Läs vad 1008 kunder tycker om Matkomfort 2

• 2020-08-29
    Köpte Premium, företaget bemöter på ett utmärkt sätt och utan krusiduller, lätt att hantera våra önskemål. Visste inte vilka förväntningar vi hade, men vi hade rekommenderats att pröva Matkomfort. Företagets produkter är av mycket god kvalitet och maten god för det mesta. Roligt att lära sig lite nya tillvägagångssätt. Samtidigt känns en del recept onödigt krångliga.
    Stort tack för ditt fina betyg Kerstin! Vad roligt att du är nöjd med vårt koncept och service. Ha en fin dag!

• 2020-08-28
    Är i stort nöjd men tycker det är för mycket kött måltider. Önskar att minst en dag skulle vara vegetarisk samt variera med fisk och kyckling.
    Tack för ditt betyg Monica! Har du testat Sthlmslådan? Den är fri från rött kött fläsk. Istället får du en kycklingrätt, en fiskrätt och en vegetarisk rätt. Lägg in en sådan leverans och testa om det kanske kan vara något för dig. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att kontakta oss på kundtjanst@matkomfort.se Ha en fin dag!

• 2020-08-28
    Den matlåda vi köper är av hög kvalitet men fräscha grönsaker och kött! Välkomponerade rätter!
    Stort tack för fullpott Claes! Vi är så glada att du är nöjd med leveranser ifrån oss. Ha en trevlig helg.

• 2020-08-27
    Vi köper Premium varannan vecka. Bra råvaror generellt, goda såser men vi hade uppskattat avancerade buljonger, mindre majonnäs.
    Bra, tydligt, oftast prisvärt. Uppskattar Barntips.
    Tack Clara för ditt betyg. Kul att se att du är nöjd med råvarorna. Ha en fin onsdag!

Matlåda för 2 personer, allt är så gott. Trevlig bemötande
    Tack Grazyna för ett toppbetyg! Ha en härlig helg.

• 2020-08-27
    Fina råvaror och goda såser. Går relativt snabbt att tillaga maten. Lite snålt med grönsaker, och ofta lite samma sak/smaker.
    Tack Sofia för ett fint betyg. Det gläder oss!

• 2020-08-26
    Alltid GOD mat och leverans i rätt tid.
    Här egentligen ingenting att klaga på.
    Varannan veckas leverans passar oss
    !Äldre perfekt

MV.H.
    Björn o Britt Marie Stenberg
    Nockeby Backe 2D
    Bromma
    Stort tack för ditt fina betyg Björn! Det gläder oss att se att du är nöjd med maten och konceptet. Kul att det passar bra för er att köra varannan veckas leverans. Ha en toppen torsdag!

• 2020-08-26
    Mat o företaget mkt bra. Tyvärr blir det alltid svårt för mig som äter mjölk o glutenfritt. Ibland fungerar såserna, dock de flesta ggr inte. Vilket gör att det blir besvärligt med färdiga matkassar!
    Tack för ditt betyg Camilla, Ha en härlig kväll!

• 2020-08-26
    premium kasse för två personer.
    lagom mängd mat för två och alltid gott.
    lätt att förstå recepten.
    alltid bra bemött
    Tack Pia för ett fint betyg. Ha en fin kväll!

• 2020-08-25
    Jag har köpt Stockholmslådan under en tid och alltid varit nöjd med både innehållet och den alltid hjälpsamma och trevliga personalen. Företaget har verkligen levt upp till mina förväntningar med topp kvalitet och.ekologiska produkter.
    Stort tack för ditt fina betyg Brith. Det gläder oss att se att du är nöjd med vårt koncept och kundtjänst. Ha nu en trevlig eftermiddag och kväll!

• 2020-08-25
    Hej jag har köpt stockholmslådan och jag vill byta till enklare lådan...
    Hej Lotta, Tack för ditt betyg. Du kan enkelt byta låda via Min Sida på www.matkomfort.se. Du är också välkommen att höra av dig till oss på kundtjänst så kan vi hjälpa dig att göra ändringar i ditt kundkort. Ha en fin dag!

• 2020-08-25
    Vi ville inte längre gå till affären i Coronatider och hittade Matkomfort på nätet. Servicen har alltid varit bra. Vi började helt utan förväntningar och tyckte det var bra. Vid ett par tillfällen var det kyckling två ggr samma vecka och då tänkte vi hoppa av. Nu är det oftast bara en gång. Såserna är mycket bra. Vi tycker mycket om fisk och uppskattar att det är lax, torsk och kolja. Önskar ibland riktigt kött istället för fläsk. Tex lövbiff eller färdigkokt nötkött i gryta. Skulle vilja ha WROOOM för två personer då jag tycker ibland att det tar lång tid att laga.
    Tack Ingemar för ett bra betyg! Det gläder oss att se att du är nöjd med konceptet. Ha en fin eftermiddag!

