Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Martinez Totalentreprenad

Martinez Totalentreprenad

Gjutjärnsgatan 16, 417 07 Göteborg — Visa karta

Martinez Totalentreprenad är din partner för allt inom bygg. Vi erbjuder totalentreprenad när du ska bygga nytt, bygga om eller renovera ditt nuvarande hem, kontor, företagslokal eller bostadsrättsförening. Vi är verksamma i hela Göteborg med omnejd.

Genom att erbjuda totalentreprenad gör vi det lite enklare för dig. Vi tar ansvar för uppdraget, hela vägen från början till slut. Du får en kontaktpunkt och sen ser vi till att hela projektet flyter på så lätt och smidigt som det borde göra. Vi arbetar effektivt och offererar alltid ett bra pris. När du anlitar oss kan du räkna med hög kvalitet, både när det kommer till material och utfört arbete. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 48 kunder tycker om Martinez Totalentreprenad

• Sofia W
    Sofia W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag kan inte annat än att recensera kundkontakten då det aldrig hann komma till att de hjälpt med något arbete. För att inte göra en för lång historia så vill jag bara säga att de ger inget seriöst intryck då jag fick svar på mitt första mail (via hemsidan) först efter 6 dagar. Jag lämnade även mitt nummer. Det ställdes några motfrågor som jag svarade på dagen efter men sen hörde jag inget mer. Om de inte haft möjlighet att hjälpa till kunde jag fått ett nej bara istället för att bli ignorerad som kund.
    Hoppas alla dessa tidigare positiva kommentarer om hur snabbt de tog kontakt och hur bra de var inte är fejkade så någon blir lurad. Trist i denna djungel bland oseriösa byggfirmor! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Anlitade Martinez Toralentreprenad för renovering av lägenhet (nytt kök, golv, målning av väggar, tak, fönster etc). Patrick var snabbt på plats efter första kontakt och fick offert omgående och hade en löpande kontakt under arbetets gång.
    Det var en otroligt smidig renovering för mig då Martinez skötte allt. Slutresultatet blev kanon - jag är mer än nöjd.

Skulle inte tveka på att anlita Martinez Totalentreprenad igen samt rekommendera dem till vänner.

