Läs vad 1008 kunder tycker om Matkomfort 2

• 2020-12-22
    Premiumlådan har, något otippat, blivit veckans inspirerande höjdpunkt för min corona-isolerade ensamboende 80+ mamma. Det har blivit en guldkant i hennes tillvaro. Hon är både mat- och matlagningsintresserad och är så supernöjd och entusiastisk för detta. Fint att det går att beställa för 1 person. Rekommenderar varmt.
  • 2020-12-22
    Hej,
    Jag tycker att företaget Matkomfort levererar god mat.
    En fråga är om ni kan variera kött?
    Och ibland tycker jag att leveranser är lite sena, det vore bra om leveransen inte levereras senare än kl. 19.00, om möjligt?
    Med vänlig hälsning.
    Birgitta Bernadotte
  • 2020-12-21
    God mat som blir enkel och snabb att laga tack vare att svårare såser och röror är färdiga.
    Alltid levererat komplett kasse utan missade råvaror.
  • 2020-12-20
    Har fått mig att laga mat igen! Så goda recept!
  • 2020-12-20
    Jag har prenumererat på matlåda premium ett tag, är väldigt nöjd, alla maträtter har varit goda eller väldigt goda. Mycket lättlagat. Jag blev rekommenderad av min son och hade höga förväntningar, som uppfylldes. Väldigt lätt och snabb kontakt med kundtjänst när jag behövt avboka.. och ännu bättre nu när man kan betala med Klarna!
  • 2020-12-20
    Skönt att slippa all planering kring matinköp några dagar u veckan
  • 2020-12-20
    God mat, enkelt att tillaga och goda såser. Trevlig chaufför
  • 2020-12-20
    Vi köpte familjekassen. Goda recept och bra service! Väldigt goda såser. Blev positivt överraskad jämfört med andra matkassar vi har testat.
  • 2020-12-20
    Bästa ”matkassen” av alla vi provat. Goda rätter med riktig bra råvaror. Såserna är grymma!
    Två Premium abonnemang

Utmärkt bemötande

Förväntningarna var låga. Har tidigare abonnerat Premium och varit missnöjd. Upplevde kvalitetshöjning (som jag hoppas består).
  • 2020-12-18
    Bra mat, lätt att göra och alllllla barnen äter (bara det!).
  • 2020-12-18
    We bought the Stockholm premium service after we were referred by a friend. We had a good idea of what to expect from their experience. We expected raw ingredients and pre made sauces, and or expectations were fulfilled.
    They were tastier than I'd hoped. I also expected it to make us try more variety than we usually make and this is definitely true. Mostly in the fish but also a bit with the vegetables.
    I'd be happy to have even more variety in ingredients but I like that things are almost always seasonal ingredients.
  • 2020-11-18
    Jag köpte 4 veckor Premium för två personer. Kontakten med kundtjänst har varit proffsig och personlig, även om vi hade ett litet missförstånd om leveransveckor och fakturor. Det blev bra ändå.
    De som levererar lådorna är trevliga och tillmötesgående.
    Jag ser fram emot varje ny leverans och har rekommenderat Matkomfort till vänner.
    Hej Helene, Vad roligt att ni varit så nöjda med Matkomfort, både kundservicen och leveransen. Vi blir jätteglad att du pratar gott om oss till vänner och bekanta. Stort tack för ett toppenbetyg också! Ha en fin torsdag!

