Matkomfort

Med Matkomfort får du det stöd du behöver för att få vardagen att gå ihop. Att bestämma vad som ska ätas, handla och kånka hem ingredienserna och sedan ställa sig och laga mat tar mycket tid, som allt som oftast inte finns. Vi levererar en matkasse på ny nivå och du får mer än bara ingredienser och ett recept. Våra måltider är förberedda av en kock och kräver endast 5-20 minuter av din värdefulla fritid att laga klart.

Du får fyra måltider, som är portionsanpassade och snabblagade, direkt hem till dörren. Välj mellan barnanpassade Familjefavoriter, Sthlmslådan med mindre rött kött, Premium med riktigt bra svenska råvaror eller Vroom, när det måste gå riktigt fort. Alla måltider är näringsriktiga, goda och vällagade, som om du lagat dem från grunden.

Läs vad 555 kunder tycker om Matkomfort

• Rebecka S

2019-11-17

Rebecka S skrev om Matkomfort
    Bästa matkassen jag provat. Beställde Vroom, som gör som utlovat dvs går supersnabbt (10-20min) och man behöver inte en massa konstiga ingredienser hemma. Goda såser, slurp Läs mer
    2019-11-21 Matkomfort svarar Rebecka S
    Vad härligt att du är nöjd med Vrooomlådan från oss. Stort tack för ditt superbetyg Rebecka!
  • 2019-11-17

Marika M skrev om Matkomfort
    Har köpt Stockholms lådan. Och har blivit väldigt v'l bemött av företaget. Enkelt med beställningar och allt sköts digitalt. Även när något blivit fel har servicen och bemötandet varit utmärkt.

Jag hade kanske förväntat mig mer oslagbart goda såser och maträtter. Nu blev det ibland lite väl mycket nya ovanliga smaker och det kändes mer som lite roligt experimenterande än som säkra kort vad gäller smakkombinationer.

Detta ledde till att kanske en tredjedel av måltiderna blev riktigt , riktigt bra - och 2/3 inte så bra. Och då blev matlådan för dyr för oss. Nu prövar vi en gång en annan låda så får vi se. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Marika M
    Hej Marika,
    Vad roligt att en av rätterna fick ett toppenbetyg!
    Det är en balans för våra kockar att variera mellan traditionella såser men även hitta nyskapade såser till menyerna. Den veckan du testade så kanske det var mycket nya smakar. Du kan alltid kan se kommande meny på "Min sida" och byta mellan våra olika produkter, om någon meny låter mer lockande.
  • 2019-11-15

Susanne M skrev om Matkomfort
    Köper premium varannan vecka. Jag hade inga förväntningar men blev så positivt överraskad av den fantastiskt goda maten, bra närodlade råvaror såsom kött, fisk och grönsaker och dessa fantastiska såser/ grunder är helt underbara. Detta hjälper mig väldigt mycket i vardagen. Har även varit i personlig kontakt och det är som att prata med en god vän😍/ mvh Susanne Magnusson Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Susanne M
    Hej Susanne,
    Vad roligt att du blev positivt överraskad och är nöjd med våra råvaror.
    Tack för ditt fina betyg!
  • 2019-11-15

Per T skrev om Matkomfort
    Gott och snabblagat. Lite lite grönsaker samt då och då byta ut ngn kötträtt mot vegetarisk. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Per T
    Hej Per,
    Vad roligt att du är nöjda med vår kockförberedda matkasse!
    Vill du äta mer vegetariskt, har vi Stockholmslådan som är helt fri från rött kött och fläsk, den innehåller en vegetariskt rätt i veckan. Vill du äta helt vegetariskt har vi även en vegetarisk kasse, Vego Premium. Det går utmärkt att varva mellan våra olika produkter veckovis!

Carina Johansson U skrev om Matkomfort
    Vi köper den vegetariska matkassen. Tycker att leveranserna fungerar bra. Trevligt bemötande när man ringer. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Carina Johansson U
    Hej Carina,
    Vad härligt att höra att den vegetariska matkassen fungerar bra och att ni är nöjda med bemötandet från oss, det glädjer!

