Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Östermalm Norra Djurgården Mekonomen Bilverkstad / Kronegård & Otterhem Bil AB

Mekonomen Bilverkstad / Kronegård & Otterhem Bil AB

Valhallavägen 51, 114 22 Stockholm — Visa karta

Trädskolevägen 5-11, 12162, Stockholm
Mekonomen BilLivet Globen
Elvira N:
Bra & snabb service! Håller de priser de lovar.

Bilverkstäder nära Mekonomen Bilverkstad / Kronegård & Otterhem Bil AB:

Roslagsgatan 15, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Servicespecialisten! Läs mer ›
Richard  Å:
En verkstad med bra service, hög tillgänglighet och god kvalitet som jag anlitat i många år och som jag litar på.

Sveavägen 127, STOCKHOLM
STF Bilservice i Stockholm erbjuder dig bilservice, biltvätt och däckservice. Vi... Läs mer ›
Kerstin H:
Utmärkt snabb och bra service.tack Kerstin Hallman

Brahegatan 49, STOCKHOLM
Välkommen in med din bil till oss på Europa Gummi - Hos oss får du personlig ser... Läs mer ›
Stig B:
Europa gummi. Fungerar mycket bra med så väl service, kvalitet, pris. Jag är mycket nöjd med företaget. Stig Bäckström

Hagagatan 52, Stockholm
Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang! Läs mer ›
Jan S:
Alltid bra service, bra priser och vänligt bemötande.

Läs vad 2 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad / Kronegård & Otterhem Bil AB

• Ivan D
    Ivan D skrev om Mekonomen Bilverkstad / Kronegård & Otterhem Bil AB
    Extremt snabbt och schysst mottagande. Svarade på en söndag (trots stängt) fick tid direkt måndag morgon.Justerade fler brister än de som anmälts, och tog inte betalt för alla dessa. Lånade till och med ut sin egna bil när jag behövde bil under dagen. Blir garanterat stammis direkt.
    Ivan D gillar detta
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Mekonomen Bilverkstad / Kronegård & Otterhem Bil AB
    Mycket trevligt och korrekt bemötande. Ville verkligen hjälpa fort! Lyhörd och besiktigade bilen åt mig utan att jag bett om det på den 2an jag hade efter besiktning av handbromsen. Meckar själv min bil oftast så jag vet vad jag talar om. Talade om vad de hade gjort vilket jag av erfarenhet testade efteråt och det var perfekt. Det blev långa svarta bromsspår då jag drog i handbromsen vilket jag trodde inte gick att få. Tyvärr riktigt liten verkstad så många bilar får inte plats. Högsta möjliga betyg (men det kan bero på att jag är förstagångskund). Med trevlig hälsning Magnus

Valhallavägen 51, 114 22 Stockholm