Bra bemötande Man blir informerad
Mekonomen Bilverkstad Knivsta/YaaBil Knivsta AB
24 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Knivsta/YaaBil Knivsta AB
Vi är otroligt nöjda med STF Bilservice! Vi har alltid kunna lösa alla våra problem med bilen hos de. Snabb service, tydlig kommunikation och rimliga priser!
Bra service och trevligt bemötande. Kommer absolut lämna in bilen fler gånger hos Mekonomen i Knivsta!
Riktigt bra och trevligt bemötande.
Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpliga metoder. Tack!
Mycket bra bemötande och trevlig personal.
Underbart bemötande och väldigt proffsig. Jimmy är grym och jobbet blir alltid väl gjort. Tack för det.
Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips och råd i samband med detta. Enkel tidsbokning också, vilket är tacksamt när man ska få ihop stressig vardag.
Toppenfin Service och kundbemötande. Snabb leverans och flexibilitet i planeringen! Bra jobbat!
Mycket trevligt bemötande, Hjälp och svar på frågor som jag hade. Mvh Marithe Köling
Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer rekommendera!
Fantastiskt bemötande och jättebra service.
Trevligt bemötande bra återkoppling vid extra jobbet bra ordning
Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gällde en handikappsanpassad och modifierad bil - och sen åtgärdade de problemet på mindre än 24 timmar. Mycket nöjd!! Villig och serviceminded personal. Enda negativa jag kan komma på var att lokalen inte var anpassad för rullstolsburna, det saknades en ramp., fanns ingen dörröppnare, fanns ingen ringklocka i sitthöjd utanför. Ett stort plus + för att de tog emot betalning med både kort och Swish, det var också jättebra att de snabbt svarade på både mail och sms, de gav mig tidigt en ungefärlig prisuppgift och i slutändan så höll de sig inom det uppskattade priset. Mycket nöjd.
Är mycket nöjd! Fick hjälp direkt, trevligt bemötande. Full pott! Håkan
Helt underbar personal Tvättade bilen åt mig oxå🙏😀👍
Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras problem. Att de, utan att meddela, bytte torkarblad - inte deras bekymmer. Så, nästa besök - inte deras bekymmer.
Proffsigt utförande, mycket trevligt kundbemötande och fräscha lokaler!
Bra bemötande, förklarade tydligt vad som gjorts på bilen.
Mycket trevligt och tillmötesgående sätt när man ringer. Jag upplever det som att de alltid försöker hjälpa mig på bästa sätt! Hög kompetens hos mekanikerna!
Trevligt bemötande av kundmottagaren i Knivsta. Jag lämnade bilen för service som genomfördes inom tid.
Väldigt nöjd med servicen hos mekonomen i Knivsta! Trevlig och noggrann personal som verkligen tar sig tid att förklara vad som behövs göras. Jag uppskattade särskilt att de visade bilder på det som behövde åtgärdas, så att jag kände mig trygg med att inget onödigt arbete föreslogs. Professionellt bemötande och bra arbete – rekommenderas varmt
Jag fick ett mycket vänligt bemötande, servicen gick snabbt och smärtfritt som jag hade förväntat mig. Sumpan bilverkstad kan rekomenderas.
Snabb service och tydlig information!
Snabbt jobbat. Trevligt bemötande.
Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom visar sig inte vara nödvändiga. Snabbt och skickligt fixat. 6 stjärnor av 5 möjliga helt enkelt
Bra och mkt trevligt bemötande. Service. Jag bad dock även om koll av adblue då jag trodde det började bli dags för påfyllning och ville gärna få hjälp med det då det är rätt krångligt. Jag fick svar att det inte behövdes. Bara en vecka senare signalerade bilen vilket jag uppfattar som att verkstaden kunde fyllt på.
Jag blev oerhört proffsigt bemött. Han hjälpte mig att förklara vilken service bilen behövde. Inget extra utan bara det nödvändigaste. Priset blev också bra då det bar 30% rabatt på jobbet. Jag kommer tillbaka!
Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!
Fick snabbt hjälp när jag hade problem med kupefläkten. Bra och tydlig kommunikation hela tiden. Och inte att glömma Yaabil Knivsta hade lånebil så jag kunde hålla livet igång. Rekommenderar Yaabil i Knivsta varmt till andra bilister
Bra utfört kamremsbyte. Jimmy kundmotagare väldigt trevlig.
Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................
Blev otroligt bra bemött. Kan verkligen rekommendera den här verkstaden till andra.
Jag fick snabbt hjälp med mitt problem och jag fick därtill sitta och jobba funder tiden de lagade mitt bil och fick även nyttja deras wifi. Det var en mycket upplevelse!
Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemötande i telefon och vid disk, fick förklarat för mig vad som var problemet, fick alternativa lösningsförslag (need to have, nice to have) och en ärlig diskussion om det (valde nice to have men säljaren lät mig förstå att även need to have mest sannolikt skulle räckt-en sån ärlighet väger mkt tungt för mig), fick sedan som pricken över i luften påfylld i däcken som bara en schysst grej för det såg lite lite ut tyckte jag. Bra! Som tipsfeedback till Mekonomen är bara att uppdatera telefonsvararen så det inte säger på en fredag 15.30 att det är öppet till 17 utan att nån svarar. :) Feedback till reco : vänligen bestäm er för grammatisk form i marknadsföringen. Antingen skänker ni pengar - eller så har ni skänkt pengar till välgörenhet! Jag vill inte lockas med falska löften om att mitt bidrag ska leda till bidrag till cancerfonden för att när jag klickar på länken få veta att ni de senaste åren HAR skänkt pengar till dem! Det är ju en jätteskillnad! Känns som clickbate. Inte snyggt!
Mycket bra service. Bra bemötande och jag fick tid direkt med kort varsel.