Alla kategorier Kläder Södermanland Nyköping Micke & Co AB

Jonas N skrev om Micke & Co AB
    Bästa klädaffären i Nyköping! Alltid supertrevliga. Läs mer
  • Emil G
    Emil G skrev om Micke & Co AB
    Nyköpings bästa klädbutik. Efter att man handlat här går man knappast tillbaka till HM. Jättesnygga kläder. Handsskrivna kvitton i handen. Jag myser bara jag tänker på den här butiken. Priserna ligger normalt för att vara en klädbutik med bra kvalité. Läs mer
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Micke & Co AB
    Micke & CO är den bästa butiken i Nyköping framför allt vad gälelr service. Det är en liten butik men med tanke på det ett stort utbud, kläder som passar alla stilar från skate/street-casual, är i princip bara i Nyköping när jag ska skaffa kläder och det är hos Micke jag ALLTID hittar något, dom har itne bara bra service och säger vad för jeans som passar utan dom ger även tips om vad som passar till olika plagg till din stil! Läs mer
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Micke & Co AB
    En mysig liten affär med riktigt bra utbud. Ska man köpa jeans så kan man inte få mer hjälp än på Mickes, utan personalen där kan verkligen allt om produkterna och är väldigt hjälpsamma. Affären har dessutom unika kläder som man inte kan hitta i alla affärer. Det är mest märkeskläder så det kostar lite mer, men det är det värt för att hitta just sina jeans. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Micke & Co AB
    Vill man vara inne är det hit man går Läs mer
  • Gustav  A
    Gustav A skrev om Micke & Co AB
    Micke & Co är en väldigt liten klädbutik i Nyköping, men det har väldigt bra kläder där. De har massor med fina jeans och t-shirts där. Personalen är väldigt trevliga och servicen ligger verkligen på topp. Det är främst t-shirtarna som lockar när man går till Micke & Co. Det är helt klart värt ett besök om man är i Nyköping. Läs mer