Marlons Hantverksgrupp AB

Marlons Hantverksgrupp AB

marlonsmaleri.se
  • BadgeSevenYears

För oss på Marlons Hantverksgrupp tidigare Marlons Måleri är inget jobb för litet eller stort. Vi jobbar gärna med både privatpersoner, fastigheter och företag. Våra målare har gedigen kunskap och erfarenhet och du kan känna dig trygg i att resultatet blir snyggt och att utförandet sker professionellt och enligt dina önskemål....

216 omdömen om Marlons Hantverksgrupp AB

Siri Matilda H
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi var mycket nöjda med Soran och Elias på Marlons måleri - snabba, noggranna och lätta att samarbeta med!

Lena S
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vii är så nöjda med ommålningen av vår undervåning. Bra killar och tjej som var här, trevliga och proffsiga! Arbetet klart i tid. Vi är sååå nöjda. Välkommen tillbaka!

Karin B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Väldigt nöjd med målning av vår fasad. Fin kommunikation och samarbete med Soran men framförallt projektledare Adrius. När vi stötte på patrull under arbetet och behövde tänkta om lite, så gjorde Adrius allt för att vi skulle bli nöjda, både med våra beslut och slutresultatet. Det är vi! Rekomenderar Marlons Måleri varmt och skulle absolut anställa dem igen.

Ulf W
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons måleri har hjälpt oss med omfattande måleriarbeten med linolja samt fönsterrenovering på ett kulturmärkt hus i skärgården. Det har varit välplanerade projekt med mycket professionellt utförande i alla delar, där tiidplanerna har hållits med högsta kvalitet på alla arbeten. Vi har särskilt uppskattat en god och löpande dialog med alla inblandade parter. Rekommenderas varmt.

Nils Stefan L
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Rekommenderas och mitt förstaval vid nästa renovering! Tillsammans blev vi ett bra team för att få till ett hus vi njuter av och är stolta över, slutresultatet överträffade våra förväntningar. Det började med att vi bara skulle byta färg på huset, panelen var sliten och ful så vi valde att även byta panel. Efter påbörjat arbete blev det snart tydligt att de väderbitna takpannorna skulle framhävas så vi valde mitt i allt att även byta tak, stuprännor, måla räcken och fönster. Soran var alltid väldigt närvarande gällande möjligheter...

Fredrik S
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons måleri gjorde ett bra jobb med kort varsel. Snyggt utfört målararbete av väggar och golv. Höll tidplanen. Lätt att kommunicera med handläggaren (Audrius) som svarade snabbt och tydligt på mina frågor.

Kenneth H
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi målade om hela vår fasad på vårt mörka 70-talshus och vårt hus blev som nytt !! (Grönt är Skönt). Mycket respektfullt och trevligt bemötande av Soran och Adrius. Vi är SUPERNÖJDA! Allt flöt på smidigt. Fick mycket idéer och hjälp av Soran med färgval av fasaden och allt annat t ex takfot, stuprännor och fönster, så helheten blev jättefin och vi är så nöjda. Kan varmt rekommendera Marlons måleri!

Joachim B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Väldigt nöjd med jobbet! När de tvättade och målade om hela fasaden. Denna firma håller vad de lovar, har en fin dialog o ger sig inte förrän man som kund är nöjd. Snabbt och smidigt! - på alla sätt!

Karin B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Målade om trapphuset i vår brf. Jättebra jobb och seriöst företag. Efter jobbet gjorde de en grundlig besiktning och såg till att allt blev topp. Soran är super och de gör sitt yttersta för att göra ett bra jobb och ge det där lilla extra.

Katarina S
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Fantastiskt bemötande och genomförande av husmålning samt snickerier utomhus. Lätta att samarbeta med, vi fick dagliga uppdateringar om arbetets fortskridning och med ett proffsigt resultat. Vi rekommenderar varmt Marlons måleri.

