Matkomfort

Med Matkomfort får du det stöd du behöver för att få vardagen att gå ihop. Att bestämma vad som ska ätas, handla och kånka hem ingredienserna och sedan ställa sig och laga mat tar mycket tid, som allt som oftast inte finns. Vi levererar en matkasse på ny nivå och du får mer än bara ingredienser och ett recept. Våra måltider är förberedda av en kock och kräver endast 5-20 minuter av din värdefulla fritid att laga klart.

Du får fyra måltider, som är portionsanpassade och snabblagade, direkt hem till dörren. Välj mellan barnanpassade Familjefavoriter, Sthlmslådan med mindre rött kött, Premium med riktigt bra svenska råvaror eller Vroom, när det måste gå riktigt fort. Alla måltider är näringsriktiga, goda och vällagade, som om du lagat dem från grunden.

Läs vad 996 kunder tycker om Matkomfort

• 2020-11-18

Helene F skrev om Matkomfort
    Jag köpte 4 veckor Premium för två personer. Kontakten med kundtjänst har varit proffsig och personlig, även om vi hade ett litet missförstånd om leveransveckor och fakturor. Det blev bra ändå.
    De som levererar lådorna är trevliga och tillmötesgående.
    Jag ser fram emot varje ny leverans och har rekommenderat Matkomfort till vänner. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Helene F
    Hej Helene,

Vad roligt att ni varit så nöjda med Matkomfort, både kundservicen och leveransen. Vi blir jätteglad att du pratar gott om oss till vänner och bekanta. Stort tack för ett toppenbetyg också!

• 2020-11-18

Ingalill W skrev om Matkomfort
    Hej,vi har fått Stockholmslådan nu i flera veckor.
    Vi är mycket nöjda,maten är jättegod o rikliga portioner.
    Tre måltider per vecka är perfekt.
    Så vi fortsätter ett tag till.
    Hälsningar Ingalill Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Ingalill W
    Hej Ingalill,

Tack för ditt fina betyg!
    Vad härligt att ni är så nöjda med Stockholmslådan från oss.

• Ann v

2020-11-17

Ann v skrev om Matkomfort
    Allt är mycket fräscht och gott. Alltid leverans i tid. Vi är mycket nöjda. 🌺 Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Ann v
    Hej Ann,

Tack för ett finfint betyg, det betyder mycket för oss att ni som kunder är så nöjda med maten och leveransen.

• 2020-11-17

Maria L skrev om Matkomfort
    Vroom varannan vecka för 4 personer. För att få hjälp med inspiration i vardagen och att de rätterna går fort att tillaga. Bra kvalitet på råvarorna. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Maria L
    Hej Maria,

Vad härligt att ni är nöjda med Vrooomkassen, vi är glada att vi kan hjälpa till med inspiration och minimera tiden i köket i er vardag.
    Tack för ett jättebra betyg!

Sandra S skrev om Matkomfort
    Har provat många av de "kassar" som finns på marknaden och Matkomfort är den i särklass bästa. Allt är gott, fräscht och enkelt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Sandra S
    Hej Sandra,

Tack för ett superbetyg och vilka fina ord! Härligt att ni testat olika matkassar för att se och jämföra de olika matkassarna och vad glad jag blir att du är så nöjd med vår matkasse från Matkomfort.

Catrin Hansson S skrev om Matkomfort
    Bra mat
    Stor variation på middagarna
    Punktlig leverans Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Catrin Hansson S
    Hej Catrin,

Tack för ditt fina betyg! Vad härligt att ni är så nöjda med maten, variationen och leveransen från oss, det betyder mycket.

Annki B skrev om Matkomfort
    Vi har matkassen som heter Premium.

Det är tredje eller fjärde gången vi använder oss av Matkomfort.

Kvalitén på maten är väldigt bra, men det blir lite tjatigt om man ska ha den ofta. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Annki B
    Hej Annki,

Stort tack för ditt fina betyg! Härligt att ni är så nöjda med kvalitén på maten från oss. Du väljer själv hur ofta du vill ha leverans från oss, du kan välja mellan varje, varannan eller ännu mer sällan och det har du säkert redan koll på.

Hör av dig om du har några frågor eller funderingar kring leveransplanen.

Ha en bra torsdag!

