Alla kategorier Trädgårdsservie Jönköping Gislaved Melanders Trädgård Städ Målning

Melanders Trädgård Städ Målning

Norlida Morfars Kulle, 332 92 Gislaved — Visa karta

Lyckekullavägen 49, 42944, Särö
Wefix Trädgård
Camilla S:
Proffsiga och kunniga. Trevligt bemötande. Vi behövde hjälp med att klippa en förvuxen avenbokhäck. Bokade smidigt via offerta.se och fick o...

Läs vad 6 kunder tycker om Melanders Trädgård Städ Målning

• Alexander J
    Alexander J skrev om Melanders Trädgård Städ Målning
    Mycket trevlig att ha och göra med. Lättsam och utför ett snabbt, och väldigt bra arbete med rätt verktyg och metoder. Rekommenderas Starkt!
  • Roland G
    Roland G skrev om Melanders Trädgård Städ Målning
    Jag anlitade företaget för att putsa mina fönster. Jag kan bara tacka för ett snabbt utfört arbete med kanonresultat.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Melanders Trädgård Städ Målning
    Trevligt bemötande, ett företag som utför alla tjänster inom trädgård, städ, målning. Jag ringde på en torsdag, redan på fredag var Melander på plats o åtgärdade min trädgård. Jag kan varmt rekomendera företaget.
  • Michael C
    Michael C skrev om Melanders Trädgård Städ Målning
    Mycket trevlig kille som ger bra service samt ett väldigt gott utfört arbete och jag är hur nöjd som helst! Jag kommer definitivt rekommendera Melanders.
    Trädgårdsarbetet blev också utfört snabbt och bra.
  • Karin S
    Karin S skrev om Melanders Trädgård Städ Målning
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt utförande av diverse arbeten. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera företaget.
  • Alicja E
    Alicja E skrev om Melanders Trädgård Städ Målning
    Alicja E. tycker:
    -" vid flera tillfällen har jag anlitat firman "Melanders trädgård "... och är mycket nöjd både med arbetet, samt bemötandet.
    Under pågående arbeten var stämningen mycket trevlig och arbeten blev mycket
    noggrannt utförda.Jag rekommenderar firman till Er som hoppas på ett snabbt och noggrannt genomförandet av arbete. "

Norlida Morfars Kulle, 332 92 Gislaved