Alla kategorier Webshop MarineParts

MarineParts

MarineParts har sedan 2010 levererat reservdelar till båtmotorer av alla olika slag. Vi levererar kvalitetsstarka reservdelar till inom och utombordare. I samarbete med en av europas absolut bästa leverantörer Recambiosmarinos.com erbjuder vi ett mycket stort sortiment av reservdelar, dessutom erbjuder vi snabba leveranser och hög tillgänglighet. Skulle du behöva råd eller hjälp att hitta rätt del för just din motor så kan vår tekniska avdelning hjälpa dig över telefon, chatt eller mejl. Varmt välkommen till oss på MarineParts!

Läs vad 83 kunder tycker om MarineParts

• Lars A
    Lars A skrev om MarineParts
    Letade i många andra båtaffärer innan jag till slut hittade motordelarna på MarineParts. Bra sida med gott utbud👍
  • Ralf J
    Ralf J skrev om MarineParts
    Har beställt div. service delar till en Johnson 15hk. Allt har fungerat perfekt och servicen från Marineparts har varit mycket bra.
  • oskar i
    oskar i skrev om MarineParts
    snabbt enkelt och bra servis
    lett att hitta på sidan
    bra instruktioner hur man går till väga för att beställa
    leveransbar
  • Hans A
    Hans A skrev om MarineParts
    Lätt få kontakt. Snabb leverans. Var dock tvungen ringa för att få rätt pryl.
  • Sam ove B
    Sam ove B skrev om MarineParts
    Bra bemötande snabb leverans inga problem bra sortiment
  • Jari H
    Jari H skrev om MarineParts
    Marine Parts svarade direkt och angav vad de hade för produkt när jag frågade om en specifik detalj till min båtmotor. Blev osäker om den verkligen passade och bad om mer info typ skiss av detaljen för fotot gav inte tillräckligt. Fick snabbt en skiss och det övertygade mig om att MarineParts detalj skulle passa. Vågade beställa detalj som kostade 1400kr. Svårt annars att via internet beställa motordetaljer. Monterade igår o den passade perkekt. Verkligen uppskattat med MarineParts support. Tack. JP I Göteborg
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om MarineParts
    Väldigt snabb att skicka paketet!
  • Roger A
    Roger A skrev om MarineParts
    Fruktansvärt nöjd med dom jag varit i kontakt med extremt hjälpsamma då en annan ej har kunnighet inom det jag inhandlat. Har köpt reglage kablar mm till utombordare. Kan rekommendera MarineParts.se till hur många som helst
  • Bo P
    Bo P skrev om MarineParts
    Enkel beställning via nätet, minimal kontakt, snabb leverans.
  • Andreas P
    Andreas P skrev om MarineParts
    Snabb leverans, god support, proffsigt bemötande.
  • carl-eric h
    carl-eric h skrev om MarineParts
    Mycket snabb leverans bra bemötande
  • Marcus L
    Marcus L skrev om MarineParts
    Mycket proffsig och snabb service
  • Anders N
    Anders N skrev om MarineParts
    Bra att han ringde upp på obesvarat samtal. Kunnig. Snabb leverans.
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om MarineParts
    Bra och trevligt bemötande, snabb leverans.
  • Bertil M
    Bertil M skrev om MarineParts
    Att lita på och med snabb leverans.
  • sven-erik e
    sven-erik e skrev om MarineParts
    har inget att klaga på,lätt att söka o beställa reservdelar,snabb hantering o leverans
  • Thomas F
    Thomas F skrev om MarineParts
    Jag handlade en liten del.
    Men det var ett stort utbud och leveransen var snabb!
  • Göran T
    Göran T skrev om MarineParts
    Det är bra . Bara vi slapp klarna
  • Harri L
    Harri L skrev om MarineParts
    bra priser och snabbservice o frakt
    2017-07-05 MarineParts svarar Harri L
    Hej Harri!

• Magnus B
    Magnus B skrev om MarineParts
    Köpet gick smidigt och varorna kom fort.
    2017-07-05 MarineParts svarar Magnus B
    Hej Magnus !

