Microsoft

Finlandsgatan 30, 164 74 Kista — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Microsoft

• Hans B skrev om Microsoft
    Jag fick fel på min "inkorg för E-post" och försökte kontakta Microsoft kundtjänst för att få hjälp ! Fick tag på ett 08-nummer för support och fick 5 el. 6 alternativ av en elektronisk röst. Efter ca 30 minuters knappande, utan att något av alternativen passade för E-post support, höll jag på att ge upp, när jag tryckte på ett annat alternativ så lyckades jag komma fram till "Eva", som sa att jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men vad är problemet ? frågade hon och sa att hon skulle skicka ett mail inom några minuter som skulle hjälpa mig. Jag väntade i 2 timmar utan något mail, som skulle komma till min Iphone. Sen knappade jag i ytterligare en ½ timme och annan kille svarade samma sak, tyvärr kan jag inte hjälpa dig, då frågade jag honom om han koppla mig till "Eva" för hjälp. Tyvärr inte … men vad vill du ha för hjälp ?Jo, med inkommande E-post efter många försök och 15 minuter att förklarade problemet gav jag upp i ren ilska. Sen kom en granne förbi i ett annat ärende som hjälpte mig på 2 minuter ( ! ) Jag tycker att Microsoft´s support är botten och deras support alternativ, är botten. Ingen konkret knapptryckning till Support helpdesk, utan bara en massa lösningar som du får klara av själv ! Det tog mig över 3 timmar innan jag fick hjälp av en granne. Samma kväll hittade jag "Eva´s" lilla kryptiska mail i "Skräp-posten" som skickats 2 timmar senare, utan en möjlighet att svara på, inget telefon nr, och inget "case number". Sanslöst dåligt och mega frustrerande … ! Inget att rekommendera och inget att använda då man får fel på Microsoft´s produkter ! Help yourself ! Läs mer
    Hans B gillar detta
  • Per A skrev om Microsoft
  • Rickard T
    Rickard T skrev om Microsoft
    Jag tycker Microsoft har de bästa egenskaperna inom nätverk, programvaror och de skulle kunna öppna gärna i våran distrikt i Arboga en liten databutik eller IT-verksamhet.
    Hälsningar från RT Läs mer
  • Clas Ivan Ö skrev om Microsoft
    Microsoft AB saknar rekommendationer står det. Inget att undra på mht vad de representerar och hur de behnadlar kunder, reella och in spe!
    Classe Läs mer

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY