Alla kategorier Lägga marksten Södermanland Strängnäs Mark & Trädgårdseliten

Mark & Trädgårdseliten

FLODINS VÄG 27 D, 645 50 Strängnäs — Visa karta

Vi är ett nybildat bolag med gedigna kunskaper inom mark och trädgård.

Läs vad 9 kunder tycker om Mark & Trädgårdseliten

• Kjell M
    Kjell M skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Mark & Trädgårdseliten levererar! Proffsigt arbete i kombination med kreativa lösningar bäddar för ett gott resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • K-g S
    K-g S skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Hej
    Bra och trevliga killar med hög ambitionsnivå
    Snyggt utfört arbete. För få helt nöjda kunder måste man lära dig hålla löften när man tänker starta jobben och informera löpande om inte tidsplanen håller. Jag har rekommenderat företaget till flera jag känner eftersom jag som helhet är nöjd med jobbet
    Hälsningar
    Fam Fahrer
    Täby Läs mer
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Dessa unga killar är otroligt arbetssamma och trevliga
    Har endast gjort ett litet jobb åt mig vilket innefattade grävning och gårdsgrus
    Anlitar dem gärna igen då de kändes väldigt kompetenta Läs mer
  • Micke L
    Micke L skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Mark & Trädgårdseliten gjorde ett fantastisk arbete, som jag varmt kan rekommendera.

Mvh Micke Lundblad Läs mer
  • Karl V
    Karl V skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Trevliga o arbetssamma grabbar som fick 100 mm regn över grundarbetet. Resultatet ser väldigt bra ut. Det är dock viktigt att planera arbetet så man slipper skador efter för stora maskiner. Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Vi är jättenöjda. De kunde snabbt hjälpa oss och var klara mycket snabbt. Och de var alltid tillgängliga och kändes engagerade. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Bra och snabbt utfört arbete. Gick fort från beställning till att dom kom och började arbeta. Läs mer
  • Örjan G
    Örjan G skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Bra utfört arbete med bea resultat och lyhörda om idéer Läs mer
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Mark & Trädgårdseliten
    Så duktiga och sociala killar som har gjort vår trädgård till en härlig plats. Skulle definitivt anlita dom igen. Mycket nöjd! Läs mer