MEST Djur AB

MEST Djur AB

Ring 070-474 49 15 www.mestdjur.se

Mattias och Evelin Stjernström, grundarna av MEST Djur AB, delar ett passionerat intresse för djur och besitter båda en gedigen utbildning inom djurvård. Med flera års erfarenhet inom yrket har de arbetat med både vilda och tama djur. Sedan 2021 har båda uppnått den högsta utbildningsnivån, Elite, inom arbetssättet Fear Free....

11 omdömen om MEST Djur AB

Ulrich W
Skrev om MEST Djur AB

Mina förväntningar var att en förnuftig person skulle ta hand om mina kära katter på ett fint sätt medans jag själv var på resande fot. Till det har jag ett hus samt trädgård, som också behövt ses till såväl vintertid som på sommaren. MEST Djur AB har skött allt till min belåtenhet; gräsklippning, snöskottning (salta och sanda trottoaren kring huset), vattnat blommorna, tagit in post och tidningar. Skriftligt avtal, fasta kostnader, och dessutom 2 dagliga rapporteringarna om dagsläget, samt då och då foton på katterna, har...

Svar från MEST Djur AB

Tusen tack för dina fina ord Ulrich! Det värmer verkligen och det har varit kul att få hjälpa er och lära känna era katter. /Mattias

Karin J
Skrev om MEST Djur AB

Anlitade MestDjur för att sköta om stallet när jag var bortrest. De mockade och förberedde hö till mina 3 hästarna. Mycket noggrann och fick dagliga rapporter. Mycket nöjd!

Svar från MEST Djur AB

Tack så jättemycket Karin! Evelin var väldigt glad att få hjälpa dig med hästarna, uppdrag som dessa är väldigt uppskattade av oss båda <3 /Mattias

Elin P
Skrev om MEST Djur AB

Ett toppendagis som det känns bra och tryggt att lämna min vovve på! Vi stortrivs både hon och jag! Elin

Vad kul att höra Elin! Hon är ett charmtroll <3

Solvig Linda Mari H

Så fint bemötande, flexibla och anpassar efter kundens behov och dessutom är de båda fantastiska med djur. Mina båda hundkillar blev så glada när det var gänget på Mest Djur som rastade.

Svar från MEST Djur AB

Tack för de fina orden Linda! Det har varit superkul att få hjälpa dig med dina sprinters :-) Du får titta in någon dag när du har tid.

Mia H
Skrev om MEST Djur AB

Mest Djur har varit helt fantastiska med min Nino under de år de erbjöd rastning i Norrköping. Min hund tyckte så mycket om sina lunchkompisar och gosade gärna. All personal var väldigt uppmärksamma på hans mående (då han är en hund med tjorvig mage emellanåt)och hade tät kommunikation med mig. Kan varmt rekommendera deras tjänster. Helt underbara och god kundservice.

Svar från MEST Djur AB

Tack så jättemycket Mia för de fina orden och också för att du tog dig tid att skriva:-). Nino kommer alltid att ligga oss varmt om hjärtat, supergosig kille som ibland kanske helst hade sett att vi stannat inne tillsammans och tittat på tv eller bara vilat i soffan :-)

Per L
Skrev om MEST Djur AB

Ett vänligt och trevligt bemötande. Jag har fått snabb hjälp med att rasta min sjuke fars hund. Bra respons med daglig återkoppling via SMS. Rekommenderas varmt!

Svar från MEST Djur AB

Tack Per! Vi är glada att vi kunde hjälpa er under den tid som det behövdes.

Karin R
Skrev om MEST Djur AB

Mina vovvar älskar sitt nya dagis! Väldigt fint bemötande, tryggt och hög kompetens. Andas erfarenhet och värme! Guld värt när man lämnar bort sina pälsklingar!

Svar från MEST Djur AB

Tusen tack Karin! Vi är superglada över att ha er som kunder och era hundar är supergoa och jätteduktiga. Inget dagis utan några "frallor" <3

Jenny L
Skrev om MEST Djur AB

Fantastiskt bra service och ägare som är måna om djuren. En trygghet att ha sin hund på deras dagis. Rekommenderar detta!

Svar från MEST Djur AB

Tack Jenny! Vi är väldigt glada att ni är nöjda och att ni gör vad ni kan på sociala medier för att hjälpa oss när vi lägger saker där.

Andreas K
Skrev om MEST Djur AB

Har använt MEST Djur under senaste året, det har varit enkelt och trevligt att ha med dom att göra och jag känner mig trygg med att lämna vår hund med dom!

Svar från MEST Djur AB

Tack så mycket och skönt att höra att ni känner er trygga med oss!

Kent Arne K
Skrev om MEST Djur AB

Oerhört bra hunddagis! Via hade prövat fler innan Mest Djur. Även testat dagmatte. Doggis trivdes genast hos Mest Djur. Vi kände oss helt trygga med att lämna honom hos dem. En ny upplevelse för oss och doggis. Rekommenderas å det varmaste för alla doggisar!

Svar från MEST Djur AB

Tack så jättemycket Kent! Det har varit många roliga stunder och vi har upplevt att er Totte har trivts bra hos oss. Det är ju trots allt vårt huvudsakliga mål, att hundarna ska må bra hos oss :-)

Robin
Skrev om MEST Djur AB

Bra företag som tog hand om min käre vovve

Mattias S och Evelin S gillar detta
Svar från MEST Djur AB

Tack så mycket Robin, även om det är länge sedan du skrev om detta så värmer det varje gång vi läser det!