Rekommenderat företag 2015 - Matkomfort
Matkomfort

Matkomfort

Antennvägen 14, 135 48 Tyresö

4.6 / 5 i betyg — 98 rekommendationer
Matkomforts middagslösning innehåller fyra näringsriktiga, goda och vällagade middagar. Lättlagad mat för vardagskvällar då man varken har tid eller lust att planera, handla och laga en ordentlig middag.

Av oss får du mer än en matkasse med ingredienser och ett receptblad, vi förbereder och levererar fyra goda och näringsriktiga middagar till din dörr. Allt du behöver göra är att följa de enkla anvisningarna så har du maten på bordet. Och en hel del tid över för annat.

Läs vad 98 kunder tycker om Matkomfort

• Monika B
    Monika B skrev om Matkomfort
    Toppenmat som känns riktigt rejäl och med goda smaker.
    2015-12-03 Matkomfort svarar Monika B
    Tack Monika för ditt betyg och omdöme! Härligt att maten smakar bra och uppskattas.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Matkomfort
    Matkomfort premium 2 personer. Har aldrig varit i kontakt med någon person på matkomfort utan endast använt mig av den info som finns att tillgå på deras hemsida samt skött alla beställningar via mina sidor. Allt har fungerat väldigt smidigt. Maten har varit väldigt bra och enkelt att göra iordning. Jag har dock pausat leveranser nu då den andra parten i hushållet nu är vegetarian och det alterntaivet finns inte idag bland era matkassar. Om det fanns skulle vi bli aktiva kunder igen.
    2015-12-02 Matkomfort svarar Hanna L
    Hanna, tack för din rekommendation och ditt betyg! Härligt att du kunnat sköta allt själv via hemsidan. Då kan man enkelt fixa det man behöver när det passar just dig bäst. Sen finns vi alltid här under kontorstid och hjälper till, om det skulle behövas. Plussar på ditt önskemål och skickar till köket, vi får förfrågningar om en helt vegetarisk meny lite då och då. I dagsläget har vi tyvärr inte möjligheten att lägga till ytterligare en låda. Men håll utkik, man vet aldrig om eller när!
  • Anita D
    Anita D skrev om Matkomfort
    Alla kontakter jag har haft med kundtjänst har enbart varit positiva. Samma saker gäller chaufförerna som kommer med min låda. Hemsidan och den information jag får inför varje leverans fungerar också utmärkt.
    Tidigare har jag haft premium lådan men sedan i höstas prövarjag Stocholms lådan. Den känns lite enahanda, i stort sett lika upplägg varje leverans.
    2015-12-03 Matkomfort svarar Anita D
    Tack för ditt betyg och omdöme Anita!
    Härligt att allt fungerat utmärkt men tråkigt att höra att Sthlmslådan upplevs som enahanda. Upplägget är att vi serverar en fågel, en fisk och en "fantasi", d.v.s. en veggishrätt, per vecka. Blanda gärna Premium och Sthlmslådan varannan vecka, så får du en mix av dem båda!
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Matkomfort
    Enkelt och bra utan krångel.............................................
    2015-11-10 Matkomfort svarar Lisa L
    Tack för ditt fina betyg Lisa! Härligt att höra att vi underlättar och förenklar din vardag, utan krångel.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Matkomfort
    Vi köper matkomforts Baslåda varje vecka. Barnen (pojkar 12 och 14 år) har börjat uppskatta det också. Den yngre har tidigare varit skeptisk till det som varit färdiglagat hos Matkomfort. Maten levereras på utsatt tid. Jag har märkt att om man jämför 2015 med 2011 ( när vi startade) så får man nu lägga mer tid på att tillreda maten (panera, skala, blanda eller skära grönsaker). Men jag är ändå mycket nöjd med deras upplägg.
    2015-11-10 Matkomfort svarar Ulrika H
    Tack för ditt betyg och din kommentar Ulrika! Härligt att höra att även killarna börjar uppskatta vår mat. Snart kanske de kan hjälpa till att laga också! När det gäller tiden kan det vara så att det blivit en skillnad i och med att vi växt. I takt med att vi växer får vi se över vissa moment här hos oss och vilka leverantörer vi kan använda oss av skiftar, vilket också påverkar innehållet i lådan.
  • Carl S
    Carl S skrev om Matkomfort
    Smidigt och 100% digitalt, ingen fysisk kontakt.
    Har använt premiummenyn men har nu uppehåll pga att vi tröttnat lite.
    Funderar på att växla mellan menyerna men det går inte att välja två portioner av vissa så därför avvaktar vi.
    2015-11-09 Matkomfort svarar Carl S
    Tack för ditt betyg Carl! Härligt att höra att du tycker det funkar smidigt. Så hoppas jag att vi åter igen får hjälpa dig i vardagen med Sthlmslådan eller Premium, som går att få i 2 portioner. Du är alltid varmt välkommen tillbaka!
  • Anna M
    Anna M skrev om Matkomfort
    Vi är väldigt nöjda med Matkomfort,gillar verkligen att såser och röror är förberedda,sparar tid! Bra råvaror,bra storlek på portionerna och goda recept,vi har haft baskassen och uppskattar där, Kockens tips,som vi ofta tar till oss. Har rekommenderat er till flera vänner,som provat och varit nöjda. Rolig överraskning var en present när jag fyllde år,kul!
    2015-09-17 Matkomfort svarar Anna M
    Härligt att du gillar oss Anna och att vi får spara tid i din vardag! Tack för att du tipsar dina vänner om oss och kul att höra att du uppskattade vår lilla överraskning.
  • Bomi M
    Bomi M skrev om Matkomfort
