Alla kategorier Matkasse Stockholms län Tyresö Matkomfort

Matkomfort

Antennvägen 14, 135 48 Tyresö — Visa karta

Med Matkomfort får du det stöd du behöver för att få vardagen att gå ihop. Att bestämma vad som ska ätas, handla och kånka hem ingredienserna och sedan ställa sig och laga mat tar mycket tid, som allt som oftast inte finns. Vi levererar en matkasse på ny nivå och du får mer än bara ingredienser och ett recept. Våra måltider är förberedda av en kock och kräver endast 5-20 minuter av din värdefulla fritid att laga klart.

Du får fyra måltider, som är portionsanpassade och snabblagade, direkt hem till dörren. Välj mellan barnanpassade Familjefavoriter, Sthlmslådan med mindre rött kött, Premium med riktigt bra svenska råvaror eller Vroom, när det måste gå riktigt fort. Alla måltider är näringsriktiga, goda och vällagade, som om du lagat dem från grunden.

Läs vad 235 kunder tycker om Matkomfort

• Rose-marie K
    Rose-marie K skrev om Matkomfort
    Vi har precis börjat att prenumerera på premiumkassen. höga betyg på kvalitet och smak. nästa vecka skall vi testa familjefavoriter!
    2017-05-18 Matkomfort svarar Rose-marie K
    Härligt att höra Rose-Marie! Tusen tack för det fina betyget och jag hoppas att Familjefavoriter ska smaka lika bra och att ni sedan kanske vill varva lite bland våra olika matkassar, utefter vad ni är sugna på till nästa vecka.
  • Roger B
    Roger B skrev om Matkomfort
    Bra i alla avseenden men lite på gränsen till för dyrt, speciellt nu när civilståndet förändrats och det är färre portioner per dag
    2017-03-22 Matkomfort svarar Roger B
    Tack för fint betyg Roger!
    Härligt att höra att vi är bra i alla avseenden och att du väljer att fortsätta med oss trots att vi ligger på gränsen nu.
  • Inger F
    Inger F skrev om Matkomfort
    Har alltid fått ett trevligt bemötande av personalen oavsett vilket ärende jag har haft, de ställer alltid upp hjälper till på bästa sätt.

Våra matleveranser fungerar helt perfekt och vi är mycket nöj med kvaliten på råvarorna.
    2017-03-21 Matkomfort svarar Inger F
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Inger!
    Va kul att höra att du gillar allt från mat till leveranser och vårt bemötande.
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Matkomfort
    I nio fall av tio är maten utmärkt och jag uppskattar att
    De vegetariska rätterna och även de traditionella kolhydraterna byts ut med matvete mm
    2017-03-21 Matkomfort svarar Gunilla N
    Kul att höra Gunilla, tack!
    Toppen att de flesta rätterna gillas och att du uppskattar att vi använder matvete och andra kolhydrater ibland.
  • Karin L
    Karin L skrev om Matkomfort
    Jskduzbdiebdidndkdbfidbekfbfofbfe
  • Maria A
    Maria A skrev om Matkomfort
    Matkomfort erbjuder en enkel och smidig tjänst, både produkten och servicen omkring. Maten är god och vällagad och känns varierad!
    2017-03-21 Matkomfort svarar Maria A
    Härligt att höra Maria, tack!
    Toppen att maten uppskattas och även service och helheten i konceptet.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Matkomfort
    Bra råvaror och spännande recept, med livsmedel som man inte har arbetat med tidigare. Något negativt är surdegsbrödet man får när man ska göra t ex. hamburgare. Bättre med ett rejält fullkornsbröd, men det ska vara ett hamburgerbröd.
    2017-03-21 Matkomfort svarar Bengt J
    Tack Bengt för fint betyg!
    Härligt att vi får inspirera lite i vardagen men synd att just surdegsbrödet till hamburgaren inte riktigt går hem hos dig. Det är vanligtvis uppskattat hos många men jag hälsar köket och kockarna!
  • Anita E
    Anita E skrev om Matkomfort
    God och varierande mat. Bra kvalitet. Otroligt bra och trevligt bemötande av kundtjänsten. Tiden för leveranserna kan variera men kommer oftast i utsatt tid.
