MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD-Bygg och badrumsrenovering erbjuder renoveringar och ombyggnationer och arbetar mot privatpersoner såväl som företag. Hela vår verksamhet präglas av stor passion, med kvalificerade yrkesmän och lång erfarenhet kan vi erbjuda er eminent arbete där vi sätter dig som kund i fokus.

Vi är specialiserade inom badrumsrenoveringar och våtutrymmen. För att göra processen enklare för dig som kund tar vi gärna ett helhetsansvar för hela renoveringen så att du inte behöver ha kontakt med mer än ett företag under hela byggnadsprocessen. Våra hantverkare är väldigt kompetenta, och arbetar med stor passion och med glimten i ögat för att leverera det som behövs för att uppnå ett perfekt resultat.

Vi är dessutom väldigt flexibla och kan därmed utföra arbete under kvällar, nätter och helger så att arbetet blir utfört under snabbare tid än normalt. Detta sker givetvis efter överenskommelse då vi tillsammans utformar en plan över hur vi ska lägga upp det. Varmt välkommen!

Läs vad 40 kunder tycker om MD Badrumsrenovering i Göteborg 2

2021-03-01
    Vi köpte en totalrenovering av badrum, med nytt kakel och klinker. Arbetet utfördes professionellt och noggrant, och vi är mycket nöjda med resultatet.
    2021-02-11
    Totalrenovering av 5 badrum på hotell. Utmärkt finish och alla nödvändiga godkännanden ok. Snabbt utfört utan överraskningar och oskäliga påslag.
    2020-12-29
    David och hans team renoverade badrummet i min mammas bostadsrätt. Jag är utomordentligt nöjd med både bemötande och genomförande. Rekommenderar dem varmt.
    2020-12-15
    Totalrenovering av badrum inkl. Golvbjälklag, innerväggar och tak.
    Träffade tre olika företag men fick bäst bemötande och svar på mina frågor från MD badrumsrenovering.
    Arbetet och resultatet levde upp till mina högt ställda förväntningar och kan varmt rekommendera företaget.
    Tidplan, kvalite och kostnad enligt överenskommelse.
    2020-12-15
    MD gjorde en totalrenovering av vårt badrum med byte av inkommande vatten och el samt byte av avlopp och fönster.

Även om inte alla pratade svenska eller engelska gjordes det ett mycket gott jobb som även fick mycket goda vitsord av den externa besiktningsmannen.
    2020-12-15
    MD Badrumrenovering har total renoverat 2 st badrum hos mig.
    De hade proffsigt bemötande och utförande av jobbet från dag ett.
    Jag kan varmt rekommendera detta företaget för alla som vill utföra likadana jobb
    Jag är mycket nöjd.
    Tidsplanen höll och David höll oss uppdaterade genom hela arbetet. Service i världsklass
    2020-12-14
    Vårt badrum blev som nytt! Duktiga, hjälpsamma och trevliga hantverkare som vi var mycket nöjda med! Vi är så nöjda med den hjälp vi fick.
    2020-12-14
    Fick våran gäst toalett renoverad utav MD , professionellt ifrån start till överlämning och slutbesiktning. Levde upp till samtliga förväntningar, sen skadar det inte att David var väldigt trevlig och mån om sina kunder. Topp betyg helt enkelt , rekommenderas varmt !
    2020-12-14
    Ett proffsigt och seriöst företag som kan sitt jobb.
    Tack vare MD Badrumsrenovering så har jag fått mitt dröm badrum.
    Rekommenderas.
    2020-12-14
    Jättetrevlig och kunnig personal. De har uppfyllt alla mina önskemål och förväntningar. Rekommenderas starkt
    Renovering av badrummet
    Kunniga, lät o samarbeta, ärliga, för snälla, har fått badrummet så det var förväntad mig🙏🙏👌👍👍👍👍
    2020-12-14
    Duktiga hantverkare som lämnar ett proffsigt resultat och enligt offert.David var duktig på att komma med lösningar för att vi skulle kunna få vår dröm uppfylld.
    2020-12-14
    Helbadrumsrenovering, inköp och montering av material och utrustning, kakel och klinkers, utmärkt montering av alla delar, installation av golvvärme, badkar, mm. Vi blev bemöta på ett mycket trevligt sätt, hantverkarna var mycket duktiga och punktliga. Företaget levde upp till våra förväntningar och vi rekommenderar det varmt till andra kunder!
    2019-06-30
    Renovering av badrum gjordes och resultatet blev riktigt lyckat! Ett grymt jobb helt klart!
    2019-05-28
    Totaltrenovering av badrum i lägenhet.
    Proffsigt bemötande och duktiga hantverkare. Lämnade utförlig offert och levererade enligt överenskommelse. Vi hade en bra kontakt med företaget under hela renoveringen och var delaktiga i de beslut som togs. Vårt högskåp levererades efter att badrummet var klart men vi fick ändå hjälp med att montera det i efterhand. Vi är super nöjda med slutresultatet och det kunde inte ha blivit bättre. Kan starkt rekommendera MD Badrumsrenovering!
    2019-01-13
    Totalrenovering av badrum. Mycket trevlig personal, respektfulla, duktiga och snabba!!
  • Daniel E
    2018-11-11
    Totalrenovering av litet badrum från tidigt 90-tal i 30-talshus, dåliga förutsättningar för större förändringar så utifrån förutsättningarna är vi mycket nöjda.

