Mark & Trädgårdseliten

Mark & Trädgårdseliten

Ring 070-123 45 67 mteliten.se
4.4

Vi är ett nybildat bolag med gedigna kunskaper inom mark och trädgård.

9 omdömen om Mark & Trädgårdseliten

Kjell M
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Mark & Trädgårdseliten levererar! Proffsigt arbete i kombination med kreativa lösningar bäddar för ett gott resultat. Rekommenderas!

K-g S
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Hej Bra och trevliga killar med hög ambitionsnivå Snyggt utfört arbete. För få helt nöjda kunder måste man lära dig hålla löften när man tänker starta jobben och informera löpande om inte tidsplanen håller. Jag har rekommenderat företaget till flera jag känner eftersom jag som helhet är nöjd med jobbet Hälsningar Fam Fahrer Täby

Katarina P
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Dessa unga killar är otroligt arbetssamma och trevliga Har endast gjort ett litet jobb åt mig vilket innefattade grävning och gårdsgrus Anlitar dem gärna igen då de kändes väldigt kompetenta

Micke L
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Mark & Trädgårdseliten gjorde ett fantastisk arbete, som jag varmt kan rekommendera. Mvh Micke Lundblad

Karl V
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Trevliga o arbetssamma grabbar som fick 100 mm regn över grundarbetet. Resultatet ser väldigt bra ut. Det är dock viktigt att planera arbetet så man slipper skador efter för stora maskiner.

Emma B
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Vi är jättenöjda. De kunde snabbt hjälpa oss och var klara mycket snabbt. Och de var alltid tillgängliga och kändes engagerade.

Therese S
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Bra och snabbt utfört arbete. Gick fort från beställning till att dom kom och började arbeta.

Örjan G
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Bra utfört arbete med bea resultat och lyhörda om idéer

Camilla T
Skrev om Mark & Trädgårdseliten

Så duktiga och sociala killar som har gjort vår trädgård till en härlig plats. Skulle definitivt anlita dom igen. Mycket nöjd!