Benny K
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Lyhört och service minded företag till vettiga priser. Företaget hjälpte oss att måla om vårt hus i Bromma.. Kan varmt rekommenderas!

Ronny S
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Ett mycket bra bemötande, snabbt och bra utfört utvändigt målningsarbete till överenskommet pris utan överraskningar.

Daniel Fernando V
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi anlitade Marlons för att måla om garagedörrarna i föreningen och vi är mycket nöjda.

Carl F
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Proffsigt beteende vid inledande besiktning.. När själva arbetet väl kom igång gick starten smidigt, även om jag var förvånad att ni inte visste vad kulören Vaxmora Röd var för en och var man får tag i den... Resten av arbetet utfördes i min frånvaro. Resultatet är jag nöjd med och ni fixade lite lite bättringar i betånggrunden som jag inte tänkt på.. Fast Offerten var lite väl dyr... Ni lämnade kvar en hel del tomma färgburkar och annat skräp på infarten, tog mig två turer till Hagbytippen att bli av med. Som helhet...

Adam J
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons måleri anlitades för att måla flertalet av våra hus i samfälligheten. Toppen företag, noggranna och professionella rakt igenom. Soran är en toppen kille att ha med. 100% goodguys

Jacob B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Väldigt trevligt bemötande från början till slut. Audrius som var arbetsledare var så personlig och serviceinriktad genom hela arbetet, med en stor känsla för kvalitet som genomsyras av alla i teamet. Alla är så trevliga och duktiga så vi kunde inte vara mer nöjda.

Ulrika L
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons måleri målade om vår fasad och förråd, i samarbete med nästan alla grannar på gatan . Målningsarbetet blev bra men det fungerade inte med informationen. Vi fick inte veta vilken dag de skulle komma, de dök bara upp och som tur var var min dotter hemma. Samma när det var färdigt, ingen som meddelade att vårt hus var färdigt.

John J
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Nogranna och prisvärda. Vi är böjda med målning av hus.

Tack John , kul att du är nöjd med arbetet vi gjort ! ses i kvarteret 💚

Sofia L
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi blev nöjda med resultatet av vår fasadmålning med linolja. Trevligt bemötande av projektledaren.

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Stort tack Sofia :) Vi ses snart igen hoppas vi !

Monica Kerstin Birgitta B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons måleri har gjort underverk med min lägenhet. Cristian har målat väggar, tak och lister till perfektion. Jag är supernöjd över mitt nygamla hem. Kontakten med Soran var utmärkt från första samtalet, han såg vad som behövdes göras och gav förslag när jag var vilsen. Rekommenderar verkligen Marlons måleri & design. Stor eloge till Cristian för ditt tålamod och goda humör!

Stort tack bästa Monica . Du valde fantastiska färger 🩷💚💙

Carin B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Bra målat men 30 % dyrare faktura än offererat. Ändå väldigt högt pris i grunden. Otrevligt tjafs om detta. Ni kan hitta en trevligare och effektivare firma till bättre pris.

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Hej Carin förstår inte riktigt din text. Detta gjordes för 2 år sedan, Du fick en kredit på arbetet på 30 000kr efter att du betalat 70 000kr Det du skriver stämmer inte riktigt med din ovan text . Men kul att du ändå är nöjd med måleriet Att betala för ätor är inte häller ovanligt i vår bra barnc. Synd att det gick fel just hos , nästa får du läsa offerten tydligare . Allt gott mvh Soran

Johan Philip Robert M
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi målade om hela kontoret, nästan 300 kvm. Vi fick kontakt med Marlons Måleri som kunde vara igång snabbt. De var väldigt måna om att anpassa arbetet till våra arbetsdagar vilket vi uppskattade väldigt mycket. Mycket professionellt genomfört och bra känsla överlag. Välj dessa om ni vill vara säkra på att de som utför jobbet gör det enligt boken och i ett bra samförstånd med er.