Vi hade en tight tidsplan men trots sommar och semestrar så höll MD tidsplanen.

Bra dialog under renovering med avstämning av beslut kopplat till förutsättningarna.

Daniel & Ida
  • Tommy H
    2018-11-09
    Ändra toalett till badrum.
    Öppen och rak kontakt utmärkt bemötande.
    Hade inga förväntningar utan ville ha ett arbete utfört. Blev mycket nöjd med kontakte av företagets representant, litet minus att alla arbetare inte kunde svenska. Men var mycket flitiga och duktiga i sitt arbete.
    Toppen nöjd med resultatet och utförandet.

Tommy Hansson
    2018-11-02
    MD genomförde totalrenovering av badrum höst -18.
    Lätta och trevliga att ha att göra med. Slutresultatet blev som vi hade tänkt oss med bra finish.
    Arbetet tog längre tid än vad som diskuterats på förhand men kommunikationen kring detta fungerade bra. Skulle rekommendera andra att använda MD!
    2018-07-07
    Renoverade ett badrum. Blev mycket nöjd och fick ett bra bemötande.
    / Peter
    2018-03-17
    Helrenovering av badrum. Mycket nöjd med anlitad firma. Proffsigt bemötande, skickliga hantverkare och ett snyggt slutresultat. MD levererade även i tid och helt enligt övenskommet pris. Jag är mist sagt väldigt nöjd med mitt nya badrum!
    2018-03-12
    Vi har precis renoverat vårt badrum och anlitade oss av MD Badrumsrenovering i Göteborg. Vi hade fått rekommendationer från två separata familjer som var väldigt nöjda med firman.

Vi bokade ett möte med ägaren Mandic Duric som kom hem till oss och vi diskuterade olika möjligheter kring design och kakel val. Allt kändes toppen och vi anlitade Mandic.

Själva rivning och renovering gick enligt plan och höll tidsplanen. Hans anställda var proffsiga och tillmötesgående. De får en guldstjärna i kanten för att de städad och lämnade vårt hem så rent som det var möjligt.

Så på det hela taget så får MD Badrumsrenovering i Göteborg Fem stjärnor av fem möjliga.

//Jenny Granfors med familj.
    2017-12-18
    MD badrumsrenovering lämnade en utförlig offert som höll! Allt ingick och inga oförutsedda utgifter tillkom! Dessutom klara på utsatt tid. Ett badrum från 1990 revs ut helt och hållet och uppgraderades: ny badrumsmöbel, ny toastol, ny duschhörna, värmegolv, infällda dimbara spottar! Badrummet blev över förväntan och vi är tacksamma och glada för arbetet de lade ner - från regling av golv och väggar till ytskiktet. En lyx av finaste sort.
  • Emma J
    2017-11-03
    Vi är mycket nöjda med badrummet och nya golvet i hall och kök. Kontakten med MD Badrumsrenovering under renoveringen var utmärkt. Vi var delaktiga under hela processen, de följde upp så att allt kändes bra och att det blir som vi har tänkt oss. Rekommenderar starkt MD Badrumsrenovering till er som ska göra om sitt badrum. 10/10 ⭐️
    2017-10-05
    MD Bygg projektledare och renoverade en lokal. De var en kunnig och tålmodig samtalspartner, måna om att allt i lokalen skulle bli bra. De kom med förslag rörande materialval och kvalité både från ett prisperspektiv men också efter vad som skulle fungera i just den härö lokalen. När vi på grund av tidsbrist inte kunder vara så aktiva som vi hoppats såg MD till att saker blev gjorda och höll oss alltid informerade i allt de gjorde.

