Alla kategorier Fasad Västra Götaland Göteborg MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD Badrumsrenovering i Göteborg

Box 13114, 402 52 Göteborg — Visa karta

MD-Bygg och badrumsrenovering erbjuder renoveringar och ombyggnationer och arbetar mot privatpersoner såväl som företag. Hela vår verksamhet präglas av stor passion, med kvalificerade yrkesmän och lång erfarenhet kan vi erbjuda er eminent arbete där vi sätter dig som kund i fokus.

Vi är specialiserade inom badrumsrenoveringar och våtutrymmen. För att göra processen enklare för dig som kund tar vi gärna ett helhetsansvar för hela renoveringen så att du inte behöver ha kontakt med mer än ett företag under hela byggnadsprocessen. Våra hantverkare är väldigt kompetenta, och arbetar med stor passion och med glimten i ögat för att leverera det som behövs för att uppnå ett perfekt resultat.

Vi är dessutom väldigt flexibla och kan därmed utföra arbete under kvällar, nätter och helger så att arbetet blir utfört under snabbare tid än normalt. Detta sker givetvis efter överenskommelse då vi tillsammans utformar en plan över hur vi ska lägga upp det. Varmt välkommen!

Läs vad 19 kunder tycker om MD Badrumsrenovering i Göteborg

• Martin B
    Martin B skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Helrenovering av badrum. Mycket nöjd med anlitad firma. Proffsigt bemötande, skickliga hantverkare och ett snyggt slutresultat. MD levererade även i tid och helt enligt övenskommet pris. Jag är mist sagt väldigt nöjd med mitt nya badrum! Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Vi har precis renoverat vårt badrum och anlitade oss av MD Badrumsrenovering i Göteborg. Vi hade fått rekommendationer från två separata familjer som var väldigt nöjda med firman.

Vi bokade ett möte med ägaren Mandic Duric som kom hem till oss och vi diskuterade olika möjligheter kring design och kakel val. Allt kändes toppen och vi anlitade Mandic.

Själva rivning och renovering gick enligt plan och höll tidsplanen. Hans anställda var proffsiga och tillmötesgående. De får en guldstjärna i kanten för att de städad och lämnade vårt hem så rent som det var möjligt.

Så på det hela taget så får MD Badrumsrenovering i Göteborg Fem stjärnor av fem möjliga.

//Jenny Granfors med familj. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    MD badrumsrenovering lämnade en utförlig offert som höll! Allt ingick och inga oförutsedda utgifter tillkom! Dessutom klara på utsatt tid. Ett badrum från 1990 revs ut helt och hållet och uppgraderades: ny badrumsmöbel, ny toastol, ny duschhörna, värmegolv, infällda dimbara spottar! Badrummet blev över förväntan och vi är tacksamma och glada för arbetet de lade ner - från regling av golv och väggar till ytskiktet. En lyx av finaste sort. Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Vi är mycket nöjda med badrummet och nya golvet i hall och kök. Kontakten med MD Badrumsrenovering under renoveringen var utmärkt. Vi var delaktiga under hela processen, de följde upp så att allt kändes bra och att det blir som vi har tänkt oss. Rekommenderar starkt MD Badrumsrenovering till er som ska göra om sitt badrum. 10/10 ⭐️ Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    MD Bygg projektledare och renoverade en lokal. De var en kunnig och tålmodig samtalspartner, måna om att allt i lokalen skulle bli bra. De kom med förslag rörande materialval och kvalité både från ett prisperspektiv men också efter vad som skulle fungera i just den härö lokalen. När vi på grund av tidsbrist inte kunder vara så aktiva som vi hoppats såg MD till att saker blev gjorda och höll oss alltid informerade i allt de gjorde.

