Mbs Energi AB

Ring 08-490 042 44 www.mbsenergi.se

3 omdömen om Mbs Energi AB

Hans Johan A
Skrev om Mbs Energi AB

Tvekade länge att skaffa solceller m batterilösning. Efter att ha talat m Emil så vände det! Trevlig, förstående, saklig, kunnig och ärliga svar på mina frågor! Inget säljsnack utan rak och ärlig dialog. Montörerna skötte sig bra, också de proffsiga, fin installation, sedan Jerry, elektrikern, oerhört kompetent, fin genomgång av vad han gjort och adekvata svar på mina frågor. Rekommenderar MBS varmt som leverantör av solceller m eller utan batteri!!

Villatakexperten
4.9/5 i betyg av 368 omdömen 4.9 av 368 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Kjell H
Skrev om Mbs Energi AB

Jag tycker att hela upphandlingen har gått bra och snabbt. Montörerna arbetar professionellt och snabbt dock med lite oförsiktighet vad gäller takarbetet. Saknade säkerhetssele oh arbetade med svagt lyse på kvällen när det var nermörkt.

Ulf Andreas L
Skrev om Mbs Energi AB

Mycket bra kundbemötande. Lyhörd för frågor. Tät, kontinuerlig kontakt och sköter kundrelationen exceptionellt. Därtill mycket snabb och smidig installation av solceller och batteri.

KNG EL KONSULT & INSTALLATION AB
4.6/5 i betyg av 423 omdömen 4.6 av 423 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för