    2017-03-16 Matkomfort svarar Anita E
    Tack Anita för toppbetyg och fin rekommendation!
    Underbart att vi får hjälpa till med god mat av bra kvalitet och att du uppskattar vår service.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Matkomfort
    Proffsigt bemötade. Snabba svar på frågor som gäller ändringar i leverans. Bra hemsida. Leveranssäkra. Bra produkter med enkel tillagning. Veckomenyerna upprepar sig kanske något för ofta.
    2017-03-16 Matkomfort svarar Ingrid B
    Tack för fint betyg Ingrid!
    Härligt att du gillar oss från topp till tå, service till mat. Även om vi upprepar oss. Vi förstår att det kan kännas så om man varit med länge men vi hoppas också att det är positivt att även favoriterna kommer tillbaka! Betygsätt gärna veckorna, det tittar vi mycket på i vårt fortsatta arbete framåt.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Matkomfort
    Vi har köpt matmenyer från Matkomfort under drygt fyra år. Vi har provat olika "kassar", bl.a. Premium och Vroom. All kontakt när något inte stämt har hanterats utmärkt. Menyerna är ganska generiska och som kund blir man snabbtvan med de återkommande recepten (vissa bra och vissa usla (fr.a. den förb****de fläskharen)). Grönsakerna må vara ekologiska, valda utifrån årstid och så lokalt odlade som möjligt, men de är sällan fräscha hela veckan. Vi har nästan alltid tvingats slänga dåliga grönskaker. Vaför Matkomfort kan vara ett bra alternativ: du slipper fundera ut mat inför kommande vecka, kassarna kan fås varje, varannan, var tredje, etc. vecka, priset är bra med tanke på vad man får, bra råvaror (ej grönsakerna) och goda såser.
    2017-03-16 Matkomfort svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för fint betyg och rekommendation!
    Härligt att höra att ni gillar oss och vår service.
    Synd att inte fläskharen (fläskytterfilé) gillas lika mycket. Vi tittar ständigt på olika alternativ och förra veckan la vi in en vegetarisk rätt, vilket vi hoppas ska uppskattas. Tråkigt också att höra att grönsakerna inte håller hela vägen ut. Toppen för oss att få höra så att vi kan meddela våra leverantörer. Nu har det varit svårt med grönt när de hade en sån kall vinter i Sydeuropa så att allt frös! Men det låter som att det är något ni upplevt även innan dess. Hör gärna av dig igen, när det är något som inte håller hela vägen.
  • Aino A
    Aino A skrev om Matkomfort
    Lättlagade, jättegoda rätter på ekologiska varor levererade på bra sätt. Känns omtänksamt och skapar det lilla extra i vardagen. Superbt och tack för hjälpen 😊
    2017-01-24 Matkomfort svarar Aino A
    Tack snälla för fin rekommendation och toppbetyg Aino!
    Härligt att vi får vara med och bjuda på det lilla extra i vardagen.
  • Asle R
    Asle R skrev om Matkomfort
    Får alltid hjelp og svar raskt, meget god mat hvor sausene er det viktigste for at måltidet blir vellykket. Oppskriftene er bra! Ferdige supper er vi veldig glade for når det kommer. Viktig for oss at det er uten hvete det som leveres med unntak av pastaen. Leveringen fungerer bortsett fra at den leveres litt tidligere enn skrevet i mailen noen ganger.
    2017-01-23 Matkomfort svarar Asle R
    Hei Asle! Tack för ditt fina betyg och din rekommendation!
    Härligt att ni gillar oss och särskilt våra soppor. Det ska jag hälsa vidare till Henrik och kockarna som planerar våra menyer.
    Leveransen ska inte ske mycket tidigare än vad vi har sagt. Vintertid max +/- 1 timme och under sommaren +/- 30 minuter. Kollar upp det med transportfirman!
  • Malin N
    Malin N skrev om Matkomfort
    Jag tycker Matkomfort fungerar väldigt bra och råvarorna känns fina. Jag har både premium och familjefavoriter. Premium är jätte bra men skulle önska att det var mer fisk i familjefavoriter och kanske någon mer rolig rätt.