    Väldigt bra råvaror, bra recept och otroligt goda såser. Såserna har gjorts från grunden vilket känns väldigt bra. Trevlig personal som svarar på ens frågor. Skönt att de kommer inom ett litet tidsfönster, så att man slipper vara hemma och passa leveransen under hela kvällen.
    2015-09-17 Matkomfort svarar Bomi M
    Tack Bomi för att vi får hjälpa dig i vardagen och för ni uppskattar vår mat, våra kockar, vår service och leveranserna!
  • Lena K
    Lena K skrev om Matkomfort
    Jättesmidigt med bra o goda råvaror o recept
    2015-09-17 Matkomfort svarar Lena K
    Tack för ditt fina betyg Lena! Roligt att höra att du uppskattar vårt urval av råvaror, våra såser och våra recept.
  • Petra L
    Petra L skrev om Matkomfort
    Jag rekommenderar verkligen matkomfort! God middagar med hög kvalité och lagat från grunden, utan tillsatser. Hela familjen älskar maten!
    2015-09-17 Matkomfort svarar Petra L
    Härligt att vår middagslösning passar er och att maten älskas av alla i familjen. Tack för din fina recension och ditt fina betyg!
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Matkomfort
    Jag har haft Matkomforts premiumlåda i ett år.
    Det är fantastiska råvaror och enkelt att tillaga.
    Som att gå på restaurang, fast hemma.
    Enda "kritiken" är att det inte är så mycket variation av huvudråvarorna.
    2015-09-08 Matkomfort svarar Håkan W
    Skickar din kommentar angående variationen till köksmästaren. Vi jobbar på att hitta nya huvudråvaror, dock är det en stor utmaning för många leverantörer att packa enligt våra önskemål 1-6 portioner. Att toppa det med alltid svenskt och färskt kött, till ett pris vi klarar, är tufft.
      2015-09-08
    Matkomfort: Tack Håkan för ditt omdöme och fina betyg! Härligt att du uppskattar våra råvaror och enkelheten i att färdigställa maten.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Matkomfort
    En fantastiskt tjänst som vi nu inte kan vara utan! Maten är innovativ, alltid fri från konstiga saker och mycket är ekologiskt och närodlat. Företaget är dessutom enastående på kundservice! Vi har verkligen inget att klaga på!
    2015-09-08 Matkomfort svarar Ingela H
    Tack Ingela för ditt fina betyg och fin rekommendation! Underbart att höra att vi verkligen hjälper er i vardagen och att det inte finns något att klaga på, vare sig det gäller mat eller kundservice.
    Ingela H, Matkomfort gillar detta
  • Lars N
    Lars N skrev om Matkomfort
    Bra service och leverans, bra kvalitet på maten. Önskar dock lite mer grönsaker ibland, gärna en liten sallad som tillbehör vissa dagar.
    2015-08-19 Matkomfort svarar Lars N
    Tack för fint betyg och omdöme Lars! Skickar ditt önskemål om liten sidosallad oftare, vidare.
  • Malin W
    Malin W skrev om Matkomfort
    Jättegott! Trevlig service. Svarar alltid trevligt på mailen!
    2015-08-14 Matkomfort svarar Malin W
    Tack Malin för ditt fina omdöme och betyg! Härligt att maten smakar och att du uppskattar vår service.
  • Cina L
    Cina L skrev om Matkomfort
    Kan verkligen rekommendera matkomfort, så gott, frsmförallt deras såser
    2015-08-13 Matkomfort svarar Cina L
    Cina, tack för ditt fina omdöme och betyg! Härligt att du gillar våra förberedda såser och att du känner att du gärna rekommendera oss vidare.
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Matkomfort
    Vi är jättenöjda med Matkomfort. Det underlättar vardagen enormt. Maten är varierande och väldigt god!
    2015-08-12 Matkomfort svarar Pernilla R
    Tack för ditt betyg Pernilla! Toppen att vi får underlätta din vardag och att ni gillar vår mat.
  • Therese L
    Therese L skrev om Matkomfort
    Förenklar vardagen, bara att laga.
    2015-08-12 Matkomfort svarar Therese L
    Tack för ditt betyg Therese!
    Och för att vi får förenkla din vardag med god förberedd mat.
  • Suzanne A
    Suzanne A skrev om Matkomfort
    Hjälper oss mycket i vardagen då både fantasi och tid tryter inför middagarna. Fina råvaror!
    2015-08-12 Matkomfort svarar Suzanne A
    Tack för ditt fina betyg! Härligt att ni uppskattar våra råvaror och vår hjälp i vardagen!
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Matkomfort
    Bra kvalitet. Enkelt att tillaga. Goda maträtter.Bra service.
    2015-06-30 Matkomfort svarar Pontus J
    Tack för ditt betyg och fina omdöme Pontus!
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Matkomfort
    Köper Matkomfort BAS sedan några år. Bra produkt, men ibland önskar jag att det vore mer flexibelt, kanske lite mindre kolhydrater och mer grönsaker/protein. Det är väldigt mk potatis hela tiden. Sedan har tanken slagit mig att det nog inte går att anpassa efter allergier. Till och från så får jag rekomenderat laktosfri kost, det verkar vara svårt med matkomforts koncept?
    2015-06-23 Matkomfort svarar Jenny T
    Tack för ditt betyg och din feedback Jenny!
    Vi har flexibiliteten du önskar med mindre kolhydrater och mer protein i vår Premiumlåda. Du kan köpa till extra protein även för Baslådan men inte dra ner på kolhydrater. Vi har Baslådan statisk för 4 portioner med en lägre prisbild, just för att den är statisk och vi kan köpa in standardförpackningar från våra leverantörer. Baslådan är perfekt när man önskar ha större mängd grönsaker då man kompletterar med dem efter eget önskemål.

När det gäller laktosfritt är det än så länge inget vi kan erbjuda, då vi gör såserna klara åt dig. Med ett laktosfritt alternativ skulle vi behöva göra en omgång sås/gryta/soppa till, dvs produktionen skulle bli dubbelt så stor och ta den dubbla tiden. Än har vi inte den efterfrågan eller organisationen för att klara av det det.

När det gäller andra allergier, tillexempel gluten jobbar vi med maizena i våra såser, dvs du behöver endast komplettera med egen pasta/bulgur och bröd för de dagar det ingår i måltiden.
  • Susanna C
    Susanna C skrev om Matkomfort
    Vardagspusselet undrlättas av Matkomforts matlåda med förberedda maträtter som är snabba och goda (såserna, mmmm :) ).
    2015-06-17 Matkomfort svarar Susanna C
    Susanna, kul att höra att vi underlättar vardagspusslet med goda middagar!
  • Anneli T
    Anneli T skrev om Matkomfort
    Köper baslådan och är alltid oerhört nöjd! God mat som barnen älskar och tidsvinst, kan det bli bättre?
    2015-06-17 Matkomfort svarar Anneli T
    Annelie, tack! Härligt att höra att Baslådan uppskattas av hela familjen.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Matkomfort
    Matkomfort är helt klart vår vardagshjälte:-) Fräsch, nyttig och god mat som hela familjen tycker om! Ett stort plus är också att portionerna är noga uträknade så vi slipper onödigt matsvinn.
    2015-06-16 Matkomfort svarar Sofia S
    Åh va härligt att höra att vi får vara din vardagshjälte, tack!
  • Jimmy M
    Jimmy M skrev om Matkomfort
    Matkasse för två.

