Mankan Hiss

Västberga Allé 36C, 126 30 Hägersten — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Mankan Hiss

• Claes Mortimer E
    Claes Mortimer E skrev om Mankan Hiss
    Vår förening har alltid fått väkdigt bra service. Vi moderniserade våra hissar 2015 och aldrig haft några problem. Bra och proffsigt bemötande Läs mer
  • Louise
    Louise skrev om Mankan Hiss
    Mankan renoverade vår bostadsrättsföreningen 2015 och vi har aldrig haft så mycket problem med hissen som efter renoveringen. Därutöver svarar inte Mankan när man anmäler brister och har även ljugit för oss om att de åtgärdat brister när så inte varit fallet. En stor anledning till att bostadsrättsföreningen valde Mankan var pga att de påstod sig att bra kvalitet men det kan starkt ifrågasättas, styrsystemet som de bytte gick sönder kort efter installationen och beslag som de satt in har gett vika och fått bytas ut. Hade vi vetat det vi visste idag så hade vi aldrig valt Mankan.

Noterade för övrigt att Mankan fått en positiv recension på Google från en Fredrik Sederholm, det kanske är en stor slump men kan nämnas att VD:n på Mankan också heter Fredrik Sederholm. Läs mer
  • Bosse O
    Bosse O skrev om Mankan Hiss
    Vi har ett serviceavtal i vår Brf med ManKan Hiss. De ska serva hissarna fyra gånger/år vilket vi betalar för. VI får löpande fakturor men inga rapporter eller när de varit på plats. Det känns inte seriöst! Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm:

Anita N Anita N tycker:
“Dammmsugarpåsarna jag köpte vi...” Läs mer