Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Marlons Måleri & Design AB

Marlons Måleri & Design AB

Svartviksslingan 31, 167 38 Bromma — Visa karta

För oss på Marlons Måleri är inget jobb för litet eller stort. Vi jobbar gärna med både privatpersoner, fastigheter och företag. Våra målare har gedigen kunskap och erfarenhet och du kan känna dig trygg i att resultatet blir snyggt och att utförandet sker professionellt och enligt dina önskemål.

Vi har goda kontakter med våra leverantörer för att säkerställa att de material och produkter vi använder når högt ställda miljökrav och håller bra kvalitet. Dessutom arbetar vi alltid i nära samarbete med inredningsarkitekter.

Låt oss sätta färg på din vardag!

Läs vad 36 kunder tycker om Marlons Måleri & Design AB

• Stig B
    Stig B skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Det är 2 gången jag anlitar Marlons Måleri & Design i år. Nu var det dags för en lägenhetsmålning av en takvåning inför en försäljning! Vilka proffs dessa gubbar är! Grymt bra från början till slut och ett stort engagemang från Soran!

Fick även fri färgkonsultation fastän det inte var med på offerten.

Jag tackar hjärtligt för er insats och jag kommer definitivt att anlita er igen, det är en upplevelse att få så bra service och resultat.

WOW säger jag bara.

Tack Soran på Marlons Måleri & Design.

Hälsningar
    Stig Blom
    2017-10-21 Soran S svarar Stig B
    Hej Stig,

Tack själv för detta fina projekt och vi hoppas försäljningen blir över din förväntan.
    Du var skeptiskt till vår ide från början men du ser att kvalite ger topp resultat och bra lönsamhet. ;)

Ha det bäst Stig :)
    Och tack för andra omgången.

Mvh Marlons Måleri & Design AB
  • Britt-Inger L
    Britt-Inger L skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Jag vill varmt rekommendera Marlons Måleri & Design AB. De har utfört alla önskemål jag haft gällande min nya lägenhet såsom måleriarbeten, elarbeten och golvslipning. Arbetet har utförts med stor lyhördhet för mina önskemål och inom den tid som vi kommit överens om. Jag kan med glädje konstatera att de har gjort ett föredömligt arbete. Tack Soran för yrkesskicklighet, engagemang, snabb återkoppling och proffsigt bemötande!
    Med vänlig hälsning Margareta H
    2017-10-21 Soran S svarar Britt-Inger L
    Hej Margareta

Vilket projekt vi fick bita i , jag vill tacka dig och Britt Inger och så hoppas vi att vi får komma förbi på en kaffe snart..

Allt gott och Kram

Vänliga Hälsningar Marlons Måleri
  • David R
    David R skrev om Marlons Måleri & Design AB
    I slutet av April fick vi tillträde till vår trea på 93 kvm i två etage på Kungsholmen. Redan innan inflytt så hade vi bestämt att vi ville måla om hela lägenheten, fräsa in all el in och installera nya spottar. När vi tittat runt på Reco kontaktade vi tre firmor med bra betyg/omdömen. Klart snabbast att svara och sen möta upp var Soran från Marlons Måleri. Vi kände direkt att vi var i goda händer. Vid första mötet (innan Soran fått jobbet) så gick vi igenom lägenheten i detalj i nästan två timmar och Soran föreslog lösningar, detaljer och färger som vi inte hade tänkt på, men som i slutändan verkligen har höjt hela lägenheten. Vi valde t.ex. att på Sorans inrådan måla med matta färger från Farrow and Ball, något som blev mycket lyckat.

Projektet startades i slutet av Juni och skulle bli lite mer omfattande än vad vi först tänkt oss och drog ut något på tiden, delvis på grund av färg som först reagerade med våra väggar och sen på att elen tog något längre tid att få på plats. Mindre fel/skador åtgärdades dock snabbt och proffsigt, t.ex. så syddes en knapp på som lossnat från vår säng av en möbeltapetserare som kom hit endast för att fixa knappen (!).