Bar mat, enkla recept. Levereras på tid enligt överenskommelse.
    2015-06-16 Matkomfort svarar Jimmy M
    Tack för ditt fina betyg Jimmy!
  • Monica G
    Monica G skrev om Matkomfort
    Matkomfort levererar god och nyttig mat gjord från grunden och med fina råvaror. Vi är mycket nöjda med dem! Hälsningar familjen Gredinger
    2015-06-16 Matkomfort svarar Monica G
    Monica, tack för din fina recension! Härligt att du uppskattar oss och att vi får hjälpa dig i vardagen.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Matkomfort
    Tidsbesparande, väldigt gott. Tydliga instruktioner och lätt att laga. Älskar såserna. Fiskgrytan v24 var underbar!
    2015-06-15 Matkomfort svarar Åsa J
    Tack Åsa! Härligt att du uppskattar våra såser och särskillt fiskgrytan vecka 24. Det är mångas favorit så förhoppningsvis kommer den tillbaka om inte allt för länge.
  • Helena B
    Helena B skrev om Matkomfort
    Vi är jättenöjda med Matkomfort, god mat som är lätt att sätta ihop till en måltid och som ofta består av närproducerade råvaror. Allt är lagat från grunden vilket är ett stort plus. Rekommenderas absolut!
    2015-06-15 Matkomfort svarar Helena B
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Helena!
    Härligt att höra att du absolut rekommenderar oss vidare.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Matkomfort
    Överlag bra! Ju mer färdiglagat desto bättre! Barnmatlådan dock lite för samma mat som man själv gör till barnen när man saknar inspiration.
    2015-06-15 Matkomfort svarar Camilla H
    Tack för ditt betyg och din feedback Camilla!
    Skickar vidare att grytor och soppor som är helt klara uppskattas.
    Till Familjefavoriter har vi medvetet valt ut favoriterna. Skillnaden för många är att det nu går att servera bra mat lagad från grunden med råvaror av bra kvalitet och som barnen gillar, istället för halvfabrikat som kan innehålla tillsatser. Är familjen mer avancerad och önskar större variation rekommenderar vi att välja Premium, Bas eller Sthlmslådan - alternativt köra varannan eller varför inte blanda allihopa!
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Matkomfort
    Bra och punktlig leverans, utsökt mat med god variation - Stockholmslådan.
    2015-06-15 Matkomfort svarar Thomas A
    Kul att höra att du uppskattar vår Sthlmslåda och att leveranserna funkar fint!
  • Isabell T
    Isabell T skrev om Matkomfort
    Bra råvaror och enkla recept! Jättenöjda!
    2015-06-15 Matkomfort svarar Isabell T
    Tack Isabelle, va kul att höra att ni uppskattar våra råvaror och enkla recept!
  • Carl W
    Carl W skrev om Matkomfort
    Har varit kund i ett är typ. Har Matlådan Premium. Det funkar fint.
    2015-06-23 Matkomfort svarar Carl W
    Tack för ditt betyg Carl! Härligt att höra att Premiumlådan funkar bra i din vardag.
  • Johan V
    Johan V skrev om Matkomfort
    + det mesta
    - lite lite kött/fisk ibland
    - har tyvärr sej ibland vilket inte är vår favoritfisk
    2015-06-15 Matkomfort svarar Johan V
    Tack för ditt omdöme Johan!
    Härligt att höra att det mesta ligger på plussidan. Portionerna är beräknade för en vuxen, ca 150 g/portion. Vi har sej då och då eftersom det är en bra och prisvärd vardagsfisk som de flesta uppskattar. Tar din kommentar vidare till köket så får vi se om vi kan alternera sejen oftare eller om vi kan piffa upp den lite extra i recepten. Vi vill leverera färsk och svensk fisk, vilket utmanar omväxligen något.
  • Renee L
    Renee L skrev om Matkomfort
    mycket bra mat, bra variation i recept
    2015-06-12 Matkomfort svarar Renee L
    Toppen, tack för din rekommendation!
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Matkomfort
    Har skött all kontakt via nätet. det fungerar bra.

