Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Martinez Totalentreprenad
Rekommenderat företag 2016 - Martinez Totalentreprenad

Martinez Totalentreprenad

Gjutjärnsgatan 16, 417 07 Göteborg — Visa karta

Martinez Totalentreprenad är din partner för allt inom bygg. Vi erbjuder totalentreprenad när du ska bygga nytt, bygga om eller renovera ditt nuvarande hem, kontor, företagslokal eller bostadsrättsförening. Vi är verksamma i hela Göteborg med omnejd.

Genom att erbjuda totalentreprenad gör vi det lite enklare för dig. Vi tar ansvar för uppdraget, hela vägen från början till slut. Du får en kontaktpunkt och sen ser vi till att hela projektet flyter på så lätt och smidigt som det borde göra. Vi arbetar effektivt och offererar alltid ett bra pris. När du anlitar oss kan du räkna med hög kvalitet, både när det kommer till material och utfört arbete. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 29 kunder tycker om Martinez Totalentreprenad

• Annika M
    Annika M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Som nyinflyttad i Göteborg med 0 kontakter och en elektriker behövdes för att få hjälp med kontakter och armaturer. Ringde månge via Google, efter ett femtontal samtal fick jag svar av Martinez Totalentreprenad. Positivt bemötande, ett omedelbart självklart ja att de kan ta jobbet. Inom 5 minuter ringde en elektriker och tid bestämdes. Elektrikern var kunnig, ingav förtroende och arbetade med precision. Naturligtvis är jag supernöjd med slutresultatet och utförandet av arbetet och ännu gladare då jag fick fakturan, rimliga priser!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Martinez Totalentreprenad
    WC stolen gick sönder hemma, och en felanmälan till HSB gav att det skulle ta minst 2-3 veckor att bara få dit en rörmokare att titta på problemet.
    Jag ringde då Martinez och fick rådet att istället fundera på en ny toalettstol, då kostnaden mot att byta reservdelarna skulle bli snarlika, sett både till delar men framförallt till arbetskostnaden.
    Sagt och gjort, beställde på eftermiddagen och hade sedan en ny toalettstol på plats, klar och monterad kl 09 dagen därpå.
    Bra produkt, och mycket bra service och leveranstid.
    Inte mycket mer att orda om, rekommenderas starkt!!
    /Stefan
  • Jeff W
    Jeff W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har fått hjälp av Martinez Totalentreprenad med en återställning av våran vattenskadade lägenhet. Vi är väldigt nöjda med resultatet och arbetet. De var behjälpliga och man kunde ställa mycket frågor som man alltid fick svar på snabbt, vilket verkligen uppskattades! Finns absolut ingenting att klaga på med arbetet, allt ser precis ut som vi önskat och levde verkligen upp till våra förväntningar! Roligt att känna sig så nöjd.
  • Anton G
    Anton G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Höll uppskattad deadline med marginal!
  • Bo F
    Bo F skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi upplever att vi bemötts på ett alldeles utmärkt sätt. Med planering och information/offert från början till slut. Trots justeringar av underarbetet pga
    Tak/väggars kondition blev mer omfattande o dyrare.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Martinez Totalentreprenad
    En mycket seriös och kompetent firma som jobbade strukturerat och höll tidsplanen. Väldigt noggranna och mån om att vi skulle bli nöjda med badrummet. De var väldigt tillmötesgående vid de små korrigeringar som vi önskade få gjorda i efterhand. Rekommenderas starkt!
  • Hans A
    Hans A skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har anlitat Martinez Totalentreprenad till flera uppdrag, helrenovering av två badrum och en tvättstuga samt omläggning av golv i vardagsrum/hall.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och bemötandet under hela byggprocessen.
  • Lars A
    Lars A skrev om Martinez Totalentreprenad
    Enkel totalrenovering av liten toalett med dusch. Från början till slut ett proffsigt utförande och bemötande. Alltid tillgänglig och lämnar snabba och korrekta svar !
  • Zhiyuan Z
    Zhiyuan Z skrev om Martinez Totalentreprenad
    Anlitade Martinez för att renovera badrum och kök. Mycket trevlig och proffsig bemötande. Föreslog väldigt bra lösningar och var väldigt lyhörda för våra önskemål.
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi var mycket nöjda med Patrick Martinez för arbetet med att helrenovera och kakla ett badrum. Vi fick återkoppling och offert snabbt. Tidsplanen höll perfekt. Patrick var ett bra bollblank vid planeringen av arbetet. Resultatet blev snyggt och vi har inte sett några brister. Ett problem med dålig lukt från avloppet efter slutfört arbete löstes genom att Patrick kom tillbaka ett par gånger och åtgärdade en felaktigt monterad toalettstol. Efter det inga problem. Vi uppskattade även ett mycket trevligt bemötande under hela processen.
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Martinez Totalentreprenad