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Hej Johan Tack för dom fina orden , vi uppskattar allt och hoppas på ett fint och långt samarbete med er på Sun Pricer AB ☀️💫

Marika Christina P
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Från planering till avslut har vi fått utmärkt proffesionell hjälp av Marlons måleri & Design. Hantverkare som är lyhörda och utfört ett mycket fint arbete. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet och rekommenderar varmt denna målerifirma.

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Tack Marika hoppas du trivs med ditt nya kök och den fina inredning du även har fixat själv 💚🙏 ses snart igen.

Nemrud B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Utan tvekan den bästa målerifirman i Stockholm. Och då har jag många att jämföra med under åren. Riktiga proffs som håller vad de lovar. De målade om hela mitt hus invändigt med en mycket "svår" färg, och resultatet blev otroligt bra. De är dessutom behjälpliga med annat än bara måleri, som tex snickeri. Teamet leds av den oerhört kunnige och engagerade Soran, som ser till att allt blir perfekt innan de lämnar.

Stort tack bästa Nemrud med familjen 💚🙏

JORGE C
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Det här är verkligen riktiga proffs!

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Stort tack, vi hade kul på vägen 🙏💚

Sedigheh Latifeh A
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi i Brf-Pillunden i Sollentuna har anlitat Marlons Måleri för att måla vår trappuppgångar. Så nöjd med resultatet och väldigt trevliga och lyhörda att bemöta under hela processen. Brf Pillunden

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Super kul projekt! Med enkla medel fick vi era trapphus från 1979 att få liv och en modern look med stilren Design . Styrelsen hjälpte till med att skapa en varm och välkomnande känsla till våra målare.Vi är mycket tacksamma Brf Pillunden 💚 Stort tack.

Carl Lennart Fredric E
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Total ommålning av trävilla från 1928. Alla fönster helrenoverade och ommålade. Mycket bra diskussion och planering med Soran inför projektstart. Bra förslag om både omfattning av åtgärder och val av färger. Lätta att komma i kontakt med och genomgående snabb hantering av funderingar och förändringar under arbetets gång. Arbetet utfört på överenskommen tid. Slutresultatet lysande rekommenderas varmt!

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Tack för fint samarbete och detta fina omdöme Lennart & Sarah / Med Vänliga Hälsningar Team Marlons Måleri 💚

Anders Olof Arne A
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Planen var att måla om tre trähus utvändigt. Vi blev rekommenderade Marlons Måleri & Design AB och fick där kontakt med Soran som kom ut och tittade tillsammans med en tilltänkt projektledare, David. De rådde oss att ta arbetet på löpande räkning vilket visade sig klokt med tanke på att det slutliga arbetet blev mindre tidskrävande än de/vi initialt trott. Då det i ett tidigt skede uppdagades att det även var nödvändigt att byta en hel del läkt och fasadpanel tog de in en snickare. Total sett ett utmärkt utfört måleri-...

Dovydas A och 2 andra gillar detta
Svar från Marlons Måleri & Design AB

Tack för fint samarbete och detta fina omdöme Anders med familjen / Med Vänliga Hälsningar Team Marlons Måleri

LEIF S
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vår bostadsrättsförening tog in offerter avseende fasad- och fönstermålning från mer än 10st företag 2022. Vi valde till slut Marlons Måleri AB för ett uppdrag på 6 månader. Det visade sig vara ett bra val. Vi beställde ytterligare jobb under resans gång när vi såg kvalitén på målningsarbetet och hur effektivt och noggrant de arbetade. Med hjälp av deras kontakter fick vi ett så förmånligt pris på bland annat persienner att vi bytte persienner i hela föreningen. De erbjöd sig dessutom att byta taken över ytterdörrarna till...

Svar från Marlons Måleri & Design AB

Tack för det fina samarbetet Brf Själland / Leif med styrelsen ! Vi är otroligt stolta och glada att fått tagit del av detta fina projekt. Önskar er alla ett härligt 2023 💚 Vänliga Hälsningar Team Marlons

Brf
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlos Måleri gör ett mycket bra jobb och är dessutom trevliga att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera dem.