Vi har Premiumlådan.
    2015-06-12 Matkomfort svarar Åsa B
    Härligt att höra Åsa, tack! Toppen att du sköter allt via nätet, då kan du ta det när som helst under dygnet, när det passar just dig.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Matkomfort
    Vi har Matkomfort Premium för två personer.
    Leveransen är alltid punktlig och maten är fantastisk och varierande. Oftast tar det inte längre än 30 min att laga men ibland upp till en timme vilket inte riktigt passar oss. Det är väldigt fina råvaror, men ändå lite dyrt.
    2015-06-12 Matkomfort svarar Åsa S
    Tack för ditt fina omdöme! Vi hoppas att du fortsättningsvis uppskattar våra fina råvaror och de förberedelser vi gör - och att du tycker att tjänsten är värt sitt pris. Att det biland tar så lång tid att färdigställa maten tar vi med oss. Vi kan bli bättre på att skriva ner lite "genvägar" om man har extra brått. Någon speciell rätt du har i åtanke? Så kan vi se över instruktionerna för den på en gång.
  • Monica J
    Monica J skrev om Matkomfort
    Först familjefavoriter men nu bas.
    Blandat nöjd och inte, kan tycka att priset är lite högt men förstår att man betalar för att slippa göra såser m.m. - vilket är smidigt och sparar tid!
    En stor fördel är att man kan se menyn i förväg och därmed välja bort en vecka om man vill.
    2015-06-12 Matkomfort svarar Monica J
    Tack för ditt omdöme Monica! Härligt att du uppskattar vår flexibilitet i menyvalet - att du kan välja den menyn som passar er bäst just den veckan. Priset är lite högre än de flesta "kassarna" då vi som du beskriver gör såser/grytor/soppor helt klara, från grunden. En annan del som påverkar är att vi endast levererar svenskt och färskt kött.
  • Eva-maj M
    Eva-maj M skrev om Matkomfort
    Utmärkt bemötande. Vi har premiumvarianten med fyra måltider i veckan för tre personer.
    Allt funkar mycket bra.
    2015-06-12 Matkomfort svarar Eva-maj M
    Tack Eva-Maj för ditt fina betyg! Jättekul att höra att du tycker allt funkar bra.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Matkomfort
    Matkomfort fyller mitt behov av en smart och bra middagslösning i en hektiskt vardag. Servicen är hög och valet av råvaror utmärkt.
    2015-06-11 Matkomfort svarar Pernilla J
    Tack Pernilla för ditt fina betyg! Vi är glada att vi kan och får hjälpa dig i din hektiska vardag.
  • Åsa I
    Åsa I skrev om Matkomfort
    Matkomfort har ett bra koncept men tyvärr så har det inte varit så många rätter som dottern har ätit.
    Det går rätt snabbt att lag maten.
    Det som är lite synd är att om det är något som vi vill laga igen så är det inte möjligt eftersom vi inte kan tillaga såserna som man får färdiga.
    2015-06-11 Matkomfort svarar Åsa I
    Tack för ditt omdöme Åsa! Tråkigt att höra att dottern inte uppskattar vår mat, när du uppskattar enkelheten och snabbheten. Vet inte om ni provat Familjefavoriter, kanske går den hem hos dottern?

Recepten på såserna har vi inte i så små mängder som tillexempel 4 portioner. Vi provlagar vissa utvalda, de lägger vi på Facebook och så småningom på en egen sida under matkomfort.se. Ofta lagar vi på hemgjorde buljonger, kokade från grunden. Skulle vi ersätta dem i ett recept med en buljongtärning, skulle det inte bli samma smak hemma i ditt kök. De kalla såserna kanske är lättare att återskapa med hjälp av ingredienserna i innehållsförteckningen. Någon speciell sås du är sugen på att laga igen?
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Matkomfort
    Enkel och god mat, lite för mycket korv drar ner betyget.
    2015-06-11 Matkomfort svarar Henrik A
    Tack för din feedback! Härligt att du tycker det är enkelt och gott men tråkigt att höra att du inte uppskattar de korvar vi levererar då och då. Vi tar det med oss! Korvarna vi levererar är alltid gjorda på kött av hög kvalitet, de brukar vara väldigt uppskatttade och få bra betyg i vår betygsättning.
  • Helen W
    Helen W skrev om Matkomfort
    Bra service, god mat, högklass på allt från råvaror till receptens enkelhet och lättlagat. är hur nöjd som helst.
    Enkla val och olika alternativ, prisvärt grymt punktliga leveranser.
    2015-06-11 Matkomfort svarar Helen W
    Tack för ditt toppbetyg Helen! Kul att du är nöjd med hela vår produkt, från leverans och service till maten.
  • Jannica L
    Jannica L skrev om Matkomfort
    Väldigt nöjd med tjänsten. Bra och god mat. Hög kvalitet på råvarorna. Att ha matleverans underlättar och förgyller verkligen vardagen.
    2015-06-10 Matkomfort svarar Jannica L
    Tack Jannica! Härligt att höra att du är nöjd med oss och att vi inte bara underlättar utan även förgyller din vardag.
  • Kristofer Z
    Kristofer Z skrev om Matkomfort
    Fantastiskt bemötande och en kundservice som alltid hjälper till om man missar att boka en matlåda.
    Tjänsten underlättar verkligen ens vardag som småbarnsförälder. Gillar även variationen att det går att ändra.
    Rekommenderar tjänsten till alla jag känner.
    2015-06-10 Matkomfort svarar Kristofer Z
    Tack för ditt fina betyg Kristofer! Härligt att vi kan hjälpa till och att vi underlättar för dig. Du har väl din personliga kod till hands, så att du och dina vänner får er rabatt!
  • Monika A
    Monika A skrev om Matkomfort
    Köper deras Premium matlåda varannan vecka.

