Mera-Produktion i Partille AB

3.0

3 omdömen om Mera-Produktion i Partille AB

Master D
Skrev om Mera-Produktion i Partille AB

levererar profilkläder och presentreklam på ett snabbt och fördömligt sätt. God ekonomi (Trippel A) borgar för att företaget är välskött. Levererar produkter med tryck inom några dagar mot expresstillägg.

Niklas O
Skrev om Mera-Produktion i Partille AB

Ett tryckeri som trycker kläder, muggar och andra reklamartiklar. De har en lokal som är stor och bra och verkar ha erfarenhet. De sköter dock inte sina affärer speciellt noggrant. Vi hade gjort en specialbeställning som betalades extra för, den förbisåg de helt och de slutade med att våra saker blev smått förstörda. De ställde dock upp på kravet att vi skulle få det gratis vilket tyder på att de är medvetna om deras miss. För övrigt gick det otroligt långsamt och de krävdes ett antal väckarklockor för att få det gjort.

Josefin P
Skrev om Mera-Produktion i Partille AB

man kan inte beställa ett tryck på en vecka utan de har en lång leveranstid. måste därför lämna in varan ca tre-fyra veckor innan trycket ska vara klart. dålig kommunikation inom företaget bland personalen. vid en specialbeställning som man betlat extra för så är det inte alls säkert att man får det man beställt.