Slutresultatet blev mycket bra och vi kan varmt rekommendera Marlons Måleri (och speciellt Soran)!
    2017-09-26 Soran S svarar David R
    Hej Ida & David

Mycket kul projekt trots lite motgångar. Jag vill tacka för att ni lät oss jobba med högsta kvalité på både färg och med alla detaljer vilket gjorde att slutresultatet blev perfekt. Det tog lite extra tid men det var det mycket värt.

Stort tack för ett mycket spännande och fint projekt.

Vänliga Hälsningar Marlons Måleri
  • Sarah P
    Sarah P skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Jag kan verkligen rekommendera Marlons Måleri. Fick förtroende direkt genom första kontakten med Soran. Han visade ett proffsigt intryck med en gång, snabb offert efter ett möte och visning av min nyinköpta lägenhet.
    Märkte det genuina intresset för bra resultat, inte bara för min del utan för sin egen yrkesstolthet och viljan att få en nöjd kund.
    Han kom med egna förslag efter att ha känt in min stil och smak vilket gjorde resultatet bättre än jag vågat hoppas på. Väldigt skönt att kunna bolla/spåna med någon med erfarenhet och kunskap.
    Tack Marlons Måleri och alla duktiga hantverkare ni samarbetar med.
    //Sarah Parrman
    2017-09-26 Soran S svarar Sarah P
    Hej Sara

Vi tackar för ett fint sammarbete. Samt bra bemötande från er sida med glädje och inspiration.

Vänliga hälsningar Marlons Golv & Måleri
  • Chris H
    Chris H skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Jag vill tipsa om varför Marlons Måleri&Design är ett val som gör dig till en nöjd kund. Jag är arkitekt och som sådan söker man alltid de mest lämpade samarbetena för olika delar och stadier i ett projekt. Det allra viktigaste kriteriet är förstås yrkesskicklighet. Men samarbetsförmåga, lyhördhet och respekt för projektets unikitet och tidplan är också avgörande parametrar för olika företags- och personval. Att det ska vara en trovärdig och seriös aktör är självskrivet. Lika noga bör du vara som privatperson när du letar efter hantverkare.

Jag har nyligen anlitat Marlons Måleri&Design som jag tipsats om från en mycket respekterad branschkälla. Jag är imponerad redan av bemötandet vid första kontakt. Företaget arbetar med såväl stora som små projekt och jag är övertygad om att dess yrkesskicklighet och seriositet märks oavsett uppdrag. Denna gång handlade uppdraget om invändig målning, tak och väggar, i samband med renovering av en stor privatvilla. Resultatet är förstklassigt, tidhållningen perfekt och utförandet hänsynsfullt och respektfullt för husets specifika förutsättningar och behov. Jag vill varmt rekommendera Marlons Måleri&Design och tackar samtidigt för ett fantastiskt första samarbete.
    Chris Hammar, Arkitekt
    CHAMKO konsult
    2017-10-21 Soran S svarar Chris H
    Hej Chris

Tack för dessa fina ord och vi hoppas på återbesök hos er snart igen.

Stort tack Chris & Nanna :)
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi letade efter någon som kunde hjälpa oss med måleri och golvslipning av 150kvm i vårt nya hus. Jag skickade in en offertförfrågan på offerta kl 18 på kvällen och Soran ringde mig redan samma kväll. Fick redan då ett förtroende för honom vilket resulterade i att de fick jobbet för både golvslipningen och måleriarbetet. Och det ångrar vi verkligen inte!

Det är första gången för oss som allt har fungerat bra med hantverkarna. Och har det varit något litet vi har anmärkt gar Soran sett till att det genast åtgärdas. Under hela arbetet har det varit lätt att komma i kontakt med Soran och han har lyssnat på våra önskemål och kommit med tips på hur man kan göra vissa saker. Under arbetets gång upptäckte vi att två av våra golv inte gick att slipa samt att tapet behövde rivas ner i två av rummen. Soran och hans killar hjälpte oss då att riva ut och lägga nytt golv samt ta ner tapeten och allt detta i samråd med oss med tydlig kommunikation om vad det extra arbetet innebar i tid och kostnad, wow!