    Företaget anlitades för målningsarbeten inomhus, spackling/kakling badrum, inredning badrum, montering värmegolv, Montering inkoppling av köksinredning. Resultatet av jobbet var över förväntan. Arbetet påbörjades i tid, avlutades i tid och höll budget. Arbetet utfördes dessutom på ett både skickligt och noggrant sätt. Kan rekommenderas.
  • Martina R
    Martina R skrev om Martinez Totalentreprenad
    Seriösa, professionella, trevliga och tillmötesgående. Resultatet var över förväntat och helt utan anmärkning.
  • Craig O
    Craig O skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi tycker att Martinez gör ett mycket bra jobb till ett rimligt pris. Vi har rekommenderat dem till vänner. Ett förslag till förbättring skulle vara om de var lite bättre på att avskärma arbetsområdet för att minska dammspridning.
  • Katja M
    Katja M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag har renoverat flera hus och kan inte förstå hur svårt det ska vara att få tag på kompetenta hantverkare. Martinez har varit proffsiga från början till slut, höll budget, tidsplan och levererade ett resultat bättre än vi vågat hoppas på. Fantastiskt!
  • Erland Ö
    Erland Ö skrev om Martinez Totalentreprenad
    Renoverade badrummet sommaren 2015. Bra och snabb kontakt. Väl utfört.
    Badrummet blev väldigt bra. Inga fel konstaterade ännu ( april 2016)
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är nöjda! De gjorde ett bra jobb och var trevliga.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Div renoveringar i kök. Har alltid blivit bra bemött. Har även varit ledamot i styrelen och vi var jätte nöjda med arbetet.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Snabba, vänliga och proffsiga! Svarade alltid i telefon vilket man uppskattar under en renovering.
  • Angelica C
    Angelica C skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi tog hjälp av Martinez för renovering av badrum. Bemötandet var bra från början till slut. Vårt badrum blev över våra förväntningar så vi är mycket nöjda!
  • Ann-marie S
    Ann-marie S skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag är väldigt nöjd med Martinez Totalentreprenad. De har renoverat hela min lägenhet(inklusive badrum) . Mycket välgjort och sinne för detaljer. Ann-Marie Svensson i Johanneberg i Göteborg
  • Jonaz L
    Jonaz L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Kanonbolag, rekommenderas varmt. Färdiga innan beräknad tid, det uppskattas vid badrumsrenovering!
  • Peter H
    Peter H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Bra support trots deras höga beläggning. Bra uppföljning efteråt för att se att allt är till belåtenhet. De har alla kompetenserna hos sig, inga underentreprenörer, vilket är bra när man ber om större jobb. Bra kvalitet på utfört arbete, framförallt klinker blev fantastiskt bra!
  • Miranda H
    Miranda H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått av Martinez Totalentreprenad AB i renoveringen av vår villa. I arbetet har ingått följande moment: totalrenovering av ett badrum, ombyggnad av hallen, konstruktion av en inbyggd garderob med skjutdörrar, montering av kök, målning och tapetsering av hela huset, målning av fönster, slipning av parkettgolv. Kvalitén i arbetet har varit genomgående hög och har utförts inom våra tidsramar. Dessutom har Patrick alltid varit tillgänglig i telefon för att diskutera för- och nackdelar med olika lösningar, samt kommit med värdefulla synpunkter där man även beaktat kostnadsaspekten. Vi vill rekommendera företaget varmt!
  • Jarco L
    Jarco L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Pålitliga och utför sitt arbete på ett extremt professionellt sätt.
    Extremt nöjd med badrumsrenoveringen.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag hade bråttom och saknar smak när det gäller badrum så jag bad Martinez att fixa och välja allt. De ordnade allting, gav mig fast pris och totalrenoverade mitt badrum från 50-talet på 3 veckor. Blev precis hur bra som helst. Tydlig kommunikation och inga negativa överaskningar. Positiv överraskning var att räkningen var 2000kr billigare än det fasta pris vi kommit överens om. Rekommenderas starkt!
  • Malin B
    Malin B skrev om Martinez Totalentreprenad
    Mycket bra! De gjorde mitt badrum, klart på knappt tre veckor och det blev precis som jag ville. Bra och tydlig kommunikation. Offerten stämde, inga överraskningar :-) Rekommenderas varmt!
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jättenöjda med allt arbete som har blivit gjort
  • Christian S
    Christian S skrev om Martinez Totalentreprenad
    Matrinez skötte jobbet mycket bra och var mycket tillmötesgående vid ändringar och kompletteringar.
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Martinez Totalentreprenad
    Grymt nöjd med arbetet! Höll tidsplanen, var kundorienterade och erbjöd bra pris. Har inget att klaga på!

Gjutjärnsgatan 16, 417 07 Göteborg