• 2020-08-25
    Beställer matkomforts premiumkasse varje vecka och jag är så nöjd! Alltid så galet bra och jättegod mat! Matkomfort enligt mig är överlägset bästa av alla andra företag som jag har provat matkassar ifrån tidigare.

Mvh, Ida Lindstedt
    Tack Ida för ett fint betyg. Roligt att se att du är nöjd med premiumlådan. Jag ska hälsa kockarna. Ha en fin eftermiddag!

• 2020-08-25
    Stockholmslådan. Då jag är singel passar den mig så jag har 3middagar. Har egentligen inte haft ngn kontakt mer enligt en beställning på nätet. Fick tips genom en vänoch jag tycker att dom levt upp till mina förväntningar, förutom vid ett par tillfällen. Men då handlar det mer om smak.
    Killen som levererar är alltid punktlig och väldigt trevlig!

Så sammanfattningsvis, kanon👍
    Stort tack för ditt fina betyg Britt! Kul att du är nöjd med Sthlmslådans middagar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kundtjänst om du har några frågor eller funderingar, eller om du bara vill säga hej. Ha en härlig kväll!

• 2020-08-25
    Alltid trevliga Och hjälpsamma vid kontakt.
    God mat och fräscha varor har bara varit mindre nöjd en gång.
    Ilse, Tack för ett superfint betyg! Det är så kul att se att du är nöjd med oss. Ha en fantastisk dag!

Fina råvaror
    Utmärkt smakliga måltider, ofta med spännande kombinationer
    Bra app
    Möjlighet till flexibilitet vid beställningar
    Pålitliga leveranser
    = fem tummar 👍👍👍👍👍
    Tack Göran för ett fint betyg. Härligt att se att du är nöjd med oss. Ha det gott!

• 2020-08-25
    Jag köper Premiumlådan varje vecka. Är mycket nöjd med både råvarorna, recepten och leveranserna
    Tack för ditt betyg Ami. Superkul att se att du är nöjd med premiumlådan. Hoppas att din nästa leverans ska smaka bra! Ha en fin eftermiddag.

• 2020-08-25
    Stockholmslådan har vi haft sen i våras och inte blivit besviken en enda gång. Variationsrik och nya smaker, lika spännande varje vecka.
    Tack Carin för ditt fina betyg. Det gläder oss att se att du är nöjd med vårt koncept. Ha en fin eftermiddag!

• 2020-08-25
    Bra råvaror och recept. Flexibelt och enkelt upplägg. Rekommenderas!
    Tack Mats för ett toppbetyg! Ha en fantastisk dag.

• 2020-08-25
    Vi har en prenumeration på "Familjefavoriter" för 4 personer var annan vecka. Har alltid fått ett proffsigt bemötande och leveranserna sker på utlovad tid, dock en känsla av att chauffören nästan springer från huset. Inget utrymme för kundrelation.
    Smidigt och enkelt att själv administrera sitt abbonemang. Skönt att råvarorna är precisa, såserna klara och matlagningen går fort. Det negativa blir istället att såserna inte själv går att återskapa, har inte kollat på hemsidan om recepten verkligen finns.
    Tack Maria för ett fint betyg. Kul att se att du är nöjd med oss. Gällande leveransen så ska jag absolut ta upp detta vid vårt nästa möte. Under denna pandemi som råder just nu så ska chauffören göra så att han lämnar lådan utanför dörren och plingar på och sedan backar några steg för att bekräfta att kunden öppnar dörren. Om inte kunden öppnar så skickar chauffören ett sms om att leveransen är utförd. Detta för att inte ha någon form av närkontakt. Hoppas att du känner att du fick ett bra svar. Annars får du självklart återkomma till oss. Ha en fin dag!

• 2020-08-25
    Vi är mycket nöjda med menyerna, tillagningsmetoderna och smakerna. Leveranserna fungerar jättebra.
    Tack för ett fint betyg Karina, Kul att se att du är så pass nöjd. Ha en fin eftermiddag!

• 2020-08-25
    Bra betyg men rätterna innehåller alldeles lite grönsaker
    Tack för ditt betyg. Ha en fin dag!

• 2020-07-09
    Bra råvaror och varierande måltider!
    Tack för ett fint betyg! Ha en bra dag.

• 2020-06-25
    Bra råvaror, såser och recept! Det passar utmärkt för min familj som vill äta varierat och ibland för idétorka när det kommer till maten. De har en superbra kundtjänst som är snabba med svar och lösningar. Rekommenderar verkligen Matkomfort!
    Stort tack för fint toppbetyg! Jätteroligt att se att du är nöjd och rekommenderar oss. Ha en fantastisk dag!