Vi är extremt nöjda med både golvslipningen och måleriet. Känns väldigt skönt att ha hantverkare vi kan lita på och kommer därför använda oss av marlons måleri många gånger framöver.

/Mattias och Emmeli
    2017-08-02 Soran S svarar Mattias P
    Stort tack för detta fina jobb och jag hoppas vi ses snart igen :)
    Vänliga hälsningar
  • Pia E
    Pia E skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi anlitade Marlons Måleri & Design AB inför att vi skulle flytta in i vårt nyköpta radhus på 113 kvm som vi efter omedelbar förälskelse slagit till och köpt. Huset behövde målas om invändigt och alla golven slipas. Vi tillträdde huset den 22 juni, dagen före midsommarafton, och flyttlasset skulle gå den 11 juli. Allt behövde därför vara klart den 10 juli. Vi valde Marlons Måleri efter en inledande kontakt med Soran Sallar. Det kändes tryggt och bra från första stund.

Det har varit en fröjd att samarbeta med Soran och hans team. Hela genomförandet har kännetecknats av lyhördhet, engagemang, servicekänsla, snabb respons på frågor samt stor noggrannhet och hög kvalitet i utförandet. Den snäva tidsramen gjorde sig påmind mot slutet och under det sista dygnet blev det nog många timmars arbete. På flyttdagen var dock allt klart, inklusive byggstädning och hjälp med att lägga ut skyddspapper på de nyslipade golven. Ett stort plus har också varit att Soran förmedlade kontakt med Måleributiken i Alvik som hjälpte oss med färgsättningen.

Vi har känt stort förtroende för Soran och hans killar under hela byggtiden. Det har varit enkelt och roligt att ha kontakt med dem. Vi har till och med fått mer än vad vi avtalat. Stort tack Soran och hela gänget! Vi är mer än nöjda och kan bara lämna de varmaste rekommendationerna.
    Pia och Björn
    2017-08-02 Soran S svarar Pia E
    Hej Pia

Vi på Marlons Måleri vill tacka för detta jobb och vi hoppas att ni trivs i ert nya hem.
    Ha en underbar sommar nu och hälsa Bengt

Vänliga hälsningar från Marlons Grabbar
  • Tobias C
    Tobias C skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi anlitade detta imponerande bolag för måleri av ett townhouse.

Motiv till vårt fina betyg är följande;

- Kommunikation. Vi har aldrig upplevt ett företag i tjänstesektorn, någonsin, som har givit svar, plan och åtgärd med sådan snabbhet, känsla, lättsamhet, flexibilitet och lyhördhet. Från start till mål.

- Noggrannhet och kvalitet. Arbetet drog ut på tiden någon dag. Detta pga den noggrannhet som fanns i arbetet. Ett skickligt hantverk helt enkelt! Då får det gärna ta någon dag extra.

- Kundens upplevelse i fokus. Till 100 % har bolaget med lyhördhet lyssnat av våra önskemål genom hela arbetet och vid besiktningen. Det finns alltid detaljer att se över vid hantverk. Vi hade vissa synpunkter och då skickades experter in som gjorde en mycket fin slutfinish. Måttet på ett riktigt bra företag för oss är lyhördheten för vår upplevda känsla.

- Ledarskap. Frontfiguren Soran Sallar , som vi hade att göra med, visade stort ledarskap vid många tillfällen. Flera gånger kom han ut oanmäld för att kontrollera att arbetet fortskred och prioriterades enligt plan. Fanns synpunkter från oss, hanterades dessa omgående, varje gång (!). Vi behövde aldrig jaga på för att få saker gjorda.

- Städning. Vi har inte kunnat se några skador från arbetet. All ytor täcktes in med noggrannhet och målarna städade av alla ytor efter sig varje dag.