Arbetet blev klart enligt schema och den nuvarande hyresgästen är mycket nöjd. Läs mer
  • Kim
    Kim skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Riktigt bra på alla sätt! Proffsigt företag och ett väl utfört arbete! Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Brf Pellerins styrelse har under några år renoverat lägenheter inför försäljning. Styrelsen har då anlitat MD Badrumsrenovering för att renovera flera badrum. MD har även anlitats av privatpersoner i vår bostadsrättsförening med utmärkta resultat. Pålitlig, noggrann, lätt att jobba med och bra resultat till bra pris.

MD är BRF Pellerins förstahandsval för ombyggnation av badrum. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Fantastiskt bra!
    Jag har under hela renoveringen fått bra hjälp och input på vad som funkar och inte. Då jag aldrig renoverat tidigare så har det varit väldigt bra att få hjälp av någon som tänker på saker som man lätt missar själv.
    leveransen av mitt handfat och blandare blev väldigt sen men jag har fått hjälp att sätta upp det trots att det va 4 veckor efter att renoveringen va klar.
    Kan varmt rekommendera MD Badrumsrenovering!
    jobbet utfördet april-maj 2016 Läs mer
  • Stellan G
    Stellan G skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Vi i Brf Pellerins har anlita MD Badrumsrenovering vid ett flertal tillfällen. Både vid badrumsrenovering samt vid en helrenovering av en lokal. Resultatet har alltid blivit överförväntan. Ägaren, Mandic, samt hans anställda är service inriktade som plussar på helhetsberömmet.

Vänligaste Stellan Granfors Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Jag kontaktade Md badrumsrenovering när jag skulle göra om badrummet. Har aldrig beställt ett sådant jobb innan så vet inte vad jag ska jämföra med, men de hjälpte mig igenom allt och var jättetrevliga! De hjälpte mig med i princip hela badrummet med nytt golv, badkar och allt! Jag är absolut nöjd med ha anlitat dem och kan rekommendera dem varmt!
    Vänligen
    Andreas Läs mer
  • Dennis A
    Dennis A skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Riktigt bra killar och väldigt bra på att lyssna och göra det där lilla extra så man inte kan vara annat än nöjd. Kan definitivt rekommendera dom. Läs mer
  • Natasja G
    Natasja G skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Ett riktigt bra och pålitligt företag som verkligen värnar om sina kunder. Alltid trevliga, alltid tillmötesgående och ett mycket väl utfört arbete. Läs mer
  • Carolin H
    Carolin H skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Mycket nöjd. Arbetet blev ordentligt gjort. De var snabba. Prisvärda och flexibla. Rekommenderas Läs mer
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Bra seriösa hantverkare , lyhörda och flexibla med smarta lösningar och ett fantastiskt resultat Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Mycket kompetenta killar.
    Badrummet blev över förväntan. Läs mer
  • Marcus B
    Marcus B skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Ett trevligt och proffesionellt bemötande från start till slut.

Jag har fått både mitt badrum renoverat med nytt kakel och nya vitvaror samt en totalrenovering av köket. Det byttes ut luckor, vitvaror och nytt kakel i hela köket.

Resultatet blev bättre än förväntat och jag är helnöjd att jag valde att anlita Md Badrumsrenovering. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Gjorde om mitt badrum och är väldigt nöjd. Grabbarna som var här och renoverade var väldigt proffsiga och tillmötesgående. Inget strul och inga konstigheter. Kan absolut tänka mig att anlita dem igen framöver! Läs mer
  • Moa O
    Moa O skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Renovering av badrum. Företaget stod för hela processen. Läs mer
  • Jessica T
    Jessica T skrev om MD Badrumsrenovering i Göteborg
    Bemötandet var fantastiskt bra redan från första början och till arbetet stod klart.
    Jag och min familj fick ett helt otroligt fint badrum, allt flöt på fint hela tiden så det var verkligen över våra förväntningar.
    Så tusen tack till MD badrumsrenoveringar, det gjorde ni bra. Läs mer

Box 13114, 402 52 Göteborg