Marinmekaniker och Gårdskarl

Marinmekaniker och Gårdskarl

marinmekaniker.nu
  • Badge2023

MarinMekaniker och Gårdskarl ALLTIETT för Er som kund, trädgården, huset utvändigt, alla motorfordon, bil, båt, mc, skoter, traktor mm. Jag undrar ibland varför ingen har tagit tag i ämnet, hur vi som konsumenter kan vara säkra på att det vi köper och de vi får hjälp ifrån är seriösa personer? Svaret är enkelt, RECO. RECO.se...

33 omdömen om Marinmekaniker och Gårdskarl

Ulf M
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Bra återkoppling med kvitto på inköp och tidredovisning. Svara i telefonen och återkopplar. Rekommenderar marinmekaniker varmt. Bytte slitdelaljer och gjorde vårservice på Volvo penta innombordare

Oscar T
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

En goare gubbe kan man inte få tag på. Vi trodde på att han kunde fixa och lösa problemet med våran inombordare, och det gjorde han! Är väldigt nöjd med denne mekaniker som fixade våran inombordare iveco aifo motor. Tack

Jennifer L
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Fick snabb hjälp med att serva vår båtmotor. Trevlig bemötande. Mkt nöjd!

Mikael S
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Thomas fixade felen på båtmotorn snabbt ,på plats vid bryggan. Kanontrevlig att prata med, förklarade allt vad gjordes och vad som behövs framöver. Mycket human prissättning.

Hans-Erik L
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Pedagogisk och hjälpsam marinmekaniker!

Sven O
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Trevlig, kompetent, lösningsorienterad! Bra kommunikation och snabb på att svara. Sen att han fixade båtmotorn gör ju givetvis saken ännu bättre ;)

Eva L
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Bara en positiv upplevelse när jag anlitade Thomas för service på utombordare.Jag lärde mig även mycket själv då han frikostigt delade med sig av sin kunskap. Känner mig tryggare med att själv kunna åtgärda eventuella småfel framöver.

Gunnela R
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Väldigt nöjd med denna kontakt

Vasilij G
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Mycket trevlig och hjälpsam person som servade min inombordsmotor på segelbåten. Thomas var noggrann och höll det som var överenskommet. Stort tack för hjälpen! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claes O
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Bra service och tillgänglighet!

Pierre Erik G
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Otroligt artig, hederlig, kunnig och tjänstvillig person som gör sitt bästa!.

Linda H
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Thomas var snabb att svara och fanns tillgänglig för jobb med kort varsel. Han har varit noggrann och punktlig. Läst in sig på sånt han inte haft så stor erfarenhet av sedan tidigare. Fört en tydlig dialog kring arbetet. Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fått!

Erik G

1234567890 1234567890 1234567890

Mikael V
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Nyfiken, tydlig, punktlig, hjälpsam, hövlig! Toppen

Towe G
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Trevlig, punktlig, hjälpsam och toppen att han kom hem till oss. Han fixade vårt problem med båtmotorn (Mercury 30 HK) och lite därtill till ett mycket acceptabelt pris. Vi rekommenderar honom starkt.

Klara D

Jag är nöjd! Företaget REKOMMENDERAS

Björn H
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Vänligt bemött, kommer att anlita igen vid behov

Henrik E
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Thomas var otroligt hjälpsam och tillmötesgående, och brydde sig verkligen om att lösa problemen med min motor. Han fanns tillgänglig att hjälpa på telefon flera gånger efter utfört arbete, utan att ta extra betalt. Rekommenderar varmt.

Carl S
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Bra pris och välgjort arbete , nöjd kund!

Anna A
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Bra kommunikation och väl utfört arbete!

ANN-BRITT S
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Trevlig, kunnig och noggrann. Hade stort tålamod med att få fart på min gamla båtmotor. Bruno S

Per B
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Thomas har hjälpt oss med flera utomhusjobb på tomten. Bygge av slipers-murar, omplacering av uthus, kapning av häck och röjning av nedfallna träd. Han är mycket energisk och mån om slutresultatet.

Agneta O Peter H
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Mycket trevligt , tjänstvilligt och vänligt bemött. Visste inte riktigt vad jag köpte, men hoppades på allround hjälp med många helt olika sysslor. Vilket är precis vad jag fått. Vi ör mycket mycket nöjda

Johan Å
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Trevligt bemötande och professionellt arbete . Mycket nöjd som kund.

Klara D
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Jag är mycket nöjd med arbete bemötande och övrig service Rekommenderas

Ulf P
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Lätt att prata med och förstod direkt vad vi tänkt. Effektiv och mycket väl utfört arbete! Rekommenderas varmt!

Henrik E
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Väldigt proffsig och hjälpsam. Lätt att ha att göra med, och ställde kostnadsfritt upp på telefon med frågor och råd efter det utförda arbetet

Simon V
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Marinmekaniker Thomas lagt in mycket kärlek i underhållning av mitt utombordare och kan bara hoppas att, eftersom han nyligen började sitt bolag, håller fast på samma höja servicenivån. Från kommunikationen, transparens i arbetet till logboken, allt med högsta tillägnande.

Johan S
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Bra service, noggrann och det utlovade priset hölls !

Jonas L
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Otroligt nöjd med Thomas arbete på min utombordsmotor. Thomas gjorde ett noggrant och metodiskt arbete med felsökning och åtgärd. Mina bästa rekommendationer

Björn H
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Vänligt bemött och positiv och hjälpsam

Georg V

Trevlig och hjälpsam. Reommederas

Britta M
Skrev om Marinmekaniker och Gårdskarl

Har enbart goda vitsord att ge till Thomas Guldage från dag nummer ett och förhoppningsvis fortsättningsvis.. Han är trevlig, hjälpsam, noggrann och framför allt duktig med all han tar sig an. Mycket envis och ger sig inte förrän han lyckas med det han han har framför sig. Vill varmt rekommendera honom till alla som är i behov av hjälp i hus eller trädgård. En trogen och pålitlig hantverkare, tillika"hustomte" och allt-i-allo. Med vänlig hälsning Britta Malmström