- Tillit. Allt vi avtalade och mycket mer infriades utan diskussion. Från start kände vi stort förtroende för personerna som vistades i vårt hus.

Soran, vilken personlighet och ledare du är! Serviceminded ut i fingertopparna. Så roligt att stöta på firmor som tar sitt arbete på blodigt allvar med service i världsklass. Det är inte varje dag det händer. Vi önskar er stort lycka till och vi är mycket tacksamma att vi valde just er för arbetet. Vi hoppas att vi ses vid annat uppdrag.

Vi kan tillägga att detta är första gången vi skriver en rekommendation för något överhuvudtaget.

Emily och Tobias
    2017-08-02 Soran S svarar Tobias C
    Hej Emily och Tobias

Jag vill passa på att tacka för era fina ord och vi ser alltid till att jobba med att hålla våra kunder fullt medvetna om vad som händer och varför vi gör som vi gör.
    I ert fall så gick det mycket bra trots att det tog lite mera tid.

Men till slut satt målet som det ska och det är vi mycket glada för.
    Hoppas ni mår bra och att ni storm trivs i ert nya hem .

Vi ses snart. :)
    Marlons Målare
  • Felicia C
    Felicia C skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Rekommenderas starkt!!
    Marlons måleri målade om alla väggar och tak i vår lägenhet på 300kvm. Vi fick en hel del hjälp med färgsättningen och även lägenhetsdesignen kostnadsfritt!

Marlons Måleri är lyhörda, effektiva och mycket professionella!!

Tack för allt Marlons Måleri :)

// Felicia C
    2017-08-02 Soran S svarar Felicia C
    Stort tack Felicia för din rekomendation.

Ha en fin sommar :)

Mvh Soran
  • Karin W
    Karin W skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Marlons måleri målade tak och väggar i mitt vardagsrum och hall. Tapeterna revs och väggarna spacklades innan målning. Även alla snickerier målades. De slipade och oljade även golvet. Jag fick snabb återkoppling och de utförde jobbet snabbt och väldigt bra. Jättebra service från början till slut. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar dom varmt. Snabba, effektiva, kompetenta och väldigt trevliga!
  • Lynda M
    Lynda M skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Marlon Painting & Design AB recently painted my apartment for me. They were exceptional in terms of communication, responsiveness, support with choosing colours, finishing the work whilst I was away travelling, and advice on how to ensure the walls are looked after with no damage after picture hanging. It was a pleasure to deal with this company, I highly recommend!! Also, the apartment did not even smell like paint, this was amazing!
  • Julia  E
    Julia E skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Jag anlitade Marlons måleri eftersom dom varit snabba med återkoppling samt tillmötesgående.
    De hjälpte mig att måla två rum, hade beslutsångest när jag skulle välja färg och fick bra hjälp med färgvalet. Det blev toppen! Noggrann och snabb!
    Tack!
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi anlitade Marlons Måleri för ommålning av ett relativt stort vardagsrum och korridor. Det inbegrep väggar,tak och golv och taklister. Plus ett par mindre förbättringar. Arbetet utfördes när vi var bortresta. När vi kom hem upptäckte vi att listerna i tak hade fått rätt färg men de var blanka i stället som för tidigare matta. Ett par andra småsaker hade inte heller blivit exakt som vi trodde. Detta påpekades och redan dagen efter var två killar på plats och rättade till.
    Det skall också nämnas att Marlons Måleris representant var mycket hjälpsam redan innan arbetet i utval av färg.
    Marlons Måleri var mycket enkla, lyhörda och trevliga att ha att göra med.
    Vi ger dem högsta betyg!
  • Johan F
    Johan F skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi anlitade Marlons Måleri för ett relativt stort arbete på vår villa: samtliga fönster och verandadörrar skulle målas om utvändigt, dessutom skulle grunden målas om. Jag tycker att Soran och hans kollega Dominik har varit proffsiga och seriösa från början till slut. Jobbet har utförts snabbt och effektivt och på utlovad tid. Vid de diskussioner vi haft under processen har jag hela tiden känt att Soran varit mån om att vi skulle bli nöjda med slutresultatet. Jag kan absolut rekommendera Marlons Måleri.
    2017-06-10 Soran S svarar Johan F
    Hej Johan och Pamela , tack för dessa fina ord och vi på Marlons måleri önskar er en härlig sommar/ vänliga hälsningar Marlons Målarna
  • Annika M
    Annika M skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Jag anlitade Marlons Måleri & Design för tapetsering av tre sovrum och väggmålning i hallen och vardagsrummet. Mycket trevliga killar och jobbet blev perfekt. Tack så mycket, jag kan varmt rekommendera Marlons Måleri.
  • Wictor E
    Wictor E skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi anlita Marlons Måleri för målning av tak och väggar samt tapetsering i vår lägenhet. Proffsigt bemötande och riktigt snygg finish på alla arbeten. Jag skulle absolut rekommendera andra att anlita Marlon.
  • Eva W
    Eva W skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Jag har anlitat Marlons Måleri för min nya lägenhet som behövde en "total makeover". Sunkiga 60-tals tapeter, missfärgningar, fult tak och sprickor i väggar är nu utbytta mot släta fina väggar och tak i rogivande Farrow & Ball färger, känslan när man kliver in i lägenheten kunde inte ha blivit bättre - stort tack till Soran och hans gäng! Alla kontakter har varit problemfria, och jag har vekligen känt att Marlons Måleri är måna om att kunden ska vara nöjd. Rekommenderas verkligen, både för yrkeskunnande och bemötande!
  • Maria W
    Maria W skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi är supernöjda!! Vi anlitade Marlons Måleri för att måla om hela lägenheten samt tre dörrar. Hela samarbetet funkade hur bra som helst. Jätte trevliga killar och resultatet blev kanon!!!

