Max i Enköping

Max i Enköping

Ring 0171-42 65 00 www.max.se
2.0

Nu kommer de riktiga hamburgarna från Norrland till Enköping. Detta är en av de Max-restauranger som även serverar Max-frukost.

3 omdömen om Max i Enköping

Lena L
Skrev om Max i Enköping

Har precis kommit ut från Max i Enköping och är förvånad och besviken. Normalt älskar jag Max och vet att man får bra burgare och pommes, idag fick jag kall burgare med ost som inte smält de erbjöd sig att göra om men även den var lika kall och tråkig så jag gav upp efter att hon i kassan sa att det är inget de kan påverka??? Har tidigare ätit varma burgare med smält ost på Max. Pommes som vi fick var också kalla och sega tråkigt med en så dålig maxrestaurang kommer inte tillbaka.

Johanna P
Skrev om Max i Enköping

Jag älskar Max men Enköping Max är allt annat är bra. Har varit här flera ggr. Sölig och otrevlig personal. Alltid smutsigt och sopor över allt. Byt ut hela personal styrkan, de är Katastrof! Kommer aldrig gå dit igen.

Nikke L
Skrev om Max i Enköping

Finns inget så gôtt som en helt nyöppnad hamburgerrestaurang. Och när det står Max på skylten blir det ännu bättre. Max i Enköping ligger lättillgängligt från E18 vid avfarten Enköping Norra, och fungerar äntligen som ett kvalitetsalternativ till den rätt vanskötta donken på andra sidan vägen. Att man tror på sig själva är rätt uppenbart. Parkeringsplatsen ser ut att rymma dubbelt så många bilar som det finns stolar inne i restaurangen :-)

Henrik S gillar detta