• 2020-11-18
    Hej,vi har fått Stockholmslådan nu i flera veckor.
    Vi är mycket nöjda,maten är jättegod o rikliga portioner.
    Tre måltider per vecka är perfekt.
    Så vi fortsätter ett tag till.
    Hälsningar Ingalill
    Hej Ingalill, Tack för ditt fina betyg! Vad härligt att ni är så nöjda med Stockholmslådan från oss. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-17
    Allt är mycket fräscht och gott. Alltid leverans i tid. Vi är mycket nöjda. 🌺
    Hej Ann, Tack för ett finfint betyg, det betyder mycket för oss att ni som kunder är så nöjda med maten och leveransen. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-17
    Vroom varannan vecka för 4 personer. För att få hjälp med inspiration i vardagen och att de rätterna går fort att tillaga. Bra kvalitet på råvarorna.
    Hej Maria, Vad härligt att ni är nöjda med Vrooomkassen, vi är glada att vi kan hjälpa till med inspiration och minimera tiden i köket i er vardag. Tack för ett jättebra betyg! Ha en fin torsdag!

• 2020-11-16
    Har provat många av de "kassar" som finns på marknaden och Matkomfort är den i särklass bästa. Allt är gott, fräscht och enkelt. Mycket nöjd!
    Hej Sandra, Tack för ett superbetyg och vilka fina ord! Härligt att ni testat olika matkassar för att se och jämföra de olika matkassarna och vad glad jag blir att du är så nöjd med vår matkasse från Matkomfort. Ha en fin torsdag!

Bra mat
    Stor variation på middagarna
    Punktlig leverans
    Hej Catrin, Tack för ditt fina betyg! Vad härligt att ni är så nöjda med maten, variationen och leveransen från oss, det betyder mycket. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-16
    Vi har matkassen som heter Premium.

Det är tredje eller fjärde gången vi använder oss av Matkomfort.

Kvalitén på maten är väldigt bra, men det blir lite tjatigt om man ska ha den ofta.
    Hej Annki, Stort tack för ditt fina betyg! Härligt att ni är så nöjda med kvalitén på maten från oss. Du väljer själv hur ofta du vill ha leverans från oss, du kan välja mellan varje, varannan eller ännu mer sällan och det har du säkert redan koll på. Hör av dig om du har några frågor eller funderingar kring leveransplanen. Ha en bra torsdag!

• 2020-11-16
    Sthlms lådan bra innehåll med ekologiska och kravmärkta varor. Förväntningarna infriades.
    Hej Lena, Tack för ett jättefint betyg! Vad roligt att ni är så nöjda med Stockholmslådan från oss, härligt att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-16
    Premium har en mycket väl sammansatt veckomeny. Har testat i 6 v och är lika nöjd varje gång.
    Enkelt att följa recepten. Enkelt att byta ”låda” till kommande vecka alternativt avstå en vecka om man så önskar.
    Hej Anna, Tack för ett toppbetyg och vilken härlig läsning! Vad roligt att ni är så nöjd med Premiumkassen från oss och precis som du skriver för att få ännu mer variation eller testa någon av våra andra matkassar kan du enkelt byta från vecka till vecka. Ha en riktigt fin torsdag!

• 2020-11-15
    Efter att ha provat ett antal olika matkassar varierar vi mellan premium och barnkassen. Fina råvaror, smakrika såser och möjlighet att beställa till utvalda maträtter, köksutrustning etc. Praktiskt, gott och inget svinn. Vi upplever att Matkomfort är den bästa matkassen och det är enkelt att ändra menyer.
    Hej Mikael, Tack för ett jättebra betyg! Kul att ni testat olika matkassar för att se och jämföra de olika leverantörerna, extraglada blir vi när ni är så nöjda med vår Matkasse. Perfekt att varierar mellan två matkassar, så får alla i familjen tycka till. Ha en toppen dag!

• 2020-11-15
    Kort och gott fantastiskt bra och god mat! Vi har testat flera matkassar innan men Matkomfort är bäst! Enkelt att laga (vi har familjefavoriter) och väldigt goda såser som är det som lyfter det hela ytterligare en nivå tillsammans med de fina råvarorna. Så skönt att slippa tänka på vardagsmaten i allt pusslande med träningar och läxor. Vi vet att hela familjen får riktigt bra mat ändå (som dessutom alla gillar och äter). Smidig hemsida med tydlig info om kommande leveranser och menyer och lätt att få kontakt om det behövs. Extra bonus är möjligheten att beställa extra mat (Typ soppor, grytor och annat) att lägga i frysen.
    Hej Helena, Tack för ett superbetyg! Vilken härlig läsning, vad roligt att ni är så nöjda med vår matkasse efter att ha testat olika matkassar. Vi är glada att vi kan hjälpa er i vardagen och minimera tiden i köket så att ni får mer tid till annat pusslande som du skriver ovan. Kul att ni uppskattar vår nya webbutik som uppdateras med nytt vecka till vecka. Ha en jättefin torsdag!

