Alla kategorier Radio Kronoberg Växjö Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB

• Lars-Göran J
    Lars-Göran J skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
  • Kim L
    Kim L skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Riktigt stort utbud och ligger under konkurrenterna prismässigt på många av sina varor. Svårt att gå in här om man är "pryl-intresserad" och komma ut utan att ha köpt något!
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Om du vill ha det bästa och det största utbudet av elektronik så tycker jag att du ska ta dig till media markt. Personalen är duktig och kan hjälpa till med alla möjliga frågor.
  • tobias a
    tobias a skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    riktigt stort och bra utbud inom mångt och mycket när det gäller hemelektronik. Ofta bra priser och erbjudanden samt en kompetent och tillgänglig personal .
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Stort utbud inom all elektronik. Dock strategiskt utvalda varor inom vissa segment förmodligen för att kunna hålla ett lågt pris. Var inne och frågade efter en viss TV. Försäljaren jag pratade med sa att de hade haft den men att den helt enkelt inte var så bra så de hade tagit bort den från sortimentet. Efter det försökte han sälja på mig en annan TV. Faktum var att TV:n jag frågade efter var både bättre och billigare än den han försökte sälja till mig och jag valde därför att gå till en av deras konkurrenter. Sammanfattningsvis tycker jag det kan vara värt ett besök även om personalen näst intill är otrevlig, men kolla även priserna i andra butiker så ni inte blir lurade av att de SKA vara billigast.
  • Tim G
    Tim G skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Billigaste elektronikvaruhuset med bäst utbud i Växjö. Väldigt ung personal och aningen omotiverad. Dock gör det breda utbudet att detta ändå kan rekommenderas som den bästa elektronikaffären här omkring.
  • Nicklas H
    Nicklas H skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    En billig elektronik kedja, dock stundtals otrevlig och lite slapphänt personal. Men priserna är låga och det är ju därför folk åker dig, så gäller bara att stå på sig!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    stor butik med stort urval. Däremot något omotiverad personal vilket ger ett sämre betyg.
  • LuckyLuke
    LuckyLuke skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Okunnig personal, eller kanske rättare sagt omotiverad. Hittade allt mellan himmel och jord i elektronikväg, men upplevde alla ljudkällor som störande. Samt mycket otäck belysning. Prismässigt så tycker jag dom är för dyra mot snittet i Växjö. Väl värt ett besök för att kolla på produkterna. Men är du ute efter ett lågt pris, skulle jag nog handla annanstans alternativt på internet.
  • Jacob k
    Jacob k skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Kunnig och duktig personal inom alla områden. Man får den hjälp man behöver och de har ett stort sortiment och varor som andra butiker inte har. Har överlag väldigt bra priser.
  • Erica I
    Erica I skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    ganska ny butik som är stor och fräsch. det bästa är att de har organiserat sina apparater i prisordning så att man kan lätt hitta just den prisklass man vill ha på sina saker. kan jag rekommendera för den som vill ha elektronik.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Det företag med störst utbud av elektronik och hushållsprodukter i Växjö. Affären är välorganiserad och snygg tack vare en nybyggd lokal, men faller dock på personalen. Det är ofta man får vänta så länge på hjälp att man tröttnar och en del av dem är långt ifrån så kunniga inom sitt område som de borde vara.
  • Emanuel J
    Emanuel J skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Klockren media butik, har absolut allting man skulle kunna önska och ännu mer dessutom riktigt snygg butik med låga priser. Personalen är kunnig och tillmötesgående. Har inhandlat ett antal varor här och alltid varit nöjd, även i dem fallen då det har varit fråga om reklamationsärnde. Dem har väldigt många tv apparater alla uppsatta vilket är bra. När det gäller mobiltelefoner har dem i stort sätt alla som finns ute på marknaden samtidigt som alla är uppsatta och dessutom inga plast kopior utan riktiga som man kan knappa i menyerna. Det finns en sepparat rum för ljud vilket jag tycker är väldigt häftig. Ja vad kan man mer säga, Avdelningen för Bilstereo är någonting som lyser med sin frånvaro i övriga media butiker.
  • David G
    David G skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Visst är det riktigt coola som kille att gå in på ett ställa där det är fyllt från golv till tak med massa dyra prylar. Men jobbar man i en sådan äffar måste man ha koll på grejarna man säljer. Visst fanns det kunskap men inte riktigt den specifika som jag behövde. Men dom får 2 av 5 toaters.
  • Louise S
    Louise S skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    En mycket bra affär, har oftast allt man letar efter i elektronik-väg. Själv har jag åkt dit då jag behöver något och alltid kommit tillbaka med det jag letade efter. Dyrt är det inte heller, och speciellt inte om man känner någon som jobbar där haha nä men priserna kan man inte klaga på. Du kan få det du letar efter både för en billig peng men även för en lite större summa om man vill ha lite exklusivare design kankse.
  • Erica I
    Erica I skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Nyöppnad butik vid samarkand som känns väldigt fräsch och fin. det är stora lokaler där man kan hitta i princip allt som finns som behöver ström =) Det bästa med uppställningen är att allt är uppställt i prisordning så att det billigaste står i ett hörn av hyllan och det dyra i det andra hörnet. detta är jättebra då man oftast har en speciell prisklass man letar efter. och de har verkligen alla olika klasser man kan tänka sig.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Media Markt Växjö Tv-Hifi-Elektro AB
    Det största pryltemplet i Växjö, tar flera timmar innan man komm ut...

Marketenterivägen 6, 352 36 Växjö