MD Badrumsrenovering i Göteborg

www.md-byggochbadrumsrenovering.se
  • Badge2020
Llama 031-361 81 73 Compartir

About company

MD-Bygg och badrumsrenovering erbjuder renoveringar och ombyggnationer och arbetar mot privatpersoner såväl som företag. Hela vår verksamhet präglas av stor passion, med kvalificerade yrkesmän och lång erfarenhet kan vi erbjuda er eminent arbete där vi sätter dig som kund i fokus. Vi är specialiserade inom badrumsrenoveringar...

54 omdömen om MD Badrumsrenovering i Göteborg

Christian Olof A
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

På plussidan: Supertrevliga killar, som var duktiga på det dom gjorde. Slutresultatet verkar bli riktigt bra. Hittade alltid lösningar på så gott som alla problem som dök upp under vägen. Och rimliga priser (inga fantasi-summor). På minussidan: Kommunikationen var tyvärr under all kritik och nästan helt obefintlig. Skulle någon komma och jobba en viss dag? Man kunde aldrig veta. Oftast kom dom, ibland inte. Ibland kom de en timme på morgonen, sen var det stillestånd resten av dagen. Man fick aldrig veta i förväg. Frågade...

Anna S
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi anlitade MD Badrumsrenovering för att göra om ett badrum i vår lägenhet. Jobbet utfördes mycket proffsigt, inom tidplanen och inom budgeten trots en del överraskningar som dök upp under rivningsarbetet. All kommunikation med Zoran och David var bra, och hantverkarna var suveräna på att plocka undan och hålla rent. Vi fick även hjälp med en del efterarbete som egentligen inte ingick i offerten. Mycket generöst! Vi är överlag mycket nöjda!

Eva F
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Väl genomförd renovering av badrum och tvättstuga. Vi är väldigt nöjda med resultatet! Löpande dialog. Byggledaren hade koll på allt och gav bra förslag till lösningar. Duktiga hantverkare. Bara positivt!

Johan S
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD Badrumsrenovering gjorde ett väldigt bra jobb. Lyhörda och professionella. Kan verkligen rekommenderas!

Ana M
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Mycket fint bemötande och fantastiskt hjälp med vår renoveringen av våra två så snygga badrum. Renoveringen av ett badrum blev till två pga en äldre läcka som vi inte hade en aning om. Jag är oerhört tacksam för företagets snabba respons och hjälp. Stöd med allt från försäkring till att installera ett provisoriskt badrum i vår tvättstuga. Också väldigt bra flexibilitet i och med att startdatumet för renovering ändrades i sista stund. Företaget levde mer än upp till förväntningarna. De levererade dag efter dag och allting...

Nimisha T
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi blev mycket nöjda av bemötande från start till slut av vårt badrum. Mycket tillmötesgående och lyssnade på våra behov. MD är väldigt måna om kunden och om kvalitén. Både prisvärt och mycket bra utfört. Vi kan varmt rekommendera MD bygg! Stort tack till Zoran och Mikael med kollegor.

Jennie L
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Otroligt proffsigt bemötande, fint resultat. Håller tidsplan. Vi är jättenöjda!

Maria C
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi anlitade MD för totalrenovering av 2 badrum. Är supernöjda med resultatet och hela byggprocessen. De har ett öga för bra finish och otroliga på att täcka ytor och hålla rent under hela byggprocessen. Vi hade höga krav på bra kommunikation genom processen och detta blev hela tiden bättre. Rekommenderar!

Bengt L
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Mycket bra hantverkare, jag är väldigt nöjd med resultatet

Fredrik Ingvar A
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Jag kan starkt rekommendera MD badrumsrenovering! Vi använde dem för totalrenovering av vårt badrum i lägenhet byggd 1984. Bra kommunikation och väldigt lösningorienterade! Ett litet minus för att ibland var det svårt att förstå alla hantverkare då svenska inte var modersmålet. Tidsplanen hölls inte men det berodde på covid och sjukdom. Hur som helst, mycket nöjd!