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om MarineParts
    Jag fick en bra service när jag beställde på nätet ! Paketet blev levererat till närmsta postombud , som var Janssons tobak i Norrtälje .
    Den andra reservdelen jag beställde kom direkt på lådan då den var lite mindre ..!
    Jag tycker det var väldigt enkelt att beställa reservdelar till båten via marineparts och kommer med största sannolikhet beställa där igen 😎😬
    2017-07-05 MarineParts svarar Fredrik E
    Hej Fredrik!

• Per-Olof E
    Per-Olof E skrev om MarineParts
    Skickad en fråga om ni kunde hjälpa mig med en startmotor till min gamla Mercury från -76.
    Fick svar på 10 min !
    Beställde en.
    Hämtade ut den efter 2 dagar !

Otrolig service och jag kommer att handla mer hos er i framtiden.

Med vänlig hälsning

Pelle
    2017-07-05 MarineParts svarar Per-Olof E
    Hej Per-Olof!

• Michael A
    Michael A skrev om MarineParts
    Köpte ett tanklock. Beställde den 25 juni och den 27 juni låg det i brevlådan. Kan väl knappast gå fortare. Betalning via Klarna som fungerar bra. Mycket nöjd kund med andra ord.
    2017-07-05 MarineParts svarar Michael A

2017-07-05 MarineParts svarar Sam E
    Hej Sam!

• Maria K
    Maria K skrev om MarineParts
    Imponerande snabb leverans av precis den produkt jag behövde, och inte visste fanns i detta perfekta utförande.

Mycket nöjd!
    2017-07-05 MarineParts svarar Maria K
    Hej Maria!

• Jan S
    Jan S skrev om MarineParts
    Super service/hjælp , alt gik som aftalt , og produktet
    Er allerede monteret og afprøvet ( turbo )
    2017-07-05 MarineParts svarar Jan S
    Hej Jan!

• Patrik L
    Patrik L skrev om MarineParts
    Hej, Marinparts var mycket snabba med leveransen då jag behövde en ny bränslepump. Bra bemötande samt bra hjälp.
    Jag hade dock inte original nummret på bränslepumpen vilket gjorde att jag fick söka bland Marinparts komponenter. Jag beställde enligt vad jag trodde var rätt detalj men när jag fick den så var det en liten skillnad på komponenten som gjorde att den var oanvändbar. De förstod mitt problem och skickade en ny detalj innan jag hunnit returnera den felaktiga. Bra service. Även detta gick mycket snabbt och nu var det även korrekt komponent. Att jag fick felaktig detalj anser jag berodde på att beskrivninge skulle kunna varit mer utförlig. Även bättre bilder ut olika vinklar hade varit att rekommendera. Trots detta så får de högsta betyg. Jag kommer definitivt köpa mer komponenter hos dom. Mvh // Patrik
    2017-07-05 MarineParts svarar Patrik L
    Hej Patrik!

• Richard L
    Richard L skrev om MarineParts
    Hittills bara bra recensioner att ge till marine parts, bra hemsida som gör det enkelt att hitta vad man behöver och enkelt att lägga order. Ett stort plus för den snabba leveransen.
    Högsta betyg hittills 👍
    2017-07-05 MarineParts svarar Richard L
    Hej Richard!

• Sonia E
    Sonia E skrev om MarineParts
    Visste vad jag skulle ha. Snabb leverans. Inga problem alls. Kommer att handla där nästa gång.
    2017-07-05 MarineParts svarar Sonia E
    Hej Sonia!

• Jens L
    Jens L skrev om MarineParts
    Hej .Beställde en impeller av er och fick hem den efter ett dygn så snabbare leverans går inte att få !
    2017-07-05 MarineParts svarar Jens L
    Hej Jens!

