Alla kategorier Webshop MarineParts

MarineParts

Välkommen till oss på MarineParts!

Här hos oss får du bättre, snabbare och billigare båtdelar. Vi har sedan 2010 levererat reservdelar till båtmotorer av alla olika slag och vi specialiserar oss på reservdelar både till inom- och utombordssidan.

Behöver du råd eller hjälp att hitta rätt del för just din motor? I så fall kan vår tekniska avdelning hjälpa dig över telefon, chatt eller mejl. Vi har ett brett sortiment, snabb support och självklart korta leveranstider. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 187 kunder tycker om MarineParts

• Leif B
    Leif B skrev om MarineParts
    Bra bemötande men tyvärr innehöll Service kit till VP D4-260 ett bränslefilter som saknde möjligheten att ansluta vattenavkänning. Detta borde framgå på deras hemsida
  • Tommy H
    Tommy H skrev om MarineParts
    För mej en nyupptäckt firma på nätet så jag ringde in en provbeställning av mercurydel. Mycket bra o. kunnig på telef. Rätt del kom som utlovats o. på rätt dag. Kan inte bli bättre än så. Topp!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om MarineParts
    Mycket bra, delarna fanns på hyllan och leveransen gick mycket snabbt.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om MarineParts
    Köpte renoveringssats till en förgasare.
    Snabb leverans och bra delar.
  • peter j
    peter j skrev om MarineParts
    Bra
  • Tony S
    Tony S skrev om MarineParts
    Snabba svar och snabb leverans.
  • Tommy M
    Tommy M skrev om MarineParts
    Köpt en impeller online. Snabb leverans via posten brev.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om MarineParts
    lätt att beställa och snabb service
  • Olle S
    Olle S skrev om MarineParts
    Bra hemsida, lätt att hitta, bra med fri frakt på större order samt bra priser på servivedetaljer till mercruiser.
  • Pär S
    Pär S skrev om MarineParts
    Beställde 6l drevolja via vebben. Allt fungerade utmärkt. Jag har erhållit leveransen. Jag beställde från marineparts därför att priset var långt under konkurensen.
  • Anders T
    Anders T skrev om MarineParts
    Snabb leverans och bra priser.
  • Lars G
    Lars G skrev om MarineParts
    Har köpt en förgasarsats från REC, måttlig kvalitet. En av tätningarna var för hård för att kunna nyttjas så jsg fick behålla den gamla.
    Beställning funkade bra, leveransen kom telativt snabbt, dock lite svårt att identifiera vilken sats som passade. Samma problem med andra delar där det var oklart vilken som passade.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om MarineParts
    Det är många bra och tydliga bilder som gör det enkelt att jämföra med de delar som behöver bytas. När inte bilderna fanns, hittade jag bilder utifrån modellnumret.

Bra leveranstid även om DHL endast gav 10 minuters aviseringstid som slutade med att jag fick hämta det på deras utlämningsställe.
  • Peter Friis L
    Peter Friis L skrev om MarineParts
    Bestilt en dieselpumpe. Ankomefter 2dage til Danmark. Dejligt problemfrit :)
  • Per-Anders A
    Per-Anders A skrev om MarineParts
    Snabbt och bra,bara ++++++++++++++
  • Göran E
    Göran E skrev om MarineParts
    Hej jag tycker det fungerade så jag förväntade mig. Så jag kommer att köpa mer från det företaget om det behövs.
  • Johan A
    Johan A skrev om MarineParts
    Snabb leverans.............................
  • Håkan André L
    Håkan André L skrev om MarineParts
    Handlade lite servicedelar på nätet till min båt. Bra priser samt snabb service
  • Anders F
    Anders F skrev om MarineParts
    Första gången jag handlar där, bra priser och snabb leverans. Återkommer säkert framöver. Många ++++++
  • Roger A
    Roger A skrev om MarineParts
    Snabb leverans Super produkt (startmotor) Super nöjd++++++
  • Fabian W
    Fabian W skrev om MarineParts
    Hej!
    Jag beställde drevolja och anodsats på helgen. På tisdagen kunde jag hämta på utlämningsställe.
    Snabb och korrekt leverans.
    helnöjd!
    Mvh Fabian Wiklund
  • Jonas L
    Jonas L skrev om MarineParts
    Verkligen ett kanon företag, orkar man inte vänta i telefonkön så ringer dom alltid upp. har hänt 2 gånger i alla fall. snabb levereans under 2 dygn. kan knappast bli bättre. bra sortiment till utombordare om man har rätt nummer så söker man bara på det och hittar rätt del. även mycket service delar till allt.
  • Lars Olof A
    Lars Olof A skrev om MarineParts
    Perfekt! Supersnabb leverans och bra priser.
  • Peder N
    Peder N skrev om MarineParts
    Grymt Snabb service!
    Rekommenderas!
  • Amir Ervina A
    Amir Ervina A skrev om MarineParts
    Det passar perfekt +"Jätte" snabb leverans och inte så illa i pris 🏆
  • Gert J
    Gert J skrev om MarineParts
    Snabb leverans. Bra pris varit bra på att hålla mig underrättad var godset har befunnits sig
  • Lenny R
    Lenny R skrev om MarineParts
    Bra bemötande per telefon snabb leverans,av det jag beställt oljeplugg till en Evinrude 2hk,...framme dagen efter i brevlådan.
  • Christer J
    Christer J skrev om MarineParts
    Bra och snabb leverans. Något rörigt att hitta rätt på hemsidan men till slut hittade jag det jag behövde.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om MarineParts
    Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra!
  • Niclas G
    Niclas G skrev om MarineParts
    Alla mina köp har fungerat bra.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om MarineParts
    Funkade förstås hur bra som helst, snabb leverans, precis som man begär nuförtiden.
  • Jan R
    Jan R skrev om MarineParts
    Hej! Jag har bara mailat order men allt har funkat bra o snabb leverans!
  • inge n
    inge n skrev om MarineParts
    Jag beställde ett kilrep till en mercruiser. Mycket snabb leverans. Kanonbra. Inge Nilsson Söderhamn.
  • Anders Gösta F
    Anders Gösta F skrev om MarineParts
    god och snabb service
    behöver bredda antalet reservdelar lite
  • Gert N
    Gert N skrev om MarineParts
    Bra hemsida, något långsam leverans.
  • Anders S
    Janne B skrev om MarineParts
    Supersnabb leverans. Toppbetyg.
  • Bo W
    Bo W skrev om MarineParts
    Beställde en packningssats och tändstift på nätet, hittade det väldigt snabbt.
    Snabb leverans tre dagar.
    Detta var långt över förväntan.

Fakturan kom så sent så jag trodde ni hade glömt att skick den.
    Mailad faktura hade funkat för mig.

Om jag skulle behöva någon mer reservdel så vet jag vart jag skall köpa den.

Bosse.
  • Jari P
    Jari P skrev om MarineParts
    Bra service,allt gick jättefort(2dagar)tog det efter det jag beställde en impeller till båtmotorn.
  • Björn E
    Björn E skrev om MarineParts
    Bra hemsida, bra bemötande.........................................................
  • Henrik L
    Henrik L skrev om MarineParts
    Mycket snabb leverans. Bra pris. Snabbt svar via mail.
  • Ingvar M
    Ingvar M skrev om MarineParts
    Hittade delar till min gamla Evinrude som jag sökte. Impeller och packningar. Nöjd med köpet och hemsidan, men har inte letat så mycket att jag jämfört priser med andra leverantörer.
    Snabb leverans och rätt delar uppskattas alltid.
    Smidigt att beställa på nätet med betalning via Klarna.
  • Peter B
    Peter B skrev om MarineParts
    Bemötande: Enkelt på nätet. Lätt att hitta produkten när jag köpte packning till kyllimpa till Volvo penta. Beställde vid 16-tiden och packningen fanns på utlämningsstället på Hammarö fm följande dag. Dessutom till mindre än halva priset med frakt mot lokal leverantör. Jag är helnöjd och kommer i fortsättningen beställa reservdelar hos MarinParts.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om MarineParts
    Service artiklar till utombordare beställt på söndag, kom i brevlådan på tisdagen. Bra pris och snabb leverans.
    Rekommenderas!
  • Klas W
    Klas W skrev om MarineParts
    Mycket snabb leverans vilket uppskattas när man behöver reservdelar plus bra kontakt.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om MarineParts
    Snabb leverans, snabb service, bra pris.
  • Pontus B
    Pontus B skrev om MarineParts
    Enkel hemsida. Snabb leverans.
    Inga problem så som det ska vara😊
  • Stefan M
    Stefan M skrev om MarineParts
    Jag har köpt delar till några små utombordare men även till en Yamaha 40HE 1983.
    Kanon med att kunna "chatta". Har fått ganska snabba svar alltid och är jättenöjd. Snabba mailsvar och leveranser . Om man kollar servicen som Yamahacenter i GBG hade för något år sedan så är MarineParts kanon. Aldrig mer Yamahacenter!!!!
  • Björn E
    Björn E skrev om MarineParts
    Har beställt bränslepump till Volvo Penta 250, pumpen ok men de två packningar som fanns med var felaktiga. Passar säkert till någon annan pump.
    Eftersom detta upptäcktes mitt i monteringen av pumpen var detta en definitiv missräkning och jobbet fick avbrytas.
    2017-08-20 MarineParts svarar Björn E
    Hej! Tack för feedback. Vi vidtar åtgärder och kontrollerar medföljande packningar omedelbart!
  • Anna-Karin H
    Anna-Karin H skrev om MarineParts
    Bra hela vägen, snabb leverans. Har inte monterat min bränslepump än, men den ser ok ut.