Mankan Hiss

1.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Mankan Hiss

• 2019-04-11

Leif K skrev om Mankan Hiss
    Kan också nämnas att Ordförande i styrelsen heter:
    Sederholm, Claes Fredrik Sven Mortimer (61).

Har nog aldrig varit med om så dåligt fungerande hissar, reparationer ideligen! Läs mer
  • 2018-04-01

Louise skrev om Mankan Hiss
    Mankan renoverade vår bostadsrättsföreningen 2015 och vi har aldrig haft så mycket problem med hissen som efter renoveringen. Därutöver svarar inte Mankan när man anmäler brister och har även ljugit för oss om att de åtgärdat brister när så inte varit fallet. En stor anledning till att bostadsrättsföreningen valde Mankan var pga att de påstod sig att bra kvalitet men det kan starkt ifrågasättas, styrsystemet som de bytte gick sönder kort efter installationen och beslag som de satt in har gett vika och fått bytas ut. Hade vi vetat det vi visste idag så hade vi aldrig valt Mankan.

Noterade för övrigt att Mankan fått en positiv recension på Google från en Fredrik Sederholm, det kanske är en stor slump men kan nämnas att VD:n på Mankan också heter Fredrik Sederholm. Läs mer
  • 2017-10-29

Bosse O skrev om Mankan Hiss
    Vi har ett serviceavtal i vår Brf med ManKan Hiss. De ska serva hissarna fyra gånger/år vilket vi betalar för. VI får löpande fakturor men inga rapporter eller när de varit på plats. Det känns inte seriöst! Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Mankan Hiss:

Testföretag AB (5.6km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer