Alla kategorier Lägga marksten Halland Varberg Markbutiken

Vagnvägen 13, 432 32 Varberg — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Läs vad 2 kunder tycker om Markbutiken

• Roger K
    Roger K skrev om Markbutiken
    Markbutiken har som målsättning att leverera markprodukter till marknadens lägsta priser. Utöver priset på varan tillkommer transportkostnad som varierar beroende på var i landet man bor och vilken vara som avses. När det gäller den vara som beställts så fanns det möjlighet att uppfatta att varan hade en annan färg på bilden än i verkligheten – detta beklagar vi. För att undvika missförstånd har vi tagit bort bilden i vår annons och erbjudit kunden kompensation för händelsen. När det gäller transportskador ska de anmälas skyndsamt till transportföretaget som ansvarar för att leveransen ej skadas. Det är också bra om man kontaktar Markbutiken, gärna via e-post då vi stundtals har många kunder i butiken. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår service och tar tacksamt emot synpunkter på hur vi kan ge bättre kundstöd.

Markbutiken
  • Sigurd S
    Sigurd S skrev om Markbutiken
    Varning! Markbutiken holder ikke hva de lover. De leverer gal vare, tar betalt for 10 % mer enn de leverer og leverer med transportskader. Når du forsøker å kontakte dem, legger de av telefonen og responderer ikke på e-post. Jeg er blitt svindlet for 14.000 kroner!

Vagnvägen 13, 432 32 Varberg