Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Martinez Totalentreprenad

Martinez Totalentreprenad

Gjutjärnsgatan 16, 417 07 Göteborg — Visa karta

Martinez Totalentreprenad är din partner för allt inom bygg. Vi erbjuder totalentreprenad när du ska bygga nytt, bygga om eller renovera ditt nuvarande hem, kontor, företagslokal eller bostadsrättsförening. Vi har egna plattsättare och rörmokare och vi är verksamma i hela Göteborg med omnejd.

Genom att erbjuda totalentreprenad gör vi det lite enklare för dig. Vi tar ansvar för uppdraget, hela vägen från början till slut. Du får en kontaktpunkt och sen ser vi till att hela projektet flyter på så lätt och smidigt som det borde göra. Vi arbetar effektivt och offererar alltid ett bra pris. När du anlitar oss kan du räkna med hög kvalitet, både när det kommer till material och utfört arbete. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 61 kunder tycker om Martinez Totalentreprenad

• Petra M
    Petra M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vill du ha en snickare / byggare / totalentreprenör som du kan verkligen lita på , som är oerhört nogrann , kompetent och samtidigt jobbar på med mer energi och fart än någon annan firma jag någonsin anlitat eller sett. Dessutom lämnar de arbetsområdet oerhört rent och städat och framförallt kommer de när de lovat OCH arbetar på med ditt jobb tills det är klart utan att försvinna i dagar på andra jobb...
    Jag anlitade Martinez totalentreprenad och Patrick och hans crew kom när de sagt o jobbade oavbrutet med rivningar och bortforsling av enorma mängder material . De slutförde mycket nogrannt tills allt var helt klart . Mycket effektiva och Patrick tar mycket personligt när det gäller att se till att ditt arbete blir bra. När du anlitar Patricks firma : Martinez totalentreprenad så känner du dig trygg och du kan lita på att jobbet blir både riktigtb gjort och också snabbt fastän nogrannt.
    Vid ett tillfälle behövde jag vara extra nogrann pga fuktskador i bostadsrättsföreningens stommar ovanför min lägenhet och Patrick kontaktade då föreningens anlitade fuktingenjör och träffade honom i lägenheten flera gånger i samband med rivningar vi gjorde i min lägenhet för att extra noga säkerställa det tekniska gentemot föreningen osv. innan man började riva något i min lägenhet.

Patrick är mycket noga och framförallt mycket personligt engagerad i alla jobb som martinez totalentreprenad åtar sig och jag skulle säga stolt över sitt yrke vilket han brinner mycket för.

Det är i princip inga hantverkare som jag skulle lämna mina nycklar till och tom kunna vara bortrest med lugn o ro o lita på att allt är ok., förutom Martinez.
    Jag har tyvärr träffat min beskärda del av slafsiga slarviga förstörande hantverkare och de som inte bryr sig om jobbet de iutför eller de kunder de utför jobbet åt.

Martinez Totalentreprenad/Patrick
    BRYR sig :). De bryr sig och min känsla är att de vill att du ska vara glad o nöjd och faktiskt lyckligare nör de är klara med jobbet och går därifrån.
    Det finns mycket få hantverkare / totalentreprenader idag som Martinez som " håller i jobbet" tills det är klart dvs de är hands on till de är klara.

Så gör dig själv en tjänst och välj en hantverkare som du kan lita på kommer att hjälpa dig o se till att allt blir klart o rätt utfört , perfekt utfört , snyggt och som lämnar ditt hus el lägenhetvren efter dem och som får dig att skratta och le när de är klara. Patrick Martinez är dessutom mycket bra på att hantera saker som ev kommner upp
    på vägen med ett flexibelt tänk och intresse för allt han gör för dig.