Lena B skrev om Matkomfort
    Sthlms lådan bra innehåll med ekologiska och kravmärkta varor. Förväntningarna infriades. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Lena B
    Hej Lena,

Tack för ett jättefint betyg!
    Vad roligt att ni är så nöjda med Stockholmslådan från oss, härligt att vi kunde uppfylla dina förväntningar.

Anna M skrev om Matkomfort
    Premium har en mycket väl sammansatt veckomeny. Har testat i 6 v och är lika nöjd varje gång.
    Enkelt att följa recepten. Enkelt att byta ”låda” till kommande vecka alternativt avstå en vecka om man så önskar. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Anna M
    Hej Anna,

Tack för ett toppbetyg och vilken härlig läsning!
    Vad roligt att ni är så nöjd med Premiumkassen från oss och precis som du skriver för att få ännu mer variation eller testa någon av våra andra matkassar kan du enkelt byta från vecka till vecka.

Ha en riktigt fin torsdag!

Mikael L skrev om Matkomfort
    Efter att ha provat ett antal olika matkassar varierar vi mellan premium och barnkassen. Fina råvaror, smakrika såser och möjlighet att beställa till utvalda maträtter, köksutrustning etc. Praktiskt, gott och inget svinn. Vi upplever att Matkomfort är den bästa matkassen och det är enkelt att ändra menyer. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Mikael L
    Hej Mikael,

Tack för ett jättebra betyg!
    Kul att ni testat olika matkassar för att se och jämföra de olika leverantörerna, extraglada blir vi när ni är så nöjda med vår Matkasse. Perfekt att varierar mellan två matkassar, så får alla i familjen tycka till.

Ha en toppen dag!

Helena F skrev om Matkomfort
    Kort och gott fantastiskt bra och god mat! Vi har testat flera matkassar innan men Matkomfort är bäst! Enkelt att laga (vi har familjefavoriter) och väldigt goda såser som är det som lyfter det hela ytterligare en nivå tillsammans med de fina råvarorna. Så skönt att slippa tänka på vardagsmaten i allt pusslande med träningar och läxor. Vi vet att hela familjen får riktigt bra mat ändå (som dessutom alla gillar och äter). Smidig hemsida med tydlig info om kommande leveranser och menyer och lätt att få kontakt om det behövs. Extra bonus är möjligheten att beställa extra mat (Typ soppor, grytor och annat) att lägga i frysen. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Helena F
    Hej Helena,

Tack för ett superbetyg! Vilken härlig läsning, vad roligt att ni är så nöjda med vår matkasse efter att ha testat olika matkassar. Vi är glada att vi kan hjälpa er i vardagen och minimera tiden i köket så att ni får mer tid till annat pusslande som du skriver ovan.

Kul att ni uppskattar vår nya webbutik som uppdateras med nytt vecka till vecka.

Ha en jättefin torsdag!

Hanna H skrev om Matkomfort
    Bra mat och trevligt folk i kundtjänst. Känns fint att köpa tjänst av Matkomfort helt enkelt. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Hanna H
    Hej Hanna,

Tack för ett toppbetyg!
    Vad roligt att ni är så nöjda med vår kundtjänst och maten från oss, det glädjer att höra.

Kristoffer S skrev om Matkomfort
    Hög nivå på såserna och konsekvent god mat. Sparar oss mycket tid i vardagen. Något vi kommer att fortsätta med. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Kristoffer S
    Hej Kristoffer,

Tack för ett finfint betyg!
    Vi är glada att vi kan hjälpa och spara så mycket tid i er vardag och ett stort plus att ni är så nöjda med maten från oss.

Elisabeth S skrev om Matkomfort
    Kunde vara lite billigare, därför beställer vi inte varje vecka.
    Lite mer variation på rätterna, beställer man regelbundet så blir det samma samma. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Elisabeth S
    Hej Elisabeth,

Stort tack för ditt fina betyg! Det går alldeles utmärkt att beställa när det passar, antingen ha en leveransplan med varannan eller var 3:e vecka eller sköta leveranserna helt själva via "Min sida". Det går även att kontakta oss så hjälper vi givetvis dig.

För att få ännu mer variation rekommenderar vi att byta mellan de olika matkassarna från vecka till vecka. Familjefavoriter rullar på 7 veckors rull sedan rullar rätterna om igen och så har vi valt att göra för att barnen uppskattar när det känner igen rätter. Du ser även alla menyer på "Min sida" för de olika matkassar för att se vilken som passar er bäst.

Ha en jättebra torsdag!