    Den enda råvaran vi har haft problem med är potatisen. Den kokar lätt sönder jämfört med den jag köper i butik.
    2017-01-23 Matkomfort svarar Malin N
    Tack Malin för betyg och rekommendation!
    Vi har aktivt valt att inte ha fisk i alla veckor för Familjefavoriter. Det eftersom några har hört av sig, de vill inte ha fisk varje vecka då de har svårt att få barnen att tycka om fisk. Hellre sakta men säkert med lite längre mellanrum. Sedan har vi familjer som inte alls äter fisk där allergi är orsaken. Nu kan de äntligen få beställa några veckor från oss.

Toppen att ni blandar med Premium. Det är vad vi brukar rekommendera om man vill ha fisk varje vecka eller lite mer "spännande" mat. Familjefavoriter ska vara lite snällare och mer repetitiv för att barnen ska ha chansen att vänja sig vid nya smaker.

Potatisen är både vi och vår leverantör medvetna om. Det enda de kommit fram till hittills, är att någon möjlig sorts KRAV-potatis hos någon odlare, har blandats med den fasta. De söker vidare! Nu börjar KRAV-potatisen ta slut, så då ska vi förhoppningsvis komma undan det här problemet. Det blir lite enformig med potatismos varje vecka!
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Matkomfort
    Problem med kontokortet. Vi äter inte fläsk och korv - skulle vara bra med en låda utan det - nya har vi mestadels familjefavoriter och får då göra oss av med mat i onödan. Man kan se menyerna alltför få veckor i förväg och så är det alldeles för kort tid att kunna göra ändringar - dåligt
    2017-01-11 Matkomfort svarar Pernilla L
    Tack för din rekommendation och viktiga feedback!
    Tråkigt att höra att du haft problem med ditt kort hos oss och PayEx. Hoppas det är löst! När det gäller fläsk och korv hoppas jag ni kan prova vår Sthlmslåda som bjuder på fågel, fisk och veggishrätter.
    Du kan se menyerna två veckor innan de levereras och ny funktion är på gång så du kan se 2-3 beställningsbara veckor framåt. Längre än så kan vi tyvärr inte visa då vi jobbar med färska råvaror och vi får ofta ändra om i ursprungsplanen - ibland in i det sista.
  • Annika E
    Annika E skrev om Matkomfort
    Hög kvalitet! Goda rätter som snabbt kommer på bordet laddade med nyttigheter som smakar toppen.
    2017-01-11 Matkomfort svarar Annika E
    Underbart att höra Annika, tack för betyg och rekommendation!
    Matkomfort gillar detta
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Matkomfort
    Väldigt smidigt att allt är förberett. Såser är förberedda och ibland är även kycklingen delad. Detta underlättar vardagen med barn. Det är även hög kvalité på maten och det känns som att äta rwstaurang mat hemma.
    Leveransen har aldrig varit sen.
    2017-01-11 Matkomfort svarar Johanna K
    Toppen att allt funkar för dig och att vi får underlätta din vardag. Tack för rekommendation och betyg Johanna!
  • Sara J
    Sara J skrev om Matkomfort
    Bra råvaror. Relativt lätta rätter men många liknande smaker oavsett rätt. Mycket tomatbaser som är billigt men lite trist enligt mig.
    2017-01-11 Matkomfort svarar Sara J
    Tack Sara för betyg och rekommendation!
    Våra tomatbaserade såser brukar vara väldigt uppskattade och bra som komplement till veckans grädd- och crème fraichebaserade såser. Tråkigt att höra att du tycker dem är lite tristare än de andra. Hoppas att enkelheten och de bra råvarorna överväger i längden!
  • Karin F
    Karin F skrev om Matkomfort
    Jag har ett abonnemang på Stockholmslådan och har blivit utmärkt bemött hela tiden allt ifrån mejlkontakter till mannen i dörren som levererar lådan. Jag uppskattar maten mycket, det är hög kvalitet på råvarorna och de tillredda såserna är oftast jättegoda. Det innebär att jag ser fram mot att ställa mig i köket och laga efter instruktionerna, som är tydliga och instruktiva. Ofta är maten så väl tilltagen att jag har mat också till nästa dag. Alltså, mina förväntningar är uppfyllda med råge och jag har också rekommenderat till vänner och bekanta.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Karin F
    Underbart att höra Karin, tack!