Anna J skrev om Matkomfort
    Varierad mat av hög kvalitet! Lättlagad och gott som på restaurang! Goda såser och roliga tillbehör, vi ser fram emot varje måltid! Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Anna J
    Vi är väldigt glada över att få förtroendet att hjälpa dig med vardagsmiddagarna där hemma.
    Tack för ditt fina betyg Anna!

Peder G skrev om Matkomfort
    Väldigt enkelt och super gott! Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Peder G
    Tack för ditt fina betyg Peder!

Ulf L skrev om Matkomfort
    Premium en person - bra matsedel, väldigt fina råvaror, goda såser! Jättegott
    Haft lite kontakt med kundtjänst, väldigt proffsiga!
    Rekommenderas Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Ulf L
    Hej Ulf,
    Jättekul att höra att ni är nöjda med matsedeln, råvarorna och servicen- det glädjer oss!

Ida F skrev om Matkomfort
    Matlåda med supergoda såser. Enkelt att tillaga! Hinner få till riktig mat trot kort om tid på kvällen.
    Vi gillar inte griskött och curry och det är det ofta i lådan tyvärr. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Ida F
    Hej Ida,
    Tack för ditt fina betyg och vad härligt att vi underlättar för dig i vardagen!
    Vi har en låda som heter Stockholmslådan, den är helt fri från rött kött och fläsk. Den innehåller en kycklingrätt, en fiskrätt och en vegetarisk rätt i veckan. Det går enkelt att byta mellan våra menyer om det någon vecka skulle vara griskött eller något annat som inte uppskattas.

Jonas K skrev om Matkomfort
    Premiumlådan passar utmärkt för vår familj med två unga vuxna hemma. Alla kan fixa, går snabbt och det blir nya rätter med bra råvaror. Bra med stor mängd grönsaker. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Jonas K
    Tack för ditt fina betyg Jonas!
    Vad roligt att hela familjen är nöjda med Premiumlådan.

Eva M skrev om Matkomfort
    Prenumererar på matlåda Premium varannan vecka. Väldigt nöjd. Fantasifulla recept och fräscha råvaror. Himmelska såser/röror.
    Skönt att någon tänkt ut menyerna men kul att laga efter recepten. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Eva M
    Hej Eva,
    Jättekul att ni är nöjda med receptet, råvarorna och våra kockförberedda såser samt grytgrunder.
    Tack för det fina betyget!

Sandra E skrev om Matkomfort
    Stockholmslådan - enkla och snabba maträtter med en bra mix av kyckling, fisk och vegetariskt. Såserna är pricken över i...rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Sandra E
    Tusentack för det fina betyget, vad härligt att ni är nöjda med Stockholmslådan och de kockförberedda såserna!

Magnus W skrev om Matkomfort
    På tok för dyrt rent generellt och i relation till rätter o råvaror. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Magnus W
    Hej Magnus,
    Vår matkasse gentemot en traditionell matkasse skiljer sig lite i pris då vi har kockar som förbereder alla såser samt grytgrunder och även andra smaksättare varje vecka. Vi portionsanpassar även alla råvaror för 0% matsvinn i vårat kök.
    Vi satsa också på hög kvalité på våra råvaror, exempelvis använder vi oss av Bjärekyckling som vi tycker är det bästa kycklingen på marknaden men som är lite dyrare i pris. På så sätt blir vi lite dyrare i pris gentemot andra matkassar.
    Vi har en matkasse som heter Vrooomlådan och den är billigare i portionspris, du får då komplettera med egna grönsaker till rätterna och den går att beställa för 4 personer.

Simon F skrev om Matkomfort
    Vi är en familj på 4 personer, maten är bra tilltagen, speciellt om man köper de två extra portionerna med protein som finns till vissa kassar. Det är enkelt att göra förändringar. Maten håller hög kvalite Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Simon F
    Härligt att familjen är nöjd med vår matkasse och perfekt att köpa till extra protein när det behövs!