• Bengt S
    Bengt S skrev om MarineParts
    Hej! Jag tycker att det var mycket svårt att hitta det jag ville köpa på er hemsida, det hade varit bra om man hade kunnat söka delar till en viss båtmotor och då fått reda på vilka delar som finns. Därefter har det nu gått 14 dagar sedan jag beställde och betalade för varorna men de har fortfarande inte kommit, detta ger inte något särskilt bra betyg. Bengt
    2017-06-04 MarineParts svarar Bengt S
    Hej! Bekagar att ni finner det svårt att hitta delar. Vi tar detta till oss. Men vad det gäller leveransen så skedde den dagen efter beställning, dessvärre ser det ut som att ni inte fått notifieringen av pakethämtning, här finns mera information om leveransen, http://activetracing.dhl.com/DatPublic/search.do?search=consignmentId&autoSearch=true&l=sv&at=consignment&a=6247741348
  • Ulf S
    Ulf S skrev om MarineParts
    Enkelt att hitta varorna på hemsidan, Hyfsade priser och snabb leverans. :)
  • Joakim E
    Joakim E skrev om MarineParts
    Det krånglade med betalningen via kreditkort. Fick error en gång men det gick igenom vid nästa försök. Tyvärr drogs det dubbelt men det fixade marineparts till efter ett par påpekanden.
  • johan l
    johan l skrev om MarineParts
    Bra hjälp. Va svårt att hitta rätt impeller, fick fel men kontaktade och fick en ny i brevlådan dagen efter!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om MarineParts
    Bra internet sida men delarna passar inte som man beställt, tycker kanske att man bör ha koll på vilka filter som passar var
  • Henrik S
    Henrik S skrev om MarineParts
    Lätt att beställa och betala och framförallt
    Mycket snabb expiering av ordern
  • Tommy S
    Tommy S skrev om MarineParts
    Toppen! Grymt snabb leverans. Har inte testat reservdelen än dock.
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om MarineParts
    Helt suveränt bemötande och ofattbart snabb och trevlig respons från supporten. Toppbetyg!
  • Robert P
    Robert P skrev om MarineParts
    Min order blev behandlad riktigt snabbt. Leveranstiden uppgavs vara 5-7 dagar. Jag fick den på 4 dagar. Produkten var helt i sin ordning. En positiv upplevelse att handla hos MarineParts. Kommer garanterat göra det fler gånger samt rekommendera till folk jag pratar med.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om MarineParts
    Snabb leverans av beställd del, fick mycket hjälp med att klara ut hur den skulle kopplas in! Kan rekommenderas!
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om MarineParts
    Köpte en impeller till min utombordare, chattade med någon via hemsidan som rekommenderade en men tyvärr så när jag skulle byta så var det fel.
    Skickade ett mail om detta och till nästa dag hade jag en ny som passade.
  • Kurt J
    Kurt J skrev om MarineParts
    Utmärkt service, snabbt svar på mejlen, produkterna passade
    snabb leverans. Nöjd
  • Ken J
    Ken J skrev om MarineParts
    Smidigt.
    Tydligen enda stället på nätet man kan beställa delar till min motor, i alla fall i Sverige.
  • Björn S
    Björn S skrev om MarineParts
    Köpte impeller, tändstift och motorfärg, mycket snabb leverans.
  • Lasse P
    Lasse P skrev om MarineParts
    Altid snabba leveranser altid rätt vara har sett att denna firma gör ett bra resume för kunden jag ger denna firma 10 av 10 möjliga med vänlig hälsning Lasse
    2017-05-17 MarineParts svarar Lasse P
    Tackar ödmjukast! välkommen åter
  • Tommy K
    Tommy K skrev om MarineParts
    Mycket bra,har fått stor hjälp med min beställning !
  • Per R
    Per R skrev om MarineParts
    mkt positivt att en säljare ringde tillbaka. Kan vara mkt svårt att förstå delar & art nummer, då är jag dock rätt van och med 4-5 olika motorer i båtparken. Transport avgiften på 50 kr känns lite avig då jag köpte en zinkanod för 70… men kanske svårt att komma runt just nu.
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om MarineParts
    Snabb lev.tid!
    Bra priser!
  • leif c
    leif c skrev om MarineParts
    Bra produkter till bra priser och snabba leveranser ger högsta betyg.
  • kjell-arne b
    kjell-arne b skrev om MarineParts
    Jag tycker att det är lätt att hitta delar ock får bra service.snabb leverans av reservdelar o bra priser + bra alternativa delar