    Toppen att du kan få dubbel glädje av vår mat och tack för att du rekommenderar oss vidare. Du ger väl dina vänner din kod, som ger både dig och din vän en rabatt!
  • Charlotta R
    Charlotta R skrev om Matkomfort
    Gott och enkelt att laga! Gudomliga såser.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Charlotta R
    Åh va roligt att höra Charlotta, tack för att vi får förgylla din vardag!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Matkomfort
    Fungerar mycket bra med leverens, recept, råvaror. Bra service och bra mat. Det jag uppskattar och som jag önskar att matkomfort fortfarande kommer att satsa på är ekologiskt och fina råvaror.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Johanna R
    Tack för betyg och rekommendation Johanna!
    Vi söker ständigt efter nya råvaror och nya leverantörer och det kommer vi fortsätta med. Vi serverar ekologiskt där det går, framför allt i Sthlmslådan. Ibland får vi med kort varsel byta ut ekologiska grönsaker mot konventionella (och ibland tvärt om!) och ibland bygger vi om hela rätten när vi inte får tag på det ekologiska vi planerat för. Härligt att konceptet uppskattas!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Matkomfort
    Mycket bra på alla sätt. Bra bemötande, när det varit problem med någon vara så har det lösts på bra sätt.
    Bra kvalite på produkterna.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Susanne S
    Tack Susanne, va härligt att höra! Toppen att kvalitén är bra på både råvaror och bemötande.
  • Per G
    Per G skrev om Matkomfort
    Bemötande från kundtjänst eller annan personal på företaget har fungerat väl, snabb och bra service. Dock har det skett en försämring vad gäller servicen från bolaget som nu levererar matlådan. Det har hänt vid ett par tillfällen att lådan är skadad, mat trillat ur lådan vid urlastning från leveransfordonet etc.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Per G
    Tack för betyg och rekommendation Per!
    Glad att höra att du alltid blivit bra bemött och att det funkat bra men tråkigt att höra att transportfirman inte längre håller samma höga standard. Kontaktar dem för att se vad som kan ha hänt, så ska det verkligen inte gå till!
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Matkomfort
    Mycket bra mat som levereras direkt hem. Det gör min vardag mycket enklare och matlagningen är inte längre en stressfaktor. Att det dessutom smakar bra och i många fall väldigt bra gör ju allting ännu bättre.
    Mvh /// Ingela
    2017-01-10 Matkomfort svarar Ingela B
    Å va kul att höra Ingela! Tack för fin rekommendation. Att underlätta och ta bort onödig stress och samtidigt få servera god mat är precis vad vi vill hjälpa till med.
  • Anna R
    Anna R skrev om Matkomfort
    Enkelt, varierat, hyfsat ofta färdiglagade delar vilket underlättar vardagsmatlagningen.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Anna R
    Tack Anna, härligt att vi får underlätta din vardag!
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Matkomfort
    Matkomfort är ett mycket kundvänligt företag. De gånger jag har behövt hjälp av något slag har jag alltid kunnat tala med någon vänlig och hjälpsam person och problemen har gått att lösa. Mest har problemen handlat om leveranserna, det har ibland varit svårt att vara hemma de tider jag får min låda och jag bor i en fastighet där det inte går att komma in och ställa lådan utanför dörren, utan jag måste vara hemma. Från början skulle leverans vara söndag efter 16.00 men tiden har flyttats framåt så att i våras fick jag min leverans redan vid 2-tiden, det förstör möjligheten att göra något vettigt utanför hemmet av dagen.
