Alla kategorier Mattor Stockholms län Sigtuna Märsta Möbler KB

Söderbyvägen 12, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Märsta Möbler KB

• Lena
    Lena skrev om Märsta Möbler KB
    Vi blev lovade gratis transport pga en massa strul med vår soffa. Det var bara en lögn och vi fick betala allt själva. När vi påpekade detta blev vi ignorerade och utskällda... Bottenbetyg!!!
  • Karl A
    Karl A skrev om Märsta Möbler KB
    Företaget utlovade att leverera beställda soffor. Efter 6 veckors försening så försöker inte ens företaget kompensera för den urusla servicen. Tyvärr kollade vi inte den här sidan innan!
  • Nina S
    Nina S skrev om Märsta Möbler KB
    Jag och sambo åkte till Märsta möbler för att titta på möbler då vi fått en rabattkupong på 15% på hela köpet. När vi kom dit så var det en man som hjälpte oss att titta på en soffa som vi redan tittat på i en annan butik och fått pris på. När vi frågade om priset så sa han att soffan kostade 12 500:- i det tyg vi ville ha, samma pris som vi fått på den andra möbelaffären. Perfekt tänkte vi och sa att vi hade en rabatt med oss och visade denna. Då blev det en annan ton hos försäljaren som påstod att vi redan fått rabatt på soffan. Ok, sa jag...sen sa jag att priset var detsamma som vi fått på den andra affären. Försäljaren säger då med otrevlig ton att vi kan köpa soffan där. Vi känner att det börjar bli otrevlig stämning och vill lämna butiken, han tar då med oss fram till ett bord där det sitter en man som är otrevlig och spydig. "Du har redan fått rabatt, hur ska du ha det egentligen? Min rabatt eller din rabatt? Sätt dig ner!" Jag säger att jag hellre står upp och han fortsätter vara spydig och säger att soffan helt plötsligt kostar 14700:- Ska du ha soffan eller inte? Jag frågar hur priset kan skuilja på samma soffa, då säger han att "kaffe kostar olika på olika ställen med..." Vi lämnar butiken och kastar rabattkupongen.

JÄVLA SKITSTÄLLE MED SKITPERSONAL!!!!!
  • Philip E
    Philip E skrev om Märsta Möbler KB
    Åkte till den här möbelaffären för att köpa möbeltvätt. Utanför satt några personer och fikade. Jag gick in i affären och den var helt tom! Ropade lite försiktigt men ingen kom och ingen personal syntes till. Efter 15 min. lämnade jag butiken och insåg att de fikande personerna var personalen... Jag köpte min möbeltvätt på Mekonomen istället!
  • Sanna
    Sanna skrev om Märsta Möbler KB
    Hej håller verkligen med Karina H och
    monica S. otroligt elak personal hade samma problem när vi beställde en säng först tog de ett bra tag innan vi fick sängen och ytterligare ett tag innan vi fick maddraserna. Sängen är av den sämsta kvalite jag någonsin varit med om, byråerna som kom med kan man inte ens lyfta för då faller de ihop.
  • Karina H
    Karina H skrev om Märsta Möbler KB
    Rekommenderas verkligen INTE!!
    Dessvärre gjorde jag och min sambo misstaget att beställa vår soffa hos Märsta möbler för drygt 3 månader sedan. Leveranstiden var bestämd till 3 veckor och vi har än i dag inte fått se skymten av vår soffa.
    När jag ringer för att få svar och information bemöts jag av otrevlig, arrogant och okunnig personal. På frågan om jag kunde avboka min soffa på grund av att vi inte orkar vänta längre utan besked, svarade de barskt att vi då inte skulle få tillbaka vår handpenning på 4000kr.
    Har varit i kontakt med Konsumentverket och de anser starkt att så här får det inte gå till! Så en anmälan är igång...
    Märsta Möbler har även varit med på Svarta Listan hos ARN(Allmänna reklamationsnämden)...

Hade vi bara sett det innan så hade vi aldrig satt foten i denna BLUFFbutik!

Hoppas vi kan rädda några andra att inte hamna i samma situation! =(
  • Anders E
    Anders E skrev om Märsta Möbler KB
    FULLSTÄNDIGT BEFÄNGD KRITIK!
    Denna butik är i tipp topp klass, från kvalitét i möbler till extremt hjälpsam personal. Aldrig tidigare har jag erfarit sådan service, kunnig personal med glöd och passion för inredning och möblemang.
    Rekomenderas varmt oavsett köp, från dyrare till billigare, från hallmöbler till sovrum.
    Sväng förbi och smaka på en känsla av klass och affärssinne.
  • Dan D
    Dan D skrev om Märsta Möbler KB
    ...........................................................................................................................................................................................................................................
  • Monica S
    Monica S skrev om Märsta Möbler KB
    Fruktansvärt otrevlig personal, ingen som helst känsla för moral, etik och ett gott kundbemötande.

Söderbyvägen 12, 195 60 Arlandastad