Matt-Jacob i Järfälla AB

Caparol, Nordsjö m.m.

5 omdömen om Matt-Jacob i Järfälla AB

Daniel M
Skrev om Matt-Jacob i Järfälla AB

Mikael i butiken gav oss fantastisk service. Bra priser dessutom. Rekommenderas varmt!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Klas F
Skrev om Matt-Jacob i Järfälla AB

Har både beställt matoor och gjort en badrumsrenovering via dom. Alltid bra bemötande, och badrumsrenoveringen gjordes på utsatt tid till utsatt kostnad med ett mycket bra hantverk (mattläggaren var verkligen mån om att ge bra kvalitet) Priserna på golv/mattor kanske är ngt högre än det billigaste du kan hitta på nätet, men service, bermötande och att ha en fysisk butik gör det värt en ev. liten merkostnad.

Ramin R
Skrev om Matt-Jacob i Järfälla AB

Jag har tillgått Matt-Jacob för att skaffa material och få tips när det gäller golvrenovering och kakelsättning. Från första kontakten har personalen där byggt upp ett förtroende hos mig genom sitt yrkeskunnande och proffsigt bemötande och dem har under alla mina besök gett bästa servicen som gått ut på att jag ska lyckas bäst i mitt projekt. Som pricken på i-et har dem varit extra generösa när en leverans av kakel inte varit 100% bra så har dem beställt nya med snabbleverans utan någon extra kostnad men med extra kakel...

Ramin R gillar detta
Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
JOHAN B
Skrev om Matt-Jacob i Järfälla AB

Vi är jättenöjda med den service vi fått! Vi var in och kollade på golv och fick låna hem ett antal provbitar. När vi väl bestämt oss så ordnade de med transport mitt i semestern till Tyresö, och vi kunde få ett mycket bra pris på vårt golv. Vi jämförde med flera konkurrenter, och det blev en väldigt bra affär för oss. Vi har tidigare fått deras hjälp i samband med vårt förra hus som vi målade om utvändigt 2007-2008, och det ser fortfarande nymålat ut. Vi är väldigt nöjda med deras service, kunnighet och affären som sådan. Kan starkt rekommenderas!

Susann A
Skrev om Matt-Jacob i Järfälla AB

Varning!! Åk aldrig hit och köp färg!! Åkte dit min första semesterdag med bild på vad jag skulle måla och den brun/svarta färg vi ville ha. Vi tyckte att vi förklarat färgen och expediten verkade förstå vad vi ville ha men färgen blev för ljus så vi bad att få den mörkare två ggr och när det var gjort så ville inte expediten öppna burken utan lovade att nu var den brun/svart. Vi fick en ljus brun/lila färg så vi åkte tillbaka och en ny expedit försökte göra den mörkare men när vi kom hem så såg vi ingen skillnad. Åkte tillbaka...