Go Martinez. Få firmor är så dedikerade som ni. Jag kan mycket mycket varmt och väl rekommendera Martinez totalentreprenad. Med dem är du i trygga händer och kan pusta ut. Det finns ingen annan jag skulle kunna tänka mig att anlita . Tack för att ni är så grymma på det ni gör och pålitliga!!
    Petra Modigh Läs mer
  • Jessica H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Martinez Totalentreprenad har utfört golvslipning på vårt slitna fiskbenmönstrade parkettgolv, och behandlat golvet med hårdvaxolja. Resultatet är över förväntan och vi är otroligt nöjda. Martinez Totalentreprenad har gjort ett mycket proffesionellt intryck, vi har blivit väldigt bra bemötta och känt oss trygga med att låta dem utföra arbetet. Vi rekommenderar Martinez Totalentreprenad när Ni skall göra liknande arbete. Läs mer
  • Robin G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Totalrenovering

Grymt duktiga och proffesionella på det dem gör.

Håller tiden dem utlovar samt snabba effektiva...

Helnöjd och kan defenitivt rekommenderas. Läs mer
  • Elham F skrev om Martinez Totalentreprenad
    Fick hjälp med målning och diverse snickeri. Jättefint gjort av både snickare och målare, mycket nöjd. Martinez är seriösa och noggranna!

Har också tidgare fått mitt badrum renoverat (år 2015), det blev jättebra och är fortfarande jättefint. :) Läs mer
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Martinez Totalentreprenad
    Väldigt nöjd!
    Allt blev som vi hade tänkt oss med hjälp av Patrick och alla inblandade.
    Några tips på inredning, färger, former och kostnader gjorde att vi fick ett mer praktiskt och billigare badrum än om vi hade planerat helt själva.
    Utan tidigare erfarenhet av badrumsrenovering fick vi väldigt bra bemötande och rådgivning under hela projektet.
    Andra byggentreprenörer vi varit kontakt med var väldigt oseriösa och inte alls tillmötesgående med våra egna idéer.
    Skall man göra en liknande bygginvestering vill man ha all form av hjälp och det fick vi på alla plan.
    Kan säga att jag väljer Martinez till alla framtida renoveringar.
    Pålitliga och seriösa. Läs mer
  • Christina M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Martinez renoverade mitt badrum i apr.
    Kan vamt rekommendera dem....de var supereffektiva o gjorde ett jättebra jobb..är väldigt nöjd med mitt badrum
    Patrick Martinez var toppen att ha o göra med,alltid tillgänglig via mail/sms...bodde ej hemma under tiden men fick bilder skickade till mig så det kändes som man var med hela tiden.
    Patrick kom hela tiden med jättebra tips/råd på inredning...saker man ej tänkt på själv.
    Mina tankar om tidigare hantverkare har inte vart toppen men det ändrades med Patrick Martinez Entreprenad !
    Nöjd kund 😀👍👍👍 Läs mer
  • Josefin P skrev om Martinez Totalentreprenad
    Då vi är nyinflyttade i Gbg och är i behov av entreprenör för nytt badrum och kök så googlade vi och hittade Martinez Totalentreprenad. Efter att ha läst alla positiva utlåtande tog vi kontakt med Patrick som efter en vecka kom ut och tittade på jobbet och vi fick ett mycket positivt intryck! Efter någon vecka fick vi offert gällande kök och även ett kök uppritat hos deras samarbetspartner, toppen tänkte vi! Någon offert på badrum fick vi dock inte och påminde om detta. Patrick ursäktade sig och skulle återkomma med offert för badrum. Efter någon månad hade vi fortfarande inte fått någon offert, så vi mailade igen för att påminna. Nu har de gått ännu några veckor och inte ens ett svar har vi fått tillbaka. Säkert ett jättebra företag som gör ett mycket bra jobb men att få en offert var inte så lätt att få tydligen... Läs mer
  • Christian S skrev om Martinez Totalentreprenad
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Christian Å
    Christian Å skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag kontaktade Martinez för att få hjälp att installera mitt kök.
    Jag blev mycket bra bemött redan från start, fick hjälp och tips vid beställningen av köket, prisuppgifter och preliminärt datum för installation.
    Köket blev perfekt, det blev färdigt tidigare än beräknat och till ett billigare pris än uppskattat.
    Vi hade en bra kommunikation under hela projektet och förde en dialog för att lösa de problem som uppstod!
    Jag är grymt nöjd Med Patrick och grabbarna på Martinez och tänker definitivt anlita dem igen när det äe dags för badrumsrenovering!