    Jag är ensamstående pensionär och Matkomfort är en stor hjälp för mig, jag tappar ibland lusten att äta och då är det utmärkt att få hem så god mat. Att maten finns hemma och det finns instruktioner vad jag ska göra underlättar och jag hoppar inte över middagen. Så mycket bättre mat än färdiglagade rätter i min livsmedelsbutik eller take-away från företag i närområdet. Min enda invändning är att jag vill ha mer grönsaker, men det är ju inte så svårt att lägga till. Så sammantaget är jag mycket glad att min dotter tipsade mig om Matkomfort. Helhetsintrycket är att jag är mycket glad att ha hittat Matkomfort och jag hoppas att jag ska kunna fortsätta att få äta riktigt god mat.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Ulla S
    Tack bästa Ulla för din rekommendation!
    Ja, vilken tur att din dotter tipsade dig om oss. Vi är glada att vi kan hjälpa dig med bra vardagsmat och att vi kan hjälpa till om det behövs vid leverans, när tiden inte passar. Vi är glada att samarbeta med vår transportfirma Aoo Ex Kyltransporter, som är flexibla och håller den servicenivå vi vill ha, hela vägen. När det gäller grönsakerna är det många som tycker tvärt om. Glad att höra att du kan komplettera med det som önskas när du kanske ändå ska handla frukost.
  • Heather J
    Heather J skrev om Matkomfort
    I love the recipes and sauces!
    2017-01-10 Matkomfort svarar Heather J
    Glad to hear Heather, thanks for your rating!
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Matkomfort
    Vi har varit med Matkomfort några år. De första åren tycker vi att maten var allra bäst när Matkomfort var ett mindre företag. Maten och framförallt såserna var fantastiska. Under 2016 tycker vi att maten inte alltid varit 100%. Ibland har varorna varit skadade men vi har alltid fått mycket bra mottagande vid reklammation. 2016 upplever vi också att maten ibland har varit för mycket hackande och förberedelse hemma innan maträtten år färdig. Kanske var vi för bortskämda i början.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Elisabeth A
    Tack för ditt fina betyg Elisabeth!
    Härligt att ni fortfarande är med oss och visst kan det vara så att man också känner sig lite mer bortskämd i början och att vi hade andra möjligheter när vi levererade ut 70-100 lådor i veckan jämfört med dagens 1400! Vi har under åren hittat nya leverantörer och huvudråvaror samt gjort små justeringar för att möta önskemål - även om vi i grunden gör mer eller mindre samma sak. Hälsar kockarna, framför allt de som är med och tar fram menyerna.
  • Lena S
    Lena S skrev om Matkomfort
    Vi har under en längre tid köpt Premium paketet för 2 personer. Råvarorna har en hög kvalitet och maten smakar väldigt bra. Ett enkelt sätt att få middagen snabbt på bordet.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Lena S
    Tack Lena för fint betyg och rekommendation! Härligt att vi får underlätta med bra råvaror till goda middagar.
  • Ewa O
    Ewa O skrev om Matkomfort
    Vi var kund under Matkomforts uppstart och sedan 2-3 års veckoleveranser. Mycket nöjd men sedan ändrades våra arbetsuppgifter så det blev mycket resor och inte 4 middagar hemma under må - to.
    Vi fortsatte under flera år med härliga och mycket uppskattade NYÅRSMENYER tillsammans med våra vänner. VI SAKNAR DEM OTROLIGT MYCKET!
    Vi har sedan ni inte erbjuder nyårsmenyer testat flera andra möjligherter - men det är inte i närheten av den kvalitet som vi fick från MATKOMFORT.
    Lova att det finns Nyårsafton 2017! Betyg (fråga 2) är svår att svara på eftersom det är länge sedan vi har tagit emot era leveranser. Betyget gäller de historiska Nyårslevevranserna.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Ewa O
    Tack för toppbetyg till nyårsmenyerna Ewa!
    Kul att höra att du saknar dem. Så som vi ser ut idag och som jul- och nyårshelgerna legat de senaste åren har vi tyvärr inte haft möjlighet att göra någon nyårslåda. Men 2016 kom jullådan tillbaka så håll utkik! Man vet aldrig.
  • Camila R
    Camila R skrev om Matkomfort
    Superbra mat med enkla recept och olika prisklasser och nivå
    2017-01-10 Matkomfort svarar Camila R
    Underbart med toppbetyg Camila, tack för rekommendation!