Anna N
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi anlitade Marlons för snickeri, golvslipning och måleriarbete invändigt under aug/sep 2022. Bemötandet från alla inom teamet har varit superbra under hela processen och det var för det mest enkelt att nå projektledare Soran arbetets gång för avstämning. Arbetet kom igång på utsatt tid med någon dags fördröjning och även om vi hade en tajt tidplan för inflyttning gjorde alla i teamet sitt yttersta för att de skulle kunna hålla tidplanen. Vi är framförallt mycket nöjda med måleriarbetet som Christian och Hicham utförde,...

Niklas J
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons måleri rev tapet, spacklade och målade om hela vår lägenhet under sommaren 2022 med bra resultat. De var noga med att följa upp att det blev som vi ville och åtgärdade de småsaker som kvarstod med kort varsel. Överlag nöjda och kan rekommendera Marlons.

LINN H
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi anlitade Marlons för att måla om hela vårt hus. Det blev superfint och vi är väldigt nöjda. När det uppstod problem löste det sig smidigt och vi uppskattar verkligen det trevliga bemötandet och den snabba raka kommunikationen med Soran. Rekommenderar varmt.

Teresia S
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi har anlitat Marlos Måleri för att måla fasad, fönster mm på villa samt garage. Mycket trevliga och pålitliga kan verkligen rekommendera.

Brf S
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vår förening har anlitat bolaget för målning av fasad och fönster. I båda delar ingår reparation av detaljer som behöver repareras. Marlons Måleri är väldigt lyhörda för alla förslag, har bra idéer själva också. Dialogen grundar sig på ömsesidig respekt. Projektet pågår ännu, vi hoppas att tidsramen inte spricker alltför mycket.

Alice T
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Toppenkontakt med Soran som är superproffsig, trevlig och bra att ha att göra med. Natalie gjorde ett toppjobb i min nya lägenhet, hon tog väl hand om allt, bra kvalitet, inga detaljer lämnades orörda, blev fantastiskt fint! Rekommenderas varmt!

TOBIAS P
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons Måleri målade och tapetserade i matsal och vardagsrum i vår 20-talsvilla med ett fantastiskt fint resultat. Abbe och Andres är mycket noggranna och trevliga och gör arbetet med hög kvalitet. Tack Soran för ett bra jobb!

Johanna M
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Härligt bemötande redan från första kontakt till avslutat jobb. Jag blev uppringd inom femton minuter från det att jag skickade in en offertförfrågan och kommunikationen fortsatte lika bra under hela tiden. Soran är bra och enkel att bolla med samt lätt att få tag på vilket är ett stort plus. Jag kontaktade Marlons Måleri för grundarbete och målning av väggar, tak, snickerier samt slipning och behandling av golv. Resultatet blev otroligt bra och noggrant genomfört. Abbe och gänget slet som bara den och levererade ett...

Abdulloh K och Marlons Hantverksservice AB gillar detta
Elin Sofia R
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Är mycket nöjd med Marlons Måleri & Design. Trevligt bemötande av Soran och ett noggrant arbete av målare Nathalie som har fyllt vårt hem med färg på väggarna!

Majbritt D
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Mycket trevligt bemötande och våra hyresgäster var mycket nöjda! Målaren var mycket trevlig och bra att ha och göra med. Vi hade höga förväntningar och de infriandes!

BETTINA B
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Jag kontaktade Soran på Marlons Måleri utifrån de suveräna referenserna här på Reco. Och jag blev verkligen inte besviken !! Soran var fantastiskt proffsig, lättillgänglig och trevlig! Min lägenhet har målats o tapetserats av Mohammed som gjorde ett fantastiskt jobb. Finkänsligt och detaljsäkert ! Jag är extremt nöjd och ger Marlons Måleri min varmaste rekommendationer!

Marlons Hantverksservice AB och BETTINA B gillar detta
Bosön I
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Proffsiga, noggranna, trevliga och mycket kundorienterad!