Philip A
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

David, Zoran och medarbetarna på MD Badrumsrenovering i Göteborg har varit professionella och pålitliga från början till slut. Bra kommunikation vid oklarheter och hög tillgänglighet när vi undrat över något. Vi gjorde om vårt badrum från grunden och är mycket nöjda med slutresultatet. Både tids- och prisberäkning överensstämde väl med de preliminära uppskattningarna. Vi kommer definitivt anlita MD Badrumsrenovering i Göteborg vid behov i framtiden!

Jenny S
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Det blev ett absolut fantastiskt badrum. Precis så som vi hade önskat det! Vi satte ett mönstrat golv och vägg med list. Det blev otroligt snyggt gjort! De höll sig precis inom tidsramen och under själva renoveringen var det väldigt lätt att hålla kontakten med dem. Vi är väldigt nöjda!

Linda O
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi totalrenoverade vårt badrum. Vi är supernöjda med allt. Tidsplan, kontakten och utfört arbete. Väldigt tillmötesgående så fort det var någonting.

ROGER E
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Jag tog in offerter på helrenovering av vårt badrum och det visade sig att Md badrumsrenovering hade det bästa priset så vi skrev avtal med dom,och det visade sig att dom att dom inte bara hade ett bra pris ,dom var även lyhörda för hur vi ville ha det, resultatet blev mycket bra och dom höll även tiden Tack David Det blev en 5

Bengt-olof A
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi köpte en totalrenovering av badrum, med nytt kakel och klinker. Arbetet utfördes professionellt och noggrant, och vi är mycket nöjda med resultatet.

Thomas H
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Totalrenovering av 5 badrum på hotell. Utmärkt finish och alla nödvändiga godkännanden ok. Snabbt utfört utan överraskningar och oskäliga påslag.

Martin
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

David och hans team renoverade badrummet i min mammas bostadsrätt. Jag är utomordentligt nöjd med både bemötande och genomförande. Rekommenderar dem varmt.

Antero
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Totalrenovering av badrum inkl. Golvbjälklag, innerväggar och tak. Träffade tre olika företag men fick bäst bemötande och svar på mina frågor från MD badrumsrenovering. Arbetet och resultatet levde upp till mina högt ställda förväntningar och kan varmt rekommendera företaget. Tidplan, kvalite och kostnad enligt överenskommelse.

Jonas E
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD gjorde en totalrenovering av vårt badrum med byte av inkommande vatten och el samt byte av avlopp och fönster. Även om inte alla pratade svenska eller engelska gjordes det ett mycket gott jobb som även fick mycket goda vitsord av den externa besiktningsmannen.

Damir
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD Badrumrenovering har total renoverat 2 st badrum hos mig. De hade proffsigt bemötande och utförande av jobbet från dag ett. Jag kan varmt rekommendera detta företaget för alla som vill utföra likadana jobb

Josefine L
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Jag är mycket nöjd. Tidsplanen höll och David höll oss uppdaterade genom hela arbetet. Service i världsklass

Sven S
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vårt badrum blev som nytt! Duktiga, hjälpsamma och trevliga hantverkare som vi var mycket nöjda med! Vi är så nöjda med den hjälp vi fick.

Zeljko D
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Fick våran gäst toalett renoverad utav MD , professionellt ifrån start till överlämning och slutbesiktning. Levde upp till samtliga förväntningar, sen skadar det inte att David var väldigt trevlig och mån om sina kunder. Topp betyg helt enkelt , rekommenderas varmt !

Diana
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Ett proffsigt och seriöst företag som kan sitt jobb. Tack vare MD Badrumsrenovering så har jag fått mitt dröm badrum. Rekommenderas.