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Matkomfort
    Så enkelt och så gott! Gör familjens vardag enklare och vi får mer tid tillsammans.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Hanna W
    Åh va roligt att höra Hanna, tack!
    Precis vad vi önskar våra kunder.
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Matkomfort
    Kvalitetsmässig och god mat som går snabbt att laga. Extra plus för att såser och grytor är färdiglagade!
    2017-01-10 Matkomfort svarar Kajsa J
    Tack Karin för att du rekommenderar oss och för ditt betyg! Härligt att våra färdiga såser och grytor uppskattas.
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Matkomfort
    Kanongod mat på riktiga råvaror & bra service!
    2017-01-10 Matkomfort svarar Pernilla K
    Tack för finfint betyg och rekommendation Pernilla!
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Matkomfort
    Jag tycker det mesta är positivt med koncept, recept och smaker, tidsåtgång vid tilllagning, leverantstider, råvaror och tillgänglighet på webben.
    Jag har dock vid ett antal tillfällen varit besviken på grönsakerna såsom tomater och lök som inte har varit ok vid leverans eller som inte hållit en vecka. Det kan ni bli mer noggranna med.
    Jag brukar rekommendera er till mina vänner och kollegor då vi tidigare provat många olika kassar och koncept från andra leverantörer.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Patrik W
    Tack för bra betyg och rekommendation Patrik!
    Härligt att du gillar konceptet och att det mesta är positivt men tråkigt att höra att du fått dåliga grönsaker av oss - vid flera tillfällen! Vi dubbelkollar alltid allt när vi packar men visst kan vi missa ändå eller så har grönsakerna blivit dåliga under veckan, som du skriver. Toppen att vi får vetskap om det så vi kan meddela våra leverantörer om att var mer noggranna vad som skickas.
    Tack för att du rekommenderar oss, hoppas du använder din personliga kod som ger både dem och dig en rabatt!
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Matkomfort
    Hög kvalitet på råvarorna, oftast goda recept. Den korta tillagningstiden underlättar vardagslogistiken.
    2017-01-10 Matkomfort svarar Ulrika V
    Tack för ditt fina betyg och din rekommendation Ulrika! Härligt att höra att ni gillar oss och att vi får underlätta er vardagslogistik.
  • Katrin M
    Katrin M skrev om Matkomfort
    Mycket hjälpsamma och trevliga - från kundtjänst till chaufförer!
    Har testat så gott som alla lådor utom den dyraste. Just nu kör vi med familjelådan och är mycket nöjda!
    2017-01-04 Matkomfort svarar Katrin M
    Tack för fin rekommendation och betyg Katrin!
    Roligt att höra att du blir väl bemött av oss alla och att du testat runt bland menyerna. Det gillar vi!
  • Britta N
    Britta N skrev om Matkomfort
    Det mesta är jättebra. Bara ibland kan det kännas som lite upprepningar och lite väl mycket såser men jag ser ändå fram emot nästa gång. Leveranserna fungerar perfekt, alltid i tid . Jullådan som jag beställde sist var helt suverän.
    2017-01-04 Matkomfort svarar Britta N
    Tack för fint betyg och rekommendation Britta!
    Härligt att höra att du gillar det mesta och att jullådan var uppskattad! Förstår att det kan kännas som upprepningar när vi kör fågel, fisk, kött/fläsk varje vecka men hoppas att det blir lite variation i såserna och att ni kanske har möjlighet att äta upp det som blir över under helgen till exempel.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Matkomfort
    Mycket nöjd med maten samt flexibiliteten att hoppa mellan menyerna.
    Det har aldrig blivit någon felleverans.
    2017-01-04 Matkomfort svarar Håkan S
    Toppen, härligt att höra Håkan. Tack för betyg och rekommendation!
  • Beatrice T
    Beatrice T skrev om Matkomfort
    Jättegoda, lättlagade middagar!
    2017-01-04 Matkomfort svarar Beatrice T
    Härligt att höra Beatrice, tack!
