Alla kategorier Övrigt Uppsala Knivsta Marma torp
Rekommenderat företag 2016 - Marma torp

Marma torp

Marma 453, 741 93 Knivsta — Visa karta

Marma Torp erbjuder naturlig hästhållning på hästens villkor. Det är sedan länge välkänt att välskötta djur i utedrift bidrar till friskare och mer välmående hästar än de som står uppstallade. Lösdrift är nämligen till skillnad från uppstallning bättre anpassat till hästens naturliga fysiska och psykiska behov. På Marma Torp ger vi din häst den rehab och träning den behöver med hjälp av ett koncept vi kallar Active Stable. Anläggningen, som stod klar i Januari 2013, är välplanerad och ligger i en mycket avkopplande, tyst miljö med lugn och ro från vardagens stress vid Marmatorp 1,5 mil söder om Uppsala och 6km från Knivsta. Ansök om en stallplats på Marma Torp islandsgästanläggning du också!

Läs vad 10 kunder tycker om Marma torp

• Margareta P
    Margareta P skrev om Marma torp
    På Marma Torp blir både häst och ryttare väl omhändertagna på en mycket trivsam hästanläggning. Där går jag på ridkurs och får hjälp av toppinstruktörer tillsammans med ett trevligt gäng. I priset ingår alltid en vällagad god lunch. Jag är alltid väldigt glad och nöjd med med min vistelse på Marma torp och ser alltd fram emot nästa kurstillfälle.
  • Emma R
    Emma R skrev om Marma torp
    Alltid mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kunniga och med hästarnas bästa i åtanke!
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Marma torp
    En toppanläggning väl värd att besöka! Har varit där på ridkurs, trevligt bemötande och god mat. Kommer tillbaka
  • Peter H
    Peter H skrev om Marma torp
    Marma Torp är med sitt toppmoderna active stable, omfattande uterittmöjligheter och familjära stämning en riktig fullträff för oss och våra båda hästar!
    Peter Henriksson
  • Annica J
    Annica J skrev om Marma torp
    Ett fantastiskt ställe, man blir alltid väl bemött.
    Supermysiga människor som äger och driver detta ställe! Rekommenderar det varmt!!!
  • Ann-Sofie H
    Ann-Sofie H skrev om Marma torp
    Superfin och välskött anläggning med trevlig ägarfamilj. Kurser ordnas regelbundet med mycket bra instruktörer. Lösdrift med avriven Stable-system. Fräscht stall, stor och fin sadelksmmare med låsbara skåp, omklädningsrum med dusch, vattentoa och fräscht fikarum. Spolspiltan, tillgång till hästsolarium och -massage.
  • Linn O
    Linn O skrev om Marma torp
    Trevligt bemötande och väl arrangerad kurs. Fräsch och välordnad anläggning för besökande hästar och människor.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Marma torp
    Underbart trevligt familjärt! Kurserna är fantastiska och man blir varmt välkommen! Kan varmt rekommender Annahs hästmasssge, en superduktig tjej.
  • Cornelia H
    Cornelia H skrev om Marma torp
    Trevligaste ställe jag varit på inom hästvärlden och träning. Så roligt varje gång att komma till marma, fina människor runt sig och alltid väldigt bra stämning. En mycket fin anläggning som verkligen tas hand om o mycket nöjda fina hästar!
    Curt, Ann-Christin, Annah får man alltid ett grymt välkomnande och värmande kramar! Ni är riktigt riktigt bra =)
    Kram Cornelia Madelene Litla o Saela
  • Anja Å
    Anja Å skrev om Marma torp
    Vi har fått ett trevligt bemötande en bra utredning av hästen där jag kanske saknar att ni inte tittade på hästen i rörelse, i övrigt tycker jag att ni gått noggrant tillväga och gett en ordentlig och bra behandling. Vi är jättenöjda.

Marma 453, 741 93 Knivsta