Tack så mycket Soran.

Hälsningar
    Maria Woldmar
    2017-06-03 Soran S svarar Maria W
    Hallå Maria! Supernöjda kunder är det bästa som finns. Ha nu en kanon sommar!

Varma hälsningar från Marlons Måleri & Design AB
  • Sara J
    Sara J skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Marlons Måleri får stående ovationer! Vi anlitade dom för att måla om fasaden på vår tvåplans villa. Dom var snabba med att komma ut och titta på jobbet och offerten var detaljerad och tydlig. Suverän kommunikation under hela arbetets gång, kanon jobb och oerhört trevliga killar att ha att göra med. Vi blev supernöjda, tack återigen! Ni är grymma.

Sara Jakobsson
    2017-06-03 Soran S svarar Sara J
    Hej Sara , tack så mycket och hoppas att ni får en kanon sommar!!
    Varma Hälsningar från oss på Marlons Måleri & Design AB
  • Petra L
    Petra L skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Wow! Jag och min sambo flyttade till vår nya lägenhet och kände att det var dags att börja måla. Vi fick hjälp med vardagsrum och hallen. Hade mönstrade tapeter i båda rummen och ville måla vitt i vardagsrum och grått i hallen.
    Det blev fantastiskt! Vi hade en bra dialog om hur allt skulle gå tillväga, proffsig hjälp med färgval och andra rekommendationer. Snabba och mycket effektiva men framför allt trevliga och fick ett bra bemötande!
    Kommer helt klart ringa till dessa igen när vi ska gå vidare i sovrum och kök i framtiden.
    Kunde inte vara mer nöjd än vad jag är idag! Tusen tack!!!
    2017-05-29 Soran S svarar Petra L
    Stort tack Petra , vi ser fram emot att få nästa uppdrag. Hoppas ni får en trevlig sommar.
    Varma Hälsningar från oss på Marlons Måleri & Design AB
  • Anne-louise  G
    Anne-louise G skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Jag är mycket nöjd med Marlons måleri för att de är serviceinriktade, flexibla och jobbar effektivt med ett mycket gott resultat. Vi har fått tapetserade och målade väggar, målade snickerier till fönsterramar och dörrar samt målade tak ( med underarbete av takväv) i två sovrum med tillhörande hallar. Vi har även fått ett av rummens fiskbensparkett slipad och lackad. Arbetet är mycket bra utfört. Tack för att ni har utfört hantverket snabbt och effektivt.

Anne-Louise Husby Gisle
    2017-05-29 Soran S svarar Anne-louise G
    Hej Anne-Louise , Stort tack för dina fina ord och vi på marlons måleri ser fram emot att få återkomma och utföra nästa uppdrag.
    Vi hoppas att ni nu får en riktigt fin och skön sommar .
    Allt gott och på återhörande , Vänliga Hälsningar Marlons Målare
  • Anna S
    Anna S skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi har fått hjälp med ommålning av i princip hela vår lägenhet inför en försäljning. Marlons måleri svarade snabbt, gav offert och kunde påbörja jobbet snabbt. Vi är jättenöjda med slutresultatet. Tidsplanen hölls också och det hela avlöpte utan strul. Rekommenderas varmt. Anna och Mats
    2017-05-28 Soran S svarar Anna S
    Stort tack Anna och Mats
    Vi på Marlons Måleri önskar er en riktigt skön sommar och så hoppas vi att vi ses snart igen.

Vänliga Hälsningar team Marlon.
  • Louise N
    Louise N skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Otroligt professionellt bemötande och utförande av jobb. Min sambo fick rekommendation av en kollega att anlita Marlons Måleri och det är ingenting vi ångrar!! Nya tapeter i sovrummet, målning av väggar i hallen och målning av taket. Tack Soran och vi kommer rekommendera er till alla våra vänner :)

Louise Nordmark
    2017-05-29 Soran S svarar Louise N
    Tack så mycket familjen Nordmark , Det blev riktigt grymt ! Hoppas vi ses snart igen.
    Hälsningar Marlons Målare
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Ett enormt professionellt arbete med de mest nogranna och kreativa målare jag stött på! Alla var mycket lyhörda för mina ideer och var snabba med att komma tillbaka med en lösning på problemet. Hos mig gipsades väggar, lister tak väggar och dörrar målades, samt en otroligt läcker fondvägg med betong look i materialet "archie". Min gamla 70-tals trappa målades i två nyanser vilket blev otroligt snyggt!
    2017-04-20 Soran S svarar Catarina L
    Hej Catarina

Det har varit ett mycket spännande projekt och mycket givande , inte minst den helt fantastiksa Archie väggen blev sjukt snygg . Vi på Marlons måleri vill tacka för detta fina projekt vi fått utföra hemma hos dig.

Varma Hälsningar från Målarna på Marlons .
  • Catrin B
    Catrin B skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Målning av snickerier (fönster, lister och garderobsdörrar och dörrar), målning av tak samt tapetsering i våra sovrum var uppdraget. Dialogen kring vad som skulle göras var tydlig och arbetet var noggrant utfört in i minsta detalj! Proffsigt både i bemötande och utförande, det blev kanonfint och vi är hur nöjda som helst!
    2017-04-19 Soran S svarar Catrin B
    Tack Catrin , tillsammans med dina kreativa idéer har det varit mycket inspirerande och roligt att få jobba hemma hos er. Stort tack . Marlons måleri.
  • Lukas G
    Lukas G skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Korrekt och professionellt bemötande. Gällde ommålning av kök samt målning i samband med ombyggnad av trappa.
    Arbetet levde helt upp till våra förväntningar.

Tack Marlons Måleri AB - ni är grymma!
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Väldigt proffsiga och höll tid och budget hela vägen.
    Uppdraget var att måla om fasad och sockel på en tvåplans villa.