Joe L skrev om Matkomfort
    Leveranser sker ofta före angiven tid vilket kan vara besvärligt. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Joe L
    Hej Joe,

Tack för ditt fina betyg!
    Du får ett mail på torsdag med den planerade leveranstiden sedan får du även ett sms skickat till dig på söndag med mer exakttid för leveransen +/- 30 minuter.

Leveransen får alltså inte ske mer än 30 minuter innan planerad leveranstid. Skulle det motförmodan hända får du gärna kontakta vår kundtjänst så vi får kännedom om det.

• Elli L

2020-11-15

Elli L skrev om Matkomfort
    Beställer varannan vecka och det underlättar min vardag något otroligt mycket. Barnen lagar mat också efter recepten. Så mycket lättare att då alla involverade utan att det ska vara så komplicerat. Älskar Matkomfort!! Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Elli L
    Hej Elli,

Tack för ett toppen betyg!
    Vad roligt att hela familjen är involverade och hjälps åt med matlagningen. Vi är glada att vi kan hjälpa er i vardagen.

• Ida K

2020-11-15

Ida K skrev om Matkomfort
    Matkomfort har räddat vår vardag! Vi kör på ”Vroom” och det passar oss perfekt. Lagom ansträngning för oss och ändå smakar det utmärkt! Leveranserna, appen, kundservice är också 100%!
    Vi rekommenderar varmt Matkomfort till vänner och bekanta vid varje tillfälle vardagsmaten kommer upp på tal.
    Vi önskar att det kan komma ett tillval i framtiden: glutenfritt! Då blir Matkomfort 11 av 10 möjliga! Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Ida K
    Hej Ida,

Vilket betyg och härlig läsning, stort tack!
    Vad glad jag blir att vi räddat er vardag, härligt att Vrooomkassen passar er utmärkt! Det är ett bra betyg när ni rekommenderar oss vidare till vänner och bekanta, det tackar vi för!

• 2020-11-14

Elise H skrev om Matkomfort
    Har beställt Premium med leverans var tredje vecka. Supergott och mycket fina råvaror.
    Har blivit mycket väl bemött vid kontakt.
    Rekommenderar till goda vänner. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Elise H
    Hej Elise,

Stort tack för ditt fina betyg!
    Vad härligt att ni är nöjda med vår Premiumkasse och vad roligt att ni rekommenderar oss till nära och kära, det glädjer oss.

Ingrid L skrev om Matkomfort
    Enkelt och barnen gillar rätterna Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Ingrid L
    Hej Ingrid,

Tack för ditt toppenbetyg! Vad härligt att barnen gillar maten från oss.

Yvonne L skrev om Matkomfort
    Mycket bra. Fina råvaror. Inspirerande att laga mat. Bra menyer. Middag snabbt klar
    Goda förslag på sallader till maten. Sist men inte minst Goda såser Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Yvonne L
    Hej Yvonne,

Tack för ett toppbetyg!
    Vad glad jag blir av din läsning, vi är glada att kunna inspirera dig med vår matlagning i vardagen.

Cindee B skrev om Matkomfort
    Har provat 3 andra matkassor. Den är absolut bäst. Kvaliteten, variationen, smaken (som att gå på en restaurang) ar klart bäst. Måltiderna tar inte så mycket tid att förberedar. Jag växlar emellan Premier och Stockholmslådan. Jag byter leverans till måndag ofta efter jag har redan fått en tid på söndag, och det är helt ok. Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Cindee B
    Hej Cindee,

Stort tack för ett jättefint betyg!
    Härligt att ni är så nöjda med matkassen från oss, det glädjer oss! Vad bra att du varierar mellan de olika menyerna för att få ännu mer variation.

Ha en toppen dag!

Jan A skrev om Matkomfort
    Premium för 2 personer. Härliga och välsmakande måltider. Punktliga leveranser.
    👍😃 Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Jan A
    Hej Jan,

Stort tack för ett fint betyg!
    Vad roligt att ni är så nöjda med måltiderna från oss och även leveranserna.

Ha en finfin torsdag!

Johan M skrev om Matkomfort
    Bra recept, enkelt å gå snabbt att laga. Minus, känns att det kan vara lite för mycket socker i såserna och att det kommer i plast. Kanske glasburkar som man skickar tillbaks med matleveransen? Läs mer
    2020-11-19 Matkomfort svarar Johan M
    Hej Johan,

Stort tack för ett toppbetyg!
    Vad roligt att ni är så nöjda med maten från oss och tillagningstiden.
    Förpackningsfrågan är ständigt på vår agenda och vi har gjort flera förändringar under årens lopp för att hitta bästa möjliga material och mindre åtgång. Våra plastburkar liksom lådorna är 100% återvinningsbara och för en tid sedan gick vi över på att packa torrvarorna i tunna plasthöljen (återvinningsbara) istället för burkar. Men självklart letar vi parallellt efter alternativ till plasten som håller för heta såser och samtidigt är hygieniskt gångbara.

Vi hoppas trots allt att våra burkar i lådan i slutändan blir färre än de man behöver handla hem från affären. Här hittar du lite tips på hur du kan återanvända våra burkar https://www.matkomfort.se/food-court/

Tyvärr kan vi inte återanvända burkar/lådor här hos oss, reglerna kring livsmedelshygien sätter stopp för det men stort tack för din feedback.

Ha en härlig torsdag!

Marie B skrev om Matkomfort
    Matkomforts premiumkasse tycker vi år toppen. Extra plus för ny inspiration o supergoda såser. M Läs mer
    2020-11-16 Matkomfort svarar Marie B
    Hej Marie,

Vad roligt att ni är nöjd med Premiumkassen och stort tack för ett mycket bra betyg, det glädjer oss.

Ha en fin måndagskväll!
  • 2020-10-01

Lars Ulf Herbert M skrev om Matkomfort
    Minsann! Nu Sthlmsmenyn några månader igen. Utmärkt. Såserna är magi...just DET är det svåraste...blir lite impad. Läs mer
    2020-11-16 Matkomfort svarar Lars Ulf Herbert M
    Hej Lars,
    Härligt att ni är tillbaka, stort tack för dina fina ord och ditt toppbetyg!

Ha en fin måndag!

Cecilia W skrev om Matkomfort
    Vi har familjefavoriter varje vecka och alla i familjen tycker att det är kanon.
    Smidigt och enkelt. Passar oss perfekt 👌🏻 Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Cecilia W
    Hej Cecilia,

Vad härligt att maten går hem hos alla familjemedlemmar och stort tack för ett toppbetyg!

Katarina N skrev om Matkomfort
    Matlådor för en person. Mycket generöst och fina produkter - gott!
    Trevligt bemötande när jag behövt ändra något och bra gensvar när jag klagat över något.
    Men har levt upp till mina förväntningar och förhoppningar. Jag har varit nöjd men gör uppehåll just nu för att det inte eiktigt passar just nu. Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Katarina N
    Hej Katarina,

Tack för dina fina ord och vad roligt att du är så nöjd med oss, det glädjer!

Anna G skrev om Matkomfort
    God mat som är enkel att laga!
    Bra kvalitet på råvarorna och bra recept. Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Anna G
    Hej Anna,

Vad härligt att ni är nöjda med maten från oss och stort tack för ett superbetyg!

Helene Bjennes G skrev om Matkomfort
    Köper matlådan Premium för två personer.

Snabbt och servicemindligt.

Hade fått tips om Matkomfort från en bekant så jag hade höga förväntningar vilka hitintills har infriats.

Fortsatt nöjd och glad! Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Helene Bjennes G
    Hej Helena,

Vad roligt att ni blivit rekommenderade Matkomfort och är nöjda, det glädjer oss!
    Tack för fina ord och ett toppbetyg!
  • 2020-09-23

Eva L skrev om Matkomfort
    Vår dotter har rekommenderat Matkomfort med de goda såserna....rena lyxrestaurangmaten! Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Eva L
    Hej Eva,

Vad roligt att ni är så nöjda med maten från oss och tack för ett finfint betyg!
  • 2020-09-23

Ricard E skrev om Matkomfort
    Vi har kört Familjelådan och Stockholmslådan.

Jättebra service och väl bemött.

jag tycker att företaget lever upp till förväntning dock så tycker jag att det är lite för mycket såser och att menyerna kan bli lite enformiga, dvs. att samma sås dyker upp på olika rätter.