• 2020-11-15
    Bra mat och trevligt folk i kundtjänst. Känns fint att köpa tjänst av Matkomfort helt enkelt.
    Hej Hanna, Tack för ett toppbetyg! Vad roligt att ni är så nöjda med vår kundtjänst och maten från oss, det glädjer att höra. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-15
    Hög nivå på såserna och konsekvent god mat. Sparar oss mycket tid i vardagen. Något vi kommer att fortsätta med.
    Hej Kristoffer, Tack för ett finfint betyg! Vi är glada att vi kan hjälpa och spara så mycket tid i er vardag och ett stort plus att ni är så nöjda med maten från oss. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-15
    Kunde vara lite billigare, därför beställer vi inte varje vecka.
    Lite mer variation på rätterna, beställer man regelbundet så blir det samma samma.
    Hej Elisabeth, Stort tack för ditt fina betyg! Det går alldeles utmärkt att beställa när det passar, antingen ha en leveransplan med varannan eller var 3:e vecka eller sköta leveranserna helt själva via "Min sida". Det går även att kontakta oss så hjälper vi givetvis dig. För att få ännu mer variation rekommenderar vi att byta mellan de olika matkassarna från vecka till vecka. Familjefavoriter rullar på 7 veckors rull sedan rullar rätterna om igen och så har vi valt att göra för att barnen uppskattar när det känner igen rätter. Du ser även alla menyer på "Min sida" för de olika matkassar för att se vilken som passar er bäst. Ha en jättebra torsdag!

• 2020-11-15
    Leveranser sker ofta före angiven tid vilket kan vara besvärligt.
    Hej Joe, Tack för ditt fina betyg! Du får ett mail på torsdag med den planerade leveranstiden sedan får du även ett sms skickat till dig på söndag med mer exakttid för leveransen +/- 30 minuter. Leveransen får alltså inte ske mer än 30 minuter innan planerad leveranstid. Skulle det motförmodan hända får du gärna kontakta vår kundtjänst så vi får kännedom om det. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-15
    Beställer varannan vecka och det underlättar min vardag något otroligt mycket. Barnen lagar mat också efter recepten. Så mycket lättare att då alla involverade utan att det ska vara så komplicerat. Älskar Matkomfort!!
    Hej Elli, Tack för ett toppen betyg! Vad roligt att hela familjen är involverade och hjälps åt med matlagningen. Vi är glada att vi kan hjälpa er i vardagen. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-15
    Matkomfort har räddat vår vardag! Vi kör på ”Vroom” och det passar oss perfekt. Lagom ansträngning för oss och ändå smakar det utmärkt! Leveranserna, appen, kundservice är också 100%!
    Vi rekommenderar varmt Matkomfort till vänner och bekanta vid varje tillfälle vardagsmaten kommer upp på tal.
    Vi önskar att det kan komma ett tillval i framtiden: glutenfritt! Då blir Matkomfort 11 av 10 möjliga!
    Hej Ida, Vilket betyg och härlig läsning, stort tack! Vad glad jag blir att vi räddat er vardag, härligt att Vrooomkassen passar er utmärkt! Det är ett bra betyg när ni rekommenderar oss vidare till vänner och bekanta, det tackar vi för! Ha en fin torsdag!