Darko J
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Jättetrevlig och kunnig personal. De har uppfyllt alla mina önskemål och förväntningar. Rekommenderas starkt

Johnny H
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Renovering av badrummet Kunniga, lät o samarbeta, ärliga, för snälla, har fått badrummet så det var förväntad mig🙏🙏👌👍👍👍👍

Tobias
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Duktiga hantverkare som lämnar ett proffsigt resultat och enligt offert.David var duktig på att komma med lösningar för att vi skulle kunna få vår dröm uppfylld.

Jasmina
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Helbadrumsrenovering, inköp och montering av material och utrustning, kakel och klinkers, utmärkt montering av alla delar, installation av golvvärme, badkar, mm. Vi blev bemöta på ett mycket trevligt sätt, hantverkarna var mycket duktiga och punktliga. Företaget levde upp till våra förväntningar och vi rekommenderar det varmt till andra kunder!

Stefan
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Renovering av badrum gjordes och resultatet blev riktigt lyckat! Ett grymt jobb helt klart!

Ivana J
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Totaltrenovering av badrum i lägenhet. Proffsigt bemötande och duktiga hantverkare. Lämnade utförlig offert och levererade enligt överenskommelse. Vi hade en bra kontakt med företaget under hela renoveringen och var delaktiga i de beslut som togs. Vårt högskåp levererades efter att badrummet var klart men vi fick ändå hjälp med att montera det i efterhand. Vi är super nöjda med slutresultatet och det kunde inte ha blivit bättre. Kan starkt rekommendera MD Badrumsrenovering!

Mattias K
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Totalrenovering av badrum. Mycket trevlig personal, respektfulla, duktiga och snabba!!

Daniel E
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Totalrenovering av litet badrum från tidigt 90-tal i 30-talshus, dåliga förutsättningar för större förändringar så utifrån förutsättningarna är vi mycket nöjda. Vi hade en tight tidsplan men trots sommar och semestrar så höll MD tidsplanen. Bra dialog under renovering med avstämning av beslut kopplat till förutsättningarna. Daniel & Ida

Tommy H
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Ändra toalett till badrum. Öppen och rak kontakt utmärkt bemötande. Hade inga förväntningar utan ville ha ett arbete utfört. Blev mycket nöjd med kontakte av företagets representant, litet minus att alla arbetare inte kunde svenska. Men var mycket flitiga och duktiga i sitt arbete. Toppen nöjd med resultatet och utförandet. Tommy Hansson

Jonas E
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD genomförde totalrenovering av badrum höst -18. Lätta och trevliga att ha att göra med. Slutresultatet blev som vi hade tänkt oss med bra finish. Arbetet tog längre tid än vad som diskuterats på förhand men kommunikationen kring detta fungerade bra. Skulle rekommendera andra att använda MD!

Peter L

Renoverade ett badrum. Blev mycket nöjd och fick ett bra bemötande. / Peter

Martin B
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Helrenovering av badrum. Mycket nöjd med anlitad firma. Proffsigt bemötande, skickliga hantverkare och ett snyggt slutresultat. MD levererade även i tid och helt enligt övenskommet pris. Jag är mist sagt väldigt nöjd med mitt nya badrum!

Jenny G
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi har precis renoverat vårt badrum och anlitade oss av MD Badrumsrenovering i Göteborg. Vi hade fått rekommendationer från två separata familjer som var väldigt nöjda med firman. Vi bokade ett möte med ägaren Mandic Duric som kom hem till oss och vi diskuterade olika möjligheter kring design och kakel val. Allt kändes toppen och vi anlitade Mandic. Själva rivning och renovering gick enligt plan och höll tidsplanen. Hans anställda var proffsiga och tillmötesgående. De får en guldstjärna i kanten för att de städad...

Peter S
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD badrumsrenovering lämnade en utförlig offert som höll! Allt ingick och inga oförutsedda utgifter tillkom! Dessutom klara på utsatt tid. Ett badrum från 1990 revs ut helt och hållet och uppgraderades: ny badrumsmöbel, ny toastol, ny duschhörna, värmegolv, infällda dimbara spottar! Badrummet blev över förväntan och vi är tacksamma och glada för arbetet de lade ner - från regling av golv och väggar till ytskiktet. En lyx av finaste sort.

Emma J
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi är mycket nöjda med badrummet och nya golvet i hall och kök. Kontakten med MD Badrumsrenovering under renoveringen var utmärkt. Vi var delaktiga under hela processen, de följde upp så att allt kändes bra och att det blir som vi har tänkt oss. Rekommenderar starkt MD Badrumsrenovering till er som ska göra om sitt badrum. 10/10 ⭐️

Erik M
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

MD Bygg projektledare och renoverade en lokal. De var en kunnig och tålmodig samtalspartner, måna om att allt i lokalen skulle bli bra. De kom med förslag rörande materialval och kvalité både från ett prisperspektiv men också efter vad som skulle fungera i just den härö lokalen. När vi på grund av tidsbrist inte kunder vara så aktiva som vi hoppats såg MD till att saker blev gjorda och höll oss alltid informerade i allt de gjorde. Arbetet blev klart enligt schema och den nuvarande hyresgästen är mycket nöjd.

Kim
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Riktigt bra på alla sätt! Proffsigt företag och ett väl utfört arbete!

Björn E
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Brf Pellerins styrelse har under några år renoverat lägenheter inför försäljning. Styrelsen har då anlitat MD Badrumsrenovering för att renovera flera badrum. MD har även anlitats av privatpersoner i vår bostadsrättsförening med utmärkta resultat. Pålitlig, noggrann, lätt att jobba med och bra resultat till bra pris. MD är BRF Pellerins förstahandsval för ombyggnation av badrum.

Thomas E
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Fantastiskt bra! Jag har under hela renoveringen fått bra hjälp och input på vad som funkar och inte. Då jag aldrig renoverat tidigare så har det varit väldigt bra att få hjälp av någon som tänker på saker som man lätt missar själv. leveransen av mitt handfat och blandare blev väldigt sen men jag har fått hjälp att sätta upp det trots att det va 4 veckor efter att renoveringen va klar. Kan varmt rekommendera MD Badrumsrenovering! jobbet utfördet april-maj 2016

Stellan G
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Vi i Brf Pellerins har anlita MD Badrumsrenovering vid ett flertal tillfällen. Både vid badrumsrenovering samt vid en helrenovering av en lokal. Resultatet har alltid blivit överförväntan. Ägaren, Mandic, samt hans anställda är service inriktade som plussar på helhetsberömmet. Vänligaste Stellan Granfors

Andreas M
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Jag kontaktade Md badrumsrenovering när jag skulle göra om badrummet. Har aldrig beställt ett sådant jobb innan så vet inte vad jag ska jämföra med, men de hjälpte mig igenom allt och var jättetrevliga! De hjälpte mig med i princip hela badrummet med nytt golv, badkar och allt! Jag är absolut nöjd med ha anlitat dem och kan rekommendera dem varmt! Vänligen Andreas

Dennis A
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Riktigt bra killar och väldigt bra på att lyssna och göra det där lilla extra så man inte kan vara annat än nöjd. Kan definitivt rekommendera dom.

Natasja G
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Ett riktigt bra och pålitligt företag som verkligen värnar om sina kunder. Alltid trevliga, alltid tillmötesgående och ett mycket väl utfört arbete.

Carolin H
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Mycket nöjd. Arbetet blev ordentligt gjort. De var snabba. Prisvärda och flexibla. Rekommenderas

Jimmy K
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Bra seriösa hantverkare , lyhörda och flexibla med smarta lösningar och ett fantastiskt resultat

Daniel R
Escribió sobre MD Badrumsrenovering i Göteborg

Mycket kompetenta killar. Badrummet blev över förväntan.