/Anna Hagelin Läs mer
  • Yathika G
    Yathika G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Tack Patrick, Cesar och hela teamet för ett profersionalt arbet som ni gjorde. De lovade att göra färdigt vårt badrum under två och halv veckor. Och dem leverade detta med en lysande arbete och jätte fint badrum.
    Vi kan rekommenderar Martinez totalentreprenad till alla ni som vill renovera badrum Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi anlitade Martinez Bygg för att renovera vårt badrum. Jag kontaktade Patrick som snabbt var på plats för att se över omfattningen på arbetet. Offerten lämnades snabbt och vi överenskom ett startdatum för arbetet efter semestrarna. Killarna från Martinez var på plats på morgonen på utsatt datum och körde sedan på enligt plan. Patrick var mycket duktig på att hålla oss involverade och uppdaterade på en precis lagom nivå. Ett plus är att de var mycket duktiga med täckpapp och plast under arbetet samt med städning efter att arbetet var klart. Detsamma gällde trapphus etc. där det inte fanns något att anmärka på, vilket är skönt om man inte vill ha klagomål från grannar under tiden arbetet utförs.
    Patrick var mycket bra att bolla ideer med och delade gärna med sig av sin erfarenhet när det gällde att välja material och badrumsmöbler.
    Badrummet var klart två dagar före utsatt tid och allt utfördes inom ramen för offererat pris. Resultatet var strålande och det fanns inget att anmärka på gällande utförandet.
    Jag kan varmt rekommendera Martinez Bygg. Patrick är mycket professionell och kunnig och dessutom tillmötesgående och trevlig och jag fick samma intryck av alla de hantverkare som utförde arbetet med vårt badrum för Martinez. Läs mer
  • Jan & Eva M
    Jan & Eva M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har fått hjälp renovering av badrum,tvättstuga och gästtoalett . Martinez har utfört uppdraget på ett utmärkt
    Hälsningar Ansi o Janne Möller Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Martinez Totalentreprenad
    Martinez var mycket engagerad och alltid tillgänglig för frågor och önskemål. Vi beställde en helrenovering av badrummet och det gick snabbt och problemfritt att färdigställa. Martinez var mån om att vi skulle vara nöjda och kom även med tips och förslag på bra lösningar. Vi är mycket nöjda med resultatet och det märks att det är proffs som har jobbat. Vi skulle absolut anlita dem igen om behov uppstår.
    Mvh Fredrik
    Pinnharvsgatan 7D
    Mölndal Läs mer
  • Helen C
    Helen C skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är väldigt nöjda med leverans och resultat.
    Stort plus för enkelheten i kommunikation. Hör alltid av sig, ringer alltid tillbaks och kommer när de lovat.
    Betyder väldigt mycket som kund! Läs mer
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är väldigt nöjda med vårt badrum! Hela det gamla badrummet revs ut och det nya blev precis som vi ville ha det, noggrant utfört av duktiga hantverkare. Under arbetets gång kunde man alltid nå Patrick som var mån om att lösa eventuella problem och frågor som kunde uppstå. Han kom också med värdfulla synpunkter och ide'er.
    Vi anlitar gärna Martinez Totalentreprenad igen och rekommenderar dem varmt.
    Bertil Svensson
    Eva Göransson
    Vasastaden, Gbg. Läs mer
  • Terrtu K
    Terrtu K skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi anlitade Martinez Totalentreprenad för helrenovering av badrummet i vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med arbetet och bemötandet under arbetets gång och både före och efter arbetet. Vi hade bra kommunikation med Patrick och fick snabba svar när vi hade frågor. Arbetet är noggrant och proffsigt utfört och blev klart på utlovad tid. Vi kan varmt rekommendera denna firma.
    Terttu K. Johanneberg Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Martinez Totalentreprenad
    Helrenovering av badrum med kakel, klinkers och badrumsmöbler.
    Alla hantverkare som vi kom i kontakt med var mycket trevliga och professionella i sitt yrkeskunnande. Dom lämnade rent o snyggt efter sig, och vi fick ett mycket fint badrum.
    Kan varmt rekommendera Martinez Totalentreprenad, det var top kvalitet på arbete Läs mer
  • Jerker G
    Jerker G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Bra bemötande rakt igenom, alla inblandade. Mycket proffsigt utfört. Kakelsättaren blev sjuk mitt i jobbet och de erbjöd sig genast att ta in en extern kakelsättare för att hålla tidsplan. Jag avböjde för jag tyckte han var så duktig så jag väntade hellre. Hade köpt mycket själv vilket inte var några problem, något många hantverkare brukar gnälla om. Jättenöjd! Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Martinez Totalentreprenad
    Väldigt effektiva och noggranna, anlitade Martinez AB för målning utav hall och vardagsrum och resultatet blev mycket bra. Skulle definitivt anlita de igen i framtiden. Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Fantastiskt företag! Gör otroligt fina jobb med det lilla extra. Ser till att utföra jobbet på utsatt tid.
    Fick hjälp med kök & badrum i en lägenhet i Mölndal. Har även använt dem tidigare, och även då med grymt resultat.

Kan varmt rekommendera Martinez Totalentreprenad.

// Jonas Wenzel Läs mer
  • Gary B
    Gary B skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi fick vår hall på ca 6 kvm klinkersatt av Martinez.
    Vi upplever bemötandet från Martinez som mycket gott; noggrant, såg till att få alla detaljer kring hur vi ville ha det korrekt. Och trevligt bemötande från både arbetsledare och klinkersättare! Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Anlitade Martinez Totalentrpenad för ett elektriker-jobb i min lägenhet. Snabba, proffsiga och trevliga! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag är supernöjd med bemötandet jag fick från Martinez totalentreprenad. Mycket trevlig och professionel personal som snabbt bokade in en tid när en elektriker skulle komma och utföra lite elarbeten i min lägenhet. När jag kom hem från jobbet den dagen så fungerade allt som det skulle! Min upplevelse av företaget är mycket positiv, ett pålitligt företag som även tar privatkunder med önskemål om lite mindre arbeten seriöst och jag skulle absolut rekommendera vänner och bekanta att anlita Martinez totalentreprenad. Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Martinez Totalentreprenad genomförde en helrenovering av min lägenhet under november och december månad. Arbeten som genomfördes var bland annat totalrenovering av kök, målerier och golvslipning. Jag upplevde Martinez Totalentreprenad som mycket serviceinriktade, noggranna och kommunikativa. Jag hade stora problem med leverantören av köksinredningen och Martinez var mycket behjälpliga i dessa stundtals tuffa diskussioner. Själva arbetet var gediget gjort och personalen mycket kompetent och det kändes som om de alla var personligen engagerade i renoveringen. Jag har även kunnat ringa ofta och fråga om saker, stora som små. Jag har rekommenderat Martinez Totalentreprenad till vänner och kollegor då jag upplever dem som effektiva, kundorienterade och proffsiga och jag kommer absolut att vända mig till Martinez Totalentreprenad i framtiden.