Har testat flera olika matlådor ochMatkomfort är hittills den bästa.

Kanske kunde man önska sig lite mer variation.....sej och fläskkött varje låda....finns ju annat kött och annan fisk....
    2015-06-10 Matkomfort svarar Monika A
    Härligt att höra Monika och tack för din feedback!
    Fläskköttet är en bra och omtyckt vardagshuvudråvara som vi ofta har i lådan. Vi varierar med våra grytor, korvar av god kvalitet och andra köttsorter. Vi jobbar med svenskt och färskt kött vilket ibland begränsar oss. Sej, lax och torsk varvar vi med bland annat bleka. Är det någon speciell fisksort eller något kött du saknar, som vi kanske missat?
  • Carola S
    Carola S skrev om Matkomfort
    Vi har baskassen (4 dgr) varannan vecka. Vi är mycket nöjda! Enkelt att tillaga, toppen med färdiga såser och att man själv kan välja att köpa till de grönsaker man önskar.
    2015-06-10 Matkomfort svarar Carola S
    Tack för ditt fina betyg Carola! Härligt att höra att du tycker Baslådan är enkel och att du uppskattar möjligheten att komplettera med de grönsaker som passar just er.
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Matkomfort
    bemötandet bra
    god mat
    mer mat tack
    2015-05-15 Matkomfort svarar Linnea K
    Tack för ditt fina omdöme Linnea! Härligt att maten smakar så bra att ni önskar mer! Vi informerar köket om önskemålet, dock är det den storleken vi har på våra portioner i dagsläget. Önskas mer av endast proteinet kan man köpa till extra av huvuråvaran, kanske gå ner en portion och lägga till extra protein? Säg till om du vill ha vägledning!
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Matkomfort
    bra flexibel tjänst med hög kvalitet och genomtänkta menyer, lättadministrerad usersite
    denna matlåda håller en högre grad av förberedelse vilket gör matlagningen enklare, samtidigt hög kvalitet på råvarorna, så det något högre priset är väl motiverat
    2015-04-30 Matkomfort svarar Johan Z
    Tack Johan för ditt fina betyg och omdöme! Härligt att du uppskattar oss och det där lite extra vi gör i vardagen.
  • Sara A
    Sara A skrev om Matkomfort
    Bra mat för hela familjen. Kundservice kunde ha trevligare bemötande
    2015-04-30 Matkomfort svarar Sara A
    Tack för ditt fina betyg men tråkigt att höra att du blivit dåligt bemött hos oss! Vi jobbar hårt på att ha den bästa kundtjänsten och vi brukar få höga betyg och fina omdömen. Hoppas du hör av dig till oss snart igen och att du då får en helt annan upplevelse!
  • Camilla U
    Camilla U skrev om Matkomfort
    Mycket bra. Kan varmt rekommendera detta.
    2015-04-30 Matkomfort svarar Camilla U
    Härligt att höra Camilla, tack!
  • Anna S
    Anna S skrev om Matkomfort
    Lättlagad mat som oftast kan lagas under halvtimmen. Smakrik mat som ändå oftast passar även kräsna barn.
    2015-03-04 Matkomfort svarar Anna S
    Tack Anna! Härligt att höra att även kräsna barn uppskattar vår mat.
    Anton J, Matkomfort gillar detta