Susanna F skrev om Matkomfort
    Skulle vara bra att få laktosfria såser. Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Susanna F
    Hej Susanna,
    När det kommer till laktos är skillnaden för oss jämfört med andra kassar, att vi förbereder och tillagar såser och smaksättare i vårt eget kök. Vi kokar mat för många tusen portioner i taget och behöver kunna köpa in laktosfria alternativ i större förpackningar än de som återfinns i dagligvaruhandeln. Tyvärr har vi inte lyckats att hitta någon producent eller grossist som kan leverera annat än små förpackningar.
    Två av fyra såser i veckan innehåller laktos men packas då separat.

Carmen Fuentes F skrev om Matkomfort
    God mat. Fina råvaror och generösa portioner! I särklass bästa matkassen! Läs mer
    2019-11-18 Matkomfort svarar Carmen Fuentes F
    Tusentack för ditt toppenbetyg Carmen!
  • Anna F

2019-10-06

Anna F skrev om Matkomfort
    Utköraren är alltid trevlig och kommer på utsatt tid. Matkomfort har bra kvalitet på sina matvaror och såserna är goda. Portionerna är små men goda. Som sammanfattning kan man säga gott men dyrt! Läs mer
    2019-10-08 Matkomfort svarar Anna F
    Hej Anna!
    Toppen att leveranserna fungerar så bra! Tack för ditt betyg, härligt att du gillar våra goda såser. Till våra lådor Premium och Vrooom finns möjlighet att köpa till 2 portioner extra huvudråvara, hör gärna av dig till oss om du har frågor eller funderingar.
  • 2019-10-05

Annica A skrev om Matkomfort
    Stockholms lådan som är mycket bra mat med färdiga såser och maträtter som går snabbt att laga! Läs mer
    2019-10-08 Matkomfort svarar Annica A
    Härligt att du gillar våra kockförberedda middagar i Sthlmslådan!
  • 2019-09-27

Maria M skrev om Matkomfort
    Jag har provat flera olika matkassar och vi tycker oftast att det är gott men hade önskat oss lite större variation. Det är också lite väl dyrt. Läs mer
    2019-09-30 Matkomfort svarar Maria M
    Hej Maria!
    För att få variation går det jätte bra att byta mellan våra olika menyer. Du ser alla kommande menyer när du är inloggad på Mina sidor och där kan du också göra ändringar enkelt. Att du gillar oss trots att det uppfattas som dyrt tolkar vi som att du hittat prisvärdheten i kockarnas förberedelser, enkelheten, smaker, minskat matsvinn och miljövänliga transporter. Så att det ändå är värt pengarna.
  • 2019-09-27

Andrew P skrev om Matkomfort
    Bra varor och spännande recept även om det tar lite mer tid än de andra lådorna, Stockholmslådan har vi för tillfället . Läs mer
    2019-09-30 Matkomfort svarar Andrew P
    Hej Andrew!
    Tack för ditt fina betyg, vad roligt att du uppskattar kvalitén på våra råvaror och att recepten känns spännande! När det är vegetariskt på menyn så blir det lätt fler komponenter vilket såklart tar lite längre tid att tillaga.

Pernilla B skrev om Matkomfort
    Vi har provat både vroom och premiumlådan, fördelen ned vroom är att det är kort tid vid spisen och ändå väldigt god mat.
    Premiumlådan är mer prisvärd då mängden mat och grönsaker är väl tilltagen.
    Jättetrevliga chaufförer som levererar.
    Bra med leverans på söndagar då maten finns färdig att laga på måndagen.
    Jättegoda recept och smakrikt. Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Pernilla B
    Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att du är nöjd med våra middagar!

Marie P skrev om Matkomfort
    Lätt produkt att handla. Prima varor, goda menyer och bra och pålitlig service. Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Marie P
    Vad roligt att höra att du gillar vårt koncept!

Magnus H skrev om Matkomfort
    Inte den billigaste kassen men däremot den enklaste. Min tonåring äter plötsligt allt.