5/5

//Christian Läs mer
  • louise w skrev om Martinez Totalentreprenad
    Fick hjälp med att slipa om vår 36 år gamla ekparkett som aldrig blivit slipat tidigare. Vi blev väldigt nöjda. Läs mer
  • Gustav P skrev om Martinez Totalentreprenad
    Fick våra sovrum slipade. Vi är så nöjda med resultat och bemötande både Martinez och golvsliparen.
    Vi kan rekomendera Martinez Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Martinez Totalentreprenad genomförde en helrenovering i badrummet hemma hos oss. Vi ökade storleken av badrummet för att få plats för bastun och resultatet blev mycket bra! Personalen var proffsig och lätta att samarbeta med. Ett förbättringsförslag är faktureringsprocessen (för många enskilda fakturor)
    Nina och Teo Läs mer
    2018-04-11 Patrick M svarar Nina L
    Till Nina & Teo.

Först och främst vill jag tacka för de fina orden om arbetsteamet från Martinez. Ni skall veta att vi alla på Martinez tycker att det är väldigt trevligt att jobba för Er. Självklart uppskattar vi förslag till ytterligare förbättringar och sanningen att säga så kan jag hålla med om att det vore bättre att få allting på en faktura. I just detta specifika fall var det emellertid några speciella orsaker som gjorde att det blev så mycket som 4 olika fakturor.

Vi anser att det är ett rimligt krav att kunden tydligt skall kunna se att offert och faktura hänger ihop. Den första fakturan avsåg den badrumsrenovering på fastpris som utgjorde Er ursprungsbeställning, och faktura nummer två den tilläggsbeställning, även denna mot fastpris, som innebar att vi målade trappan och bytte elcentral.

När det avser den tredje och fjärde fakturan skall vi nu skylla ifrån oss lite grand. Ni valde att beställa material till Ert badrum själva och detta är, i motsats till många konkurrenter, helt OK för oss. Som Ni kanske minns hade Ni missat att köpa kakellist och en golvbrunnsil som vi åkte och hämtade under arbetets gång. Denna typ av ”småinköp” väljer vi tillsammans med våra leverantörer att få på samlingsfakturor både för att spara jobb och för att vara snälla mot miljön. Baksidan av detta är att dessa kostnader dök upp så sent att det istället innebar att Ni fick två fakturor till. Men vi lovar att vi nästa gång Ni beställer ett arbete från oss skall försöka minimera antalet fakturor utan att göra dem mindre tydliga.

Med Vänliga Hälsningar!
    Patrick Martinez
    Patrick M gillar detta
  • Arezo G
    Arezo G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag var mycket nöjda med Patrick Martinez för arbetet med att helrenovera badrum och kök. Jag fick återkoppling och offert snabbt. Tidsplanen höll perfekt. Patrick är ett bra bollblank vid planeringen av arbetet. Resultatet blev snyggt. Ett problem med diskmaskinen, jag fick direkt hjälp och fick problemet åtgärdade.
    Detta har varit min första stor renovering. Allt gick som var planerad, fick jätte trevligt bemötande från början till slutet.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    Patrick M gillar detta
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag kan inte annat än att recensera kundkontakten då det aldrig hann komma till att de hjälpt med något arbete. För att inte göra en för lång historia så vill jag bara säga att de ger inget seriöst intryck då jag fick svar på mitt första mail (via hemsidan) först efter 6 dagar. Jag lämnade även mitt nummer. Det ställdes några motfrågor som jag svarade på dagen efter men sen hörde jag inget mer. Om de inte haft möjlighet att hjälpa till kunde jag fått ett nej bara istället för att bli ignorerad som kund.
    Hoppas alla dessa tidigare positiva kommentarer om hur snabbt de tog kontakt och hur bra de var inte är fejkade så någon blir lurad. Trist i denna djungel bland oseriösa byggfirmor! Läs mer
    2018-03-10 Patrick M svarar Sofia W
    Hej Sofia,

Du har alldeles rätt i att vi skulle vilja svara på alla mail mycket snabbare än vad som var fallet med Ditt mail nr 2 till oss. Martinez Totalentreprenad är ett litet fåmansföretag, som varken har en separat kundtjänst eller försäljningsavdelning. Jag, som heter Patrick Martinez, är närvarande på varje enskild arbetsplats både som en i arbetslaget samt som ansvarig för kvalitetssäkring av de arbeten vi åtagits oss att utföra. Även kontakter med nya och befintliga kunder faller på min lott. Uppgiften att räkna på offerter för nya arbeten för att därmed kunna ge korrekta svar kan i tider av stor arbetsbelastning, och som i det här fallet även en sällsynt semester, dessvärre komma i andra hand. Och nu har Du råkat ut för detta, vilket jag beklagar djupt.

Däremot vill jag vända mig emot Din beskrivning av Martinez Totalentreprenad som oseriöst. Eftersom jag alltid är närvarande när jobben påbörjas och avslutas (först in och sist ut) så måste den stora majoriteten av offertförfrågningar ske på helgerna. När Du skickade Ditt första mail till mig fick Du svar på en söndag. Vilket är tre arbetsdagar senare. När Du sedan svarade mig några dagar senare satt jag på ett flyg till Thailand för en sällsynt semester med familjen, och jag hade lovat min fru och mina barn att lägga jobbet åt sidan i 14 dagar. Det var under denna tid som Du skrev Ditt omdöme om Martinez Totalentreprenad som oseriöst. Om Du istället hade valt att ringa mitt jobbnummer hade Du blivit direktkopplad och kunnat prata med den av mina kollegor som tog emot alla samtal de här två veckorna. Du hade emellertid fortfarande fått vänta på en offert tills jag hade kommit hem ett par veckor senare.

I Ditt speciella fall var detta alltså förklaringen. Sedan är det naturligtvis så att det ibland innebär problem att vara både byggledare, kvalitetsansvarig och ansvarig för kundkontakter. Vi får mellan 10-30 jobbförfrågningar om dagen som kan avse allt från att byta en läckande kran, stora och små elarbeten, köks- eller badrumsrenoveringar till renovering av hela lägenheter. Samtidigt är vår första prioritet de jobb vi redan är igång med. Vi måste kunna garantera att de arbeten vi åtagit oss utförs med utlovad kvalitet och inom överenskomna tidsramar. Detta har i Ditt fall tyvärr inneburit att svaret på Din förfrågan har kommit att dröja längre än vad någon av oss tycker är bra. Jag beklagar detta men hoppas trots allt att mitt svar kan bidra med en viss förståelse för vår situation.

Med vänliga hälsningar
    Patrick Martinez
  • Anna H
    Anna H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Anlitade Martinez Toralentreprenad för renovering av lägenhet (nytt kök, golv, målning av väggar, tak, fönster etc). Patrick var snabbt på plats efter första kontakt och fick offert omgående och hade en löpande kontakt under arbetets gång.
    Det var en otroligt smidig renovering för mig då Martinez skötte allt. Slutresultatet blev kanon - jag är mer än nöjd.

Skulle inte tveka på att anlita Martinez Totalentreprenad igen samt rekommendera dem till vänner.

/Anna Hagelin Läs mer
  • Yathika G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Tack Patrick, Cesar och hela teamet för ett profersionalt arbet som ni gjorde. De lovade att göra färdigt vårt badrum under två och halv veckor. Och dem leverade detta med en lysande arbete och jätte fint badrum.
    Vi kan rekommenderar Martinez totalentreprenad till alla ni som vill renovera badrum Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi anlitade Martinez Bygg för att renovera vårt badrum. Jag kontaktade Patrick som snabbt var på plats för att se över omfattningen på arbetet. Offerten lämnades snabbt och vi överenskom ett startdatum för arbetet efter semestrarna. Killarna från Martinez var på plats på morgonen på utsatt datum och körde sedan på enligt plan. Patrick var mycket duktig på att hålla oss involverade och uppdaterade på en precis lagom nivå. Ett plus är att de var mycket duktiga med täckpapp och plast under arbetet samt med städning efter att arbetet var klart. Detsamma gällde trapphus etc. där det inte fanns något att anmärka på, vilket är skönt om man inte vill ha klagomål från grannar under tiden arbetet utförs.
    Patrick var mycket bra att bolla ideer med och delade gärna med sig av sin erfarenhet när det gällde att välja material och badrumsmöbler.
    Badrummet var klart två dagar före utsatt tid och allt utfördes inom ramen för offererat pris. Resultatet var strålande och det fanns inget att anmärka på gällande utförandet.
    Jag kan varmt rekommendera Martinez Bygg. Patrick är mycket professionell och kunnig och dessutom tillmötesgående och trevlig och jag fick samma intryck av alla de hantverkare som utförde arbetet med vårt badrum för Martinez. Läs mer
  • Jan & Eva M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har fått hjälp renovering av badrum,tvättstuga och gästtoalett . Martinez har utfört uppdraget på ett utmärkt
    Hälsningar Ansi o Janne Möller Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Martinez Totalentreprenad
    Martinez var mycket engagerad och alltid tillgänglig för frågor och önskemål. Vi beställde en helrenovering av badrummet och det gick snabbt och problemfritt att färdigställa. Martinez var mån om att vi skulle vara nöjda och kom även med tips och förslag på bra lösningar. Vi är mycket nöjda med resultatet och det märks att det är proffs som har jobbat. Vi skulle absolut anlita dem igen om behov uppstår.
    Mvh Fredrik
    Pinnharvsgatan 7D
    Mölndal Läs mer
  • Helen C skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är väldigt nöjda med leverans och resultat.
    Stort plus för enkelheten i kommunikation. Hör alltid av sig, ringer alltid tillbaks och kommer när de lovat.
    Betyder väldigt mycket som kund! Läs mer
  • Bertil S skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är väldigt nöjda med vårt badrum! Hela det gamla badrummet revs ut och det nya blev precis som vi ville ha det, noggrant utfört av duktiga hantverkare. Under arbetets gång kunde man alltid nå Patrick som var mån om att lösa eventuella problem och frågor som kunde uppstå. Han kom också med värdfulla synpunkter och ide'er.
    Vi anlitar gärna Martinez Totalentreprenad igen och rekommenderar dem varmt.
    Bertil Svensson
    Eva Göransson
    Vasastaden, Gbg. Läs mer
  • Terrtu K skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi anlitade Martinez Totalentreprenad för helrenovering av badrummet i vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med arbetet och bemötandet under arbetets gång och både före och efter arbetet. Vi hade bra kommunikation med Patrick och fick snabba svar när vi hade frågor. Arbetet är noggrant och proffsigt utfört och blev klart på utlovad tid. Vi kan varmt rekommendera denna firma.
    Terttu K. Johanneberg Läs mer
  • Per J skrev om Martinez Totalentreprenad
    Helrenovering av badrum med kakel, klinkers och badrumsmöbler.
    Alla hantverkare som vi kom i kontakt med var mycket trevliga och professionella i sitt yrkeskunnande. Dom lämnade rent o snyggt efter sig, och vi fick ett mycket fint badrum.
    Kan varmt rekommendera Martinez Totalentreprenad, det var top kvalitet på arbete Läs mer
  • Jerker G
    Jerker G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Bra bemötande rakt igenom, alla inblandade. Mycket proffsigt utfört. Kakelsättaren blev sjuk mitt i jobbet och de erbjöd sig genast att ta in en extern kakelsättare för att hålla tidsplan. Jag avböjde för jag tyckte han var så duktig så jag väntade hellre. Hade köpt mycket själv vilket inte var några problem, något många hantverkare brukar gnälla om. Jättenöjd! Läs mer
  • Annika K skrev om Martinez Totalentreprenad
    Väldigt effektiva och noggranna, anlitade Martinez AB för målning utav hall och vardagsrum och resultatet blev mycket bra. Skulle definitivt anlita de igen i framtiden. Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Fantastiskt företag! Gör otroligt fina jobb med det lilla extra. Ser till att utföra jobbet på utsatt tid.
    Fick hjälp med kök & badrum i en lägenhet i Mölndal. Har även använt dem tidigare, och även då med grymt resultat.

Kan varmt rekommendera Martinez Totalentreprenad.

// Jonas Wenzel Läs mer
  • Gary B skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi fick vår hall på ca 6 kvm klinkersatt av Martinez.
    Vi upplever bemötandet från Martinez som mycket gott; noggrant, såg till att få alla detaljer kring hur vi ville ha det korrekt. Och trevligt bemötande från både arbetsledare och klinkersättare! Läs mer
  • Viktor H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Anlitade Martinez Totalentrpenad för ett elektriker-jobb i min lägenhet. Snabba, proffsiga och trevliga! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag är supernöjd med bemötandet jag fick från Martinez totalentreprenad. Mycket trevlig och professionel personal som snabbt bokade in en tid när en elektriker skulle komma och utföra lite elarbeten i min lägenhet. När jag kom hem från jobbet den dagen så fungerade allt som det skulle! Min upplevelse av företaget är mycket positiv, ett pålitligt företag som även tar privatkunder med önskemål om lite mindre arbeten seriöst och jag skulle absolut rekommendera vänner och bekanta att anlita Martinez totalentreprenad. Läs mer
  • Åsa L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Martinez Totalentreprenad genomförde en helrenovering av min lägenhet under november och december månad. Arbeten som genomfördes var bland annat totalrenovering av kök, målerier och golvslipning. Jag upplevde Martinez Totalentreprenad som mycket serviceinriktade, noggranna och kommunikativa. Jag hade stora problem med leverantören av köksinredningen och Martinez var mycket behjälpliga i dessa stundtals tuffa diskussioner. Själva arbetet var gediget gjort och personalen mycket kompetent och det kändes som om de alla var personligen engagerade i renoveringen. Jag har även kunnat ringa ofta och fråga om saker, stora som små. Jag har rekommenderat Martinez Totalentreprenad till vänner och kollegor då jag upplever dem som effektiva, kundorienterade och proffsiga och jag kommer absolut att vända mig till Martinez Totalentreprenad i framtiden.