• 2020-11-14
    Har beställt Premium med leverans var tredje vecka. Supergott och mycket fina råvaror.
    Har blivit mycket väl bemött vid kontakt.
    Rekommenderar till goda vänner.
    Hej Elise, Stort tack för ditt fina betyg! Vad härligt att ni är nöjda med vår Premiumkasse och vad roligt att ni rekommenderar oss till nära och kära, det glädjer oss. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-13
    Enkelt och barnen gillar rätterna
    Hej Ingrid, Tack för ditt toppenbetyg! Vad härligt att barnen gillar maten från oss. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-13
    Mycket bra. Fina råvaror. Inspirerande att laga mat. Bra menyer. Middag snabbt klar
    Goda förslag på sallader till maten. Sist men inte minst Goda såser
    Hej Yvonne, Tack för ett toppbetyg! Vad glad jag blir av din läsning, vi är glada att kunna inspirera dig med vår matlagning i vardagen. Ha en fin torsdag!

• 2020-11-13
    Har provat 3 andra matkassor. Den är absolut bäst. Kvaliteten, variationen, smaken (som att gå på en restaurang) ar klart bäst. Måltiderna tar inte så mycket tid att förberedar. Jag växlar emellan Premier och Stockholmslådan. Jag byter leverans till måndag ofta efter jag har redan fått en tid på söndag, och det är helt ok.
    Hej Cindee, Stort tack för ett jättefint betyg! Härligt att ni är så nöjda med matkassen från oss, det glädjer oss! Vad bra att du varierar mellan de olika menyerna för att få ännu mer variation. Ha en toppen dag!

• 2020-11-13
    Premium för 2 personer. Härliga och välsmakande måltider. Punktliga leveranser.
    👍😃
    Hej Jan, Stort tack för ett fint betyg! Vad roligt att ni är så nöjda med måltiderna från oss och även leveranserna. Ha en finfin torsdag!

• 2020-11-13
    Bra recept, enkelt å gå snabbt att laga. Minus, känns att det kan vara lite för mycket socker i såserna och att det kommer i plast. Kanske glasburkar som man skickar tillbaks med matleveransen?
    Hej Johan, Stort tack för ett toppbetyg! Vad roligt att ni är så nöjda med maten från oss och tillagningstiden. Förpackningsfrågan är ständigt på vår agenda och vi har gjort flera förändringar under årens lopp för att hitta bästa möjliga material och mindre åtgång. Våra plastburkar liksom lådorna är 100% återvinningsbara och för en tid sedan gick vi över på att packa torrvarorna i tunna plasthöljen (återvinningsbara) istället för burkar. Men självklart letar vi parallellt efter alternativ till plasten som håller för heta såser och samtidigt är hygieniskt gångbara. Vi hoppas trots allt att våra burkar i lådan i slutändan blir färre än de man behöver handla hem från affären. Här hittar du lite tips på hur du kan återanvända våra burkar https://www.matkomfort.se/food-court/ Tyvärr kan vi inte återanvända burkar/lådor här hos oss, reglerna kring livsmedelshygien sätter stopp för det men stort tack för din feedback. Ha en härlig torsdag!

• 2020-11-13
    Matkomforts premiumkasse tycker vi år toppen. Extra plus för ny inspiration o supergoda såser. M
    Hej Marie, Vad roligt att ni är nöjd med Premiumkassen och stort tack för ett mycket bra betyg, det glädjer oss. Ha en fin måndagskväll!

• 2020-10-01
    Minsann! Nu Sthlmsmenyn några månader igen. Utmärkt. Såserna är magi...just DET är det svåraste...blir lite impad.
    Hej Lars, Härligt att ni är tillbaka, stort tack för dina fina ord och ditt toppbetyg! Ha en fin måndag!

• 2020-09-24
    Vi har familjefavoriter varje vecka och alla i familjen tycker att det är kanon.
    Smidigt och enkelt. Passar oss perfekt 👌🏻
    Hej Cecilia, Vad härligt att maten går hem hos alla familjemedlemmar och stort tack för ett toppbetyg!

• 2020-09-24
    Matlådor för en person. Mycket generöst och fina produkter - gott!
    Trevligt bemötande när jag behövt ändra något och bra gensvar när jag klagat över något.
    Men har levt upp till mina förväntningar och förhoppningar. Jag har varit nöjd men gör uppehåll just nu för att det inte eiktigt passar just nu.
    Hej Katarina, Tack för dina fina ord och vad roligt att du är så nöjd med oss, det glädjer!

• 2020-09-24
    God mat som är enkel att laga!
    Bra kvalitet på råvarorna och bra recept.
    Hej Anna, Vad härligt att ni är nöjda med maten från oss och stort tack för ett superbetyg!

• 2020-09-24
    Köper matlådan Premium för två personer.

Snabbt och servicemindligt.

Hade fått tips om Matkomfort från en bekant så jag hade höga förväntningar vilka hitintills har infriats.

Fortsatt nöjd och glad!
    Hej Helena, Vad roligt att ni blivit rekommenderade Matkomfort och är nöjda, det glädjer oss! Tack för fina ord och ett toppbetyg!

• 2020-09-23
    Vår dotter har rekommenderat Matkomfort med de goda såserna....rena lyxrestaurangmaten!
    Hej Eva, Vad roligt att ni är så nöjda med maten från oss och tack för ett finfint betyg!

• 2020-09-23
    Vi har kört Familjelådan och Stockholmslådan.

Jättebra service och väl bemött.

jag tycker att företaget lever upp till förväntning dock så tycker jag att det är lite för mycket såser och att menyerna kan bli lite enformiga, dvs. att samma sås dyker upp på olika rätter.

I stort sett jättebra förutom det som nämns ovan.
    Hej Ricard, Tack för fina ord och din feedback! Vad härligt att ni varierar mellan de olika kassarna. För att få ännu mer variation så rekommenderar vi att varva mellan de olika produkterna.

• 2020-09-22
    Mycket god mat som dessutom går lätt och smidigt att tillaga. Särskilt såserna är supergoda!
    Hej Jonas, Tack för fina ord och ett superbetyg!

• 2020-09-22
    Vi har testat Matkomfort i ett antal veckor sedan i våras och är mycket nöjda med det vi får. Recepten är lätta att följa och resultatet blir utmärkt med nya och spännande varianter på välkända råvaror.
    Hej Elisabeth, Tack för fina ord och ett jättefint betyg!

Hej,
    Vi har provat Premium lådan. Goda rätter, bra råvaror & väl avvägda portioner. De färdiga såserna som ingår i varje rätt är pricken över ”i”.
    Tillagningstips ca 20-30 min. Mycket smidigt
    Känns nästan som att ät på ”krogen”
    Rekommenderas!
    Hej Helena, Vad roligt att ni är så nöjda med maten från oss, det glädjer! Och stort tack för ett toppbetyg!

• 2020-09-22
    Har beställt Stockholmslådan för 2 pers varannan vecka. God mat. Ibland lite många moment i matlagningen. Överlag gott. Ofta mat som är ny för oss vilket känns stimulerande och roligt.
    Hej Ewa, Tack för fina ord och ett finfint betyg!

• 2020-09-08
    Bra och varierade måltider!
    Sparar mycket tid!
    Levererar alltid i tid.
    Mycket goda såser :)
    Tack Madeleine för ett fint betyg. Ha en toppendag!

• 2020-09-02
    Bra råvaror av god kvalitet. Ofta lätta och ibland lite svårare recept. Såserna kan vara lite mer kryddade.
    Magnus, Tack för ett fint betyg. Det gläder oss att du är nöjd med våra råvaror. Ha nu en bra dag!

• 2020-08-30
    Bra råvaror, goda såser, bra recept.
    Leveranserna fungerar perfekt, trevligt med samma kille som lämnar lådan.
    Tack för en fin betygsättning Sylvia! Ha en härlig onsdag.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte