Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Master Kebab i Stockholm AB

Master Kebab i Stockholm AB

Hötorgshallen, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Master Kebab i Stockholm AB

• Scott S
    Scott S skrev om Master Kebab i Stockholm AB
    Den absolut bästa kebab jag har ätit i hela mitt liv och jag återkommer gång efter annan och jag äter oftast två. Jag älskar Master Kebab, åt där första gången som barn (antagligen i början av 1980-talet, vet inte riktigt när de öppnade).
    Det enda negativa är att franskabrödet är i baguetteform (inte rund, som pita eller frallor), vilket kan vara svårätet. Jag har löst det genom att jag alltid ber om att få kebaben virad på höjden.
    Pitabrödet är väldigt gott men framför allt är franskabrödet extra speciellt gott, har inte hittat något liknande någon annanstans.
    Inte en enda ur personalen har någonsin varit något annat än väldigt, väldigt trevlig mot mig, genom alla år.
    Hötorgshallens öppettider är dock för dåliga! Jag passerar aldrig Hötorget på väg från eller till jobbet, vilket gör att jag sällan får äta min älskade kebab nuförtiden - på lördagarna stänger de 14? Och på söndagarna är det helt stängt!
  • Roger T
    Roger T skrev om Master Kebab i Stockholm AB
    Bästa kebaben i sta'n...allt snack om Palmyra etc är gravt översktattat. Jag vet inte varför denna är bäst men det är den. Bra ägare också...

Hötorgshallen, 111 57 Stockholm