I stort sett jättebra förutom det som nämns ovan. Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Ricard E
    Hej Ricard,

Tack för fina ord och din feedback!
    Vad härligt att ni varierar mellan de olika kassarna. För att få ännu mer variation så rekommenderar vi att varva mellan de olika produkterna.
  • Jonas W

2020-09-22

Jonas W skrev om Matkomfort
    Mycket god mat som dessutom går lätt och smidigt att tillaga. Särskilt såserna är supergoda! Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Jonas W
    Hej Jonas,

Tack för fina ord och ett superbetyg!
  • 2020-09-22

Elisabeth Sandlund G skrev om Matkomfort
    Vi har testat Matkomfort i ett antal veckor sedan i våras och är mycket nöjda med det vi får. Recepten är lätta att följa och resultatet blir utmärkt med nya och spännande varianter på välkända råvaror. Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Elisabeth Sandlund G
    Hej Elisabeth,

Tack för fina ord och ett jättefint betyg!
  • Helena A

2020-09-22

Helena A skrev om Matkomfort
    Hej,
    Vi har provat Premium lådan. Goda rätter, bra råvaror & väl avvägda portioner. De färdiga såserna som ingår i varje rätt är pricken över ”i”.
    Tillagningstips ca 20-30 min. Mycket smidigt
    Känns nästan som att ät på ”krogen”
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Helena A
    Hej Helena,

Vad roligt att ni är så nöjda med maten från oss, det glädjer! Och stort tack för ett toppbetyg!
  • 2020-09-22

Ewa G skrev om Matkomfort
    Har beställt Stockholmslådan för 2 pers varannan vecka. God mat. Ibland lite många moment i matlagningen. Överlag gott. Ofta mat som är ny för oss vilket känns stimulerande och roligt. Läs mer
    2020-09-25 Matkomfort svarar Ewa G
    Hej Ewa,

Tack för fina ord och ett finfint betyg!
  • 2020-09-08

Madeleine L skrev om Matkomfort
    Bra och varierade måltider!
    Sparar mycket tid!
    Levererar alltid i tid.
    Mycket goda såser :) Läs mer
    2020-09-08 Matkomfort svarar Madeleine L
    Tack Madeleine för ett fint betyg.

Ha en toppendag!
  • 2020-09-02

Magnus Lennart I skrev om Matkomfort
    Bra råvaror av god kvalitet. Ofta lätta och ibland lite svårare recept. Såserna kan vara lite mer kryddade. Läs mer
    2020-09-02 Matkomfort svarar Magnus Lennart I
    Magnus, Tack för ett fint betyg.
    Det gläder oss att du är nöjd med våra råvaror.

Ha nu en bra dag!
  • 2020-08-30

Sylvia Bergman D skrev om Matkomfort
    Bra råvaror, goda såser, bra recept.
    Leveranserna fungerar perfekt, trevligt med samma kille som lämnar lådan. Läs mer
    2020-09-02 Matkomfort svarar Sylvia Bergman D
    Tack för en fin betygsättning Sylvia!

Ha en härlig onsdag.
  • 2020-08-29

Kerstin Ö skrev om Matkomfort
    Köpte Premium, företaget bemöter på ett utmärkt sätt och utan krusiduller, lätt att hantera våra önskemål. Visste inte vilka förväntningar vi hade, men vi hade rekommenderats att pröva Matkomfort. Företagets produkter är av mycket god kvalitet och maten god för det mesta. Roligt att lära sig lite nya tillvägagångssätt. Samtidigt känns en del recept onödigt krångliga. Läs mer
    2020-09-02 Matkomfort svarar Kerstin Ö
    Stort tack för ditt fina betyg Kerstin!
    Vad roligt att du är nöjd med vårt koncept och service.

• 2020-08-28

Monica G skrev om Matkomfort
    Är i stort nöjd men tycker det är för mycket kött måltider. Önskar att minst en dag skulle vara vegetarisk samt variera med fisk och kyckling. Läs mer
    2020-09-02 Matkomfort svarar Monica G
    Tack för ditt betyg Monica!
    Har du testat Sthlmslådan? Den är fri från rött kött fläsk. Istället får du en kycklingrätt, en fiskrätt och en vegetarisk rätt. Lägg in en sådan leverans och testa om det kanske kan vara något för dig.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att kontakta oss på kundtjanst@matkomfort.se

• 2020-08-28

Claes S skrev om Matkomfort
    Den matlåda vi köper är av hög kvalitet men fräscha grönsaker och kött! Välkomponerade rätter! Läs mer
    2020-08-28 Matkomfort svarar Claes S
    Stort tack för fullpott Claes!
    Vi är så glada att du är nöjd med leveranser ifrån oss.

Ha en trevlig helg.