Tove L
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi har målat om vår lägenhet, tre av fyra rum samt köket. Arbetet gick snabbare än utlovat och resultatet blev otroligt fint! Vi har fått ett väldigt trevligt bemötande hela tiden av all personal, hantverkare, projektledare och receptionist. Fint utfört arbete och goda råd hur vi skulle kunna göra för att lägenheten skulle bli så bra som möjligt. Jag skulle absolut rekommendera Marlons måleri.

CAROLINA H
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Vi anlitade Marlon Måleri i samband med renoveringen av vår lägenhet, där vi bl.a. ville måla och tapetsera delar av lägenheten. Vi fick väldigt mycket hjälp av Soran för att välja matchande färgkombinationer för de olika rummen. Både Soran och arbetarna var kunniga och effektiva. Vi fick väldigt professionella råd rörande vilka färger som var lämpliga för lägenhetens ljusinsläpp. Under arbetets gång fick vi även kontinuerliga uppdateringar, vilket vi uppskattade väldigt mycket. Slutresultatet överträffade våra förväntning....

CHRISTOFFER C
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Jag anlitade Marlons Måleri för att fixa min lägenhet efter jag hade fått en rekommendation till dom. De spacklade och målade om tak och väggarna i lägenheten och bytte El uttag. Är så väldigt nöjd med slutresultatet, Soran var enkel att arbeta med och gjorde ett toppen jobb. Han fanns alltid där när saker kom upp eller om man hade frågor eller tankar under arbetet, och var alltid trevlig och proffsig. Kände att jag inte behövde vara orolig över priset som hade blivit satt och visste att jag kunde lita på honom. Rekommendera...

Håkan M
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Marlons Måleri målade om vår nästa 100 år gamla trävilla under sensommaren. Vi är verkligen mycket nöjda med slutresultatet. Soran uppfattar vi som ärlig och med en genuin vilja att göra ett proffsigt arbete. Vi hade inga problem i våra kontakter med honom. Vi behövde även byta många fasadplankor. Marlons Måleris snickare (underleverantör) var mycket kompetent. Vår villa har en del snickarglädje och är därför knappast den lättaste att måla om eller byta fastadplankor på. Även den underleverantör som målade om och kittade...

OLIVIA N
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Jag anlitade Marlons Måleri för att fixa min lägenhet. De målade och spacklade om tak, väggar och snickerier, byggde garderob i sovrummet samt slipade golvet. Är så otroligt nöjd med slutresultatet, kunde inte blivit bättre. Soran var fantastisk att ha kontakt med och han och hans hantverkare gjorde ett jättefint jobb. De fanns alltid där om man behövde bolla något, allt sköttes professionellt och servicen och kommunikationen var verkligen 10/10. Skulle varmt rekommendera dem till alla. Om jag behöver hantverkare igen kommer jag välja Marlons Måleri. Finns inga bättre!

Susanna E
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Ommålning och spackling två sovrum. Trevligt bemötande, höll tiden och utmärkt genomfört arbete.

Jennifer H
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Anlitade Marlons måleri för att renovera en trappa, spackla, måla om väggar tak och snickerier i större delar av huset och de levererade över förväntan. De blev klara på utsatt tid och debiterade exakt enligt offert. Trevligt och proffsigt bemötande och såg till helheten i projektet. Skönt att bara ha en kontakt som i sin tur fixade med målare, snickare, byggställningar osv. skulle verkligen rekommendera Marlons måleri om man vill ha ett bra slutresultat utan att behöva själv lägga tid på att planera och övervaka sitt projekt.

Martin V
Skrev om Marlons Måleri & Design AB

Anlitade Marlons Måleri för att måla om tak, väggar och snickerier i hela lägenheten med mycket bra resultat. Soran gav ett mycket professionellt intryck och kommunikationen har varit bra med alla involverade. Jag kan rekommendera Marlons måleri. Jag skulle anlita Marlons Måleri igen om det skulle behövas.