Alla kategorier Elektriker Uppsala Uppsala Mella El
Rekommenderat företag 2016 - Mella El
Rekommenderat företag 2015 - Mella El

Mella El

Kungsgatan 66, 753 18 Uppsala — Visa karta

Mella El i Uppsala tillhandahåller allt från elinstalltioner till elservice!

Läs vad 35 kunder tycker om Mella El

• Anna A
    Anna A skrev om Mella El
    Mella El kan varmt rekommenderas. De är kunniga och kommer med bra förslag på lösningar. De är dessutom bra på att svara när man ringer och kommer alltid på avtalad tid.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Mella El
    Trevligt bemötande, håller tider o ök. Har ett kvarstående problem som uppstått nu o ej är löst, men de har lovat komma snart o kolla.
  • Pia R
    Pia R skrev om Mella El
    Snabbt, noggrant och utmärkt arbete.
  • Richard M
    Richard M skrev om Mella El
    Bra utförande, kunnigt folk och ok pris.
  • Hamoon S
    Hamoon S skrev om Mella El
    Hade höga förhoppningar efter att ha läst alla bra omdömen. De var riktigt snabba med att svara första gången och tog sin tid vid inspektionen. Väl på plats verkade som allt var för jobbigt eller svårt att utföra (även jordning av uttag). Därefter fick jag varken offert eller svar. Mailade 4 ggr och ringde 2 ggr och efter ca TVÅ månader fick jag ett kort svar att att jag skulle leta upp någon annan firma för att de inte hade tid (utan att fråga om det gick bra efter sommarledigheterna).

Hade gärna velat anlitat dem pga. priset, men skulle inte rekommendera till någon efter den dåliga kommunikationen.
  • Larry M
    Larry M skrev om Mella El
    Proffsigt och trevligt intryck. Det blev jättefint.
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Mella El
    Mellas el är trevliga och tillmötesgående i kontakterna från start till slut! Arbetet utförs som avtalat, och ibland alldeles extraordinärt bra (beroende lite på vem som kommer), men aldrig någonsin utan att göra kunden nöjd.
  • Anna F
    Anna F skrev om Mella El
    Vi var mycket nöjda, trevliga och arbetet gick fort.
  • Anders F
    Anders F skrev om Mella El
    Fantastisk bra i alla avseenden:-)
  • Tove M
    Tove M skrev om Mella El
    Inget att klaga på. Kan rekommendera firman.
  • Göran B
    Göran B skrev om Mella El
    Bea snabbt och proffsigt bemötande.
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Mella El
    Jag anlitade Mella för att göra elarbeten för olika installationer i min fastighet
    - ansluta luftvärmepump
    - ansluta elektrisk garageportöppnare
    - Ersätta ett antal elradiatorer

Arbetet utfördes till största belåtenhet av en trevlig, serviceminded elektriker. Så vit jag kan bedöma en mycket kompetent yrkesman.
    Företaget presenterade en fullständig offert - som man höll. Uppskattar särskilt att man höll utlovade tider
    Jag kan därför rekommendera Mella el på det varmaste
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Mella El
    Professionellt arbete av kunnig personal och ett mycket trevligt bemötande.
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Mella El
    Snabb och bra service. Seriöst företag.
  • Anna C
    Anna C skrev om Mella El
    Alltid proffsig, snabb och trevlig service från projektplanering/utvärdering till genomförande.
  • Joel J
    Joel J skrev om Mella El
    Trevligt bemöt och kunde hjälpa mig fort med det jag behövde gjort på direkten.
  • Per B
    Per B skrev om Mella El
    Snabbt o trevligt bemötande både vid beställning och utförande
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Mella El
    Fullt förtroende samt god service ger jag till Fredrik och hans personal. Hälsar Uffe och Helena i Vreta.
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Mella El
    Elinstallation i lada och stall inför ett nytt elabonnemang utfördes snabbt och bra. Mycket bra bemötande. professionellt. Rekommenderas starkt.
  • Birgitta Ö
    Birgitta Ö skrev om Mella El
    I samband med Comfortbutikens arbete var Mella el AB hemma hos oss och utförde elarbete i samband med att vi gjorde om tre små utrymmen till ett badrum, vi gjorde också om vår gamla tvättstuga och vår gamla dusch till nytt och fint. Vi är väldigt nöjda med hur de utförde arbetet, alltid tillmötesgående och inga problem när ändringar/extra arbete tillkom. Vi tycker verkligen att de har levt upp till den förväntan vi hade. När vi i fortsättningen behöver hjälp med elarbeten kommer vi att kontakta Mella el AB.
  • Åke R
    Åke R skrev om Mella El
    Vi anlitade Mella El när vi totalrenoverade köket. De gjorde ett bra jobb till rimligt pris. Smidiga att ha att göra med, vi kan rekommendera Mella El.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Mella El
    Bra service:) Duktiga killar på de dom utförde hos mig,kanon jobb.
  • Johan L
    Johan L skrev om Mella El
    Mycket servicevänligt företag, alla vill göra sitt bästa och jag har nu mella som mitt självklara val av elinstallatör, och kommer att tipsa andra
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Mella El
    Kanon bra och trevliga elektriker bra service.
  • Per J
    Per J skrev om Mella El
    Mycket bra helt enkellt!!!!!!!!!!!
  • Helena W
    Helena W skrev om Mella El
    Mella el är effektiva och gör alltid jobb med högsta kvalité! Jag rekommenderar Mella el till alla mina kunder/vänner som söker en elektriker.

/Helena Wikström
  • Lars K
    Lars K skrev om Mella El
    Byte av elradiator. Passade tiden. Trevlig montör. Tidigare god erfarenhet av Mella El. som förstärktes denna gång. Efter några år får jag väl se om det var fel på produkten eller på installationen!
  • Lena L
    Lena L skrev om Mella El
    Första gången snabb leverans. Andra gången inte lika snabb lång väntan!
  • Anders L
    Anders L skrev om Mella El
    Vi anlitar Mella EL för reparationer och ändringar/utökningar i våra elektriska installationer. Samarbetet fungerar utmärkt.
    Anders Lindqvist
    Energiansvarig
    Brf Mejeristen Uppsala
  • Irené L
    Irené L skrev om Mella El
    Pålitliga, bra genomfört arbete, trevligt bemötande
  • Sara W
    Sara W skrev om Mella El
    Fantastiskt duktiga som håller vad de lovar!
  • Philip O
    Philip O skrev om Mella El
    Bästa elektriker i Uppsala! Gör kanon jobb och är väldigt pålitliga
  • Peter S
    Peter S skrev om Mella El
    Snabb och bra service. Håller tider, hittar bra lösningar.
  • Jan-olof A
    Jan-olof A skrev om Mella El
    Mella El utför sina uppdrag på ett professonellt sätt. De håller vad de livar och det blir ongen lverraskning.
  • Lars E
    Lars E skrev om Mella El
    Vi anlitar Mella El för alla arbeten i föreningen och är mycket nöjda.
    Lars Eklund
    Brf Mejeristen