Melanders Trädgård Städ Målning

Melanders Trädgård Städ Målning

6 omdömen om Melanders Trädgård Städ Målning

Alexander J
Skrev om Melanders Trädgård Städ Målning

Mycket trevlig att ha och göra med. Lättsam och utför ett snabbt, och väldigt bra arbete med rätt verktyg och metoder. Rekommenderas Starkt!

Trädnu AB
4.7/5 i betyg av 601 omdömen 4.7 av 601 omdömen

Bortforsling av träd. Trevlig personal och väl utfört arbete.

Roland G
Skrev om Melanders Trädgård Städ Målning

Jag anlitade företaget för att putsa mina fönster. Jag kan bara tacka för ett snabbt utfört arbete med kanonresultat.

Ulf L
Skrev om Melanders Trädgård Städ Målning

Trevligt bemötande, ett företag som utför alla tjänster inom trädgård, städ, målning. Jag ringde på en torsdag, redan på fredag var Melander på plats o åtgärdade min trädgård. Jag kan varmt rekomendera företaget.

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 264 omdömen 4.5 av 264 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Michael C
Skrev om Melanders Trädgård Städ Målning

Mycket trevlig kille som ger bra service samt ett väldigt gott utfört arbete och jag är hur nöjd som helst! Jag kommer definitivt rekommendera Melanders. Trädgårdsarbetet blev också utfört snabbt och bra.

Karin S
Skrev om Melanders Trädgård Städ Målning

Mycket trevligt bemötande. Proffsigt utförande av diverse arbeten. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera företaget.

Alicja E
Skrev om Melanders Trädgård Städ Målning

Alicja E. tycker: -" vid flera tillfällen har jag anlitat firman "Melanders trädgård "... och är mycket nöjd både med arbetet, samt bemötandet. Under pågående arbeten var stämningen mycket trevlig och arbeten blev mycket noggrannt utförda.Jag rekommenderar firman till Er som hoppas på ett snabbt och noggrannt genomförandet av arbete. "