Clara N skrev om Matkomfort
    Vi köper Premium varannan vecka. Bra råvaror generellt, goda såser men vi hade uppskattat avancerade buljonger, mindre majonnäs.
    Bra, tydligt, oftast prisvärt. Uppskattar Barntips. Läs mer
    2020-09-02 Matkomfort svarar Clara N
    Tack Clara för ditt betyg.
    Kul att se att du är nöjd med råvarorna.

Ha en fin onsdag!

Grazyna B skrev om Matkomfort
    Matlåda för 2 personer, allt är så gott. Trevlig bemötande Läs mer
    2020-08-28 Matkomfort svarar Grazyna B
    Tack Grazyna för ett toppbetyg!

Ha en härlig helg.

Sofia H skrev om Matkomfort
    Fina råvaror och goda såser. Går relativt snabbt att tillaga maten. Lite snålt med grönsaker, och ofta lite samma sak/smaker. Läs mer
    2020-08-28 Matkomfort svarar Sofia H
    Tack Sofia för ett fint betyg.
    Det gläder oss!

Björn S skrev om Matkomfort
    Alltid GOD mat och leverans i rätt tid.
    Här egentligen ingenting att klaga på.
    Varannan veckas leverans passar oss
    !Äldre perfekt

MV.H.
    Björn o Britt Marie Stenberg
    Nockeby Backe 2D
    Bromma Läs mer
    2020-08-27 Matkomfort svarar Björn S
    Stort tack för ditt fina betyg Björn!
    Det gläder oss att se att du är nöjd med maten och konceptet. Kul att det passar bra för er att köra varannan veckas leverans.

Ha en toppen torsdag!

Camilla S skrev om Matkomfort
    Mat o företaget mkt bra. Tyvärr blir det alltid svårt för mig som äter mjölk o glutenfritt. Ibland fungerar såserna, dock de flesta ggr inte. Vilket gör att det blir besvärligt med färdiga matkassar! Läs mer
    2020-08-26 Matkomfort svarar Camilla S
    Tack för ditt betyg Camilla,

Ha en härlig kväll!

Pia R skrev om Matkomfort
    premium kasse för två personer.
    lagom mängd mat för två och alltid gott.
    lätt att förstå recepten.
    alltid bra bemött Läs mer
    2020-08-26 Matkomfort svarar Pia R
    Tack Pia för ett fint betyg.

Ha en fin kväll!
  • Brith F

2020-08-25

Brith F skrev om Matkomfort
    Jag har köpt Stockholmslådan under en tid och alltid varit nöjd med både innehållet och den alltid hjälpsamma och trevliga personalen. Företaget har verkligen levt upp till mina förväntningar med topp kvalitet och.ekologiska produkter. Läs mer
    2020-08-26 Matkomfort svarar Brith F
    Stort tack för ditt fina betyg Brith.
    Det gläder oss att se att du är nöjd med vårt koncept och kundtjänst.

Ha nu en trevlig eftermiddag och kväll!
  • 2020-08-25

Lotta P skrev om Matkomfort
    Hej jag har köpt stockholmslådan och jag vill byta till enklare lådan... Läs mer
    2020-08-26 Matkomfort svarar Lotta P
    Hej Lotta,
    Tack för ditt betyg. Du kan enkelt byta låda via Min Sida på www.matkomfort.se. Du är också välkommen att höra av dig till oss på kundtjänst så kan vi hjälpa dig att göra ändringar i ditt kundkort.

• 2020-08-25

Ingemar K skrev om Matkomfort
    Vi ville inte längre gå till affären i Coronatider och hittade Matkomfort på nätet. Servicen har alltid varit bra. Vi började helt utan förväntningar och tyckte det var bra. Vid ett par tillfällen var det kyckling två ggr samma vecka och då tänkte vi hoppa av. Nu är det oftast bara en gång. Såserna är mycket bra. Vi tycker mycket om fisk och uppskattar att det är lax, torsk och kolja. Önskar ibland riktigt kött istället för fläsk. Tex lövbiff eller färdigkokt nötkött i gryta. Skulle vilja ha WROOOM för två personer då jag tycker ibland att det tar lång tid att laga. Läs mer
    2020-08-26 Matkomfort svarar Ingemar K
    Tack Ingemar för ett bra betyg!
    Det gläder oss att se att du är nöjd med konceptet.

Ha en fin eftermiddag!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte