Alla kategorier Dator Västra Götaland Mark Mass Marketing Software AB

Lindhult Höjden 5, 519 90 Horred — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Mass Marketing Software AB

• L F
    L F skrev om Mass Marketing Software AB
    Vår upplevelse av MMS är att de är ett oseriöst blufföretag som inte håller ett ord vad de lovar. Varje sak som vi kom överens om muntligt
    med dem höll de inte. De levererade inte vad de lovade och de höll inte en enda tidsplan. Vidare så debitera de hela tiden för saker som vi inte beställt. Funkade inte något som skulle funka, vilket var snarare regel än undantag, så debitera de alltid extra för att fixa det. Eftersom du är beroende av deras system så är det inte så mycket att välja på när du väl är där. Ifrågasätter du några fakturor så tar de inte en diskussion om det utan stänger ner registret, lämnar det till advokat och rätten. Vårt företag höll han på sänka genom att systemet aldrig funka och jag vet flera företag som haft stora problem med att det är så stor skillnad mellan vad de lovar och vad som sedan gäller. Fortfarande snart ett år efter att vi lämna dem skyltar de på sin hemsida flera av våra tidningar som kund hos dem. Att döma av den redovisade omsättningen de senaste åren jämfört med vad vi betalt så lär de flesta andra som står på hemsidan också vara fd kunder.

Lindhult Höjden 5, 519 90 Horred