En förbättringspotential kunde vara att ha en bättre dialog och planering från början om när material/utrustning behöver köpas in och levereras. På så vis kan detta kan planeras bättre från kundens sida och man undviker "brandkårsutryckningar" samt att man får den inredning/utrustning man verkligen vill ha, istället för att man måste ta det som finns i lager hos leverantören för stunden. Läs mer
  • Nastja T
    Nastja T skrev om Martinez Totalentreprenad
    Professionellt bemötande. Bra och snabb service. Läs mer
  • Gabriela H
    Gabriela H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Mycket bra service från början till slut. Kan varmt rekommendera denna firma och kommer anlita dem igen vid framtida projekt Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Som nyinflyttad i Göteborg med 0 kontakter och en elektriker behövdes för att få hjälp med kontakter och armaturer. Ringde månge via Google, efter ett femtontal samtal fick jag svar av Martinez Totalentreprenad. Positivt bemötande, ett omedelbart självklart ja att de kan ta jobbet. Inom 5 minuter ringde en elektriker och tid bestämdes. Elektrikern var kunnig, ingav förtroende och arbetade med precision. Naturligtvis är jag supernöjd med slutresultatet och utförandet av arbetet och ännu gladare då jag fick fakturan, rimliga priser! Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Martinez Totalentreprenad
    WC stolen gick sönder hemma, och en felanmälan till HSB gav att det skulle ta minst 2-3 veckor att bara få dit en rörmokare att titta på problemet.
    Jag ringde då Martinez och fick rådet att istället fundera på en ny toalettstol, då kostnaden mot att byta reservdelarna skulle bli snarlika, sett både till delar men framförallt till arbetskostnaden.
    Sagt och gjort, beställde på eftermiddagen och hade sedan en ny toalettstol på plats, klar och monterad kl 09 dagen därpå.
    Bra produkt, och mycket bra service och leveranstid.
    Inte mycket mer att orda om, rekommenderas starkt!!
    /Stefan Läs mer
  • Jeff W
    Jeff W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har fått hjälp av Martinez Totalentreprenad med en återställning av våran vattenskadade lägenhet. Vi är väldigt nöjda med resultatet och arbetet. De var behjälpliga och man kunde ställa mycket frågor som man alltid fick svar på snabbt, vilket verkligen uppskattades! Finns absolut ingenting att klaga på med arbetet, allt ser precis ut som vi önskat och levde verkligen upp till våra förväntningar! Roligt att känna sig så nöjd. Läs mer
  • Anton G
    Anton G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Höll uppskattad deadline med marginal! Läs mer
  • Bo F
    Bo F skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi upplever att vi bemötts på ett alldeles utmärkt sätt. Med planering och information/offert från början till slut. Trots justeringar av underarbetet pga
    Tak/väggars kondition blev mer omfattande o dyrare. Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Martinez Totalentreprenad
    En mycket seriös och kompetent firma som jobbade strukturerat och höll tidsplanen. Väldigt noggranna och mån om att vi skulle bli nöjda med badrummet. De var väldigt tillmötesgående vid de små korrigeringar som vi önskade få gjorda i efterhand. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har anlitat Martinez Totalentreprenad till flera uppdrag, helrenovering av två badrum och en tvättstuga samt omläggning av golv i vardagsrum/hall.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och bemötandet under hela byggprocessen. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Martinez Totalentreprenad
    Enkel totalrenovering av liten toalett med dusch. Från början till slut ett proffsigt utförande och bemötande. Alltid tillgänglig och lämnar snabba och korrekta svar ! Läs mer
  • Zhiyuan Z
    Zhiyuan Z skrev om Martinez Totalentreprenad
    Anlitade Martinez för att renovera badrum och kök. Mycket trevlig och proffsig bemötande. Föreslog väldigt bra lösningar och var väldigt lyhörda för våra önskemål. Läs mer
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi var mycket nöjda med Patrick Martinez för arbetet med att helrenovera och kakla ett badrum. Vi fick återkoppling och offert snabbt. Tidsplanen höll perfekt. Patrick var ett bra bollblank vid planeringen av arbetet. Resultatet blev snyggt och vi har inte sett några brister. Ett problem med dålig lukt från avloppet efter slutfört arbete löstes genom att Patrick kom tillbaka ett par gånger och åtgärdade en felaktigt monterad toalettstol. Efter det inga problem. Vi uppskattade även ett mycket trevligt bemötande under hela processen. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Martinez Totalentreprenad