Kunde kanske önska en bild på färdig rätt - behöver inte vara snygg - mer privat instagramkvalitet men äkta.
    Och recept på hemsidan till alla dressing/såser om man vill göra om dem själv. Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Magnus H
    Vad roligt att våra middagar passar alla!
    När det gäller recepten publicerar vi de vi har i vår Food court under Receptbanken https://www.matkomfort.se/food-court/receptbanken.
    Vi har tyvärr inte några bilder på rätterna i veckans meny då det blir lite för många olika rätter för oss att fota varje vecka, med alla de olika veckomenyerna. Vi är en ganska liten organisation här och hinner inte riktigt med det. Däremot finns många fina bilder på vår hemsida https://www.matkomfort.se/ , som visar en del av våra mest populära rätter och även bilder på andra av våra rätter för tips och inspiration.

Birgitta B skrev om Matkomfort
    Beställer stockholmslådan för 2 personer varje vecka.
    Får alltid snabb återkoppling av företaget.
    Nöjd med företagets admin och leveranser.
    3 rätter får vi i lådan varje vecka, det vi inte är förtjusta i är halloumi osten-lite för ofta
    Annars supernöjda. Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Birgitta B
    Jätte kul att höra att ni är nöjda med vår service!

Andreas R skrev om Matkomfort
    Vi växlar mellan Vrooom och Vego Premium varannan vecka och är supernöjda. Gott, snabbt och smidigt i en vardag med många aktiviteter. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Andreas R
    Härligt att vi kan underlätta er vardag! Tack för fint betyg.

Magnus B skrev om Matkomfort
    Premium familj
    Leveranser fungerar perfekt alltid i tid
    90 % riktigt bra mat Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Magnus B
    Vad roligt att höra att leveranserna fungerar så bra!

Joakim N skrev om Matkomfort
    Bra mat och bra leveranser!
    Alltid bra menyer och bra råvaror Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Joakim N
    Härligt! Tack för ditt fina betyg!

Mina S skrev om Matkomfort
    Bra koncept, fräscha varor och alltid i tid för att nämna några av alla positiva saker med Matkomfort Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Mina S
    Tusen tack för toppbetyg - kul att du gillar vårt koncept!

Karolina E skrev om Matkomfort
    Lådan är varierad från vecka till vecka och måltiderna är vanligtvis väldigt goda. Extra plus för smidiga leveranser! Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Karolina E
    Härligt att dina leveranser fungerar fint och att du uppskattar vår variation från vecka till vecka!

Cia N skrev om Matkomfort
    Köper stockholmslådan och det är den klart bästa "matkasse" variant jag provat! Fräscha varor, bra råvaror, kul recept och supergoda såser!! Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Cia N
    Vi är väldigt glada över att få förtroendet att hjälpa dig med vardagsmiddagarna där hemma!

Tyra F skrev om Matkomfort
    Goda recept och trevligt bemötande Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Tyra F
    Tack för ditt betyg! Kul att du gillar våra middagar och att kontakten med oss fungerar fint!
  • Anita E

2019-09-24

Anita E skrev om Matkomfort
    Jag prenumererar på Matkomforts matlådor, Premiumlådan eller Stockholmslådan. Mycket nöjd med de förstklassiga rätterna. Festmat, fina råvaror. Rikliga portioner. Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Anita E
    Kul att du variera mellan Premium och Sthlmslådan! Härligt att höra att du är nöjd!

Karolina O skrev om Matkomfort
    Bra kvalitet på råvaror,dock mycket plastförpackningar.Nu är det bättre med nya förpackningar.
    Något dyr matkasse jämfört med andra.Hade först varje vecka,men ändrade sen till varannan. Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Karolina O
    Fint att du hittar ett leveransintervall som passar dig och att du uppskattar vår goda kvalité på våra råvaror. I den nya plastmaskinen ska vi minska åtgången av plast, plasten är dessutom en bioplast som framställs av icke fossila råvaror t.ex sockerrör, majs eller cellulosa.
    Tack för ditt betyg!