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Matkomfort
    Trevlig matupplevelse. Speciellt goda såser som förgyller upp basrätterna. Bra fungerande leveranser, lätt att beställa på Mina sidor. Lite för tjatigt med matsedeln med fisk och kyckling. Ogillar fläskkött, så mycket bättre när det ersätts med rotfrukter/grönsaker. Skulle varje vecka själv kunna beställa det och inte vara beroende av slumpen.
    2017-01-04 Matkomfort svarar Katarina A
    Tack för betyg och rekommendation Katarina!
    Härligt att höra att ni gillar såserna och enkelheten i att beställa. Där kan du också välja en annan meny om du vill ha mer omväxling!
    Fisk, fågel och fläsket är bra vardagsråvaror som många uppskattar. Vi letar vidare för att hitta annat att alternera med. Vår utmaning är att hitta färskt och svenskt till ett pris som funkar för Vrooom och våra andra menyer.
  • Eva M
    Eva M skrev om Matkomfort
    Alltid väldigt tillmötesgående och måna om att hjälpa till. Pålitliga leveranser. Perfekta råvaror med utmärkta tillagningsanvisningr.
    2016-12-29 Matkomfort svarar Eva M
    Tack för toppbetyg Eva!
    Härligt att vår service uppskattas och att råvaror, leveranser och instruktioner också gör det.
  • Therese J
    Therese J skrev om Matkomfort
    Bra bemötande. Vid ett tillfälle fick vi fel matlåda till för få personer. Ni ordnade det utmärkt.
    Bra variation, snabbt att tillaga, bra råvaror.
    2016-12-29 Matkomfort svarar Therese J
    Tack för fintfint betyg Therese!
    Ledsen att det blev fel med portionerna vid ett tillfälle! Tack för att jobbet efteråt uppskattas och härligt att ni gillar konceptet.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Matkomfort
    God vällagad mat, ekologiskt och lätt lagat.
    2016-12-29 Matkomfort svarar Ulrika B
    Tack Ulla!
    Härligt att höra att vi och vårt koncept är uppskattat.
  • Anne W
    Anne W skrev om Matkomfort
    God varierad mat, enkla recept, perfekt om man har ont om tid.
    2016-12-29 Matkomfort svarar Anne W
    Tack Anne!
    Det är precis så vi vill uppfattas :) Härligt att vi får hjälpa dig i vardagen.
  • Inger N
    Inger N skrev om Matkomfort
    Bra variatin, skönt med alla ingredienser i lådan. Bra grunder, såser grytor mm. Lätt att förstå recepten beskrivningarna. Rikligt med mat.
    2016-12-29 Matkomfort svarar Inger N
    Tack Inger för finfint betyg och fin rekommendation!
    Härligt att vi är uppskattade, i alla delar, hemma hos dig.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Matkomfort
    Alltid fräscha råvaror, leveranser vid angiven tid, Smakliga rätter.
    2016-12-29 Matkomfort svarar Johanna K
    Tack Johanna för fin rekommendation och fint betyg!
  • Helena H
    Helena H skrev om Matkomfort
    Så enkelt, gott och snabbt! Underbara såser som gör vardagen lite roligare. Bra med variationen av rätterna. Alltid hjälpsamma och tillmötesgående.
    2016-12-29 Matkomfort svarar Helena H
    Härligt att höra Helena, tack!
    Toppen att vi kan göra er vardag lite mer varierad och roligare.
  • Victoria N
    Victoria N skrev om Matkomfort
    Väldigt god och varierad mat! Mycket nöjd
    2016-12-20 Matkomfort svarar Victoria N
    Va roligt att höra att du känner dig mycket nöjd med oss Victoria. Stort tack för fint betyg och omdöme!
  • Åse L
    Åse L skrev om Matkomfort
    Proffsigt och leveranssäkert. Mycket enkelt och oerhört gott.
    2016-12-20 Matkomfort svarar Åse L
    Tack för fint betyg och en proffsig, kort och väldigt innehållsrik rekommendation Åse!
  • Liv S
    Liv S skrev om Matkomfort
    Matkomfort är mycket bra. Varierade måltider o mycket lättlagat.
    2016-12-20 Matkomfort svarar Liv S
    Härligt att höra Liv, tusen tack för finfint betyg!

Antennvägen 14, 135 48 Tyresö