Alla kategorier Lägga marksten Västra Götaland Kungälv Mikael Gillholms Maskintjänst AB

Mikael Gillholms Maskintjänst AB

Toreby 140, 442 74 Harestad — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Läs vad 1 kund tycker om Mikael Gillholms Maskintjänst AB

• Håkan L
    Håkan L skrev om Mikael Gillholms Maskintjänst AB
    Ett oseriöst företag som har en illusion av att vara bra. De lovar saker men håller inget. De gillar att utsätta människor för fara. Lyssnar inte på människor som är insatta i vissa saker utan skall hela tiden köra sitt egna race. Respekterar inte tomtgränser, utan kör på som om de äger all mark och inte behöver ta någon hänsyn till andra människor eller djur.
    Uttalar sig om saker som de saknar erfarenhet och kunskap om. Säger sig veta mer om dessa än personer som har hög utbildning och inte gör annat än jobbar med dessa frågor.
    Håller inget som har avhandlats muntligen och vägrar ge samma försäkran skriftligen, vilket upplevs som det som sägs är bara mundiarré.

Gör man inte som de vill direkt så gör de allt för att kränka ens integritet! Kräver tillträde till ens hem utan att först kontrollera att jag som ägare har tid med att de kommer för att göra besiktning inför sprängning. Var väldigt upptagen då jag försöker rädda mitt hus som nästan inte har någon hel bärande konstruktion. Jag gav dem en dag då jag skulle kunna få loss lite tid för besiktningen men det dög inte för dem utan de sprängde ändå, dagen innan den jag gett dem som möjlig för besiktning, och nu står jag med skador på mitt hus och kommer tvingas stämma dem för att få ut ersättning. Allt för att jag inte hade tid att ta emot dem när de prompt skulle in.
    Hade även blivit lovad att de skulle meddela i god tid innan sprängning, minst 24 timmar innan, så jag skulle få en chans att flytta mina tre katter, men inte heller detta kunde de göra. Fick inte ens fem minuters varning.

Upplevde det som om de hotade mig!

Detta är inte ett företag som behandlar människor väl och de är inte djurvänner. De skiter fullständigt i andra människor och behandlar
    dem som skit, om det inte är de som är uppdragsgivare.

Toreby 140, 442 74 Harestad