Kan varmt rekommendera Marlons Måleri AB!
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi anlitade Marlons Måleri när vi behövde helrenovera vårt hus. Vi sökte en entreprenör som hade ett helhetstänk, och det fick vi! Soran har alltid varit till tillmötesgående och alltid löst de situationer som uppstått, trots våra ibland sena ändringar och funderingar. Jobbet utfördes med bravur och kvalitén finns det inget att klaga på. Jag kan verkligen rekommendera Marlons Måleri!
  • Maria D
    Maria D skrev om Marlons Måleri & Design AB
    I januari i år anlitade vi ett företag som inte kunde leva upp till våra förväntningar. I februari anlitade vi Marlons Måleri AB och vi blev supernöjda med resultatet! Soran är kunnig, proffsig och mycket serviceinriktad! Jag kan varmt rekommendera Marlons Måleri AB!

Varma hälsningar

Maria Dahlström
  • Göran E
    Göran E skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi anlitade Marlons Måleri för att måla om hela lägenheten 2016. Mycket trevlig personal och oerhört snabb men noggranna. Soran som driver måleriet är precis som man vill att en hantverkare ska vara. Trevlig, proffsig och väldigt serviceminded.
    Kommer att anlita dom nu igen när vi behöver måla om vårt sommarhus.
    Kan varmt rekommendera dom.
  • Valaria B
    Valaria B skrev om Marlons Måleri & Design AB
    De kom en torsdagseftermiddag. De var klara efter lunch på fredagen efter. Allt var klart och städat på i lägenheten. Jag ger dem högsta betyg.

Valaria Bengtsson
    Allt som lovades hölls.

Mycket proffsigt!
  • Lars-Olof R
    Lars-Olof R skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi har anlitat företaget för ommålning av matsalen i vårt 30-talshus i Bromma. Utomordentligt arbete av högsta professionella klass. Kommer dessutom på utsatt tid, håller snyggt kring arbetsplatsen och är alltigenom trevliga att ha att göra med. De kan verkligen rekommenderas.
    2017-02-20 Soran S svarar Lars-Olof R
    Stort tack Lars och Iris för dessa fina ord, Det har varit en fröjd att få måla om hemma hos er. Vänliga hälsningar Marlons Måleri Och Design AB
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Vi tog in Marlons för att måla om vårt kontor och trapphus om 250 m2. Resultatet blev perfekt ur alla aspekter, från offert, slutgiltigt pris, tidsplan till slutleverans. Marlons är kreativa och kommer med idéer som både blev bättre, snyggare och mer kostnadseffektiva. 100 poäng till grabbarna och tjejerna på Marlons!!
  • Susann N
    Susann N skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Har vid olika tillfällen under åren haft en professionell målare som hjälpt mig. Resultaten har varierat lite si å och så. Den senaste gången så anlitade jag Marlons målerifirma. Jobbet är är proffsigt gjort o jag är för första gången super nöjd med resultatet.
    Jag å kan det varmaste rekommendera Marlons måleri.
  • Peter G
    Peter G skrev om Marlons Måleri & Design AB
    Marlons Måleri & Design AB har hjälpt mig med att ytskiktsrenovera en lägenhet inför försäljning innefattande målning av lägenhetens tak och väggar och snickerier samt genom underentreprenör genomfört slipning av parkett i ett rum samt inläggning av nya golv i två rum.
    Från den inledande diskussionen och arbetsplaneringen genom logistikprocesserna för möbelflyttningar samt utförande av målningsarbeten och underentreprenad har Marlons Måleri & Design varit lyhörda för mina önskemål, kommit med olika förslag på alternativa problemlösningar, genomfört arbetet enligt plan, snabbt och effektivt och med kvalitet, samt kontinuerligt under arbetet hållit mig informerad om behov av avvikelser eller samråd. Det som vid slutbesiktning av arbetet inte varit exakt som utlovat, har utan problem eller långdragna diskussioner, åtgärdats/kompletterats. Företaget har mer än väl levt upp till mina förväntningar och har genom yrkesskicklighet och erfarenhet kunnat ge professionella råd till mig som gjort att totalkostnaden blivit lägre än förväntat. Sammanfattningsvis är min upplevelse av företaget mycket bra och rekommenderar dem till andra kunder med liknande behov av tjänster.

Svartviksslingan 31, 167 38 Bromma