Alla kategorier Båttillbehör Stockholms län Lidingö MICAB Marin Industri Center AB

MICAB Marin Industri Center AB

Gåshagaleden 12, 181 66 Lidingö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om MICAB Marin Industri Center AB

• Christer A
    Christer A skrev om MICAB Marin Industri Center AB
    Vinterförvarade min båt hos dem. De skulle göra service på motorerna och glömde att fylla på (toppa) med olja efter det att man startat och fyllt filtrena. De skrubbade teaken med skurborste, laddade batterierna med batteribankarna ihopkopplade med dubbla batteri laddare inkopplade, oljade ned inredningen i sov cabinerna. Delar av personalen vekar helt outbildade och inte vana att vistas ombord på dyra båtar. Att gå från ett oljigt motorrum till att vinterkonservera och arbeta i hytter och cabiner utan att byta kläder. Undvik firman, det finns många bättre firmor.
  • a
    a skrev om MICAB Marin Industri Center AB
  • Håkan R
    Håkan R skrev om MICAB Marin Industri Center AB
    Vinterförvarade min båt hos dom. Hämtade båten sjösatt på en lördag när det var stängt. Då gick inte motorn att starta. Efter diverse felsök så lyckades jag hitta att dom dragit sönder polskon på batteriet så det blev glappkontakt. När dom veckan därpå lagade detta så fakturerades en timmes arbetskostnad. Uselt!

Gåshagaleden 12, 181 66 Lidingö