• 2020-06-25
    Jättegod mat, smidiga leveranser.
    Tack för ett fint betyg! Ha det gott, /Julia

• 2020-06-23
    Jag är inte Ulrika, men Camilla.

Har varit kund i många år och är supernöjd. Prövat olika lådor relaterat till olika behov olika tider. Just nu har jag Stockholmslådan. Gillar ffa alla goda såser. Gillar att de är " hemmagjorda" utan färgämnen och E- ämnen. Gillar att få information om vad varor har sitt ursprung. Gillar att varor är ekologiska. Gillar pålitlighet kring leverans. Gillar system med poäng och presenter. Fint bemötande och alltid bästa hjälp av kundtjänst.

Hade varit bra med mindre plast. Hade varit bra med tillval av frukt.
    Stort tack för ditt fina betyg Camilla! Det gläder oss att se att du är nöjd med oss. Ha en fin dag!

• 2020-06-23
    + Utmärkta råvaror.
    + Goda recept.
    - Önskar att recepten var mer utförliga när det gäller mängd och antal, t.ex. två lökar och inte bara lök för då behöver man inte kolla om lök också finns i någon annan dags recept.
    + Punktliga leveranser.
    + Lätt att tillaga.
    + Mycket goda såser!
    * Hyfsat stora portioner, önskar ibland större.
    - För lite grönsaker.
    - Känns som om recepten innehåller mycket fett.
    * Önskar att varje recept hade en beskrivning över hur mycket fett, protein och kolhydrater dom innehåller.
    Tack för ditt fina betyg. Det gläder oss att se att du är nöjd med konceptet. Ha en trevlig dag!

• 2020-06-21
    Vi har prenumererat i 4 år på premium lådan varannan vecka. Vi är jättenöjda. Ibland lite lite grönt men då brukar vi ta ngt hemifrån. Vi provade ett kort tag Linas matkasse men den går inte att jämföra. Matkomfort känns genuint mat lagad från grunden det Somme klart. Bra råvaror och det går snabbt att laga. Bra oxå Attmar kan välja antal portioner och alltid leverans på slndagar
    Stort tack för ett toppbetyg och vad härligt att ni är så nöjda med maten från oss. Det betyder mycket för oss att ni som kunder är så nöjda med leverans som mat. Ha en fantastisk sommar!

• 2020-06-21
    Fantastiska matkassar med kreativa rätter, stor variation, närproducerade och fräscha råvaror, supergoda såser - och det är hur lätt och smidigt som helst att laga.
    Vilken härlig läsning, vad roligt att ni är så nöjda med maten från oss. Det glädjer oss. Tack för ett toppbetyg! Ha en riktigt fin sommar!

• 2020-06-20
    Gott och inspirerande!
    Stort tack för ditt fina betyg, härligt att ni är så nöjda. Ha en toppen sommar!

• 2020-06-19
    Den är bra och fungera ypperligt
    Just nu kör vi på 1 gång i veckan
    Kerstin
    Hej Kerstin, Tack för ett fint betyg, det betyder mycket för oss att ni är så nöjda kunder. Ha en fin sommar!

• 2020-06-19
    Så skönt att få så bra mat levererad direkt till dörren!
    Tack för ditt fina betyg och vad bra att ni är så nöjda. Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Vi har varit kunder i mer än 10 år och uppskattar fortfarande den höga kvaliteten och de goda recepten.
    Vad härligt att ni varit kunder så länge och är så nöjda, det gläjder att höra. Tack för ett toppbetyg! Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Vi är sedan många många år nöjda kunder hos Matkomfort. För närvarande väljer vi premium-lådan men har under åren också testat stockholmslådan och familjefavoriter. Leveransen sker alltid på utsatt tid, kundservicen är oerhört tillmötesgående. Men det är ju bisaker. Det viktiga är ju maten. Och den är myclet välsmakande och varierande. Arbetsinsatsen är precis lagom stor för en som stressad kommer hem från jobbet för att ställa sig vid grytorna. Matkomfort är duktiga på smaksättning, på såser och på kreativa tillbehör.
    Vilken härligt läsning!! Vad roligt att ni varit kunder så nöjda och fortfarande så nöjda med maten, leveransen och kundservicen från oss, det glädjer något enormt. Jag ska hälsa kockarna att ni är så nöjda med det dom förbereder innan maten kommer till er, då blir det extra glada. Ha en fantastisk sommar!

• 2020-06-18
    Vällagad mat som snabbt står på bordet
    Tack för ett toppbetyg! Härligt att ni är så nöjda. Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Med premiumlådan får hela familjen en kulinarisk upplevelse, likt en festmåltid, varje vardag. Lättlagade och fräscha maträtter med grymma såser.
    Vad härligt att hela familjen är nöjda med maten och våra kockförberedda såser, kul! Ha en riktigt fin sommar!

• 2020-06-18
    God mat varje vecka! Enkelt att laga och en del är ju redan förberett, vilket jag verkligen uppskattar!!
    Stort tack för ditt fina betyg och din läsning, det glädjer oss att ni är så nöjda. Ha en riktigt fin sommar!

• 2020-06-18
    Har prenumererat länge. Bra mat, särskilt vegolådan.
    Vad kul att ni är så nöjda med Vegolådan, det glädjer oss. Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Vem är Lotta. Finns i alla fall inte på det här telefon numret.
    Hej, Det har blivit fel vid utskick, hemskt ledsen för det. Hoppas ni är nöjda med maten från oss. Ha en riktigt fin sommar!

• 2020-06-18
    Vi får Stockholmslådan för 2 personer.
    Vi är mycket nöjda.
    Recepten är lätta att följa.
    Även maken har nu blivit intresserad
    av matlagning, vilket är jätte roligt.
    Man får testa alla möjliga rätter.
    Vi har börjat äta mycket mera vegetariskt
    nu, mycket tack vare Matkomforts inspirerande recept.
    Vilken härlig läsning och vad roligt att fler blivit intresserade av matlagning. Det glädjer oss. Tack för ett fint betyg! Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Samma förare varje vecka. Supertrevlig och alltid med ett stort leende...
    Tack för ditt fina betyg och läsning. Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Smidigt, enkelt. Inget krav att beställa varje vecka utan lätt att styra själv. God mat med mycket enkla menyer. Såserna färdiggjorda som är goda.
    Tack för ett toppbetyg, det betyder mycket för oss. Ha en finfin sommar!

• 2020-06-18
    I really like the recipes, the quality of the food and the sauces (there are always nice sauces 😉). I’ve tried a few of the boxes and they are all nice except the vegetarian, which is just carbs and not really very good.
    Hi, Thanks for a great rating, it means a lot to us. Have a nice summer!

• 2020-06-18
    Uppskattar särskilt närproducerade och ekologiska råvaror. Lättlagade och välsmakande menyer. Underlättar defensivt en god kosthållning under vardagen.
    Stort tack för ett finfint betyg, det betyder mycket för oss. Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Jag tycker konceptet är toppen. Grytorna kan förbättras och tycker ibland fisken inte håller måttet. Gärna mer lax som funkar lite bättre. Barnen provar nya saker och det är väl det bästa.

Klar 4/5
    Tack för ett toppbetyg och dina fina ord! Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    Premium för två personer.
    Jag blir alltid mycket väl bemött och får snabbt svar och hjälp med det jag har på hjärtat.
    Alla mina förväntningar har infriats med bravur.
    Vi äter festmiddag varje dag. Bit det rester över förgyller jag dem till en smarrig pyttipanna med hjälp av slattar av de goda såserna.
    Vi har haft leveranser i flera år. Av olika anledningar gjorde vi ett uppehåll på ca ett år. Vi längtade tillbaka till de fräscha produkterna med det mest varierade tillsgningsinstuktionerna och tipsen. Alltid lika spännande!
    Vi lär oss nya sätt att både laga och servera maten på.
    Nu har vi varit kunder igen i nästan ett år. Det är kul att laga rätterna och i stort sett vid varje måltid brista ut i ”Men oj va gott”
    Hej och varmt välkomna tillbaka! Vilka fina ord, vad glad jag blir att läsa det du skriver. Så härligt att ni är så nöjda med våra leveranser och maten som kockarna förberett. Tack för ett superbetyg och ha en fin sommar!

Är nöjd med Matkomforts Premiumlåda
    Vad härligt att ni är så nöjda med Premiumlådan från oss, det glädjer! Tack för ett toppbetyg.

Hej,

Jag heter inte Rikard (som ni skrivit i sms och här på hemsidan) utan Björn men är förvisso kund hos Matkomfort så jag kan fylla i min upplevelse av Familjefavoriter.

Jag är nöjd med Matkomfort. Genomgående bra matvarukvalitet och lätt att laga. Vi äter inte röd paprika och man får väldigt mycket paprika med matkassen. Jag tar med den till jobbet istället så får arbetskamraterna äta den.
    Hej Björn, Det har blivit fel i utskicket, hemskt ledsen för det men tack för att du ändå betygsätter. Stort tack för ett toppbetyg och dina fina ord, det betyder mycket för oss. Ha en fin sommar!

• 2020-06-18
    God mat av hög kvalitet. Fräscht med riktigt vällagade såser och bra råvaror. Bra att kunna köra olika lådor olika veckor. Nu under 2020 roliga extraerbjudanden.
    Tack för ett fint betyg och fina ord! Härligt att du varierar mellan de olika produkterna. Ha en bra sommar och njut av lite ledighet!

• 2020-06-18
    Bra recept god mat med bra kvalitet. Fräscha grönsaker.
    Tack för ett toppen betyg och fina ord! Ha en fin sommar!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte