Alla kategorier Mediabyrå Halland Halmstad Merinfo Sverige AB

Merinfo Sverige AB

Berta Jönssons Väg 2, 302 41 Halmstad — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Merinfo Sverige AB

• Cajsa H skrev om Merinfo Sverige AB
    Skamlöst företag som livnär sig på att offentliggöra personliga uppgifter om privatpersoner! Läs mer
  • Kongo B
    Kongo B skrev om Merinfo Sverige AB
    Tjänar pengar på folks personuppgifter, långt nere på den moraliska skalan. Skamligt.. Och tack EU för era vidriga lagar som gör sånt hära "lagligt". Läs mer
    Cajsa H gillar detta
  • petronela b skrev om Merinfo Sverige AB
    Väldigt oseriöst företag, fattar inte dem finns kvar på nätet, att inte någon tar i det att radera deras info om folk med felaktiga uppgifter som kan skada en person.Dem varken svarar på mail eller telefon.Kundtjänst finns inte komma i kontakt med utan bara en automatiskt svar men det händer aldrig nåt.
    Har inte förtroende heller för polisen då dem tycker det inte är polisiärt så länge merinfo inte skriver nåt olagligt.
    Men att ens integritet räknas inte att merinfo delar offentligt osann info , som t.ex. jag kvinna delar lägenhet med annan kvinna, nåt som kränker mig och gör mig förbannad att ingen kan göra nåt åt det företaget.
    Har klagat till DI, men dem var långa väntetider, om dem kan lösa det... Läs mer
    Cajsa H gillar detta
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Merinfo Sverige AB
    Oseriöst företag som sitter med info som är flera år gammal. Läs mer
  • Eva L skrev om Merinfo Sverige AB
    Inte bra. Inte bra. Inte bra. Inte bra. Inte bra. Läs mer
  • A M skrev om Merinfo Sverige AB
    Informationen om personer uppdateras så sällan att den kan vara över ett år gammal. Läs mer
    petronela b gillar detta
  • johan e skrev om Merinfo Sverige AB
    Ett skitföretag som har gammal information på nätet.
    De påstår att de får information från våra telefonoperatörer, vilket inte stämmer.Vill man ha bort felaktig information är det omöjligt att få gensvar. OSERIÖST . Läs mer
  • Ann-Marie L skrev om Merinfo Sverige AB
    Helt klart en kul sida som visar massa information om allt och allt, extra kul är det att söka på personer med roliga namn :) Läs mer