder tycker om Malmös Mobilia Cyklar

• kalle s
    kalle s skrev om Malmös Mobilia Cyklar
    totala jävla idioter!
    jag lämnade in cykeln på 'vårfix' fick tillbaka den i betydligt sämre skick än den var när jag lämnade in den. det tragiska skämtet till cykelmekaniker har lyckats förstöra baknavet, istället för att byta ut en trasig eker har han rätat ut den så den ser hel ut men inte sitter fast ordentligt. kedjan var inte spänd utan hoppade av hur lätt som helst och sen 'rengöring' som skulle ingå i priset ser jag inte skymten av. Gå inte hit!!!!!
  • Markus J
    Markus J skrev om Malmös Mobilia Cyklar
    Amatörer. Jag bad "cykelhandlaren" pressa dit styrlagrets lagersäte på min nyinköpta framgaffel då jag saknade verktyget för detta. Dem sa att dem hade verktygen men satte sedan min gaffel i ett skruvstäd och slog med hammare direkt på och måste även använt en mejsel eller liknande. Färgen lossnade under gaffelkronan och insidan av benen och lagersätet fick ett hack så styrlagret sitter snett. Sedan ville han ha 150 kr för dem hammarbanken och förstod inte när jag vägrade betala. Han menade vidare att ett specialverktyg för detta kostar 140' tusen. Jag förklarade att det kostar 280 kr på tex Wiggle men att jag inte ville köpa ett för engångsbruk. Han erbjöd sig att måla den till morgondagen men förtroendet för hantverkskänslan var minst sagt förbrukat. Dem kan säkert laga din punka men håll er borta med allt annat.

per albin hanssons väg 50, 214 63 Malmö