Camilla C skrev om Matkomfort
    Bra mat, dock för lite kött/kyckling per portion för vår del Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Camilla C
    Rätterna på våra menyer näringsberäknas av kockarna för att tillgodose en välbalanserad middagsvecka, där proteinkällorna består både av huvudråvara och tillhörande komponenter. Utöver kött/fisk/fågel så kan proteinkällorna bestå av exempelvis bönor, grönsaker, ris, linser eller annat. Du kan alltid känna dig trygg med att vår mat tillgodoser de näringsbehov som definieras via Livsmedelsverkets rekommendationer.

Till våra kassar Premium och Vrooom kan du beställa till 2 portioner extra protein.

Härligt att höra att du gillar maten!

Victoria G skrev om Matkomfort
    Har Vroom och det är superlätt att göra ev. uppehåll i leveranser, lätt att hitta tillbehörstips till menyn och får oftast leveransen före utsatt tid. Negativt kan vara att menyn liknar varandra om man har leverans varje vecka Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Victoria G
    Kul att du är nöjd med dina leveranser av Vrooom! Det går jätte bra att varva Vrooom med någon av våra andra matkassar för att variera. Du hittar kommande menyer när du är inloggad på Mina sidor och gör där enkelt byte mellan våra olika kassar.
    Tack för ditt fina betyg!

Camilla B skrev om Matkomfort
    Beställer premium leverans varannan vecka, och är verkligen jätte nöjd.
    Trevliga chaufförer som alltid kommer i tid om inte innan.
    Kontakten med Matkomfort har alltid varit jättebra, bra service och trevlig personal, de få gånger jag behövt kontakta er/dom.
    Det är bättre än förväntat och jag rekommenderar starkt denna matleverans till mina vänner som vill prova på matkasse. Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Camilla B
    Vad roligt att höra att du är så nöjd, att leveranserna och kontakten med oss fungerar fint! Tack för fint betyg!
    Att du tipsar dina vänner om oss är vi väldigt glada för - läs gärna mer om vår värva-en-vän kampanj på vår hemsida.

Rose-Marie N skrev om Matkomfort
    Gott och smidigt, går mycket snabbare än andra matkassar vi har haft. Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Rose-Marie N
    Det var roligt att höra! Tack!

Andreas J skrev om Matkomfort
    Vi har premiumkassen. Jättegod mat lätt att laga och går snabbt. Läs mer
    2019-09-27 Matkomfort svarar Andreas J
    Tack! Kul att du gillar Premium, om du vill testa någon av våra andra menyer så gör du det enkelt på Mina sidor.

Michaela N skrev om Matkomfort
    Mycket bra leverantör av veckokasse. Kvalitativa råvaror, snygg och enkel instruktion, gudomliga såser/röror och framförallt GOD mat överlag. Bra hemsida och trevlig kundtjänst. Har provar Linas, tasteline, Viktväktarnas och citygross men denna är favorit! Tumme upp. Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Michaela N
    Tack för ditt fina betyg! Härligt att höra att du gillar oss!

Fia L skrev om Matkomfort
    Fina råvaror
    Inspiration
    Underbart att slippa planera o handla Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Fia L
    Härligt att du är nöjd med oss och att vi underlättar vardagsmiddagarna där hemma!

Leif B skrev om Matkomfort
    För nya receptideer tidigare blev det lite av detsamma alltför ofta. Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Leif B
    Tack för din feedback! Våra kockar jobbar mycket med att utveckla och variera menyerna bland våra olika kassar. Ett tips kan vara att kika på kommande menyer på Mina sidor, att byta mellan de olika menyerna är absolut inga problem!

Jens P skrev om Matkomfort
    Oroligt nöjd med Matkomfort. Stor variation, bara kvalitetsråvaror och unikt sammansatta rätter. Enkelt och inspirerande att laga med utrymme för experimenterande. Lär mig mer om mat och matlagning varje dag samtidigt som jag äter bättre än någonsin. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Jens P
    Tack för toppbetyg! Härligt att du gillar våra middagar - och extra roligt att vi kan inspirera dig till att själv experimentera och uppskatta mat och matlagning. Då har vi lyckats med vårt koncept!