En förbättringspotential kunde vara att ha en bättre dialog och planering från början om när material/utrustning behöver köpas in och levereras. På så vis kan detta kan planeras bättre från kundens sida och man undviker "brandkårsutryckningar" samt att man får den inredning/utrustning man verkligen vill ha, istället för att man måste ta det som finns i lager hos leverantören för stunden. Läs mer
  • Nastja T skrev om Martinez Totalentreprenad
    Professionellt bemötande. Bra och snabb service. Läs mer
  • Gabriela H skrev om Martinez Totalentreprenad
    Mycket bra service från början till slut. Kan varmt rekommendera denna firma och kommer anlita dem igen vid framtida projekt Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Som nyinflyttad i Göteborg med 0 kontakter och en elektriker behövdes för att få hjälp med kontakter och armaturer. Ringde månge via Google, efter ett femtontal samtal fick jag svar av Martinez Totalentreprenad. Positivt bemötande, ett omedelbart självklart ja att de kan ta jobbet. Inom 5 minuter ringde en elektriker och tid bestämdes. Elektrikern var kunnig, ingav förtroende och arbetade med precision. Naturligtvis är jag supernöjd med slutresultatet och utförandet av arbetet och ännu gladare då jag fick fakturan, rimliga priser! Läs mer
  • Stefan P skrev om Martinez Totalentreprenad
    WC stolen gick sönder hemma, och en felanmälan till HSB gav att det skulle ta minst 2-3 veckor att bara få dit en rörmokare att titta på problemet.
    Jag ringde då Martinez och fick rådet att istället fundera på en ny toalettstol, då kostnaden mot att byta reservdelarna skulle bli snarlika, sett både till delar men framförallt till arbetskostnaden.
    Sagt och gjort, beställde på eftermiddagen och hade sedan en ny toalettstol på plats, klar och monterad kl 09 dagen därpå.
    Bra produkt, och mycket bra service och leveranstid.
    Inte mycket mer att orda om, rekommenderas starkt!!
    /Stefan Läs mer
  • Jeff W skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har fått hjälp av Martinez Totalentreprenad med en återställning av våran vattenskadade lägenhet. Vi är väldigt nöjda med resultatet och arbetet. De var behjälpliga och man kunde ställa mycket frågor som man alltid fick svar på snabbt, vilket verkligen uppskattades! Finns absolut ingenting att klaga på med arbetet, allt ser precis ut som vi önskat och levde verkligen upp till våra förväntningar! Roligt att känna sig så nöjd. Läs mer
  • Anton G skrev om Martinez Totalentreprenad
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Höll uppskattad deadline med marginal! Läs mer
  • Bo F
    Bo F skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi upplever att vi bemötts på ett alldeles utmärkt sätt. Med planering och information/offert från början till slut. Trots justeringar av underarbetet pga
    Tak/väggars kondition blev mer omfattande o dyrare. Läs mer
  • Jenny M skrev om Martinez Totalentreprenad
    En mycket seriös och kompetent firma som jobbade strukturerat och höll tidsplanen. Väldigt noggranna och mån om att vi skulle bli nöjda med badrummet. De var väldigt tillmötesgående vid de små korrigeringar som vi önskade få gjorda i efterhand. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi har anlitat Martinez Totalentreprenad till flera uppdrag, helrenovering av två badrum och en tvättstuga samt omläggning av golv i vardagsrum/hall.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och bemötandet under hela byggprocessen. Läs mer
  • Lars A skrev om Martinez Totalentreprenad
    Enkel totalrenovering av liten toalett med dusch. Från början till slut ett proffsigt utförande och bemötande. Alltid tillgänglig och lämnar snabba och korrekta svar ! Läs mer
  • Zhiyuan Z
    Zhiyuan Z skrev om Martinez Totalentreprenad
    Anlitade Martinez för att renovera badrum och kök. Mycket trevlig och proffsig bemötande. Föreslog väldigt bra lösningar och var väldigt lyhörda för våra önskemål. Läs mer
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi var mycket nöjda med Patrick Martinez för arbetet med att helrenovera och kakla ett badrum. Vi fick återkoppling och offert snabbt. Tidsplanen höll perfekt. Patrick var ett bra bollblank vid planeringen av arbetet. Resultatet blev snyggt och vi har inte sett några brister. Ett problem med dålig lukt från avloppet efter slutfört arbete löstes genom att Patrick kom tillbaka ett par gånger och åtgärdade en felaktigt monterad toalettstol. Efter det inga problem. Vi uppskattade även ett mycket trevligt bemötande under hela processen. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Martinez Totalentreprenad
    Företaget anlitades för målningsarbeten inomhus, spackling/kakling badrum, inredning badrum, montering värmegolv, Montering inkoppling av köksinredning. Resultatet av jobbet var över förväntan. Arbetet påbörjades i tid, avlutades i tid och höll budget. Arbetet utfördes dessutom på ett både skickligt och noggrant sätt. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Martina R skrev om Martinez Totalentreprenad
    Seriösa, professionella, trevliga och tillmötesgående. Resultatet var över förväntat och helt utan anmärkning. Läs mer
  • Craig O skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi tycker att Martinez gör ett mycket bra jobb till ett rimligt pris. Vi har rekommenderat dem till vänner. Ett förslag till förbättring skulle vara om de var lite bättre på att avskärma arbetsområdet för att minska dammspridning. Läs mer
  • Katja M
    Katja M skrev om Martinez Totalentreprenad
    Jag har renoverat flera hus och kan inte förstå hur svårt det ska vara att få tag på kompetenta hantverkare. Martinez har varit proffsiga från början till slut, höll budget, tidsplan och levererade ett resultat bättre än vi vågat hoppas på. Fantastiskt! Läs mer
  • Erland Ö skrev om Martinez Totalentreprenad
    Renoverade badrummet sommaren 2015. Bra och snabb kontakt. Väl utfört.
    Badrummet blev väldigt bra. Inga fel konstaterade ännu ( april 2016) Läs mer
  • Johanna O skrev om Martinez Totalentreprenad
    Vi är nöjda! De gjorde ett bra jobb och var trevliga. Läs mer
  • Ulla L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Div renoveringar i kök. Har alltid blivit bra bemött. Har även varit ledamot i styrelen och vi var jätte nöjda med arbetet. Läs mer
  • Jenny L skrev om Martinez Totalentreprenad
    Snabba, vänliga och proffsiga! Svarade alltid i telefon vilket man uppskattar under en renovering. Läs mer

Gjutjärnsgatan 16, 417 07 Göteborg