Maybell Capital AB

2.0

4 omdömen om Maybell Capital AB

Carlm B
Skrev om Maybell Capital AB

Bolaget är under all kritik. Missköter kundkontakt. Ingen har koll på vad som sker med ombyggnationer osv. Utanför husen är det fortfarande en leråker trots att många har bott här i 9 månader. Tvättstuga är otillräcklig och ur funktion. Serverproblem med kundtjänst osv. Svante Jurnell som äger Uppsala Capital måste kliva in och ta sitt ansvar. Passa er för detta företag!

Jonas N
Skrev om Maybell Capital AB

Det tog mera än två månader innan jag fick internet till min bostad efter inflyttning. Entrén är fortfarande inte färdig, trots löften om att det skulle vara klart kring nyår. Många har stora problem med att låsa och öppna dörrar.

Johan F
Skrev om Maybell Capital AB

Majklockan behandlar sina hyresgäster illa genom att ljuga för dom och inte lyssna på klagomål. Deras mät system för varm vatten fungerar dåligt och har i flera fall gett konstiga utslag. Det jag säger är att inte ens tänka på att flytta dit det är fint men det fungerar inte. Jag har själv funderat på att flytta där ifrån flera gånger specielt när jag inte har kunnat låsa lägenhets dörren, under ett dygn.

Josef K
Skrev om Maybell Capital AB

Helt klart det mest moderna boendet i Uppsala. Personlig mätning av el, vatten och värme för varje lägenhet och då inkluderas det man tvättar för också. Bokning av tvättstuugan sker elektroniskt, likaså alla låsmekanismer vilket ger en enorm flexibilitet med förråd osv. Med andra ord, man betalar inte mer än vad man gör av med, som det ska vara!