Alla kategorier Konsulter Stockholms län Järfälla Media Markt

Enköpingsvägen 27, 177 38 Järfälla — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Media Markt

• Henry C
    Henry C skrev om Media Markt
    Jag var där för att köpa en bänkdiskmaskin. Frågade om de erbjöd installation. Nej, fick jag till svar, de menade att bänkdiskmaskiner inte behövde installeras. Detta trots att de flesta hyresvärdar bara tillåter bänkdiskmaskiner om de är professionellt installerade. Så jag vände på klacken och åkte till Elgiganten istället, som erbjöd såväl installation samt att ta hand om vår gamla diskmaskin.
    Henry C gillar detta
  • Johnn W
    Johnn W skrev om Media Markt
    OBS! Denna reco handlar bara om MediMarkt i Barkaby, Järfälla!

Känner inte igen mig i de dåliga omdömena som andra har skrivit om MediaMarkt. Personligen så tycker jag att jag alltid blivit bra bemött och har aldrig känt mig lurad när jag gått därifrån (köpt dator x 2, hemmabio, tv, systemkamera och diverse småelprodukter). Visst är det så som det är i de flesta stora elektronikaffärer, att de alltid försöker sälja på en massa extra kablar och liknande varor med högmarginal men det är ju bara att tacka nej. Har inte varit i kontakt med service avdelningen så där kan jag inte uttala mig.
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Media Markt
    De borde verkligen se över PERSONALEN!!!

• Roberto D
    Roberto D skrev om Media Markt
    Har nu helt slutat handla hos Media Markt.. Då det är ett företag som genomsyras av fusk, mygel, falsk marknadsföring och ett ruttet kundbemötande. Några exempel:
    Media Markt har inte de billiga varor de marknadsför, bara varor som är dyrare än konkurrenterna.
    Media Markt har inget öppet köp om varan packas upp! Hos El-Giganten kan du testa varan i 1 månad!
    Media Markt har endast prisgaranti mot vissa konkurrenter, ENDAST inom få kilometer från varuhuset, endast om de är en svensk konkurrent och endast om de har flera fysiska butiker.
    Glömmer du ditt kvitto hemma tar Media Markt 75 kr för att slå upp köpet i deras system. Detta koster 0 kr hos alla andra varuhus.
    Därtill kommer okunniga och arroganta säljare som bara vill bli av med de varor som Media Markt tjänar mest på, inte dem som du behöver.
    Media Markt säljer ofta trasiga demovaror etc. och då HELT utan garanti och returrätt.
    FY FAN FÖR MEDIA MARKT.
  • Peppe D
    Peppe D skrev om Media Markt
    Bara negativt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anders S
    Anders S skrev om Media Markt
    Fan vad dem är kassa.

Jag köpte en mobil för 7 000 av dem och efter två veckor skulle jag använda navigatorn men fick den aldrig att fungera. Uppdatera sedan mobilen med alla möjliga nya uppdateringar som fanns men den fungera inte då heller. Jag prata med Nokia cutomer care och enligt de var gpsn trasig. Jag vände mig till Media Markt och dem skulle tydligen skicka den på reparation. Detta kan dem göra 3 gånger innan dem byter ut produkten. Det tar ca 2-4 veckor att skicka den på reparation. Jag betala fan inte 7000 kr för en mobil för att vänta 2-4 veckor innan jag kan använda den. Jag sålde min tidigare mobil eftersom jag nu hade en ny som fungera, trodde jag. Dessutom hade det bara varit 16 dagar sedan jag köpte den.

Dem är duktiga på att smöra men såååå jävla grymma på total nobba kunder när dem som bäst behöver hjälp. Sista gången man handlar där.

Jag har haft liknande problem med El-giganten men då var det en dator och det löste sig riktigt bra. SE UPP när ni handlar på media markt.
    Peppe D gillar detta

Enköpingsvägen 27, 177 38 Järfälla