Melody Flowers

Melody Flowers

Melody Flowers- din blomsterbutik för alla tillfällen!
Med kunskap, kvalité och hjärta hjälper Melody Flowers både privatpersoner och företag till en blomstrande vardag.

Förutom det dagliga arbetet i butiken levererar Melody Flowers buketter och blomsterdekorationer till bröllop, event och företag. Med över 100st bröllop per år, har Melody Flowers blivit Stockholms största bröllopsflorist. De designar efter era önskemål och anpassar blomstervalen efter säsong och er budget. Inget uppdrag är därför för stort eller för litet.

Melody Flowers är en mysig blomsterbutik med blommor och tillbehör som passar bra till både vardag och fest. Självklart hjälper Melody Flowers också till med andra uppdrag så som begravning och blomsterförmedling över hela Sverige samt utomlands.

Varmt välkommen till Melody Flowers- för en blomstrande vardag!

Läs vad 103 kunder tycker om Melody Flowers 2

2021-05-07
    Beautiful, stunning bouquet created for a friend in Stockholm. Viktoria took account of all suggestions of colour and ‘feel’ and my friend and I were absolutely delighted with the care and attention and creative flair displayed. Flowers were beautifully arranged and packaged as well. Top notch service and delightful communication from Viktoria and Melody flowers. Extremely easy to order online from Edinburgh. The online form allows for personal input. Super efficient and highly recommended. I shall definitely use Melody Flowers again. Thank you Viktoria. You are very talented, and your arrangement made us so happy. First class.
    Thank you so much! I´m so happy to hear that both you and your friend loved the flowers and that you are so pleased about my service! That´s how I want my costumers to feel! :) It´s because of you, that I can do what I love! So THANK YOU for trusting me with your order and for giving me your highly recommendation, with so many lovely worlds! I´m actually close to tears! You made me SO happy and proud! Thank you! All the best, Viktoria Melody Flowers
  • 2021-04-24
    Bra service och stort engagemang. Mycket nöjd, kan verkligen rekommendera
    Tack så jättemycket för din rekommendation och fina omdöme! Det glädjer mig enormt, tack! :) Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • Vendela W
    2021-04-15
    Mycket trevligt bemötande. (Som alltid) , all heter åt Viktoria!!
    Smidigt att boka via hemsidan!! Viktorias buketter är otroligt vackra med speciell design. Beställer alltid där när blommor skall skickas. Mvh Vendela
    Tack så jättemycket för dina fina ord och ditt omdöme! Det glädjer mig enormt, tack! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • SANDRA J
    2021-04-12
    Melody Flowers är alltid kreativ och inspirerande och levererar blommor med kärlek. Det märks. Är alltid så nöjd!
    Tack så jättemycket för din recension och fina ord! Så glad jag blir, tack! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2021-04-11
    Lovely bouquet of flowers, delivery was very efficient.
    Thank you so much for your kind words and your recommendation! Thank you! Best regards, Viktoria Melody Flowers
  • SUSANNA B
    2021-03-30
    Det märks att Viktoria brinner för sitt arbete. Vill du ha det lilla extra till fest eller vardags kan jag verkligen rekommendera Melody Flowers! Fantastiska buketter och arrangemang som håller länge!
    Tack så jättemycket för dina fina ord och ditt höga omdöme! Vad roligt att du är så nöjd :) Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • Mikael Ö
    2021-03-30
    Otroligt fina blommor och väldigt trevlig personal!
    Tack för din rekommendation och höga omdöme! :) Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • MARJA K
    2021-03-29
    Exceptionellt trevlig butiksinnehavare, dessutom jättefin kvalitet på blommorna
    Tack för din fina rekommendation och topp-betyget :) Det glädjer mig! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2021-02-18
    Great, really helpful friendly and great stock!
    Thank you so much for your review and for trusting us with your orders! I'm so happy to read your kind words. Thank you! Best regards, Viktoria Melody Flowers
    2021-01-27
    Viktoria created exactly what I wanted for our wedding 💗💮
    Hi! Thank you so much for your review, I´m so happy to hear that you loved the flowers so much. And thank you for trusting me with your order! Best wishes, Viktoria Melody Flowers
    2021-01-24
    prompt reply to my email request, very good service, uncomplicated payment , fast delivery and wonderful flower bouquet :). I have been very happy and will order any time again there.
    Thank you so much for your review! I´m so happy to hear this :) Best regards, Viktoria Melody Flowers
    2020-12-28
    Viktoria helped me with my order, she responded very promptly to ensure the service and delivery was as quick as possible, excellent service!

I advised of the colour scheme for the bouquet and they did not disappoint. They selected beautiful flowers which made the recipient a very happy woman.

I would 100% recommend Melody Flowers to anyone who wants to brighten up someone’s day.

Thank you so much!
    Thank you so much! I´m really happy to hear that she loved the flowers and that you are happy with our service! Thank you! Have a nice day :) Best regards, Viktoria Melody Flowers
    2020-09-03
    Vi hade vår bröllopskonsultation med Viktoria och fick superbra hjälp. Hon kunde svara på alla våra frågor och man blev inspirerad av att sitta och diskutera direkt i butiken.
    Supernöjda!
    Tack för din rekommendation och fina ord! Men också för förtroendet på er stora dag! Det glädjer mig att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2020-09-02
    Himla trevlig och duktig florist! Gjorde vackraste buketten till mitt bröllop
    Tack så jättemycket för din rekommendation och för förtroendet! Så glad över att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2020-09-02
    Viktoria did our flowers for our wedding in the middle of the pandemic - we changed so many things but she was so helpful, responsive and supportive throughout the whole process. Despite the stress of everything else, I did not worry at all about our flowers! They were absolutely beautiful and exactly what we had in mind. Thank you, Viktoria!!
    Thank you so much for your recommendation! And for trusting me with your wedding flowers! I'm so happy to hear that you felt that way and that you liked the flowers! Best regards, Viktoria Melody Flowers
    2020-09-01
    Toppen. Allt enligt beskrivning och i tid och mycket vackra arrangemang.
    Tack så jättemycket för din rekommendation! :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2020-09-01
    Köpte brudbukett och rosor som vi skulle ta bladen och kasta när man kom ut, bemötandet var bra, men det blev inte riktigt vad jag hade tänkt, buketten var lite mindre än vad jag hade önskat. Sen ville jag ha hela rosor där vi skulle dra av bladen och kasta som bröllopsris, men jag fick bara blombladen.. Så där blev det miss i kommunikationen.

Bemötandet annars var bra och trevligt.
    Tack för din rekommendation! Tråkigt att höra att buketten inte matchade dina förväntningar i storlek alltid svårt att se det framför sig då det varierar så mycket beroende på blomstervalet mm. Sen blev det som du skrev ett missförstånd kring rosbladen. Vi gör alltid i ordning dessa då det kan vara knepigt att dela på rosorna från själva stjälken och de kan kladda/färga av sig. Men jättebra att du skriver detta så jag kan vara extra tydlig kring hur vi gör! Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen, det glädjer mig :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2020-08-31
    Victoria är supertrevlig och proffsig. Beställde min brudbukett, tärnbuketter och corsager av henne och de blev över förväntan. Så himla fina buketter. Rekommenderar verkligen Melody Flowers för bröllopsarrangemang.
    Hej! Tack så jättemycket för dina fina ord och din rekommendation! Det glädjer mig enormt! Ta hand om er :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2020-08-30
    Incredibly friendly, personable and Viktoria made me feel completely secure.
    The flowers were perfect ! Exactly what I described.
    Viktoria was really helpful in helping me keep to a budget.
    Thank you so much for your kind words and your recomendation! That means a lot to me! Best regards, Viktoria Melody Flowers
    2020-08-30
    Så proffsiga och duktiga!
    Tack snälla för allt Viktoria! ❤️
    Tack så jättemycket själva för att jag fick förtroendet och för din fina recension! <3 Melody Flowers
    2020-03-17
    Viktoria hjälpte oss med brudbukett, brudtärnebuketter och corsage till vårat bröllop. Hon var så otroligt proffsig och trevlig och det kändes direkt att hon förstod min vision. Vi gifte oss på annan ort så vi fick med skötråd och bruksanvisning för hur vi skulle hantera blommorna, vilket var så omtänksamt och bra då vi hade lite annat att tänka på inför bröllopet:) Buketterna blev precis som vi ville, så otroligt vackra och jag vill varmt rekommendera Melody Flowers och Viktoria!
    Åh vad roligt att höra! Tack så jättemycket för er rekommendation! Hoppas allt är bra med er :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2020-02-25
    Kan varmt rekommendera Melody Flowers. Jag har beställt flera buketter av de och varje bukett är unik.
    Hej! Tack för din rekommendation :) Vad roligt att höra att du gillar våra buketter! Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2020-02-25
    Viktoria hjälpte oss vid vårt överaskningsbröllop.
    Hon skapade verkligen en uppsättning som doftade bröllop utan att avslöja för våra gäster vad som skulle komma.
    Melody Flowers kan jag varmt rekommendera.
    Tack så jättemycket för din rekommendation! Vad roligt att höra att ni blev så nöjda med blommorna! Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-25
    Trevlig och lyhörd, blomsterarrangemangen till vårt bröllop blev finare än vad jag kunnat drömma om! Rekommenderar varmt Melody Flowers.
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina omdöme! Roligt att höra att ni blev så nöjda :) Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-22
    Vi beställde brudbukett, brudtärnebuketter och corsage.
    Vi blev bemötta med varm och trevlig service från första kontakt till leverans.
    Vi hade sett bilder och hade ganska höga förhoppningar, men man är ju givetvis nervös över slutresultatet. Tankar och idéer som man måste försöka beskriva och inte vara säker på går bra. Men när vi mottog buketterna blev vi mållösa, de var över all förväntan och mycket finare än vi kunde tro var möjligt. Alla blommor var perfekta och gjorde dagen komplett.
    Vi är så tacksamma för hjälpen vi fick och den fantastiska upplevelsen vi hade, resultatet var helt så bra! Viktoria är så behjälplig och klarade att förstå precis vad vi ville ha - så duktig!
    Hej! Tack så jättemycket för rekommendationen och era fina ord! Så roligt att höra att ni blev så nöjda med blommorna och att det till och med blev bättre än förväntat, det glädjer mig enormt! Hoppas vi ses igen :) Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-11
    Jag har anlitat Melody flowers under flera år och har blivit supernöjd varje gång! Bemötandet är proffsigt, hjärtligt och engagerat.
    Victoria har förmågan att varje gång ta fram riktigt fina buketter som känns perfekta till den som blommorna är ämnad. Att hon sedan tycks ha gott minne är bara en fördel om man är en återkommande kund. :)
    Hej! Tack för din rekommendation och fina omdöme :) Roligt också att du uppskattar mitt minne, det är inte alltid på topp även om man kan tro det! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-10
    Ett superbra bemötande och kanon bra personal. Allt från blommorna till uppställning var helt fantastiskt!
    Hej! Tack för din rekommendation, vad roligt att höra att ni blev så nöjda! :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    • brudbukett, tärnbuket

• vi blev jätte bra bemötta

• när vi hade haft våran konsultation kändes det som att vi förstog varandra. När brudbuketten väl kom så var den mindre än vi kommit överens om samt att tärnbuketten bara var en aningen mindre istället för mycket mindre. Blommorna och själva buketterna var jätte fina och av hög kvalité men storleken blev vi väldigt missnöjda över.
    Hej! Tack för att du tog dig tid att recensera oss. Tråkigt att höra att ni inte blev helt nöjda med storlekarna! Det är alltid svårt att förklara exakt storlek i och med att bilder inte säger exakt storlek samt olika blommor har olika storlekar och även olika priser. Jag tar till mig kritiken och är glad över att du berättade detta! Du får gärna maila mig mer kring hur du upplevde det och varför. Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-10
    Otroligt trevliga! De förstod precis vilken typ av känsla vi ville ha på vårt bröllop. Jättetack! 😊
    Hej! Tack för din rekommendation och fina omdöme! Roligt att höra :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-10
    Jag upplevde inte att min bröllopsbukett blev som jag hade önskat. Fick en liten och stram bukett trots att jag önskat en stor, luftig bohemisk. Jag skickade både inspirationsbilder och en bild som jag bokstavligen skrev ”exakt denna bil jag ha”, den jag fick var helt annan. Skrev även att jag ville komma förbi och titta på säsongens blommor (hade konsultation på vintern) fick till svar att det inte har någon betydelse, hon kunde inte heller skicka namn på vad som beställdes till buketten då det var för omständigt. Jag har ingen ork eller lust att bråka om detta i efterhand men det blev inte som jag hade önskat och det kostade mig även väldigt mycket pengar (6500kr)
    Hej! Tack för att du tog dig tid att skriva detta. Tråkigt att du inte alls blev nöjd och att du inte kände att du fick det du ville ha! I min värld är det självklart att du ska kunna höra av dig med dina synpunkter kring vad du fick! Det handlar inte om att bråka, utan att jag som företag inte levererat det du önskat. Vad detta beror på är troligtvis många olika faktorer. Jag hade uppskattat om du hörde av dig till mig om detta så att vi hade kunnat se vad som blev fel. Tyvärr har det nog blivit en miss i kommunikationen i och med att du skickat inspirationsbilder och jag har utgått från dem, vad vi sa på konsultationen, säsong och er budget. Oavsett vad, så ber jag om ursäkt för att jag inte var tillräckligt tydlig angående detta! Jag vill gärna prata mer med er för att få reda på vart det blev fel! Såklart är det viktigaste för mig att ni blir nöjda, tyvärr kan jag inte göra mer än att lyssna på vad ni har att säga samt se om det finns något jag kan göra som ett plåster på såret! Så kontakta gärna mig! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-10
    Snabb respons på mail. Fantastisk brudbukett. Supernöjd!
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord :) Vad roligt att höra att ni blev så nöjda! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2019-09-10
    Jag köpte buketter för brud och brudtärnor. Personalen var väldigt trevliga och tillmötesgående och mötte alla de förväntningar jag hade.

Skulle absolut rekommendera dem!
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord. Roligt att höra :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-10
    Jättebra bemötande och så professionella.
    Hade själv ingen aning om blommor utan hade bara en bild i mitt huvud vilket Viktoria förverkligade över förväntan. Kan verkligen rekommenderas.
    Hej! Åh vad glad jag blir över att läsa detta! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-10
    Var jättenöjd med min brudbukett. trevligt bemötande, kunnig och professionell personal.
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord! :) Glad jag blir! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-09
    Jag anlitade Melody Flowers för mitt bröllop och var jättenöjd med den vackra brudbuketten och bågen.

Förutom något oklar prissättning gick allt smidigt och hon lyssnade verkligen på våra önskemål och gjorde det lilla extra för att få allt perfekt!
    Hej! Tack för din rekommendation och ditt fina omdöme, trots att ni upplevde något oklar prissättning! Ni får mer än gärna maila mig kring vad det var ni inte kände matchade era förväntningar så att jag kan ta del av era tankar och lära mig av det för framtiden :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • Eva G
    2019-09-09
    Supertrevliga och jätteproffsiga. Kanon att bolla med och blev jättenöjd av hela arrangemanget! :)
    Hej! Tack för din rekommendation och fina ord. Roligt att höra att du blev så nöjd :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-09
    Jag köpte brudbukett, tärnbuketter och crosager till marshalkar. De var otroligt vackra och vi blev jätte nöjda! Så hjälpsam, jag beskrev färgskalan och vad vi tyckte om och sedan skapade hon buketten utifrån det. Så duktig och så nöjda! Kommer definitivt rekommendera!
    Hej! Tack så jättemycket för din recension och ditt fina omdöme! Så roligt att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2019-09-09
    Trevligt bemötande och ett väldigt fint slutresultat.
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • My L
    2019-09-09
    Lyssnar alltid in och gör sitt bästa för att uppfylla ens önskemål om blommor och buketter! Mycket tillmötesgående och professionell!
    Hej! Tack så jättemycket för din recension och ditt fina omdöme :) Roligt att du är så nöjd med oss! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-09
    Vi anlitade Melody till vårt bröllop med lantlig inramning. Toppbetyg rakt igenom.
    Hej! Tack så jättemycket för rekommendationen och ditt fina omdöme. Så roligt att höra att ni blev så himla nöjda med allt! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-08
    Melody flowers gjorde min Brudbukett och även andra blommor till brudgum och barn. Vi blev så nöjda och vi fick precis det vi ville ha!!
    Hej! Tack så jättemycket för rekommendationen och ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-08
    Vi beställde alla våra blommor till bröllopet från Melody Flowers och är mer än nöjda! Fantastisk service, och super duktiga florister!! Wow!
    Hej! Tack för din rekommendation och fina ord! Roligt att höra att ni blev så nöjda med blommorna! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • Johanna J
    2019-09-08
    Viktoria på Melody flowers levererade blommor till vårt bröllop och allt gick så jäkla smidigt! Älskade blommorna och hon fångade verkligen vad vi älskade. Önskar att jag fick ha kvar blommorna!! Kontakten var supersmidig och bra! Jag rekommenderar verkligen alla att använda sig av dom 😍
    Åh! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord! Är så glad över att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2019-09-08
    Vackra buketter, bra service och bra bemötande!
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och för förtroendet på er dag! Roligt att höra att ni är så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-08
    Köpte brudbukett, tärnbuketter och corsage till vårat bröllop.
    Bra service, trevligt bemötande, tog sig an vårat uppdrag fast vi var sent ute.

Vi är väldigt nöjda, blommorna var fantastiska och höll hela dagen vi rekommenderar dom här till alla vi träffar☺️
    Hej! Åh vad roligt att höra att ni blev så nöjda, trots kort med tid :) Tack för förtroendet än en gång och för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2019-09-08
    Blommor för bröllopet. Bra service, alltid hjälpsam och vänlig. Underbara blommor!
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation! Vad roligt att höra att du blev så nöjd med blommorna :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2019-09-08
    Jag beställde en brudbukett med tillhörande tärnbuketter samt corsage till brudgum och bestmen.

Viktoria på Melody Flowers lyssnade på ett ungefär vad jag var ute efter och fick sedan skapa blombuketter utifrån givna önskemål och budget. Vilka buketter! De blev helt fantastiska. Tack!
    Hej! Tack för din rekommendation! Vad roligt att höra att du blev så nöjd med blommorna. :) Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
  • 2019-09-08
    Blommor till dukning av bröllop, krans i taket samt tärnbuketter och bröllopsbukett.

Kransen i taket var superfin och mina tärnbuketter(trots att den var lite mindre än vad jag hade visat bilder på).

Bröllopsbuketten motsvarande inte riktigt mina förväntningar på färger, men den var ändå fin men inte som jag hade tänkt mig. Detta gällde även blommorna som var dukning på borden, det var mycket mindre än vad jag hade en vision av samt som jag visade bilder på och i jämförelse vad jag betalade för det.

Jag hade högre förväntningar innan i och med goda omdömen, tror det blev någon misskommunikation mellan oss då färgerna inte var helt överensstämmande genomgående bland blommorna. Det kändes inte som att hon förstod mina visioner hur jag ville ha det, trots många bilder.
    Hej! Tack för din recension av oss! Tråkigt att du inte blev helt nöjd med blommorna och att du inte berättade detta för oss tidigare. Du får jättegärna maila mig mer kring vad som inte blev som du tänkt dig så kan vi titta på vad som blev fel! Jag vet att vi diskuterade olika storlekar mm. Så synd att det inte blev så som ni önskade i varken färg eller storlekar. Ibland är det svårt att anpassa storleken efter budgeten när de olika blommorna har olika priser men jag tar till mig kritiken och ber om ursäkt för att jag inte var tillräckligt tydlig med exempel på storlekarna för just er budget. Som sagt, ni får mer än gärna kontakta mig kring detta så kan vi se vart det blev tokigt någonstans! Bästa hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-07
    Jag har både beställt blommor och handlat i butiken. Viktoria löser allt och lyckas alltid hitta den där känslan jag vill förmedla med blommorna!
    Kan inte vara mer nöjd!!
    Tack för din rekommendation! Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers
    2019-09-04
    Kreativ, proffsig och lyhörd! 🌸🌸🌸
    Tack så jättemycket för din recension! Ser fram emot framtida samarbeten ihop. 🌺 Blomstrande hälsningar, Viktoria Melody Flowers