Alla kategorier Kläder Uppsala Uppsala Mäster Arnes Dam & Herr Skrädderi AB

Drottninggatan 6, 753 10 Uppsala — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Mäster Arnes Dam & Herr Skrädderi AB

• Mikael S
    Mikael S skrev om Mäster Arnes Dam & Herr Skrädderi AB
    Till skillnad från Simon nedan tycker jag att alla delar av mitt besök på Mäster Arnes var mycket bra. Jag fick hjälp av två kvinnliga anställda och en av skräddarna. De erbjöd mycket god service och kunde mycket om de produkter jag provade på och köpte. Efter en omfattande genomprovning av olika typer av tänkbara utstyrslar till bröllopet föll jag för deras lite bättre frack (men jag kunde, till skillnad från många andra ställen, prova flera olika alternativ i lugn och ro). Tjejerna förklarade att de var nyanställda men jag måste säga att jag blev väldigt imponerad av servicen och deras kunskap (jag har själv under min relativt långa studietid jobbat på en herrekipering). Jag lär bli en återkommande kund!
  • Simon
    Simon skrev om Mäster Arnes Dam & Herr Skrädderi AB
    En väldgt kompetent kille med hög servicenivå (ägaren).
    En villig, fast oproffsig, tjej och till slut en glidare som inte vet varför han är där (bara i vägen).

Så skulle jag beskriva dagens Mäster Arnes.

Bokade tid för klädprövning och ev. köp med ägaren och under vårat möte blev vi konstant avbrutna av de två okunniga kollegorna.

Inte alls någon jag förväntar mig när jag ska lägga upp mot 10-15tkr på kläder.

Nej tack, åkte till en annan butik istället.

Tips till ägaren, skicka iväg killen till en 3-butik (eller liknande) och utbilda tjejen då hon iaf har huvudet på rätt plats.

Drottninggatan 6, 753 10 Uppsala