Linnea J skrev om Matkomfort
    Hel familjen är väldigt nöjda med Matkomforts menyer. Känns nyttigt & fräscht det som vi lagar. Super nöjda Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Linnea J
    Vad roligt att höra att ni alla i familjen är nöjda!
  • 2019-09-13

Johanna Renata Josefina K skrev om Matkomfort
    5 av 5 stjärnor! Bör rekommenderas av White guide! Maten är himmelsk, lätt att laga, otroligt smakrikt, färsk, krispiga grönsaker med fin färg och det känns som att man äter en riktigt fin restaurangmåltid! Kan starkt rekommendera Matkomfort! Läs mer
    2019-09-25 Matkomfort svarar Johanna Renata Josefina K
    Tack för toppbetyg! Härligt att höra att du är nöjd med dina leveranser från oss!
  • 2019-07-01

Kham-ai M skrev om Matkomfort
    Till en början var Matkomfort superbra, men sedan kändes maträtterna inte så varierande. Vi kör varannan vecka Vroom och Sthlm lådan, lite mycket torsk och kotletter. Ibland känns portionerna lite små, vi är två vuxna och två tonåringar. Annars är det bra, såserna är mycket goda! Läs mer
    2019-07-02 Matkomfort svarar Kham-ai M
    Tack för ditt betyg! Vill tipsa om att kika på kommande veckors menyer på Mina sidor och byta efter tycke och smak, det går jätte bra att byta ut enstaka veckor. Till Vrooom finns möjlighet att köpa till 2 portioner extra protein om ni känner att portionsantalet inte riktigt räcker till.
  • 2019-07-01

Anita H skrev om Matkomfort
    Premium för en person. Alltid god ekologi sk mat. . Roliga smakkombinationer. Läs mer
    2019-07-02 Matkomfort svarar Anita H
    Tack för ditt betyg. Härligt att höra att du är nöjd med Premium kassen!
  • 2019-06-29

Maria T skrev om Matkomfort
    Smidigt att få nästan färdiglagad mat. Mycket bra kundservice. Läs mer
    2019-07-02 Matkomfort svarar Maria T
    Kul att du gillar vårt koncept och kundservice!
    Johanna Renata Josefina K gillar detta
  • Cecilia L

2019-06-29

Cecilia L skrev om Matkomfort
    Familjekassen. Lätta snabba måltider.
    Köttfärs på tub är dock dåligt till köttfärsrätter där det ska delas. Både pannbiff och köttfärsås blir klumpiga. Endast när man skulle skiva den som den är funkar det bra. Läs mer
    2019-07-02 Matkomfort svarar Cecilia L
    Anledningen till att fler och fler leverantörer går över till köttfärs på tub är att det går åt mindre plast och hållbarheten blir till och med lite bättre. En annan fördel är att förpackningen blir mindre och tar då mindre plats vid transport.
    Tack för din feedback - vi ska försöka se över hur vi kan utveckla recepten så att det blir bra även med den lite mer kompakta färsen.
  • Gunilla N

2019-06-27

Gunilla N skrev om Matkomfort
    Vi har provat vegetarisk & Stockholms lådan. Den sist nämnda passar oss bäst.
    Såserna är fantastiska och bjärekycklingen är gudomlig. Kul att prova olika recept men ibland för många moment vid tillagningen. Läs mer
    2019-06-27 Matkomfort svarar Gunilla N
    Kul att du har testat olika menyer och hittat din favorit - tack för ditt omdöme och feedback!
  • 2019-06-27

Selma N skrev om Matkomfort
    Alltid goda såser, mkt bra matsedel!

Ogillar dock när det kommer fläsk 2 ggr / v, men oftast är det inte så!

Rekommenderas!!!! Läs mer
    2019-06-27 Matkomfort svarar Selma N
    Vad roligt att du gillar våra menyer och såser!
    Tack för ditt betyg och din feedback!