Arbetet blev klart enligt schema och den nuvarande hyresgästen är mycket nöjd.
  • Kim
    2017-09-27
    Riktigt bra på alla sätt! Proffsigt företag och ett väl utfört arbete!
  • Björn E
    2017-09-21
    Brf Pellerins styrelse har under några år renoverat lägenheter inför försäljning. Styrelsen har då anlitat MD Badrumsrenovering för att renovera flera badrum. MD har även anlitats av privatpersoner i vår bostadsrättsförening med utmärkta resultat. Pålitlig, noggrann, lätt att jobba med och bra resultat till bra pris.

MD är BRF Pellerins förstahandsval för ombyggnation av badrum.
    2017-09-19
    Fantastiskt bra!
    Jag har under hela renoveringen fått bra hjälp och input på vad som funkar och inte. Då jag aldrig renoverat tidigare så har det varit väldigt bra att få hjälp av någon som tänker på saker som man lätt missar själv.
    leveransen av mitt handfat och blandare blev väldigt sen men jag har fått hjälp att sätta upp det trots att det va 4 veckor efter att renoveringen va klar.
    Kan varmt rekommendera MD Badrumsrenovering!
    jobbet utfördet april-maj 2016
    2017-09-19
    Vi i Brf Pellerins har anlita MD Badrumsrenovering vid ett flertal tillfällen. Både vid badrumsrenovering samt vid en helrenovering av en lokal. Resultatet har alltid blivit överförväntan. Ägaren, Mandic, samt hans anställda är service inriktade som plussar på helhetsberömmet.

Vänligaste Stellan Granfors
    2017-09-18
    Jag kontaktade Md badrumsrenovering när jag skulle göra om badrummet. Har aldrig beställt ett sådant jobb innan så vet inte vad jag ska jämföra med, men de hjälpte mig igenom allt och var jättetrevliga! De hjälpte mig med i princip hela badrummet med nytt golv, badkar och allt! Jag är absolut nöjd med ha anlitat dem och kan rekommendera dem varmt!
    Vänligen
    Andreas
    2017-09-18
    Riktigt bra killar och väldigt bra på att lyssna och göra det där lilla extra så man inte kan vara annat än nöjd. Kan definitivt rekommendera dom.
    2017-09-18
    Ett riktigt bra och pålitligt företag som verkligen värnar om sina kunder. Alltid trevliga, alltid tillmötesgående och ett mycket väl utfört arbete.
    2017-09-15
    Mycket nöjd. Arbetet blev ordentligt gjort. De var snabba. Prisvärda och flexibla. Rekommenderas
    2017-09-14
    Bra seriösa hantverkare , lyhörda och flexibla med smarta lösningar och ett fantastiskt resultat
    2017-09-11
    Mycket kompetenta killar.
    Badrummet blev över förväntan.
    2017-07-18
    Ett trevligt och proffesionellt bemötande från start till slut.

Jag har fått både mitt badrum renoverat med nytt kakel och nya vitvaror samt en totalrenovering av köket. Det byttes ut luckor, vitvaror och nytt kakel i hela köket.

Resultatet blev bättre än förväntat och jag är helnöjd att jag valde att anlita Md Badrumsrenovering.
    2017-07-09
    Gjorde om mitt badrum och är väldigt nöjd. Grabbarna som var här och renoverade var väldigt proffsiga och tillmötesgående. Inget strul och inga konstigheter. Kan absolut tänka mig att anlita dem igen framöver!
    2017-07-09
    Renovering av badrum. Företaget stod för hela processen.
    2017-07-07
    Bemötandet var fantastiskt bra redan från första början och till arbetet stod klart.
    Jag och min familj fick ett helt otroligt fint badrum, allt flöt på fint hela tiden så det var verkligen över våra förväntningar.
    Så tusen tack till MD badrumsrenoveringar, det gjorde ni bra.