Alla kategorier Webshop MarineParts

MarineParts

Välkommen till oss på MarineParts!

Här hos oss får du bättre, snabbare och billigare båtdelar. Vi har sedan 2010 levererat reservdelar till båtmotorer av alla olika slag och vi specialiserar oss på reservdelar både till inom- och utombordssidan.

Behöver du råd eller hjälp att hitta rätt del för just din motor? I så fall kan vår tekniska avdelning hjälpa dig över telefon, chatt eller mejl. Vi har ett brett sortiment, snabb support och självklart korta leveranstider. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 208 kunder tycker om MarineParts

• Håkan O
    Håkan O skrev om MarineParts
    Mycket snabb leverans.
    Svarar omedelbartpå alla frågor.
    Mycket nöjd
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om MarineParts
    Snabb leverans och superb support vid monteringsproblem.
  • Staffan S
    Staffan S skrev om MarineParts
    En bra och lättorienterad sida med illustrativa bilder på de artiklar jag har sökt efter, samt effektiva leveranser med produkter av god kvalitet.
  • Marcus T
    Marcus T skrev om MarineParts
    Snabb leverans och korrekta produkter.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om MarineParts
    Från beställning på nätet till leverans.
    Fungerar perfekt..
    Det viktigaste av allt..Rätt produkt levererad.
    Thomas Nordahl
  • Stefan W
    Stefan W skrev om MarineParts
    Har inte haft någon personlig kontakt, så bemötande är väl ett starkt ord. Dock väldigt snabb leverans. Hoppas funktionaliteten är lika bra som leveranstiden.
  • Kim T
    Kim T skrev om MarineParts
    Handlar på 100 tals butiker varje år men denna var den snabbaste på att både få iväg en order och svarade på mail efter 1 minut. Kommer handla här många fler gånger!! Bara +++++
  • Johan E
    Johan E skrev om MarineParts
    Mycket snabbt svar på mina frågor ang. inpeller. Blev också förvånad att från beställning till leverans av Zink-anoder tog mindre än en vecka fast inte anoderna fanns som lagervara i Sverige.
  • Per J
    Per J skrev om MarineParts
    Wow! snabb behandling av order och blixtsnabb leverans.
  • Jarmo L
    Jarmo L skrev om MarineParts
    Har ej handlat från marine parts tidigare. Va ute å letade efter tändstift å hittade precis dom jag skulle ha till ett riktigt bra pris. Leveransen va supersnabb. Härligt. Tack.!
  • Hans Ä
    Hans Ä skrev om MarineParts
    Beställde en skruv till vattenpumpen. Levererades snabbt i brevlådan.
  • Lars U
    Lars U skrev om MarineParts
    Service kit för kad43. Ställde några frågor på mejl som jag fick snabba svar på. Delarna passade som de skulle, tiden får utvisa om kvalitén är tillräcklig.
  • andreas l
    andreas l skrev om MarineParts
    Då jag inte fått någon bekräftelse på min bokning vet jag inte om ordern är kvar eller ej. I övrigt var det bra priser.
    2017-10-03 MarineParts svarar andreas l
    Tack för Er feedback! Vi har tagit kontakt med Er för att lösa ärendet.
  • Erik J
    Erik J skrev om MarineParts
    Superbra service! Sjukt snabba leveranser, fint med fraktfritt ( man handlar alltid för mer än 500kr). Kunniga på kundtjänsten. Mkt bra priser. Enda o klaga på är hemsidan om man öppnar den i telefonen, blir lite rörig/plottrig
    2017-10-03 MarineParts svarar Erik J
    Hej Erik! Tack för Er feedback och välkommen igen!
  • Carl Olof C
    Carl Olof C skrev om MarineParts
    Snabb hantering och leverans av min order
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om MarineParts
    Snabb leverans
    Bra priser
    Bra betalnings alternativ
  • Per J
    Per J skrev om MarineParts
    Ja har beställt servicekit till dieselmotor och fått det jag beställde snabbt levererat. Överkommliga priser i jämförelse med andra leverantörer, lite halvstökig sida att beställa ifrån. Vag gäller vissa delar.
  • Hans L
    Hans L skrev om MarineParts
    Exakt vad jag beställde. Nöjd!!!
  • Per-Ivan P
    Per-Ivan P skrev om MarineParts
    Beställde en reservdel sent onsdag kväll,fick fick sms om att den fanns för uthämtning fredag fm.
    Bra jobbat...
    Blev sämre när jag öppnade försändelsen,varan var den jag beställde,men följesedeln tillhörde en helt annan kund..illa.
    2017-09-29 MarineParts svarar Per-Ivan P
    Tack för er feedback! Vi tar den med oss och önskar er välkommen igen.
  • Peter G
    Peter G skrev om MarineParts
    Tog lite för lång tid. Uppenbarligen har de ett lager i Europa och det framgår inte helt tydligt.
    2017-09-29 MarineParts svarar Peter G
    Hej och tack för feedback! vi har lager i Sverige men det råkade sig att en av delarna Ni beställt var en beställningsprodukt och därför tog det några dagar extra. Vi skall se till att förtydliga detta.
  • Mats M
    Mats M skrev om MarineParts
    Servicesats till Volvo Penta. Bra hjälp & support och tydlighet. Leverans fungerade bra. Glad och nöjd.
  • Leif B
    Leif B skrev om MarineParts
    Bra bemötande men tyvärr innehöll Service kit till VP D4-260 ett bränslefilter som saknde möjligheten att ansluta vattenavkänning. Detta borde framgå på deras hemsida
  • Tommy H
    Tommy H skrev om MarineParts
    För mej en nyupptäckt firma på nätet så jag ringde in en provbeställning av mercurydel. Mycket bra o. kunnig på telef. Rätt del kom som utlovats o. på rätt dag. Kan inte bli bättre än så. Topp!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om MarineParts
    Mycket bra, delarna fanns på hyllan och leveransen gick mycket snabbt.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om MarineParts
    Köpte renoveringssats till en förgasare.
    Snabb leverans och bra delar.
  • peter j
    peter j skrev om MarineParts
    Bra
  • Tony S
    Tony S skrev om MarineParts
    Snabba svar och snabb leverans.
  • Tommy M
    Tommy M skrev om MarineParts
    Köpt en impeller online. Snabb leverans via posten brev.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om MarineParts
    lätt att beställa och snabb service
  • Olle S
    Olle S skrev om MarineParts
    Bra hemsida, lätt att hitta, bra med fri frakt på större order samt bra priser på servivedetaljer till mercruiser.
  • Pär S
    Pär S skrev om MarineParts
    Beställde 6l drevolja via vebben. Allt fungerade utmärkt. Jag har erhållit leveransen. Jag beställde från marineparts därför att priset var långt under konkurensen.
  • Anders T
    Anders T skrev om MarineParts
    Snabb leverans och bra priser.
  • Lars G
    Lars G skrev om MarineParts
    Har köpt en förgasarsats från REC, måttlig kvalitet. En av tätningarna var för hård för att kunna nyttjas så jsg fick behålla den gamla.
    Beställning funkade bra, leveransen kom telativt snabbt, dock lite svårt att identifiera vilken sats som passade. Samma problem med andra delar där det var oklart vilken som passade.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om MarineParts
    Det är många bra och tydliga bilder som gör det enkelt att jämföra med de delar som behöver bytas. När inte bilderna fanns, hittade jag bilder utifrån modellnumret.

Bra leveranstid även om DHL endast gav 10 minuters aviseringstid som slutade med att jag fick hämta det på deras utlämningsställe.
  • Peter Friis L
    Peter Friis L skrev om MarineParts
    Bestilt en dieselpumpe. Ankomefter 2dage til Danmark. Dejligt problemfrit :)
  • Per-Anders A
    Per-Anders A skrev om MarineParts
    Snabbt och bra,bara ++++++++++++++
  • Göran E
    Göran E skrev om MarineParts
    Hej jag tycker det fungerade så jag förväntade mig. Så jag kommer att köpa mer från det företaget om det behövs.
  • Johan A
    Johan A skrev om MarineParts
    Snabb leverans.............................
  • Håkan André L
    Håkan André L skrev om MarineParts
    Handlade lite servicedelar på nätet till min båt. Bra priser samt snabb service
  • Anders F
    Anders F skrev om MarineParts
    Första gången jag handlar där, bra priser och snabb leverans. Återkommer säkert framöver. Många ++++++
  • Roger A
    Roger A skrev om MarineParts
    Snabb leverans Super produkt (startmotor) Super nöjd++++++
  • Fabian W
    Fabian W skrev om MarineParts
    Hej!
    Jag beställde drevolja och anodsats på helgen. På tisdagen kunde jag hämta på utlämningsställe.
    Snabb och korrekt leverans.
    helnöjd!
    Mvh Fabian Wiklund
  • Jonas L
    Jonas L skrev om MarineParts
    Verkligen ett kanon företag, orkar man inte vänta i telefonkön så ringer dom alltid upp. har hänt 2 gånger i alla fall. snabb levereans under 2 dygn. kan knappast bli bättre. bra sortiment till utombordare om man har rätt nummer så söker man bara på det och hittar rätt del. även mycket service delar till allt.
  • Lars Olof A
    Lars Olof A skrev om MarineParts
    Perfekt! Supersnabb leverans och bra priser.
  • Peder N
    Peder N skrev om MarineParts
    Grymt Snabb service!
    Rekommenderas!
  • Amir Ervina A
    Amir Ervina A skrev om MarineParts
    Det passar perfekt +"Jätte" snabb leverans och inte så illa i pris 🏆
  • Gert J
    Gert J skrev om MarineParts
    Snabb leverans. Bra pris varit bra på att hålla mig underrättad var godset har befunnits sig
  • Lenny R
    Lenny R skrev om MarineParts
    Bra bemötande per telefon snabb leverans,av det jag beställt oljeplugg till en Evinrude 2hk,...framme dagen efter i brevlådan.
  • Christer J
    Christer J skrev om MarineParts
    Bra och snabb leverans. Något rörigt att hitta rätt på hemsidan men till slut hittade jag det jag behövde.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om MarineParts
    Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra!