MICAB Marin Industri Center AB

MICAB Marin Industri Center AB

Ring 070-755 97 98 www.micabmarin.se
1.5

Micab Marin, det kompletta varvet nära från både stad och skrgård

4 omdömen om MICAB Marin Industri Center AB

Patrik H
Skrev om MICAB Marin Industri Center AB

Servade båtmotorn för över 8000 kronor men MICAB lade aldrig in det i Mercurys system så vår garanti blev ogiltig.

Stockholm Marin
4.6/5 i betyg av 103 omdömen 4.6 av 103 omdömen

Vi köpte en styrpulpetbåt, Stockholm marin var väl informerade om båten. Hjälpsamma vid avslut och löste allt på bästa sätt Vi är jättenöjd

Christer A
Skrev om MICAB Marin Industri Center AB

Vinterförvarade min båt hos dem. De skulle göra service på motorerna och glömde att fylla på (toppa) med olja efter det att man startat och fyllt filtrena. De skrubbade teaken med skurborste, laddade batterierna med batteribankarna ihopkopplade med dubbla batteri laddare inkopplade, oljade ned inredningen i sov cabinerna. Delar av personalen vekar helt outbildade och inte vana att vistas ombord på dyra båtar. Att gå från ett oljigt motorrum till att vinterkonservera och arbeta i hytter och cabiner utan att byta kläder. Undvik firman, det finns många bättre firmor.

a

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
4.5/5 i betyg av 125 omdömen 4.5 av 125 omdömen
BadgeThreeYears

Vinterförvaring Flipper 760 HT Hög servicenivå och trevlig personal. Kan förbättra kommunikationen. Känns alltid att de sätter kunden i

Håkan R
Skrev om MICAB Marin Industri Center AB

Vinterförvarade min båt hos dom. Hämtade båten sjösatt på en lördag när det var stängt. Då gick inte motorn att starta. Efter diverse felsök så lyckades jag hitta att dom dragit sönder polskon på batteriet så det blev glappkontakt. När dom veckan därpå lagade detta så fakturerades en timmes arbetskostnad. Uselt!