    Företaget anlitades för målningsarbeten inomhus, spackling/kakling badrum, inredning badrum, montering värmegolv, Montering inkoppling av köksinredning. Resultatet av jobbet var över förväntan. Arbetet påbörjades i tid, avlutades i tid och höll budget. Arbetet utfördes dessutom på ett både skickligt och noggrant sätt. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Martina R
    Martina R skrev om Martinez Totalentreprenad
    Seriösa, professionella, trevliga och tillmötesgående. Resultatet var över förväntat och helt utan anmärkning. Läs mer
  • Craig O
    Craig O skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi tycker att Martinez gör ett mycket bra jobb till ett rimligt pris. Vi har rekommenderat dem till vänner. Ett förslag till förbättring skulle vara om de var lite bättre på att avskärma arbetsområdet för att minska dammspridning. Läs mer
  • Katja M
    Katja M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag har renoverat flera hus och kan inte förstå hur svårt det ska vara att få tag på kompetenta hantverkare. Martinez har varit proffsiga från början till slut, höll budget, tidsplan och levererade ett resultat bättre än vi vågat hoppas på. Fantastiskt! Läs mer
  • Erland Ö
    Erland Ö skrev om Martinez Totalentreprenad
    Renoverade badrummet sommaren 2015. Bra och snabb kontakt. Väl utfört.
    Badrummet blev väldigt bra. Inga fel konstaterade ännu ( april 2016) Läs mer
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är nöjda! De gjorde ett bra jobb och var trevliga. Läs mer
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Div renoveringar i kök. Har alltid blivit bra bemött. Har även varit ledamot i styrelen och vi var jätte nöjda med arbetet. Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Snabba, vänliga och proffsiga! Svarade alltid i telefon vilket man uppskattar under en renovering. Läs mer
  • Angelica C
    Angelica C skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi tog hjälp av Martinez för renovering av badrum. Bemötandet var bra från början till slut. Vårt badrum blev över våra förväntningar så vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Ann-marie S
    Ann-marie S skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag är väldigt nöjd med Martinez Totalentreprenad. De har renoverat hela min lägenhet(inklusive badrum) . Mycket välgjort och sinne för detaljer. Ann-Marie Svensson i Johanneberg i Göteborg Läs mer
  • Jonaz L
    Jonaz L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Kanonbolag, rekommenderas varmt. Färdiga innan beräknad tid, det uppskattas vid badrumsrenovering! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Bra support trots deras höga beläggning. Bra uppföljning efteråt för att se att allt är till belåtenhet. De har alla kompetenserna hos sig, inga underentreprenörer, vilket är bra när man ber om större jobb. Bra kvalitet på utfört arbete, framförallt klinker blev fantastiskt bra! Läs mer
  • Miranda H
    Miranda H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått av Martinez Totalentreprenad AB i renoveringen av vår villa. I arbetet har ingått följande moment: totalrenovering av ett badrum, ombyggnad av hallen, konstruktion av en inbyggd garderob med skjutdörrar, montering av kök, målning och tapetsering av hela huset, målning av fönster, slipning av parkettgolv. Kvalitén i arbetet har varit genomgående hög och har utförts inom våra tidsramar. Dessutom har Patrick alltid varit tillgänglig i telefon för att diskutera för- och nackdelar med olika lösningar, samt kommit med värdefulla synpunkter där man även beaktat kostnadsaspekten. Vi vill rekommendera företaget varmt! Läs mer
  • Jarco L
    Jarco L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Pålitliga och utför sitt arbete på ett extremt professionellt sätt.
    Extremt nöjd med badrumsrenoveringen. Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag hade bråttom och saknar smak när det gäller badrum så jag bad Martinez att fixa och välja allt. De ordnade allting, gav mig fast pris och totalrenoverade mitt badrum från 50-talet på 3 veckor. Blev precis hur bra som helst. Tydlig kommunikation och inga negativa överaskningar. Positiv överraskning var att räkningen var 2000kr billigare än det fasta pris vi kommit överens om. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Martinez Totalentreprenad
    Mycket bra! De gjorde mitt badrum, klart på knappt tre veckor och det blev precis som jag ville. Bra och tydlig kommunikation. Offerten stämde, inga överraskningar :-) Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jättenöjda med allt arbete som har blivit gjort Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Martinez Totalentreprenad
    Matrinez skötte jobbet mycket bra och var mycket tillmötesgående vid ändringar och kompletteringar. Läs mer
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Martinez Totalentreprenad
    Grymt nöjd med arbetet! Höll tidsplanen, var kundorienterade och erbjöd bra pris. Har inget att klaga på! Läs mer

Gjutjärnsgatan 16, 417 07 Göteborg